Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    206XS ή Fiesta 1.6
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. 206XS ή Fiesta 1.6
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    20
    41
    140
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      petros last edited by

      Πήρα τη μεγάλη απόφαση, να αποχωριστώ το αγαπημένο Ραλλάκι μου, το οποίο μου κράτησε (όχι απροβλημάτιστη) συντροφιά, σχεδόν 9 χρόνια.

      Δυστυχώς, τα πράγματα τώρα δεν είναι τόσο ξεκάθαρα όπως ήταν το 1994 όταν το παρήγγειλα βλέποντάς το και μόνο στους 4Τ στη στήλη των 'Γνωριμιών'. Από τη μία δε θέλω να χάσω τις δυνατότητες που μου δίνει ένα σβέλτο αυτοκίνητο και από την άλλη (τριανταρίσαμε γαρ) επιζητώ και ανέσεις (κλιματισμό, άνετη ανάρτηση, ABS κ.λπ).
      Επειδή δεν θέλω να περάσω στα μικρομεσαία, αλλά επιμένω στα πλήρη μικρά (για χρήση εντός-εκτός πόλης) βρίσκομαι ανάμεσα στα Peugeot 206XS και Ford Fiesta 1.6Ghia. Το Peugeot με τον πλήρη εξοπλισμό αγγίζει τα €15.000, ενώ το Fiesta ξεπερνά τα €14.500. Το Clio το απέκλεισα λόγω παλαιότητας παρότι πανέμορφο, αλλά -κυρίως- λόγω ηλεκτρικού γκαζιού! Εσείς τι θα επιλέγατε (εναλλακτικές προτάσεις δεκτές )

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        petros last edited by

        Πήρα τη μεγάλη απόφαση, να αποχωριστώ το αγαπημένο Ραλλάκι μου, το οποίο μου κράτησε (όχι απροβλημάτιστη) συντροφιά, σχεδόν 9 χρόνια.

        Δυστυχώς, τα πράγματα τώρα δεν είναι τόσο ξεκάθαρα όπως ήταν το 1994 όταν το παρήγγειλα βλέποντάς το και μόνο στους 4Τ στη στήλη των 'Γνωριμιών'. Από τη μία δε θέλω να χάσω τις δυνατότητες που μου δίνει ένα σβέλτο αυτοκίνητο και από την άλλη (τριανταρίσαμε γαρ) επιζητώ και ανέσεις (κλιματισμό, άνετη ανάρτηση, ABS κ.λπ).
        Επειδή δεν θέλω να περάσω στα μικρομεσαία, αλλά επιμένω στα πλήρη μικρά (για χρήση εντός-εκτός πόλης) βρίσκομαι ανάμεσα στα Peugeot 206XS και Ford Fiesta 1.6Ghia. Το Peugeot με τον πλήρη εξοπλισμό αγγίζει τα €15.000, ενώ το Fiesta ξεπερνά τα €14.500. Το Clio το απέκλεισα λόγω παλαιότητας παρότι πανέμορφο, αλλά -κυρίως- λόγω ηλεκτρικού γκαζιού! Εσείς τι θα επιλέγατε (εναλλακτικές προτάσεις δεκτές )

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          petros last edited by

          Πήρα τη μεγάλη απόφαση, να αποχωριστώ το αγαπημένο Ραλλάκι μου, το οποίο μου κράτησε (όχι απροβλημάτιστη) συντροφιά, σχεδόν 9 χρόνια.

          Δυστυχώς, τα πράγματα τώρα δεν είναι τόσο ξεκάθαρα όπως ήταν το 1994 όταν το παρήγγειλα βλέποντάς το και μόνο στους 4Τ στη στήλη των 'Γνωριμιών'. Από τη μία δε θέλω να χάσω τις δυνατότητες που μου δίνει ένα σβέλτο αυτοκίνητο και από την άλλη (τριανταρίσαμε γαρ) επιζητώ και ανέσεις (κλιματισμό, άνετη ανάρτηση, ABS κ.λπ).
          Επειδή δεν θέλω να περάσω στα μικρομεσαία, αλλά επιμένω στα πλήρη μικρά (για χρήση εντός-εκτός πόλης) βρίσκομαι ανάμεσα στα Peugeot 206XS και Ford Fiesta 1.6Ghia. Το Peugeot με τον πλήρη εξοπλισμό αγγίζει τα €15.000, ενώ το Fiesta ξεπερνά τα €14.500. Το Clio το απέκλεισα λόγω παλαιότητας παρότι πανέμορφο, αλλά -κυρίως- λόγω ηλεκτρικού γκαζιού! Εσείς τι θα επιλέγατε (εναλλακτικές προτάσεις δεκτές )

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            tsardas last edited by

            ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ 3ΠΟΡΤΟ FIESTA ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ. ΤΑ ΧΕΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ.ΚΑΙ ΑΠΟ ΓΚΑΖΑΚΙ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΓΙΑ 20+ ΑΛΟΓΑΚΙΑ ΑΠΟ FOCUS.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              tt last edited by

              Η επιλογή εξαρτάται και από την προοπτική χρήσης του αυτοκινήτου. Αν χρειαστεί στο κοντινό μέλλον να καλύψει και τις ανάγκες μιας οικογένειας μήπως πρέπει να στραφείς σε μικρό S/W π.χ. 206 S/W;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                g60 last edited by

                παληκαρι μου στα 15000 ευρω θελει και συζητηση?GOLF με κλειστα ματια για τη χρηση που το θες σε καλυπτει ΠΛΗΡΩΣ!!κομπακτ κατασκευη που δεν παιζεται και γενικως κακα τα ψεματα δεν εχει αντιπαλο και αργοτερα οταν τα κονομησεις το κανεις οικογενειακο πυροβολο και οταν γερασετε μαζι και το αποχωριστεις και λεφτουδακια θα παρεις και σε χρονο dt θα πουληθει αν περιμενεις και μεχρι το καλοκαιρι για το 5 ΠΟΡΩΣΗ!!!VW MOTORSPORT POWER

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  veni last edited by

                  Agaphte hdikia mou apopsh einai MAKRIA apo GOLF IV.

                  H poiothta tou einai XEIRISTH kai exo paradeigmata 2 gnoston katoxon tou aytokinhtou pou eixan SOBARA problhmata (apo to oti tous emeinan ta tzamia sdto xeri mexri mhxanika problhmata)

                  Gia mena (ego exo san deytero aytokinhto to 206 XS 1,6 8V) pare to Fiesta.

                  Ego ayto tha epairna...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dev last edited by

                    Mia alli epilogi einai to

                    Ibiza sport 101ps ?
                    exei 14350euro i 15.000 me metaliko kai eksoda pinakidwn...
                    skepsou to...

                    206 ok... einai palio omws...

                    To fiesta fainetai kalo giati oxi...

                    To clio den mou aresei ekswterika alla grafoun kala logia gia afto ta periodika...

                    Ola ta mikra aftokinita me 1.6 kinitira poy 8eleis 8a bgoune telika
                    me metaliko xrwma eksoda pinakidwn ktl gyrw sta 15.000 euro...

                    Kai egw eixa tetoia dilimata kai apofasisa oti tosa lefta(5.100.000draxmes) den aksizei na do8oun se mikro aftokinito
                    I gnwmi moy einai oti gia ena mikro aftokinito prepei kapios na dwsei
                    ews kai 4 ante to poly poly 4.5 ekatomyria draxmes.

                    kalytera na pas stin mikromesaia katigoria an krinw kai apo tin ilikia sou (prepei na eisai toulaxiston 18+9 = 27 xronwn).
                    Etsi 8a einai ikanopihmeni kai i oikogenia sou (twrini i mellontiki)...
                    Opote 8a sou proteina Focus, Leon, 307 poy 8a sou bgoun peripoy 5.500.000 drxmes (se 1600 panta) kai as exoun ligo ligotero eksoplismo...

                    Fysika to aftokinito antikatoprizei tis proswpikes anages tou ka8enos kai edw 8a akouseis 100 diaforetikes gnwmes. To aftokinito prepei na to pareis SYMFWNA ME TIS DIKIES SOU ANAGES 'filtrarwntas' afta poy grafontai edw.

                    Elpizw na boi8isa kai oxi na mperdepsa...

                    Genika i epilogi aftokinitou einai dyskoli ypo8esi alla molis sou er8ei to kainourgio to agapas toso poly poy ksexnas to oti den phres kapio allo...

                    Ilias

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      odiki_asfaleia last edited by

                      Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
                      παληκαρι μου στα 15000 ευρω θελει και συζητηση?GOLF με κλειστα ματια για τη χρηση που το θες σε καλυπτει ΠΛΗΡΩΣ!!κομπακτ κατασκευη που δεν παιζεται και γενικως κακα τα ψεματα δεν εχει αντιπαλο και αργοτερα οταν τα κονομησεις το κανεις οικογενειακο πυροβολο και οταν γερασετε μαζι και το αποχωριστεις και λεφτουδακια θα παρεις και σε χρονο dt θα πουληθει αν περιμενεις και μεχρι το καλοκαιρι για το 5 ΠΟΡΩΣΗ!!!VW MOTORSPORT POWER

                      Καταρχην το golf ειναι πολλα χρονια μοντελο και δεν εχει 5 χρονια εγγυηση οπως το FIESTA. Δευτερον κανει 17500 ευρω αν μιλαμε παντα για το 1600 και οχι για την χελωνα!!! (1400). Τριτον ο φιλος επιμενει στα μικρα ακομα και καλα κανει. Τεταρτον ειναι οντως στιβαρο αυτοκινητο.
                      Αγαπητε φιλε οδηγησε τα και τα δυο και αποφασισε. Κριμα για το clio που εχει ηλεκτρικο γκαζι (οντως με ηλεκτρικο γκαζι ουτε εγω θα επαιρνα αυτοκινητο).
                      Εχω ακομη δυο προτασεις να σου κανω. Το opel corsa GSI και το FIat punto HGT (Το τελευταιο ειναι και πολυ γρηγορο). Κανουν λιγο παραπανω απο 15000, ομως ειναι 1800 κυβικα. Προσοχη στο corsa νομιζω το στανταρ esp δεν απενεργοποιειται.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        g60 last edited by

                        Οσα χρονια κι αν περασουν το GOLF ειναι παντα GOLF και εκει φενεται η επιτιχια ενος μοντελου!!στη δειαρκεια και την εξελιξη!!τωρα για τις εγγυησεις δεν την καταλαβαινω τη λογικη?η MERCEDES που δινει ενα χρονο εγγυηση πρεπει να ανησυχει απ τη FIAT?και 10 χρονια να εχει ο ιταλοσ εγγυηση με την αγορα αγοραζεις και το συνεργειο τα αυτοκινητα αξιολογουνται στο χρονο στη μεταπωληση στο κοστος των αντ/κων σε μια ερευνα συνεργειων κλπ που δεν κανουν συνηθως τα περιοδικα!!δειτε ενα γαλλικο η ιταλικο 10ετιας σε μαντρες και δειτε τα γερμανικα που κρατανε για τουλαχιστον αλλα 10 χρονια οσα χρονια κι αν περασουν ο λυκος δεν αλλαζει!!VW MOTORSPORT POWER

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • O
                          odiki_asfaleia last edited by

                          Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
                          Οσα χρονια κι αν περασουν το GOLF ειναι παντα GOLF και εκει φενεται η επιτιχια ενος μοντελου!!στη δειαρκεια και την εξελιξη!!τωρα για τις εγγυησεις δεν την καταλαβαινω τη λογικη?η MERCEDES που δινει ενα χρονο εγγυηση πρεπει να ανησυχει απ τη FIAT?και 10 χρονια να εχει ο ιταλοσ εγγυηση με την αγορα αγοραζεις και το συνεργειο τα αυτοκινητα αξιολογουνται στο χρονο στη μεταπωληση στο κοστος των αντ/κων σε μια ερευνα συνεργειων κλπ που δεν κανουν συνηθως τα περιοδικα!!δειτε ενα γαλλικο η ιταλικο 10ετιας σε μαντρες και δειτε τα γερμανικα που κρατανε για τουλαχιστον αλλα 10 χρονια οσα χρονια κι αν περασουν ο λυκος δεν αλλαζει!!VW MOTORSPORT POWER

                          Συμφωνουμε οτι το golf ειναι οντως ενα πολυ καλο και επιτυχημενο αυτοκινητο. Υπαρχει βεβαια και το καλυτερο και ακριβοτερο Audi Α3.
                          Επισης συμφωνω οτι αν αγορασεις Ιταλικο πρπει σε 5-6 χρονια να το διωξεις. Αν ομως σκεπτεσαι να το κρατησεις πολλες δεκαετιες(?) η να εχεις καλη μεταπωλητικη αξια τοτε πας υποχρεωτικα σε Γιαπωνεζικο η Γερμανικο. Εγω παντως εχω Γαλλικο.
                          Επειδη σας μπερδεψα γυριζουμε στο θεμα μας.
                          Η εγγυηση ειναι ενας καθοριστικος καμμια φορα παραγοντας για την επιλογη αυτοκινητου σε διλημμα μεταξυ δυο μοντελων. Εγω παντως αν ειχα διλημμα θα επαιρνα το Fiesta μονο και μονο για τα πεντε χρονια εγγυησης που δινει. Και σιγουρα τιθεται και το θεμα μεταπωλησης που σιγουρα το fiesta εχει το προβαδισμα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            g60 last edited by

                            δηλ αν η LADA εδινε 7 χρονια εγγυηση θα το επελεγες?ειναι κριτηριο αγορας αυτοκινητου?μη τρελαθουμε τελειως! και ποια ειναι υπολυψη και ο σεβασμος του κοινου στο FIESTA στα χρονια που παραγετε?επειδη το ειπε το ταδε περιοδικο?οταν ο καταναλωτης δε μεινει ευχαριστημενος ας του το αλλαξει το περιοδικο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              odiki_asfaleia last edited by

                              Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
                              δηλ αν η LADA εδινε 7 χρονια εγγυηση θα το επελεγες?ειναι κριτηριο αγορας αυτοκινητου?μη τρελαθουμε τελειως! και ποια ειναι υπολυψη και ο σεβασμος του κοινου στο FIESTA στα χρονια που παραγετε?επειδη το ειπε το ταδε περιοδικο?οταν ο καταναλωτης δε μεινει ευχαριστημενος ας του το αλλαξει το περιοδικο

                              Δεν εννοω αυτο. Αν διαβασεις πιο προσεκτικα σε αυτα που γραφω δεν λεω για κριτηριο αγορας, αλλα για παραγοντα επιλογης (αγορας). Δηλαδη μονο αν ειχα διλημμα μεταξυ των δυο αυτοκινητων (εφοσον και τα δυο μου αρεσουν και με καλυπτουν) θα επαιρνα μαλλον αυτο με την μεγαλυτερη εγγυηση και μεταπωληση, γιατι στο κατω κατω θα ημουνα πιο πολυ κερδισμενος.
                              Το προηγουμενο FIESTA δεν ηταν καλο. Το σημερινο ομως πιστευω οτι ειναι παρα πολυ καλο. Ο χρονος θα δειξει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                georgetabs last edited by

                                Στο παρελθόν είχαμε στην οικογένεια πολλά ιταλικά αυτοκίνητα, αργότερα Τολέδο 101 ίππων ('96), Ίμπιζα μοντέλο 2000 και Γκολφ 4. Αν εξαιρέσεις το Ίμπιζα που τρίζει ΠΑΡΑ πολύ από το ταμπλό, κανένα από τα παραπάνω δεν είχε ιδιαίτερο πρόβλημα. Βεβαίως και δεν κρατήσαμε κανένα πάνω από 5 με 5,5 χρόνια, ούτε και το σκοπεύουμε.

                                Το Γκολφ έχει άριστη ποιότητα κατασκευής, ανώτερη σαφώς του Τίπο που ήταν αντίστοιχης κατηγορίας (αλλά και 10 χρόνια παλιότερο). Από τριγμούς όμως ήταν στα ίδια.

                                Όμως εκεί που το Τίπο ΕΣΤΡΙΒΕ, το Γκόλφ δεν είναι αυτοκίνητο, είναι Γκόλφ! (όπως λέει και η διαφήμιση...)

                                Αν ξανααγόραζα αμάξι θα προτιμούσα το Στίλο 1600 με υπερπλούσιο εξοπλισμό από το Γκολφ 1400 με απλώς πλήρη εξοπλισμό που και αργό είναι και δεν στρίβει. Βεβαίως τώρα βγαίνει και η εκδοση Τζενερέισιον, η οποία θα στρίβει με τις δεκαεξάρες και τα 205 λάστιχα. Σκεφτείτε όμως ποσο ΑΚΟΜΑ αργότερο και ακριβότερο θα είναι.

                                Επίσης είναι λάθος να συγκρίνουμε Ιταλικά και Γερμανικά με βάση το τι διαφορές είχαν το 1980. Η ψαλίδα έχει κλείσει, και αν επαναπαυτούν οι Γερμανοί θα ανοίξει ανάποδα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • P
                                  petros last edited by

                                  Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις.

                                  Να ξεκαθαρίσω όμως ορισμένα πράγματα. Συνειδητά επιλέγω μικρό και όχι μικρομεσσαίο. Η αλήθεια είναι ότι τα 5+ εκατ. για ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι πολλά. Έχοντας πάρει όμως την απόφαση να τα δώσω, προσπαθώ να κάνω τους μικρότερους δυνατούς συμβιβασμούς. Σημειωτέον το Golf (οποιοδήποτε Golf) είναι... out of the question. Θέλω αυτοκίνητο, όχι... Golf (sorry G60POWER )

                                  Τελικά ξαναβρίσκομαι ανάμεσα στα 206 και Fiesta. Και το πρόβλημα που τίθεται είναι το εξής: ζητώ τις μακράν καλύτερες επιδόσεις του 206 και το πιο ενδιαφέρον πακέτο του, αλλά κολλάω και στο γεγονός ότι η Ford πλέον διαθέτει από τα καλύτερα αυτοκίνητα κάθε κατηγορίας με 5 χρόνια εγγύηση και σαφώς καλύτερη μεταπωλητική αξία. Βέβαια το κόστος συντήρησης του 206 είναι σχεδόν το μισό από ένα Fiesta (ανταλλακτικά, σέρβις από τα φθηνότερα, αυτά της Peugeot). Άρα... ;;;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    meco last edited by

                                    Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                                    Αν ξανααγόραζα αμάξι θα προτιμούσα το Στίλο 1600 με υπερπλούσιο εξοπλισμό από το Γκολφ 1400 με απλώς πλήρη εξοπλισμό που και αργό είναι και δεν στρίβει. Βεβαίως τώρα βγαίνει και η εκδοση Τζενερέισιον, η οποία θα στρίβει με τις δεκαεξάρες και τα 205 λάστιχα. Σκεφτείτε όμως ποσο ΑΚΟΜΑ αργότερο και ακριβότερο θα είναι.

                                    Den exoun na kanoun ta lastixa me to an stribei .h. oxi, ena aytokinhto.
                                    Sto diko mou Golf otan ebala tis 16ares beltiw8hke ligo h katastash oxi omws epeidh fardyne to lastixo, alla epeidh me th meiwsh tou profil mazi me thn anesh meiw8hkan elaxista kai oi kliseis. To aytokinhto mou beltiw8hke mono otan allaja elathria kai ammortisser alla kai pali den empneei. Eidika se kleistes strofes to Golf, exei parameinei, Golf. Apla twra exei akoma, mikroteres kliseis. Telika einai 8ema sxediasmou anarthshs, scilent-blocks kai den jerw ti allo. Osoi apo esas nomizete oti ante, balame fardytera lastixa kai to amaji mas egine treno, kanete la8os.
                                    Na me sygxwreite gia thn asxeth ayth parathrhsh...

                                    Oso gia to problhma tou agaphtou Petrou egw 8a tou elega na janaparei 106, alla to Gti. Pantws an epimenei sta 206 kai Fiesta, kalytera na strafei sto Fiesta, pou apo oso diabasa, exei wraio sthsimo... Exei kai 5 xronia eggyhsh. Gia to 206, to mono pou exw akousei na exei, einai problhmata.
                                    Opote mporei na stoixizoun f8hnotera ta service tou, alla me to na to phgaineis syxnotera, sto telos 8a exeis plhrwsei ta idia (mporei kai perissotera)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cmarin last edited by

                                      Ο χρήστης Petros έγραψε:
                                      Άρα... ;;;

                                      PEUGEOT με κλειστά μάτια

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        petros last edited by

                                        Ζηλεύω cmarin την βεβαιότητά σου.

                                        Γμτ... έχω φτάσει στο σημείο που το αποφασιστικό βήμα θα γίνει εξαιτίας των επιδόσεων, της πίσω ανάρτησης (ανάθεμα την μονοκρατορία του ημιάκαμπτου), και της ύπαρξης... αυτόματου κλιματισμού και πανοραμικής ηλιοροφής...

                                        Ε ρε που καταντήσαμε, το '94 δεν έδινα δεκάρα που το Rallye δεν είχε κεντρικούς αεραγωγούς και αναπτήρα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          logikos last edited by

                                          Όπως και άλλοι έχουν αναφέρει, η αγορά ενός αυτοκινήτου είναι προσωπική υπόθεση και εξαρτάται από τις ανάγκες του καθενός. Αν πάντως είχα εγώ το δίλημμα που θέτεις, θα προτιμούσα το Fiesta, γιατί έχει την κορυφαία (μαζί με το Clio) οδική συμπεριφορά στην κατηγορία του. Επίσης, το εσωτερικό και ο χώρος αποσκευών του Fiesta έχουν μεγαλύτερες διαστάσεις από του 206. Τέλος, θεωρώ ότι το Fiesta έχει καλύτερη ποιότητα κατασκευής από το 206 (όχι τόσο γιατί η Peugeot υστερεί σημαντικά από την Ford, αλλά γιατί το 206 είναι 'γηρασμένο' συγκριτικά με το Fiesta).

                                          Ωστόσο, αν διέθετα 15000 ευρώ δε θα έπαιρνα ποτέ ένα supermini. Όσο καλό κι αν είναι ενα μικρό, είναι υποδεέστερο σε ποιότητα από το αντίστοιχο (της ίδιας μάρκας εννοώ) μικρομεσαίο. Προσωπική επιλογή: η τρίθυρη Corolla.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • C
                                            cmarin last edited by

                                            Toπόθετήθηκα Πέτρο με βάση τα δικά σου κριτήρια. Όντως το 206 είναι γερασμένο σαν μοντέλο αλλά δεν πρόκειται να αλλάξει για τα επόμενα 2-3 χρόνια τουλάχιστον. Συμφωνώ ότι το Fiesta - λόγω της νεοτητάς του - έχει πιο σύγχρονα χαρακτηριστικά. Το 206 στην ερευνα αγοράς που είχα κάνει πριν από αρκετο καιρό ήταν το φαβορί. δεν υπήρχε όμως το Φιέστα.
                                            Εν κατακλείδι η απόφαση είναι δική σου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr