-
ειμαι νεος οδηγος και νεος σε ηλικια!
πως σας ακουγεται η ιδεα ιστορικο αυτοκινητο (κανενας σκαραβαιος πχ) για καθημερινο αμαξακι ?
γινετε ? αξιζει ? ή θα σου ρθει πολυ πιο ακριβα απο ενα αμαξι αντιστοιχης αξιας (1000-2000) αλλα αρκετα πιο καινουργιο ?
θα ηθελα πολυ να ακουσω τις γνωμες σας! -
ειμαι νεος οδηγος και νεος σε ηλικια!
πως σας ακουγεται η ιδεα ιστορικο αυτοκινητο (κανενας σκαραβαιος πχ) για καθημερινο αμαξακι ?
γινετε ? αξιζει ? ή θα σου ρθει πολυ πιο ακριβα απο ενα αμαξι αντιστοιχης αξιας (1000-2000) αλλα αρκετα πιο καινουργιο ?
θα ηθελα πολυ να ακουσω τις γνωμες σας! -
ειμαι νεος οδηγος και νεος σε ηλικια!
πως σας ακουγεται η ιδεα ιστορικο αυτοκινητο (κανενας σκαραβαιος πχ) για καθημερινο αμαξακι ?
γινετε ? αξιζει ? ή θα σου ρθει πολυ πιο ακριβα απο ενα αμαξι αντιστοιχης αξιας (1000-2000) αλλα αρκετα πιο καινουργιο ?
θα ηθελα πολυ να ακουσω τις γνωμες σας! -
Γινεται. Το πιο σημαντικο ειναι να διαλεξεις ενα αυτοκινητο που ειναι μια καλη βαση για καθημερινο και οχι στα προθυρα της ανακατασκευης.
Φτηνα ανταλακτικα και απλη κατασκευη βοηθανε πολυ στο κοστος συντηρησης. Κατι σαν ενα Σκαραβαιο, Corolla, 2CV, 4L, Kadett.Βεβαια ενα Vivio, Cinquecento, Starlet FWD, λογικα θα ειναι ακομη πιο οικονομικο.
-
Ο χρήστης ronnie έγραψε:
Γινεται. Το πιο σημαντικο ειναι να διαλεξεις ενα αυτοκινητο που ειναι μια καλη βαση για καθημερινο και οχι στα προθυρα της ανακατασκευης.
Φτηνα ανταλακτικα και απλη κατασκευη βοηθανε πολυ στο κοστος συντηρησης. Κατι σαν ενα Σκαραβαιο, Corolla, 2CV, 4L, Kadett.Βεβαια ενα Vivio, Cinquecento, Starlet FWD, λογικα θα ειναι ακομη πιο οικονομικο.
και οταν χρειαστει συνεργειο ο σκαραβαιος ? που ? σε αυτο εδω στην γειτονια ? ή υπαρχει καποιος που εχει την φιμη για για σκαραβαιους για παραδειγμα ? ο οποιος να ειναι και οικονομικος!
βασικα οι μηχανικοι που εχουν μικρα συνεργεια, ξερουν απο τοσο παλια αμαξια ? -
Η γειτονιά μου πάντως είναι κυριολεκτικά γεμάτη σκαραβαίους, που είναι όλοι καθημερινά αυτοκίνητα και τους οδηγούν οι πάντες, παππούδες, κοπέλες, νέοι οδηγοί με Ν πίσω..... Χτες είδα έναν με εξαψήφιο αριθμό 134ΧΧΧ !!! Άρα δεν είναι και τόσο δύσκολο να βρεις συνεργείο για σκαραβαίο.....
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Η γειτονιά μου πάντως είναι κυριολεκτικά γεμάτη σκαραβαίους, που είναι όλοι καθημερινά αυτοκίνητα και τους οδηγούν οι πάντες, παππούδες, κοπέλες, νέοι οδηγοί με Ν πίσω..... Χτες είδα έναν με εξαψήφιο αριθμό 134ΧΧΧ !!! Άρα δεν είναι και τόσο δύσκολο να βρεις συνεργείο για σκαραβαίο.....το μονο σιγουρο ειναι πως μενεις σε ωραια γειτονια!
-
Εγω προσωπικα δε θα προτιμουσα για καθημερινο κλασσικο αυτοκινητο.Πολλες βενζινες σιγουρα σε σχεση με τα σημερινα δεδομενα και απο τα 90's και μετα σχεδον τα περισσοτερα αυτοκινητα ειχαν a/c.Χωρις a/c σε θερμοκρασιες Αθηνας πεθαινεις δε λιβακωνεις μονο...
-
αν ηταν για επαρχια θα σου ελεγα οκ, αλλα για Αθηνα.... καλυτερα να ριξεις μια ματια σε κατι μεχρι 1.100 κυβικα με αιρκο. χρησιμοποιω καθημερινα τη βeta αλλα εδω , ειναι αλλιως. ουτε κινηση( ειδικα τις ωρες που παω εγω για δουλεια κι επιστρεφω) ουτε χαμος για παρκαρισμα, και το καλοκαιρι, που οσο και να το κανεις ζοριζομαι με το σαλονι απο δερματινη, παντα βρισκω και καποιον ισκιο. ολα τα παλαια τσιμπανε λιγουλακι βενζινη, ενω γινονται αρκετα πιο οικονομικα σε εθνικη με σταθερη ταχυτητα στα 100. μεσα στη πολη ομως..θα ξεφραγκιστεις απο το καυσιμο κακα τα ψεμματα.για ζημιες δε το συζηταμε. εστω οτι σου χαριζουν ενα σκαραβαιο σενιο. ξερεις τι κλαμα θα ριξεις οταν τον δεις βαρεμενο στο μουσουδι του επειδη καποιος σε καβαλησε κανοντας οπισθεν? σκεψου και πραξε αναλογως...
-
Θα κανεις καποιους συμβιβασμους στην καταναλωση, την ανεση και την μ.ω.τ. στα ταξιδια και θα εισαι μια χαρα.
Ασε που θεωρητικα δεν θα χασει και αξια το αυτοκινητο και θα μπορεις να λαβεις μερος και σε καμμια εκδηλωση αμα θελεις.
Εγω κυκλοφορουσα με το Μινι μου σαν μονο αυτοκινητο για 12 χρονια.
-
Στο ερωτημα σου θα απαντησεις καλυτερα ο ιδιος αν σκεφτεις τι ειδους και ποσα χιλιομετρα κανεις, σε τι περιοχη και πολη μενεις, αν αντεχεις την ελλειψη aircondition, αν μπορεις οικονομικα ν αποκτησεις ενα καθημερινο κλασσικο πουδ ε θελει αλλα τοσα για να γινει κυκλοφορισιμο και ασφαλες κτλπ..
-
Ο χρήστης Τakis Beta έγραψε:
αν ηταν για επαρχια θα σου ελεγα οκ, αλλα για Αθηνα.... καλυτερα να ριξεις μια ματια σε κατι μεχρι 1.100 κυβικα με αιρκο. χρησιμοποιω καθημερινα τη βeta αλλα εδω , ειναι αλλιως. ουτε κινηση( ειδικα τις ωρες που παω εγω για δουλεια κι επιστρεφω) ουτε χαμος για παρκαρισμα, και το καλοκαιρι, που οσο και να το κανεις ζοριζομαι με το σαλονι απο δερματινη, παντα βρισκω και καποιον ισκιο. ολα τα παλαια τσιμπανε λιγουλακι βενζινη, ενω γινονται αρκετα πιο οικονομικα σε εθνικη με σταθερη ταχυτητα στα 100. μεσα στη πολη ομως..θα ξεφραγκιστεις απο το καυσιμο κακα τα ψεμματα.για ζημιες δε το συζηταμε. εστω οτι σου χαριζουν ενα σκαραβαιο σενιο. ξερεις τι κλαμα θα ριξεις οταν τον δεις βαρεμενο στο μουσουδι του επειδη καποιος σε καβαλησε κανοντας οπισθεν? σκεψου και πραξε αναλογως...Α μπράβο, ρε Τάκη, το ίδιο πιστεύω και εγώ.
Θυμάμαι το σκαθάρι του αδερφικού μου φίλου, του Χρήστου... Μοντέλο 1969, μπλέ σκούρο, με ''κάστομ' εσωτερικό και ATS εποχής αλλά και 1600ΑΒ μοτέρ, δισκόφρενα και γενικά πολύ αξιόμαχο... Μετά από αρκετά χιλιόμετρα (η αλήθεια είναι ότι τα πρώτα χρόνια το ευχαριστήθηκε αλλά του στοίχισε και όσο μια boxster) το παράτησε επειδή δεν μπορούσε να το συντηρήσει άλλο αλλά κυρίως γιατί δεν άντεχε να το βλέπει στο δρόμο. Με αποκορύφωμα τη στιγμή που, ενώ το ειχε φτιάξει μετά από τρακάρισμα που του έκανε λεβέντης νέος με ΜΧ5, γυρίζει απο τη δουλειά μια μέρα και βλέπει τον προφυλακτήρα στραβωμένο να κοιτάζει στον αέρα και την ποδιά μέσα...το σκαθάρι σαπίζει κάπου στο χωριό του τώρα, κυρίως γιατί δεν αντέχει να το βλέπει... (ο ραλίστας φίλος μας το είχε δει μια φορά που το φιλοξενούσα σπίτι και μπορεί να διαβεβαιώσει για τα χρήματα που είχε ακουμπήσει ο Χρηστάρας).Δυστυχώς, στις μεγάλες πόλεις πρέπει είτε να έχεις την υποδομή (γκαράζ) και την άνεση χρόνου (να είσαι φοιτητής, ας πούμε, γιατί αν δουλεύεις δύσκολα το κυνηγάς), ενώ, ακόμα και αν είσαι διαθετημένος να υποστείς την οποιαδήποτε ταλαιπωρία δεν πρέπει να ξεχνάς οτι τα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας ο κόσμος εξακολουθεί να τα βλέπει σαν παλιατζουρίες.
-
Να σου πω και εγώ την γνώμη μου.
- Air codition δεν χρησιμοποιώ σχεδόν ποτέ. Έμαθα χωρίς αυτό, και ακόμα και με το ΜΧ5 μου που έβραζε ο τόπος, προτιμούσα να κυκλοφορώ με ανοιχτή την οροφή πάντα, παρά να το ανοίξω. Στο καινούργιο αυτοκίνητο που χρησιμοποιώ τώρα (τρόπος του λέγειν αφού κοντέυει το τρίμηνο χωρίς να έχει κάνει μέτρο από το γκαράζ) ζήτημα να το χω ανοίξει δύο φορές για να το δοκιμάσω, αφού μου χαν πρήξει τον έρωτα οι δικοί μου για το αν λειτουργεί...
- Κατανάλωση, θα έχεις ανάλογα με το πόσο βαρύ είναι το δεξί σου πόδι. Πάνω κάτω θα καίνει λίγο περισσότερο από ότι ένα αμάξι των 90ies. Αν το πατάς θα πλερώνεις.
- Αν πάρεις αμάξι και σε ενδιαφέρει η γνώμη των άλλων, τότε δε νομίζω ότι τα φθηνά κλασικά που ανέφερες σου κάνουν. Προσωπικά δε με νοιάζει η γνώμη των άλλων.
Με κλασικό ή έστω ας το πούμε παλιό αμάξι δε θα κυκλοφορούσα πλέον. Όπως έχω ξαναπει πολλάκις, το ΜΧ5 σε λιγότερο από χρόνο μου το είχαν χτυπήσει άπειρες φορές παρκαρισμένο (πρέπει να χεις πάρκινγκ και στο σπίτι και στη δουλειά και όπου πας, οπότε λίγο δύσκολο), μου το είχαν διαρήξει (σπάζωντας το τριγωνάκι για να πάρουν μία μάντρα @*****@) και εγώ δε θυμάμαι τι άλλο. Το Ολοκαίνουργιο Mazda 2 μου, στο εξάμηνο το έκανε καλοκαιρινό μία πιτσιρίκα που με χτύπησε από πίσω. Στο εννιάμηνο ταρίφας πάλι με χτύπησε, και αφού παραλίγο να με πετάξει στο αντίθετο ρεύμα την κοπάνησε. Τον έπιασα, τον έβγαλα από το παράθυρο, και τώρα περιμένω να γίνει το δικαστήριο για να μου δώσουν τα λεφτά από την ασφαλιστική του. Στο δεκάμηνο το πήρε μία και μοναδική φορά η αδερφή μου, και μου το επέστρεψε με χτύπημα στο πίσω δεξί φτερό. Το χτύπησε στην πόρτα του γκαράζ...
α) Όσες φορές και να μου το χτυπήσουν, πάω στην αντιπροσωπεία που εμπιστεύομαι, το αφήνω και το παίρνω πίσω την ίδια βδομάδα. Στη Celica θα ψαχνα μερικούς μήνες για να βρω τα ανταλλακτικά.
β) Δε με νοιάζει τι θα πάθει. (Για τον παραπάνω λόγο).
γ) Η ασφαλιστική πληρώνει δίχως καμία αντίρρηση. Ούτε κάρτες FIVA πρέπει να έχω για να δείχνω, ούτε να αποδείξω ότι είμαι ελέφαντας. Σε κάνα χρόνο (και με την προϋπόθεση ότι θα έχω δουλειά για να συντηρώ αμάξι) θα κάνω νομική προστασία σε καμία ADAG, και όποτε γκρινιάζει η ασφαλιστική μου, θα τους τους στέλνω.Για κανένα λόγο δε θα έβγαζα σε καθημερινή χρήση ένα αμάξι που και έχω πληρώσει πολλά για να το μαζέψω, και δύσκολα θα μπορέσω να το φτιάξω. Με τους αγροίκους που κυκλοφορούν προτιμώ ένα καινούργιο, ή ένα φτηνό 90ies, που ακόμα και να το λιώσω, θα πάω και θα πάρω άλλο τζάμπα.
-
Συμφωνω σε ολα με τον Προ εκτος της ανοιχτης οροφης που πρωι Ιουλιου μπλοκαρισμενος στο κεντρο ειναι σαν να κανεις ηλιοθεραπεια, και της καταναλωσης που τα δικα μου τουλαχιστον καινε πολυ.Ισως να μου φαινεται παραπανω γιατι κανω σχετικα πολλα χλμ.
Θα προσθεσω και κατι αλλο.
Δεν ξερω αν κανετε πολλα χλμ ημερισιως, αλλα ο κοσμος ισως με ολα αυτα που εχουν γινει εχει σαλεψει κανονικα.
Πχ μετραω καθημερινα σε διαδρομη 30 χλμ συνολικα 1-2 παραβιασεις κοκκινων, μια μερα μετρησα 6!
Γενικοτερα υπαρχει ενταση που μπορει ανετα να καταληξει σε ατυχηματα.
Θελω να πω πως πλεον και η παθητικη ασφαλεια που προσφερει ενα καινουργιο αυτοκινητο κατα τη γνωμη μου παιζει ρολο .
Παρατηρηστε ολοι οσοι εχετε χρονια κλασσικο, πιο παλια στη βολτα ακουγες 'μπραβο' 'ωραιο' κλπ, τωρα σε προσπερνανε τσαντισμενοι πηγαινοντας στη δουλεια που δεν τους πληρωνουν ακουγοντας στο ραδιοφωνο για την τρόικα. -
Συμφωνω σε ολα με τον Προ εκτος της ανοιχτης οροφης που πρωι Ιουλιου μπλοκαρισμενος στο κεντρο ειναι σαν να κανεις ηλιοθεραπεια, και της καταναλωσης που τα δικα μου τουλαχιστον καινε πολυ.Ισως να μου φαινεται παραπανω γιατι κανω σχετικα πολλα χλμ.
Θα προσθεσω και κατι αλλο.
Δεν ξερω αν κανετε πολλα χλμ ημερισιως, αλλα ο κοσμος ισως με ολα αυτα που εχουν γινει εχει σαλεψει κανονικα.
Πχ μετραω καθημερινα σε διαδρομη 30 χλμ συνολικα 1-2 παραβιασεις κοκκινων, μια μερα μετρησα 6!
Γενικοτερα υπαρχει ενταση που μπορει ανετα να καταληξει σε ατυχηματα.
Θελω να πω πως πλεον και η παθητικη ασφαλεια που προσφερει ενα καινουργιο αυτοκινητο κατα τη γνωμη μου παιζει ρολο .
Παρατηρηστε ολοι οσοι εχετε χρονια κλασσικο, πιο παλια στη βολτα ακουγες 'μπραβο' 'ωραιο' κλπ, τωρα σε προσπερνανε τσαντισμενοι πηγαινοντας στη δουλεια που δεν τους πληρωνουν ακουγοντας στο ραδιοφωνο για την τρόικα. -
Πάντως, για να μην αποκαρδιώσουμε και εντελώς το Μάνο, ας πούμε ότι με ένα καλούτσικο σκαθάρι της τάξης του διχίλιαρου το οποίο ΔΕ ΘΑ ΚΑΤΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΒΑΨΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΨΕΙΡΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ και θα έχεις πάρει απόφαση ότι και γρατζουνιές θα έχει και χτυπήματα κλπ κλπ μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου, αρκεί να είσαι ήρεμος στο δρόμο (δεν αντέχει όσα αντέχει ένα σύγχρονο) και να κάτσεις να ρίξεις μια ματιά σε κανένα βιβλίο για να μη σε κοροϊδεύουν οι μάστορες. Δε θα το αφήνεις βρόμικο πολλές μέρες και θα το ξεπλένεις από λάσπες και τέτοια, αν δεις νερά μέρα θα τρέξεις να το στεγανοποιήσεις και θα είσαι τυπικός σε αλλαγές λαδιών και ρυθμίσεις (που μπορείς να τα κάνεις και σε ένα βενζινάδικο).
Το σημαντικότερο είναι να γνωρίζεις ότι ένα μικροπρόβλημα σύντομα γίνεται μεγάλο αν το παραμελήσεις...
Το πολύ πολύ, όταν δίνεις εξετάσεις ή πας σε εκείνο το σημαντικό ραντεβού, θα το βγάζεις από το μυαλό σου και θα πας με το λεωφορείο...
Θα του βάλεις και ένα ωραίο σετ προφυλακτήρες μαϊμού ΠΟΥ ΔΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΞΕΙΣ αν δεν εξαϋλωθούν ενετελώς, έναν ανεμιστήρα μέσα για το καλοκαίρι και πιστεύω ότι θα αντέξεις...
Τέλος, θα κάτσεις και εσύ να μαζεύεις (που είσαι ρε Gus- γιορτάζει σήμερα!)ανταλλακτικά και ό,τι ψιλολοϊ βρεις ώστε κάποια στιγμή, όταν θα αποφασίσεις να το αποσύρεις και ΑΝ είναι σε καλή κατάσταση μεχρι τότε, να μπορείς να το κάνεις ιστορικό χωρίς να ντρέπεσαι. -
Νομίζω ότι το τελευταίο ποστ του Άλεξ είναι πιο ψύχραιμο από το πρώτο,
αλλά φαίνεται σαφώς ότι πρέπει να αποφύγεις τις υπερβολές.
Αν θες να πάρεις σκαθάρι και θέλεις να το κάνεις να πηγαίνει σαν boxster φυσικά και θα δώσεις τα χρήματα που έχουν 1-2 καινούργιες boxster με τον κίνδυνο πάντα το αποτέλεσμα να μην είναι όπως το φαντάστηκες και να μην σου αρέσει. Παγίδα στην οποία πέφτουν πολύ συχνά νέα παιδιά που αγοράζουν Μίνι. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως κάποιος που δίνει ένα σκασμό λεφτά για φτιάξει ένα αυτοκίνητο όπως νομίζει ότι θα του αρέσει, δεν μπορεί να πληρώσει για ένα υποτυπώδες πάρκιγκ. Είναι τελικά θέμα ιεράρχισης προτεραιοτήτων οι οποίες μπορεί να σου κάνουν τη ζωή λίγο πιο εύκολη, ή να σε παιδεύουν.
Από συνθήκες Αθηνών δεν ξέρω και δεν μπορώ να πω κάτι, αλλά όταν λέμε καθημερινή χρήση προφανώς δεν είναι το ίδιο πράγμα για όλους. Για μένα μπορεί να είναι (ήταν!)να στριμώξω μέσα σε μια μέρα (όχι κάθε μέρα όμως!) 5 ώρες οδήγηση και 4 ώρες διδασκαλία άρα πρέπει να είναι κάτι σχετικά άνετο, για 'σένα μπορεί να είναι μια βραδινή βόλτα μεσοβδόμαδα και ένας καφές το σαβατοκύριακο, άρα μπορείς να ανεχτείς κάτι σχετικά κουραστικό.
Το πρόβλημα είναι ότι πριν μπλέξεις το βλέπεις το θέμα εντελώς θεωρητικά, και δεν μπορείς να ξέρεις αν θα το θέλεις αρκετά ώστε να αντισταθμίσεις την όποια ταλαιπωρία. Νομίζω ότι η καλύτερη προσέγγιση είναι να αποφασίσεις από την αρχή ότι θα πρέπει να διαθέσεις κομμάτι από τον ελεύθερο χρόνο σου (προϋποθέτει επομένως να έχεις!) σε αυτή την ασχολία, και παρεπιπτόντως, αν έχεις κάνει τις σωστές επιλογές να μπορείς να το χρησιμοποιείς και για τις μετακινήσεις σου. Όλες, ή μέρος αυτών. -
Ο χρήστης Lef205 έγραψε:
Σ..... αλλα ο κοσμος ισως με ολα αυτα που εχουν γινει εχει σαλεψει κανονικα.
Πχ μετραω καθημερινα σε διαδρομη 30 χλμ συνολικα 1-2 παραβιασεις κοκκινων, μια μερα μετρησα 6!
Γενικοτερα υπαρχει ενταση που μπορει ανετα να καταληξει σε ατυχηματα.
......
Παρατηρηστε ολοι οσοι εχετε χρονια κλασσικο, πιο παλια στη βολτα ακουγες 'μπραβο' 'ωραιο' κλπ, τωρα σε προσπερνανε τσαντισμενοι πηγαινοντας στη δουλεια που δεν τους πληρωνουν ακουγοντας στο ραδιοφωνο για την τρόικα.Δεν κυκλοφορώ τόσο όσο εσύ αλλά εισπράττω τελείως διαφορετικά την κατάσταση. Εγώ βλέπω ότι οι οδηγοί έχουν γίνει πιο στωικοί στην κίνηση, δεν τρέχουν τόσο πολύ πια (ίσως για οικονομία) και σέβονται περισσότερο τους ποδηλάτες. Κάτι λέει και αυτό.
-
Πιστεύω ότι ένα σκαθάρι δεν θα καλύψει ένα νεαρό και νέο οδηγό, από πολλές πλευρές.
Δεν αναφέρομαι μόνο στην δύναμη.
Συμπεριλαμβάνω και τα ταμπούρα μπρος πίσω που θέλουν ειδική φροντίδα στην βροχή, τον αερόψυκτο κινητήρα κτλ.Πρέπει να είναι Σκαραβαίος οπωσδήποτε;
Δεν μπορεί να είναι π.χ. ένα ωραίο Opel Kadett τρίτης σειράς 1200 κυβικάκια, μία BMW Ε21 315 ή 316?
Με τον τρόπο φροντίδας που αναφέρθηκε παραπάνω, πιστεύω ότι είναι αυτοκίνητα που άνετα μπορούν να χρησιμοποιούνται καθημερινά.Εκτός αν είμαι υπερβολικός και οι προτάσεις μου θεωρούνται 'παππουδίστικες' .
Βέβαια, από μόνη της η επιλογή ενός παλαιού αυτοκινήτου για καθημερινό, από ένα νέο άτομο, θα έπρεπε να προβλέπει πολλές πιθανές επιλογές πέραν των 'must' και των τάσεων της μόδας. (Σκαθάρι, μίνι, 2CV κτλ).
Αυτό βέβαια στην περίπτωση που η επιλογή αυτή προέρχεται καθαρά από αγάπη για το κλασσικό αυτοκίνητο και όχι από trend. -
Ένα Autobianchi είναι ότι πρέπει. Μιλάω εκ πείρας. Το θέμα είναι που να το βρεις που τα μαζεύει όλα ο Ritmo.........
κλασσικο αμαξι για καθημερινο ???