-
Καλημέρα σε όλους.
Τα τελευταία 3 χρόνια είχα ένα Mazda CX7 με leasing, μέσω της εταιρείας μου. Δυστυχώς θα πρέπει τέλος του μήνα να το αποχωριστώ γιατί λήγει η σύμβαση και δεν έχω την δυνατότητα (για λόγους φορολογικούς και βεβαίως υψηλού κόστους συντήρησης, τελών, ασφάλισης και υψηλής κατανάλωσης) να το πάρω στο όνομα μου.
Είμαι γύρω στα 40 και έχω ένα παιδάκι 3 χρονών. Ίσως στα επόμενα 1-2 χρόνια να προστεθεί και 4 μέλος στην οικογένεια.
Ανάγκες: Καθημερινά γύρω στα 20-25 χλμ. εντός πόλης και 3-4 ταξίδια το χρόνο. Χαμηλή κατανάλωση και τέλη. Όσο το δυνατόν μεγαλύτερος χώρος αποσκευών. Κατά προτίμηση 1.400CC
Budget: 14 -15K
Επιλογές: Hyundai i30,...... περιμένω τις δικές σας γνώμες.ίσως ψάχνω κάτι που δεν υπάρχει
Ξέρω ότι θα πάθω ένα σοκ στην μετάβαση από CX7 στο καινούργιο αλλά δυστυχώς έτσι τα φέρνει η ζωή
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όλες τις γνώμες
-
Καλημέρα σε όλους.
Τα τελευταία 3 χρόνια είχα ένα Mazda CX7 με leasing, μέσω της εταιρείας μου. Δυστυχώς θα πρέπει τέλος του μήνα να το αποχωριστώ γιατί λήγει η σύμβαση και δεν έχω την δυνατότητα (για λόγους φορολογικούς και βεβαίως υψηλού κόστους συντήρησης, τελών, ασφάλισης και υψηλής κατανάλωσης) να το πάρω στο όνομα μου.
Είμαι γύρω στα 40 και έχω ένα παιδάκι 3 χρονών. Ίσως στα επόμενα 1-2 χρόνια να προστεθεί και 4 μέλος στην οικογένεια.
Ανάγκες: Καθημερινά γύρω στα 20-25 χλμ. εντός πόλης και 3-4 ταξίδια το χρόνο. Χαμηλή κατανάλωση και τέλη. Όσο το δυνατόν μεγαλύτερος χώρος αποσκευών. Κατά προτίμηση 1.400CC
Budget: 14 -15K
Επιλογές: Hyundai i30,...... περιμένω τις δικές σας γνώμες.ίσως ψάχνω κάτι που δεν υπάρχει
Ξέρω ότι θα πάθω ένα σοκ στην μετάβαση από CX7 στο καινούργιο αλλά δυστυχώς έτσι τα φέρνει η ζωή
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όλες τις γνώμες
-
Καλημέρα σε όλους.
Τα τελευταία 3 χρόνια είχα ένα Mazda CX7 με leasing, μέσω της εταιρείας μου. Δυστυχώς θα πρέπει τέλος του μήνα να το αποχωριστώ γιατί λήγει η σύμβαση και δεν έχω την δυνατότητα (για λόγους φορολογικούς και βεβαίως υψηλού κόστους συντήρησης, τελών, ασφάλισης και υψηλής κατανάλωσης) να το πάρω στο όνομα μου.
Είμαι γύρω στα 40 και έχω ένα παιδάκι 3 χρονών. Ίσως στα επόμενα 1-2 χρόνια να προστεθεί και 4 μέλος στην οικογένεια.
Ανάγκες: Καθημερινά γύρω στα 20-25 χλμ. εντός πόλης και 3-4 ταξίδια το χρόνο. Χαμηλή κατανάλωση και τέλη. Όσο το δυνατόν μεγαλύτερος χώρος αποσκευών. Κατά προτίμηση 1.400CC
Budget: 14 -15K
Επιλογές: Hyundai i30,...... περιμένω τις δικές σας γνώμες.ίσως ψάχνω κάτι που δεν υπάρχει
Ξέρω ότι θα πάθω ένα σοκ στην μετάβαση από CX7 στο καινούργιο αλλά δυστυχώς έτσι τα φέρνει η ζωή
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όλες τις γνώμες
-
Το i30 ήδη έχει αντικατασταθεί αλλά δεν έχει έρθει Ελλάδα το καινουργιο. Όπως κ το ceed.
εγώ θα σου πρότεινα το skoda yeti 1.2 tsi
αν θες μικρομεσαίο τότε σεατ λεον ή αλτεα 1.2 ή 1.4 tsi ή το φόκους 1.0 με τον τρομερό εκομπουστ -
ΚΙΑ Cee'd F/L 1.4 EX VIVID ESP κάπου στα 14,000
ΚΙΑ Cee'd SW F/L 1.4 EX VIVID κάπου στα 14,000 -
δες και το νέο σιβικ 1.4. Έχει χώρους για οικογένεια και σίγουρα πιο οικονομικό μοτέρ από τον κορεάτικο ανταγωνισμό με συγκριτικά λιγότερο κόστος συντήρησης και τελών. Βέβαια είναι συγκριτικά αργό λόγω βάρους και μακριών σχέσεων
-
Η C4 diesel πόσο πάει; Είναι εξαιρετική επιλογή
-
Μέχρι τα 15 πρέπει να βρίσκεις αρκετές εκδόσεις της c4 ειδικά με τις προσφορές στα diesel.Και νομίζω ότι η τιμή του είναι φοβερή για αυτά που προσφέρει.
Λίγο παραπάνω μέχρι τα 16 μπορείς να βρεις εναπομείνοντα προ facelift megane 1.4 ΤCE Expression και Energy. Αλλά ίσως και facelift με τον νέο 1.2 TCE 115 hp ο οποίος και οικονομικός είναι και χαμηλά τέλη έχει.
-
Απο την στιγμη που υπαρχει η προοπτικη για να προστεθει και αλλο μελος στην οικογενεια, δες κανα Renault Fluence 1.6 βενζινη (με τετοιες προσφορες που εχει συμφερει) ή το 1.5 πετρελαιο.
-
Ο χρήστης huvitz έγραψε:
Καλημέρα σε όλους.
Τα τελευταία 3 χρόνια είχα ένα Mazda CX7 με leasing, μέσω της εταιρείας μου. Δυστυχώς θα πρέπει τέλος του μήνα να το αποχωριστώ γιατί λήγει η σύμβαση και δεν έχω την δυνατότητα (για λόγους φορολογικούς και βεβαίως υψηλού κόστους συντήρησης, τελών, ασφάλισης και υψηλής κατανάλωσης) να το πάρω στο όνομα μου.
Είμαι γύρω στα 40 και έχω ένα παιδάκι 3 χρονών. Ίσως στα επόμενα 1-2 χρόνια να προστεθεί και 4 μέλος στην οικογένεια.
Ανάγκες: Καθημερινά γύρω στα 20-25 χλμ. εντός πόλης και 3-4 ταξίδια το χρόνο. Χαμηλή κατανάλωση και τέλη. Όσο το δυνατόν μεγαλύτερος χώρος αποσκευών. Κατά προτίμηση 1.400CC
Budget: 14 -15K
Επιλογές: Hyundai i30,...... περιμένω τις δικές σας γνώμες.ίσως ψάχνω κάτι που δεν υπάρχει
Ξέρω ότι θα πάθω ένα σοκ στην μετάβαση από CX7 στο καινούργιο αλλά δυστυχώς έτσι τα φέρνει η ζωή
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για όλες τις γνώμες
Αστο το i30.Πάνε για ένα από τα 5 παρακάτω.
1.ford focus 1.0 ecoboost 125 ps trend(15750€),για μένα η καλύτερη επιλογή και με μοτέρ θαύμα
2.renault megane 1.4 tce 130ps expression(15340€)
3.seat leon 1.2 tsi 105ps copa(14700€ περίπου)
4.skoda octavia 1.2 tsi 105ps comfort(14990€)
5.citroen c4 1.6 hdi 92ps & 230 ροπή όμως trend plus(14500€) ή c4 1.4 vti attraction -
Για τις χωροταξικές σου ανάγκες επίσης ξέχασα να αναφέρω το αξιόλογο skoda roomster 1.2 tsi 105ps scout(γύρω στα 15000€) ή και το honda jazz f/l 1.4 comfort.
-
Εγώ το δηλώνω. Τρικύλινδρο αδοκίμαστο μοτεράκι τούρμπο με πολλά άλογα είμαι επιφυλακτικός. Ο καιρός θα δείξει.
Ωραία τεχνικά χαρακτηριστικά αλλά αν είναι να δώσω 16-17.000 θα προτιμούσα κάτι πιο δοκιμασμένο. -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
δες και το νέο σιβικ 1.4. Έχει χώρους για οικογένεια και σίγουρα πιο οικονομικό μοτέρ από τον κορεάτικο ανταγωνισμό με συγκριτικά λιγότερο κόστος συντήρησης και τελών. Βέβαια είναι συγκριτικά αργό λόγω βάρους και μακριών σχέσεωνΜακράν!!!! Είναι αυτό που ψάχνεις(τρομεροί χώροι)....
ΥΓ.Άποψη μου....ατμόσφαιρα,οι καιροί είναι 'δύσκολοι'...μη μπλέξεις με turbo...Θα είναι πολλά τα έξοδα.. -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Εγώ το δηλώνω. Τρικύλινδρο αδοκίμαστο μοτεράκι τούρμπο με πολλά άλογα είμαι επιφυλακτικός. Ο καιρός θα δείξει.
Ωραία τεχνικά χαρακτηριστικά αλλά αν είναι να δώσω 16-17.000 θα προτιμούσα κάτι πιο δοκιμασμένο.Δοκιμάζεται εδώ και μερικά χρόνια ο 1.0 ecoboost για να είναι αξιόπιστος(όχι σαν τον twincharger της vw που τον βγάλανε νύχτα ).Δεν έχει δώσει γενικά ποτέ δικαίωμα η ford για θέματα αξιοπιστίας κινητήρων.Αλλωστε και εδώ 5 χρόνια εγγύηση δίνουν.
-
Δεν θα διαφωνήσω για την αξιοπιστία των κινητήρων της Ford, απλά δεν θα ήθελα να είμαι το πειραματόζωο.
Επιπλέον απ'ότι γράφουν είναι κάπως θορυβώδης ως τρικύλινδρος, λιγότερο βέβαια από το αναμενόμενο. -
Diesel c4.. ειναι τσαμπα το αμαξι..
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Δοκιμάζεται εδώ και μερικά χρόνια ο 1.0 ecoboost για να είναι αξιόπιστος(όχι σαν τον twincharger της vw που τον βγάλανε νύχτα ).Δεν έχει δώσει γενικά ποτέ δικαίωμα η ford για θέματα αξιοπιστίας κινητήρων.Αλλωστε και εδώ 5 χρόνια εγγύηση δίνουν.
Ποιός σου είπε ότι βγήκε νύχτα ο twincharger;
-
Εγω προσωπικα θα σου ελεγα να ψαχτεις σε κατι μεταχειρισμενο 1.6Τ η 1.4Τ.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1987550/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2449365/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1145335/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2423229/ -->Πολλα χλμ
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2211793/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2417081/ --->Πολλα χλμ
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2018838/ --->Αρχικη εκδοση
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2069683/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1866406/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1856526/ -
Skoda Octavia από εμένα.
-
Αφού έχεις καλομάθει και θέλεις χώρους αποσκευών πάρε Αλτεα ή Οκτάβια.
Αλλιώς κάποιο μικρομεσαίο σε έκδοση στέισον πχ Φόκους, Αστρα κλπ.
NEO AYTOKINHTO ΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ