-
Από την προηγούμενη ή από το μπροστινό μέρος??
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Απαίσια είναι!!!
Το γκαζι της θα ειναι ακομα πιο 'απαισιο'...
ρε δεν μπα να έχει και 400σια ατια....
μόνο σε μπλε χαζοπαλεύεται... από πίσω για πολλά χάπια -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Απαίσια είναι!!!
Το γκαζι της θα ειναι ακομα πιο 'απαισιο'...
ρε δεν μπα να έχει και 400σια ατια....
μόνο σε μπλε χαζοπαλεύεται... από πίσω για πολλά χάπιαΣε μπλε ή μαυρο, τριθυρο, φυσικα με M-pack το λιγοτερο, ή και ως M135i για 'τρομοκρατια'...
Η πραγματικη ομορφια του συγκεκριμενου αυτοκινητου παντως, θα κρυβεται στην οδηγηση... -
Η στη συνοδηγηση...
-
Μονο εαν οδηγει μεγαλος 'χερας'...
-
Καλά το ότι κάποιο αυτοκίνητο είναι όμορφο μόνο οδηγικά δε λέει κάτι...
-
-
-
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Είτε variable steering320 ίπποι η Μ135i
και επιλογή για Xdrive?
Το ισχυρότερο hatchback με διαφορά δηλαδή.
0-100 σε 4.9sec για το αυτόματο
Μ3 τσέπης χοντρικάhttp://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... on_id=7476
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... on_id=5215Το ένα 20 άλογα παραπάνω και το άλλο 20 λιγότερα.
-
H Ηartge αναβαθμιζει μηχανικα πλεον και την 116i/136ps...
-
Στην Αγγλια οι πρωτες ενδειξεις κανουν λογο για κοστος της Μ135i εφαμιλλο με αυτο του scirocco R...
http://www.evo.co.uk/news/evonews/28327 ... hback.html
-
-
Βλέπω και έκδοση 114i με κινητήρα βενζίνης και 102 άλογα;;;
Όσο για την ομορφιά, από αυτή τη γωνία μου αρέσει πολύ η ///Μ.
-
Ο χρήστης amazing έγραψε:
Στην Αγγλια οι πρωτες ενδειξεις κανουν λογο για κοστος της Μ135i εφαμιλλο με αυτο του scirocco R...
http://www.evo.co.uk/news/evonews/28327 ... hback.html
Καλορίζικο τότε
Τι καλοριζικο , εδω στην καλυτερη περιπτωση με τους φορους και το Ε.Τ.Τ κατω απο 45κ (στην καλυτερη εως τρελη περιπτωση) δεν προκειται να εχει...Στην Ελλαδα ζω , οχι στην Αγγλια...
Απλα επισημαινω την παρομοια τιμολογηση με ενα αυτοκινητο που στην χωρα μας κανει 31κ, ως 2λιτρο φυσικα. -
Ο χρήστης bomber21 έγραψε:
Βλέπω και έκδοση 114i με κινητήρα βενζίνης και 102 άλογα;;;Ναι, με twinscroll turbo και αυτη, και 180ΝΜ ροπης...Γυρω στα 1,000ευρω πιο φθηνη σε σχεση με την αντιστοιχη 116i στην Γερμανικη αγορα...
-
Δεν πέφτουν τα κυβικά, 1.600 είναι και η 114i. Μόνο τα αλόγατα μειώνονται και λιγουλάκι η τιμή.
έδιτ
Ρε σεις δεν είναι αστείο, 100 αλόγατα δίνει η Φορντ από 1.000 κυβικά με 3 κυλίνδρους. Άμα θες δίνει και 125. Ειδική έκδοση για χαμηλά τέλη ή και είσοδο σε δακτύλιους και δημοτικά πάρκινγκ σε ορισμένες πόλεις της ευρώπης είναι. 102 άλογα σε 1.300 κιλά είναι ανέκδοτο πλέον . -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Δεν πέφτουν τα κυβικά, 1.600 είναι και η 114i. Μόνο τα αλόγατα μειώνονται και λιγουλάκι η τιμή.έδιτ
Ρε σεις δεν είναι αστείο, 100 αλόγατα δίνει η Φορντ από 1.000 κυβικά με 3 κυλίνδρους. Άμα θες δίνει και 125. Ειδική έκδοση για χαμηλά τέλη ή και είσοδο σε δακτύλιους και δημοτικά πάρκινγκ σε ορισμένες πόλεις της ευρώπης είναι. 102 άλογα σε 1.300 κιλά είναι ανέκδοτο πλέον .To ίδιο αστείο 'λέει' η BMW εδώ και 20 χρόνια: 316 του 93, 1.200 κιλά 102 άλογα : http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=13904 , οπότε όπως και τότε οι πωλήσεις (εκτός Ελλάδος πλέον) καλά θα πάνε.
Ο 1000άρης της Ford έχει κλείσει πολλά στόματα πάντως. Πρόλαβε αρκετό κόσμο. Η BMW φαντάζομαι θα παίξει και αυτή σε χαμηλότερα κυβικά (1.300-1.400 κάπου είχα δει) αλλά σε δεύτερο χρόνο.
-
Uploaded with ImageShack.us
-
βρωμόγκαζο και τρελά παντιλίκια
BMW 1 Series (F20) 2011