-
Mην ξεχναμε οτι η περιπετεια με τα μνημονια ηταν στο μεσο του 2010. Μεχρι το τελος του 2009 ηταν ακομα χρυσες εποχες και ο κοσμος δεν περιμενε τετοια εξελιξη με την οικονομια (ουτε εγω τοτε).
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Δεν εννοώ ότι ο συγκεκριμένος θα τη δώσει από 70 στα 40 σίγουρα, μπορεί αυτός να έχει θέσει κάτω όριο τα 50 ή 55, αλλά 'σκοτώματα' στην αγορά στην εποχή μας υπάρχουν άπειρα. Μπορεί π.χ. να έβαλε 70.000 αρχική και σε 2-3 μήνες να πέσει στα 60.000, σε άλλους 2-3 μήνες στα 50.000 και να μείνει εκεί ΑΝ δεν έχει ανάγκη. Αν όμως έχει (όπως προείπα) δεν θα κοιτάξει τα 160-180 που έδωσε πριν 4-5 χρόνια αλλά πόσα χρειάζεται ΤΩΡΑ για να ξελασπώσει από τα σκατά που ενδεχομένως τον πνίγουν.
και ζητω συγγνωμη προκαταβολικα απο μοντς και πορσακιδες,αλλα ειναι τερμα υποθετικο και λιγο ακυρο το παραδειγμα σου...Αν φτασεις να βασιζεσαι σε αυτοκινητο υψηλου κυβισμου για να ξελασπωσεις απο σκατα στη σημερινη ελλαδα τοτε εχεις προβλημα επιβιωσης.Και εξηγουμαι : οπως και να χει ανθρωποι που πριν 2-3 χρονια σκασαν 200αρες για αυτοκινητα δε νομιζω να το καναν με μηδενικο background ωστε να πουλανε οσο οσο σημερα..Οσο οσο θα πουλησει ο 25αρης που πηρε 3ο χερι μια Boxter του 2001 και μολις ειδε τα ζορια λεει μακρια μου κ ας πληρωσω κ απο πανω να την ξεφορτωθω..Οι πιο πολλοι φανταζομαι πουλανε για να γλιτωσουν απο τεκμηριο ή επειδη πια δε τα κινουν,οποτε τους ειναι αχρηστα να τρωνε 5-6 χιλιαρικα τον χρονο απλα για να καθονται(μιλωντας παντα για 997 που ξεκινησε η κουβεντα).Απο αυτο μεχρι το πουλαω οσο οσο υπαρχει χαοτικη διαφορα.Σιγουρα απο μια αγορα 400 ας πουμε 997 προς πωληση θα βρεις 2-3 ιδιοκτητες που ανοιχτηκαν παλιοτερα παραπανω απο οσο επρεπε και τωρα ειναι στις λασπες ως τον λαιμο..Αλλα αυτοι πουλανε ηδη χαμηλα και συνηθως παλιοτερα μοντελα που αγοραστηκαν οταν οι εποχες ηταν καλες..Τωρα για την αγγελια που ξεκινησε το θεμα μου φαινεται περιεργο να σου κανει σχεδον μιση τιμη εκπτωση καποιος που πριν 2 χρονια εδωσε 5-6 χιλιαρικα για τις ζαντες ή τo chrono pack..simple as that
-
Είναι απλά τα πράγματα. Αν υπάρχει πρόβλημα ρευστότητας ο πωλητής ίσως ενδώσει, αν όχι θα γελάσει απλά! Ισχύει για τα πάντα στο εμπόριο. Ξέρω περίπτωση που πώληση σπιτιού χάλασε για...5000 Ευρώ! Ο πωλητής προφανώς δεν ζορίζονταν.
-
Μια βόλτα στις επίσημες αντιπροσωπίες θα σας προσγειώσει στην σκληρή απένταρη πραγματικότητα.Όταν παίρνεις Καγιέν ,Κέιμαν καινούργια, με 2 χρόνια εγγύηση και ~50 χιλιάρικα,τι το συζητάμε?
Προσφορές που βγάζουν μάτια.
Οι αγγελίες που βλέπουμε θα υπάρχουν για πολύ καιρό,και πουλιέται ότι πέφτει πολύ στη τιμή.Αυτή δυστηχώς είναι η πραγματικότητα.
http://motodynamics.car.gr/cars/view/2459036/
http://motodynamics.car.gr/cars/view/2459192/ -
o παρακατω μπορει ανετα να δεχθει προτάσεις τέτοιου τυπου
-
Ο χρήστης Eliaskat έγραψε:
o παρακατω μπορει ανετα να δεχθει προτάσεις τέτοιου τυπουΘα εννοεί μοντ.1905...μάλλον!
-
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
...
και ζητω συγγνωμη προκαταβολικα απο μοντς και πορσακιδες,αλλα ειναι τερμα υποθετικο και λιγο ακυρο το παραδειγμα σου...Αν φτασεις να βασιζεσαι σε αυτοκινητο υψηλου κυβισμου για να ξελασπωσεις απο σκατα στη σημερινη ελλαδα τοτε εχεις προβλημα επιβιωσης.Και εξηγουμαι : οπως και να χει ανθρωποι που πριν 2-3 χρονια σκασαν 200αρες για αυτοκινητα δε νομιζω να το καναν με μηδενικο background ωστε να πουλανε οσο οσο σημερα..Οσο οσο θα πουλησει ο 25αρης που πηρε 3ο χερι μια Boxter του 2001 και μολις ειδε τα ζορια λεει μακρια μου κ ας πληρωσω κ απο πανω να την ξεφορτωθω..Οι πιο πολλοι φανταζομαι πουλανε για να γλιτωσουν απο τεκμηριο ή επειδη πια δε τα κινουν,οποτε τους ειναι αχρηστα να τρωνε 5-6 χιλιαρικα τον χρονο απλα για να καθονται(μιλωντας παντα για 997 που ξεκινησε η κουβεντα).Απο αυτο μεχρι το πουλαω οσο οσο υπαρχει χαοτικη διαφορα.Σιγουρα απο μια αγορα 400 ας πουμε 997 προς πωληση θα βρεις 2-3 ιδιοκτητες που ανοιχτηκαν παλιοτερα παραπανω απο οσο επρεπε και τωρα ειναι στις λασπες ως τον λαιμο..Αλλα αυτοι πουλανε ηδη χαμηλα και συνηθως παλιοτερα μοντελα που αγοραστηκαν οταν οι εποχες ηταν καλες..Τωρα για την αγγελια που ξεκινησε το θεμα μου φαινεται περιεργο να σου κανει σχεδον μιση τιμη εκπτωση καποιος που πριν 2 χρονια εδωσε 5-6 χιλιαρικα για τις ζαντες ή τo chrono pack..simple as thatΔεν θα διαφωνούσα μαζί σου πριν 6-10 μήνες. Δεν εννοώ ότι είσαι εκτός πραγματικότητας αλλά γύρω μας γκρεμίζονται βουνά όχι απλά μεσαίες επιχειρήσεις (των οποίων ο ιδιοκτήτης μπορεί να είχε πάρει μια ανάλογη 911 πριν 3-4 χρόνια). Και όπως όλοι μας κανείς δεν φανταζόταν το τι θα γινόταν σήμερα. Ακομη και 40 χιλιάρικα μπορεί να είναι 'απαραίτητα'. Μπορεί τότε να ήταν 'μικροποσά' αλλά όταν ο τζίρος πάει π.χ. από τα 8 εκατομμύρια στα 3 μέσα σε 2 χρόνια μπορεί το μπακαπ που είχες να μην υπάρχει πλέον. Και να θες με αυτά τα 40 να 'περάσεις' το νεκρό καλοκαίρι που είναι μπροστά. Οπότε σκοτώνεις ότι έχεις. Πρόσφατα είδα διαφήμιση σε εφημερίδα από τους σύγχρονους μαυραγορίτες (αγοράζω χρυσό τοις μετρητοίς) να έχουν την ελάχιστη τιμή αγοράς σε 6-7 μοντέλα ρόλεξ μεταχειρισμένα. Για να την έβαλε την διαφήμιση προφανώς θα είδε την 'κίνηση' σε αυτό το θέμα. Όπως πολλά ρόλεξ αγοράστηκαν μέσα στον ενθουσιασμό του 'όλα πάνε καλά' και τώρα σκοτώνονται στα 800-1.000 ευρώ έτσι και πολλές πόρσε (ή όποια άλλη μάρκα. Δεν είναι προνόμιο της Πόρσε) αγοράστηκαν με άλλα δεδομένα τα οποία ανατράπηκαν σε 2 μόλις χρόνια.
-
Ο χρήστης Bill Z4 έγραψε:
http://motodynamics.car.gr/cars/view/2459192/Αυτό είναι πραγματική ευκαιρία και θα το γούσταρα τρελά!
ΥΓ: Κάβουρα, 1000 φορές ένα τέτοιο καινούριο παρά ένα μεταχειρισμένο 911. Εκτός αν τα αλόγατα σου πέφτουν λίγα.
-
Να θυμισω οτι υπαρχει θεμα για τις τιμες των μεταχειρισμενων viewtopic.php?f=5&t=34380
-
Ο χρήστης Bill Z4 έγραψε:
Μια βόλτα στις επίσημες αντιπροσωπίες θα σας προσγειώσει στην σκληρή απένταρη πραγματικότητα.Όταν παίρνεις Καγιέν ,Κέιμαν καινούργια, με 2 χρόνια εγγύηση και ~50 χιλιάρικα,τι το συζητάμε?
Προσφορές που βγάζουν μάτια.
Οι αγγελίες που βλέπουμε θα υπάρχουν για πολύ καιρό,και πουλιέται ότι πέφτει πολύ στη τιμή.Αυτή δυστηχώς είναι η πραγματικότητα.
http://motodynamics.car.gr/cars/view/2459036/
http://motodynamics.car.gr/cars/view/2459192/Παροτι ωραια τα αυτοκινητα αυτα γιατι ειναι αχρησιμοποιητα ειναι απερχομενα μοντελα και για μενα πολυ ακριβα. Ουτε δερμα δεν εχουν, ευτυχως εχουν ζηνον. Πολυ PDK στην Ελλαδα ομως, βαρεθηκαν να αλλαζουν ταχυτητες οι Ελληνες αγοραστες...
-
Aυτό που δεν καταλαβαίνω, είναι γιατί ο οιοσδήποτε κάτοχος ακριβού αυτοκινήτου, που για οιονδήποτε λόγο δεν μπορεί πλέον να το έχει / συντηρήσει, απευθύνεται στην ανύπαρκτη ελληνική αγορά (όπου ο κάθε ψυχοπαθής μπορεί να σου προτείνει 40 για κάτι που ευλόγως αξίζει 70), αντί να το εξαγάγει στη γερμανική ή βελγική αγορά μεταχειρισμένου...
Τα φορολογικά (δηλαδή δασμολογικά) προβλήματα που ισχύουν στη αντίστροφη περίπτωση (από ΕΕ για Ελλάδα), δεν ισχύουν εν προκειμένω.Α, να δηλώσω επ' ευκαιρία (άσχετο) ότι, επιστρέφοντας από Χάγη, έκαμα νέο ρεκόρ κατανάλωσης, 9,3λτ/100χλμ, με μωτ 110χλμ.ω, λόγω βρόχας (κατά διαστήματα). Ακόμη και με ολοκαίνουργια Μισλέν PS2, δεν πας πάνω από 110 στη γερή βρόχα (σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση), και σε προσεπερνούν υπερηφάνως τα ¨Οπελ Ινσίγκνια και άλλα εμετικά οχήματα, με πολύ πιο ανθρώπινα λάστιχα, όμως.
Edit: Στην κατανάλωση βοήθησαν και τα ναζιστικά/κομμουνιστικά όρια ταχύτητος των Ολλανδών (80 χλμ/ω με τηλεμετρία για όλες τις λωρίδες), καθ' όλο το μήκος του αυτοκινητόδρομου περί τη Χάγη και παραλλήλως προς το Ρόττερνταμ...
Αν βεβαίως έλθει κλήση, ils vont peter sur mes testicules (θα μου κλάσουν τ' αρχίδια). Δεν έχω υποστεί τα πάθη του Ιησού Χριστού σ' αυτήν τη δουλειά για να μην έχω ασυλία... -
Oταν μια Πορσε κανει 30.000 και στη Γερμανια εχει 40, θα ερθει ο Γερμανος και θα την παρει. Γι αυτο και δε πεφτουν παρακατω οι τιμες. Δεδομενου μαλιστα οτι το μεγαλυτερο ποσοστο τετοιων αυτοκινητων φευγει στο εξωτερικο και λαμβανοντας υπ' οψη οτι απο το 2009 και μετα οι πωλησεις καινουριων τετοιων αυτοκινητων ειναι σχεδον μηδανικες στην Ελλλαδα δεν αποκλειεται στα επομενα χρονια να υπαρχει και ελλειψη στην αγορα μεταχειρισμενων, εφ οσον δεν υπαρχει φρεσκο πραγμα. Μονο οι σαβουρες θα μεινουν
-
Και μία διευκρίνηση για τα μεταχειρισμένα της Μοτοδυναμικής.
Cayenne: μπορεί να είναι καινούρια, είναι όμως το παλιό μοντέλο που έβγαινε πριν από 3 χρόνια.
Cayman: καινούρια έκανε 71.000 και εντός του έτος μάλλον θα παρουσιαστεί το νέο μοντέλο.
Είναι λογικές οι μειώσεις στις τιμές τους και μάλιστα άργησαν πολύ να τις κάνουν. -
και ειναι με πινακιδες...
και σκισαμε το τοπικ..
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Aυτό που δεν καταλαβαίνω, είναι γιατί ο οιοσδήποτε κάτοχος ακριβού αυτοκινήτου, που για οιονδήποτε λόγο δεν μπορεί πλέον να το έχει / συντηρήσει, απευθύνεται στην ανύπαρκτη ελληνική αγορά (όπου ο κάθε ψυχοπαθής μπορεί να σου προτείνει 40 για κάτι που ευλόγως αξίζει 70), αντί να το εξαγάγει στη γερμανική ή βελγική αγορά μεταχειρισμένου...
Τα φορολογικά (δηλαδή δασμολογικά) προβλήματα που ισχύουν στη αντίστροφη περίπτωση (από ΕΕ για Ελλάδα), δεν ισχύουν εν προκειμένω.To Coyot λείπει πολλά χρόνια από την πατρίδα και έχει παρεξηγημένη άποψη για το πώς είναι ο μέσος ιδιοκτήτης Πόρσε στην Ελλάδα, γιατί την αγόρασε και τέλος γιατί την πουλάει!
Βάλε τώρα με το μυαλό σου:
Σενάριο 1
Απόφοιτος γυμνασίου ( άντε και μετά βίας να τελείωσε σε 5 χρόνια και το λύκειο)
Επιχειρηματίας (ο πατέρας του είχε 100 στρέμματα στο Άργος, πούλησε τα μισά και άνοιξε τυροπιττάδικο στη Νίκαια)
Διορατικός (μαζί με τη μεζονέτα στον Κορυδαλλό, αγόρασε και την 911 γιατί στα μπουζούκια του την έβαζαν μπροστά)
Την 911 την έμαθε από τον κουμπάρο του. Παλιά είχε Μερσεντέ αλλά τώρα που έγιναν 1800 και τα μερσεντέ γέμισε ο κόσμος!
Όταν μάζεψε αρκετά το έκλεισε το τυροπιττάδικο και άνοιξε χοροπηδάδικο.
Απαιτητικός από τη ζωή του (δεν είμαστε όλοι το ίδιο...) αλλά η κρίση τον έπιασε όταν πήγαινε να χτίσει στη Σαντορίνη ένα παλατάκι για την καλή του και μπήκε μέσα 400χιλιάρικα στο δάνειο... η δουλειά έχει κοπεί στη μέση, τα ονόματα είναι δευτεροκλασσάτα πλέον...αναγκάστηκε να διώξει και τη γκόμενα γιατί δεν έβγαινε να πληρώνει και το τριάρι στο Χαϊδάρι... απελπισία...Σενάριο 2
Σχολείο δεν τα πήγαινε καλά αλλά τελικά κατάφερε μετά από χρόνια να είναι και αυτός απόφοιτος του πανεπιστημίου του HESTON στα ναυτιλιακά (ο πατέρας του ξεκίνησε σα σιπσάτης, πουλώντας φρέσκα, έκανε και κάτι λαδιές εκεί πέρα με κάτι πετρέλαια και στο τέλος κατάφερε με ένα συναίτερο και πήρανε ένα βαποράκι. Έβαλαν και μέσο το δήμαρχο από το νησί και κουβαλάνε νερό τώρα...το βαπόρι είναι στην GRECIAN SHIPPPING Ltd με έδρα τα νησιά Μάρσαλ)
Τη χρυσή εποχή πριν δεκαριά χρόνια μετακόμισαν από τον Πειραιά στη Δροσιά.
Φυσικά πήγε στο γραφείο του μπαμπά του διευθυντής, αν και δεν ξέρει γρι σχετικά με το τί είναι και πώς δουλεύει/εται ένα βαπόρι.
Τα Π/Σ/Κ είναι οι μέρες του. Αλλά και καμιά καθημερινή δεν πειράζει (μήπως πάει στις 8 στο γραφείο; αφεντικό είναι!).
Πάντα ήταν ο ωραίος, ήξερε να ντύνεται (όχι όπως οι άλλοι που δεν ξέρουν) και ήξερε να απολαμβάνει τη ζωή (όχι όπως οι άλλοι, είπαμε). Δεν είμαστε όλοι ίσοι κι όμοιοι...
Δυστυχώς η δουλειές δεν πάνε καλά (από μόνες τους, όχι ότι φταίει αυτός)γιατί τρώει πολλά το βαπόρι, έπεσε και το ΠΑΣΟΚ... το τεκμήριο από το σπίτι στη Δροσιά είναι βαρύ, το εισόδημα στην Ελλάδα σχεδόν μηδενικό (η 'δραστηριότητα' είναι σε εταιρία του εξωτερικού, είπαμε)....απελπισία...Σενάριο 3
Η μάνα της την έμαθε ότι πρέπει να βρεί τον αρχ...το τον άντρα με τα πολλά τα γρόσσα.
Σημαντικότερο της μόρφωσης το σωστό μαλλί.
Σημαντικότερο της παιδείας το κολλητό τζίν (και μια πλαστική στα 17 αλλά δεν το λέει).
Παράλληλα με τα λεφτά του άντρα της (που ούτως ή άλλως τη συντηρούν) είναι μάνατζερ σε κατάστημα ειδών κομμωτικής (της το πήρε ο άντρας της) και υποτίθεται ότι είναι πολυάσχολη (όλη ημέρα έξω με τους πελάτες για καφέ, τι θα βάλω στη συνάντηση με τους μετόχους κλπ κλπ). Την πόρσε την πήρε γιατί και η Βύσση έχει Πόρσε (το είδε στο Βίντεοκλιπ) αλλά και γιατί αυτή η ρουφιάνα η υπάλληλός της πήρε ένα πεζώ κάμπριο πέρσι..
Δεν είμαστε όλοι ίσοι κι όμοιοι και μη γυρίσεις και της μιλήσεις (γιατί μάλλον θα θέλεις να την πηδήσεις)...
Δυστυχώς οι δουλείες λόγω κρίσης έπεσαν (αλλά πούλησε και η άλλη το πεζώ και έρχεται με το αστικό οπότε δε χρειάζεται πλέον η Πόρσε), ο άντρας της είπε ότι τέλος τα φράγκα για να κάνει το χαβαλέ της στο μαγαζί... απελπισία...Πραγματικά, αγαπητό μου Coyot, πιστεύεις ότι όλοι αυτοί (που μαζί με κάποιες άλλες κατηγορίες συγγενείς αποτελούν το 95% των αγοραστών Πόρσε στην Ελλάδα) θα 'απευθυνθούν' στην αγορά του εξωτερικού;
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Κάβουρα, αναμένουμε τα αποτελέσματα των Σαββατιάτικων επισκέψεων στους μαντράδες!!!Ας επανέλθω στο θέμα.
Πέρασα με την κοπέλα/αρραβωνιαστικά μου μία βόλτα από 2-3 μάντρες μεταχειρισμένων.
Παρότι εξωτερικά και το εσωτερικό δε 'μας' χαλάει καθόλου, ήμασταν από τους τυχερούς(?) και κάποιος από τους εμπόρους δέχτηκε να πάμε και βόλτα ( ) για να πειστούμε για την καλή αγορά ενός τέτοιου οχήματος.Μία συγκεκριμένη που είδαμε πληρούσε κατ' εμέ όλα (σχεδόν) τα κριτήρια: έκδοση S( ), είχε 38.000km, 45.000€ (στο τέλος της συζήτησης μου την άφηνε 40.000€ αν πλήρωνα μετρητά) και πολύ πλούσιο εξοπλισμό (pdk, chrono pack, 19άρες, navigation, adaptive xenon, ηλεκτρικά καθίσματα, ηλιοροφή κτλ-κτλ, δώρο οι 'ειδικές' αποσκευές για τις 911 για να εκμεταλλεύεσαι πλήρως το χώρο αποσκευών - είμαι extra-κιας τι να κάνουμε? ), παραγωγής του 2007 (αν θυμάμαι σωστά, ήταν πάντως το προηγούμενο μοντέλο που δεν έχει τα led φώτα ημέρας).
Δυστυχώς η πραγματικότητα μας προσγείωσε πολύ απότομα αφού:
- δεν μπορούμε να κρατήσουμε ΚΑΙ το Α3 με τα σημερινά δεδομένα τεκμηρίων.
- ο χώρος αποσκευών στην 911 είναι πλήρως απαγορευτικός (αν και δεν ήθελα να το πιστέψω) για να το κρατήσεις ως κύριο αμάξι, ακόμα κι αν 'δεχτείς' τις πίσω μικρές (αναλογικά) θέσεις. Πρέπει υποχρεωτικά να πάρω μπαγκαζιέρα απλώς για να χωράνε ό,τι θα χωρούσε το Α3 σήμερα. Αναγκαστικά δηλαδή μιλάμε για ένα αμάξι που θα το έχεις 'σαν τρίτο'. (κάτι που προς το παρόν δεν γίνεται στη δική μου περίπτωση)
Άρα...ΔΥΣΤΥΧΩΣ εγκαταλείπεται το συγκεκριμένο project αγοράς και 'πάμε για άλλα'.
Ευχαριστώ πάρα πολύ όλους πάντως για την βοήθειά τους.
Ειλικρινά δεν περίμενα τόση προθυμεία -
Βόλτα με το αυτοκίνητο πήγατε? Ή μείνατε μόνο στο 'μάτι'?
-
Ο χρήστης Bill Z4 έγραψε:
Βόλτα με το αυτοκίνητο πήγατε? Ή μείνατε μόνο στο 'μάτι'?αφού δέχτηκε ο έμπορος να πάμε βόλτα, φυσικά και πήγαμε. Και δεν ήταν και μικρή (Φλοίσβος-Γλυφάδα-γύρω σε κάτι στενά στη Γλυφάδα και 'πίσω' στη μάντρα).
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Βόλτα με το αυτοκίνητο πήγατε? Ή μείνατε μόνο στο 'μάτι'?
αφού δέχτηκε ο έμπορος να πάμε βόλτα, φυσικά και πήγαμε. Και δεν ήταν και μικρή (Φλοίσβος-Γλυφάδα-γύρω σε κάτι στενά στη Γλυφάδα και 'πίσω' στη μάντρα).
Δεν μας είπες κάτι γ'αυτό,πως σου φάνηκε?
-
....κι η φτώχεια θέλη καλοπέραση.
!καλή μουσική!
http://www.epitrohon.gr/article-296.html
Porsche Forum