-
Ο χρήστης prisma έγραψε:
Αφου το Focus δεν πουλαει... Λογικο
Πάντως μέχρι τώρα για το 2012 το Focus έχει πουλήσει στην Ευρώπη περισσότερα από το Astra (74.878 Focus / 64.062 Astra). To Fiesta είναι το 2ο σε πωλήσεις στην Ευρώπη, μάλιστα, με 91.229 μονάδες (πίσω από Golf).
Σε ένα σύνολο περίπου 711.000.000 Ευρωπαίων αλοίμονο αν δεν υπήρχαν (φετος και έως τωρα) 74.878 κακογουστοι ... που επελεξαν Focus!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Σε ένα σύνολο περίπου 711.000.000 Ευρωπαίων αλοίμονο αν δεν υπήρχαν (φετος και έως τωρα) 74.878 κακογουστοι ... που επελεξαν Focus!
-
Χθες το πρωί στην Ε.Ο. πηγαίνοντας στη δουλειά, μου ανάβει ένα 'ωραιότατο' CHECK ENGINE. Σταματάω στην άκρη, σβήνω και ξανανάβω αλλά τίποτα, αυτό εκεί, πορτοκαλί και απειλητικό! Ευτυχώς ήμουν λίγα χιλιόμετρα μακριά από την αντιπροσωπεία οπότε και το πήγα αν και δεν παρατήρησα καμία διαφορά στην συμπεριφορά του κινητήρα. Ευκαιρία λοιπόν να οδηγήσω ξανά ως αντικατάστασης ένα αυτοκίνητο που πάντα μου άρεσε, το Focus Mk2 1.6 Ti-VCT. Μοτεράκι ωραιότατο, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ σοβαρή κλιμάκωση στο κιβώτιο (μια 6η πάντως δεν θα του έκανε κακό) αλλά έλειπε η σπορ ανάρτηση (η στάνταρ αποδείχθηκε λίγη κάτω από μεγάλη πίεση - παρατεταμένη καμπή με 160 χ.α.ω. με dip στη μέση της ).
Και η αιτία που η τσέπη μου ελάφρωσε κατά 83 Ευρώ Παρασκευιάτικα:
Αισθητήρας στροφών κιβωτίου.
ΥΓ: Το Focus Mk2 αν είχε το μοτέρ του Mk3 και την σπορ ανάρτηση, θα ήταν το καλύτερο Focus ever.
-
Φυσικα και θα ηταν.Και να μην αλλαζανε το σχεδιο η εστω αν λανσαρανε το μκ3 και πουλαγανε και το μκ2 με κινητηρα ecoboost εκει θα ηταν το ευτυχημα.Προσωπικα για να γινει ομορφο το μκ2 πρεπει να το παρεις top spec με μαυρα φαναρια,προβολεις ομιχλης,χρωμα vision και 17ρα ζαντα αλλιως 18 σα του st.Ονειρωξη.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Χθες το πρωί στην Ε.Ο. πηγαίνοντας στη δουλειά, μου ανάβει ένα 'ωραιότατο' CHECK ENGINE. Σταματάω στην άκρη, σβήνω και ξανανάβω αλλά τίποτα, αυτό εκεί, πορτοκαλί και απειλητικό! Ευτυχώς ήμουν λίγα χιλιόμετρα μακριά από την αντιπροσωπεία οπότε και το πήγα αν και δεν παρατήρησα καμία διαφορά στην συμπεριφορά του κινητήρα. Ευκαιρία λοιπόν να οδηγήσω ξανά ως αντικατάστασης ένα αυτοκίνητο που πάντα μου άρεσε, το Focus Mk2 1.6 Ti-VCT. Μοτεράκι ωραιότατο, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ σοβαρή κλιμάκωση στο κιβώτιο (μια 6η πάντως δεν θα του έκανε κακό) αλλά έλειπε η σπορ ανάρτηση (η στάνταρ αποδείχθηκε λίγη κάτω από μεγάλη πίεση - παρατεταμένη καμπή με 160 χ.α.ω. με dip στη μέση της ).Και η αιτία που η τσέπη μου ελάφρωσε κατά 83 Ευρώ Παρασκευιάτικα:
Αισθητήρας στροφών κιβωτίου.
ΥΓ: Το Focus Mk2 αν είχε το μοτέρ του Mk3 και την σπορ ανάρτηση, θα ήταν το καλύτερο Focus ever.
Μας μπερδεύεις λιγάκι. Τελικά το μκ3 έχει ή δεν έχει την οδική συμπεριφορά του μκ2; Αν θυμάμαι καλά σε άλλη θ.ενότητα είχες διαφορετικά συμπεράσματα.
-
Το Μκ3 σε καμία περίπτωση δεν έχει την κορυφαία συμπεριφορά του Μκ2. Απλά το συγκεκριμένο Μκ2 ήταν με την απλή ανάρτηση και όχι την σπορ που έχει το δικό μου Μκ1, ένα άλλο Μκ2 αλλά και το Μκ3 που οδήγησα. Το Μκ2 με την σπορ ανάρτηση είναι υπέροχο. Αν είχε και τον Ecoboost θα ήταν φοβερό.
-
To mk2 έβγαινε με νορμάλ ανάρτηση(έκδοση trend,ghia) και με σπορ ανάρτηση (έκδοση sport).Γενικά το μκ2 ήταν ένα άμεσο οδηγικά και επικοινωνιακά-πληροφοριακά αυτοκίνητα στα πλαίσια της κατηγορίας.Γενικά ξεχώριζε οδηγικά.Βέβαια σε ποιοτητα υλικών-συναρμογης-ηχομόνωση έπασχε.Το καινούριο μκ3 έχει αναβαθμίσει όμως αισθητα έννοιες όπως η ποιοτητα κύλισης,απόσβεση ανάρτησης σε λακούβες,ηχομόνωση,συναρμογή έγινε όμως πιο στρογγυλεμένο οδηγικά και όχι τόσο επικοινωνιακό όσο πριν.Σε αυτό για μένα φταίει εν μέρει και η ηλεκτρική υποβοηθηση του τιμονιού(EPAS),βεβαιως όχι μόνο αυτό.Προσοχή όμως το νέο πλαίσιο εχει καλύτερη ακαμψία,ενώ και τα περιθώρια προσφυσης πιστεύω πως είναι μεγαλύτερα από πριν.Δεν έγινε ένα χειρότερο ή μέτριο αυτοκίνητο οδηγικά-ήμαρτον για φορντ μίλαμε.Απλα έγινε πιο αποστειρωμένο σαν αίσθηση,κάτι σαν μια golfοποίηση που κάνουν πλέον όλοι(με εξαίρεση την giulietta που είναι βέβαια ακριβότερη από το αντίστοιχο focus 2-3000€).Τα ίδια πάνω κάτω έγιναν και με το νέο fiesta mk7 αντί του μκ6.Βέβαια οι περισσότεροι έχουν οδηγησει σε test-drive την έκδοση 1.6 ecoboost trend και όχι την καλή sport(επίσης σε ένα test drive πολλές φορές οι πιέσεις ελαστικών δεν είναι οι σωστές ).H σωστή σύγκριση είναι μεταξύ 1.6 ecoboost sport mk3 με 1.6 sport mk2.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το Μκ3 σε καμία περίπτωση δεν έχει την κορυφαία συμπεριφορά του Μκ2. Απλά το συγκεκριμένο Μκ2 ήταν με την απλή ανάρτηση και όχι την σπορ που έχει το δικό μου Μκ1, ένα άλλο Μκ2 αλλά και το Μκ3 που οδήγησα. Το Μκ2 με την σπορ ανάρτηση είναι υπέροχο. Αν είχε και τον Ecoboost θα ήταν φοβερό.To mk2 έβγαινε με νορμάλ ανάρτηση(έκδοση trend,ghia) και με σπορ ανάρτηση (έκδοση sport).Γενικά το μκ2 ήταν ένα άμεσο οδηγικά και επικοινωνιακά-πληροφοριακά αυτοκίνητα στα πλαίσια της κατηγορίας.Γενικά ξεχώριζε οδηγικά.Βέβαια σε ποιοτητα υλικών-συναρμογης-ηχομόνωση έπασχε.Το καινούριο μκ3 έχει αναβαθμίσει όμως αισθητα έννοιες όπως η ποιοτητα κύλισης,απόσβεση ανάρτησης σε λακούβες,ηχομόνωση,συναρμογή έγινε όμως πιο στρογγυλεμένο οδηγικά και όχι τόσο επικοινωνιακό όσο πριν.Σε αυτό για μένα φταίει εν μέρει και η ηλεκτρική υποβοηθηση του τιμονιού(EPAS),βεβαιως όχι μόνο αυτό.Προσοχή όμως το νέο πλαίσιο εχει καλύτερη ακαμψία,ενώ και τα περιθώρια προσφυσης πιστεύω πως είναι μεγαλύτερα από πριν.Απλα έγινε πιο αποστειρωμένο σαν αίσθηση,κάτι σαν μια golfοποίηση που κάνουν πλέον όλοι(με εξαίρεση την giulietta που είναι βέβαια ακριβότερη από το αντίστοιχο focus 2-3000€).Τα ίδια πάνω κάτω έγιναν και με το νέο fiesta mk7 αντί του μκ6.Βέβαια οι περισσότεροι έχουν οδηγησει σε test-drive την έκδοση 1.6 ecoboost trend και όχι την καλή sport(επείσες σε ένα test drive πολλές φορές οι πιέσεις ελαστικών δεν είναι οι σωστές ).H σωστή σύγκριση είναι μεταξύ 1.6 ecoboost sport mk3 με 1.6 sport mk2.
**Ευχαριστώ και τους δυό σας για τις πληροφορίες **γιατί δεν το γνώριζα αυτό . Νόμιζα ότι αυτή η διαφοροποίηση υπήρχε μόνο στην τρίτη που είναι και η τωρινή γενιά.
-
Επίσης μια άλλη σημαντική παράμετρος που δεν έχει ειπωθεί νομίζω.Το μκ2 είχε μέτρια θέση οδήγηση-ψηλή τοποθέτηση.Στο καινούριο focus mk3 κουμπώνεις μέσα σαν σε κόκπιτ,είναι εξαιρετική.Δεν προβληματίζει τους ψηλούς οδηγούς .Το χειρότερο κάθισμα- πιο άβολο και τοποθετημένα ψηλά που έχω δει σε μικρομεσαίο είναι του auris λες και οδηγάς φορτηγό ή πολυμορφικό Η ξενέρα.Βέβαια το καλύτερο κάθισμα σε μιρομεσαίο που έχω διαπιστώσει ανήκει στην καινούρια 1 σειρά της BMW όπως τέλεια και του scirocco
-
Πάντως για αυτό που λέει ο Mad_Max_Geo δυό εκδόσεις του μκ2 μου άρεσαν που τις ξεχώριζα απο τις ζάντες και είναι οι παρακάτω
-
Το απο κατω σε διπορτο ομως!
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
H σωστή σύγκριση είναι μεταξύ 1.6 ecoboost sport mk3 με 1.6 sport mk2.Αυτά ακριβώς έχω οδηγήσει, και με σωστές πιέσεις.
-
Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
Πάντως για αυτό που λέει ο Mad_Max_Geo δυό εκδόσεις του μκ2 μου άρεσαν που τις ξεχώριζα απο τις ζάντες και είναι οι παρακάτω
Αν δεν αλλαζε σε ενα χρονο, αντι για το Fiesta θα ειχα αυτο!!
-
Θέλω κάποια στιγμή που δεν θα βαριέμαι να κάνω τεστ το focus με τον καινούριο 1.0 ecoboost 125ps να δω τι λέει.Αραγε πόσο καλό να είναι αυτό το λιλιπούτειο μοτέρ ?Πάντως είναι πιο ελαφρύ μπροστά κατι που θα το ωφελίσει και οδηγικά.Φαινεται πολύ καλό ντιλ(με εξαιρετικά χαμηλά πάγια έξοδα) και με χαμηλή τιμή(15750€ το trend,16870€ το πλούσιο και καλό sport).Θα πουλήσει και σαν νοικιάρικο-leasing(καλύτερα από το παλιό που το παίρνανε 1.4 με τα 80 άτια ).
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Πάντως για αυτό που λέει ο Mad_Max_Geo δυό εκδόσεις του μκ2 μου άρεσαν που τις ξεχώριζα απο τις ζάντες και είναι οι παρακάτω
Αν δεν αλλαζε σε ενα χρονο, αντι για το Fiesta θα ειχα αυτο!!
Aυτή είναι η έκδοση collection με το body-kit που κυκλοφόρησε αρχές 2009 με αρχές 2010.Eίχε ηλιοροφή,17άρες,σπορ ανάρτηση αλλά πίσω παράθυρα με μανυβέλα και a/c αντι κλιμα.Βέβαια μετά είπανε στα τελευταία,πριν έρθει το mk3,collection την παλιά trend .Αυτό που δεν μου άρεζε στο focus mk2 σε σχέση με το fiesta mk7 sport ήταν η ψηλή θέση οδήγησης,οι μεγαλύτερες διαστάσεις και το συντηρητικό ταμπλό.Και βεβαίως τα 200 παραπανίσια κιλά που επηρεάζουν επιδόσεις και κατανάλωση.Καλύτερα που πήρες το fiesta .
-
Εγω focus θα αγοραζα.
-
http://www.autoblog.gr/2012/05/09/2015- ... s-surface/
Δηλαδή όλα τα αυτοκίνητα της Φόρντ θα έχουν τόσο πολύ την ίδια μάσκα; Περίεργο, φτάνει ή και ξεπερνά την λογική της Άουντι.
-
ΤΕΛΕΙΟ
-
Ετσι φαινεται πανε στυλ aston.Ομορφο ειναι αλλα χαλαει τη 'κλασσικη' ρετρο εικονα του mustang.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Ετσι φαινεται πανε στυλ aston.Ομορφο ειναι αλλα χαλαει τη 'κλασσικη' ρετρο εικονα του mustang.Περασαν 50 χρονια απο τοτε.Καλα κανουν και το αλλαζουν,ωστε σε αλλα 50 χρονια να μοιαζουν σ αυτη τα τοτε ρετρο μαστανγκ
FORD FORUM