-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@Cavallino
Φοβερη αναβαθμιση...
Εντυπωσεις απο το rebound των αναρτησεων με τα νεα ζαντολαστιχα?
Στις αντιδρασεις εχει γινει πιο απολυτο-ακριβες οταν ζεσταθουν τα λαστιχα?Προσωπικά δεν αντιλήφθηκα κάποια διαφοροποίηση στις αντιδράσεις της ανάρτησης σε σχέση με τα 18άρια. Φεύγοντας από το λαστιχαδικο επικεντρώθηκα ακριβώς σε αυτό και η αίσθηση που αποκόμισα ήταν ταυτόσημη με τα 18άρια απο πλευράς άνεσης. Ούτε περισσότερο κοπάνημα ούτε τίποτα. Στο βουνό όμως φάνηκε όλη η διαφορά. Είχε που είχε πόσους τόνους προσφυσης, τώρα έχει παραγίνει. Ξεφεύγει από αυτό που περιμένει η δική μου λογική και δεν κάνω πλάκα. Έχει ανεβάσει τα όρια σε σημείο που να νομίζω ότι η ανάρτηση έχει μαλακώσει και το ride να έχει γίνει πιο 'πλαδαρό' (ντροπή να χρησιμοποιώ αυτή τη λέξη, αλλά τέσπα). Τα παντα είναι θεμα ελαστικών βέβαια, δεν εχει να κανει με τη διάσταση των ζαντών. Το αυτοκίνητο πλέον χρειάζεται άλλα 200 ατμοσφαιρικά άλογα.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Επειδή τον τελευταίο καιρό πνίγομαι και δεν έχω προλάβει να ασχοληθώ, γνωρίζει κάποιος να μου πει αν υπάρχει η νέα σειρά 3 στις εκθέσεις? Επίσης έχουμε νεότερα από το μέτωπο των εκδόσεων 316 & 318 για το ποιόν του κινητήρα και αν αυτός θα είναι ο 1.6Τurbo?Όχι, ακόμα δεν έχει πάει στις εκθέσεις, ούτε έχουν αρχίσει οι πωλήσεις. Για κάποιο λόγο στην BMW Hellas το καθυστερούν και μάλλον Ιούνιο θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις. Νεότερα για τον 1.6 Turbo για την σειρά 3 δεν υπάρχουν....λογικά ότι αλλαγή / προσθήκη κινητήρων γίνει θα είναι Φθινόπωρο του 2012 για το 2013.
-
Η νέα σειρά 3 θα βρίσκεται με βάση τι έχουν πεί, στις εκθέσεις από τέλη του μήνα με παράδοση καλοκαίρι .Οι τιμές θα είναι στα ίδια επίπεδα ,και ελαφρά φθηνότερη σε κάποιες περιπτώσεις εξοπλισμού σε σχέση με την Ε90.
http://www.bmw.gr/files/dynamic/BMW_Hel ... nload=trueΟι 316ι θα έρθουν παραδοσιακά από τέλη Σεπτεμβρίου (επίσημα όπως πάντα δεν θα αναφέρεται σε καταλόγους για αγορές της ΕΕ ,αν δεν αποφασίσει το εργοστάσιο να τις κυκλοφορήσει μαζικά στις 3-4 γνωστές φτωχές αγορές ).Θα βγεί επίσης 316ed για όλες τις αγορές με αρχή στην Γερμανία τον Ιούλιο ,στην Ελλάδα λογικά αρκετά αργότερα ,ίσως κοντά με την 316ι.Η τιμή του αν δεν υπάρχει πρόβλεψη για μεγάλη ζήτιση,στην αρχή δεν θα είναι καλή ,και ήδη αυτό φαίνεται από την 116ed που είναι παρόμοια με την 118i.
Ολα αυτά είναι και πολύ σχετικά ,γιατί τίποτε δεν πουλιέται (ούτε άσσος) πλέον στην αγορά πέρα από κάποια εταιρικά και έρχονται αμεσα και νέα προγραμματισμένα για το 2012 χαρατσια και οικονομικά μέτρα για όσους το ξέχασαν, μετά τις εκλογές (αν αλλάξει κάτι με ότι υπόσχονται ,αφορά από 2013,εκεί έχει πλέον ορίζοντα ότι θα έχει μείνει στον κλάδο).
-
Είδα τη νέα 3αρα,σε χρώμα γκρι.Πολύ όμορφη από πίσω,δυναμικό προφίλ και αρκετά καλή από μπροστά!!Φωτογραφίες δυστυχώς δεν πρόλαβα να βγάλω
-
Παιδιά απο πού παραγγέλνουμε λάδια, αξιόπιστα-φτηνά-αβασάνιστα; το χει ψάξει κανείς τελευταία;
-
Ο χρήστης joyrider έγραψε:
Παιδιά απο πού παραγγέλνουμε λάδια, αξιόπιστα-φτηνά-αβασάνιστα; το χει ψάξει κανείς τελευταία;Για Αττική έχει Δ-Τ-Π δωρεάν παράδοση. Για εκτός Αττικής δεν ξέρω τις χρεώσεις. Οι τιμές του είναι πολύ καλές όμως.
-
-
Εγώ από εδώ πήρα τα δικά μου και πολύ φθηνά: http://www.kioiloglou.gr/
Τα 5λτ Castrol 0-40W Edge Sport, 55 ευρώ.
-
Ποστάρω κ εδώ την ερώτηση, μιας κ αναφερόμαστε πλέον ξεκάθαρα σε BMW...
Ενδιαφέρομαι για τη συντήρηση μιας BMW E92 ή E93 (cabrio).
Θα είναι μεταχειρισμένο, χρονολογίας 2007-2008 μάλλον, με τον κινητήρα 320d ή 330d (231 άλογα) κ φαντάζομαι γύρω στα 80.000-100.000 χλμ με κατά προτίμηση αυτόματο κιβώτιο...
Δε γνωρίζω τί πρέπει να περιμένω από σέρβις, ειδικά στο μηχανολογικό κομμάτι, δλδ σχετικά με τον κινητήρα (πέρα από αμορτισέρ κ άλλα τέτοια περιφερειακά). Έχει το αμάξι αυτό καδένα (όπως η Ε46) ή ιμάντα χρονισμού? Τί άλλα να υπολογίζω πως πρέπει να ελέγξω ή να υπολογίζω στο κόστος πέρα από αλλαγή λαδιών, μπουζί, τακάκια-δισκόπλακες? Ποια είναι τα μεγάλα του σέρβις? Κόστος περίπου ξέρουμε?Ευχαριστώ.
-
Κάποια νέα σχετικά με τους προβληματικούς πολλαπλασιαστές της BMW.
Τι ισχύει.
Για σειρές:
-1
-3
-5Με μοτέρ Ν43 2007 2008 γίνεται δωρεάν αντικατάσταση στους πολλαπλασιαστές εφόσον παρουσιαστεί πρόβλημα. Η εγγύηση σε αυτούς τους πολλαπλασιαστές επεκτείνεται στα 150.000 κμ.
Η αντικατάσταση γίνεται χωρίς κάποιο κόστος σε ανταλλακτικά ή εργασία, όμως προτείνεται να αντικατασταθούν και τα μπουζί, κόστους 50 ευρώ το καθένα.
Αν βρεθεί ρετάρισμα σε παλαιότερα ή μεταγενέστερα μοντέλα αντικαθίστανται και εκεί οι πολλαπλασιαστές και πλέον έχουν εγγύηση για 100.000 κμ.
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
Ποστάρω κ εδώ την ερώτηση, μιας κ αναφερόμαστε πλέον ξεκάθαρα σε BMW...Ενδιαφέρομαι για τη συντήρηση μιας BMW E92 ή E93 (cabrio).
Θα είναι μεταχειρισμένο, χρονολογίας 2007-2008 μάλλον, με τον κινητήρα 320d ή 330d (231 άλογα) κ φαντάζομαι γύρω στα 80.000-100.000 χλμ με κατά προτίμηση αυτόματο κιβώτιο...
Δε γνωρίζω τί πρέπει να περιμένω από σέρβις, ειδικά στο μηχανολογικό κομμάτι, δλδ σχετικά με τον κινητήρα (πέρα από αμορτισέρ κ άλλα τέτοια περιφερειακά). Έχει το αμάξι αυτό καδένα (όπως η Ε46) ή ιμάντα χρονισμού? Τί άλλα να υπολογίζω πως πρέπει να ελέγξω ή να υπολογίζω στο κόστος πέρα από αλλαγή λαδιών, μπουζί, τακάκια-δισκόπλακες? Ποια είναι τα μεγάλα του σέρβις? Κόστος περίπου ξέρουμε?Ευχαριστώ.
Το μόνο που ξέρω να σου απαντήσω είναι ότι έχει καδένα.
Κάτι άλλο δε ξέρω να σου πω γιατί δεν είχα ποτέ diesel.
Τα service γενικώς είναι condition based, ειδικά στα τακάκια.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Εχει οδηγησει καποιος το τελευταιο Ζ4 2.5 (sDrive 2.3); Καποια αποψη για το συγκεκριμενο αυτοκινητο;Συνοδήγησα μαζί με ένα φίλο...
Δυνατό αμάξι, ανεβάζει ταχύτητα για την πλάκα, αρκετή κατανάλωση (του βγάζει κάτι 15 λίτρα /100χλμ με γρήγορους ρυθμούς), ανοιχτό πάνω από 140 χαω δεν παλεύεται... Ο 'τρελός' το πήγε με 180 χαω με ανοιχτή οροφή, εκεί τα είδα ΟΛΑ...
Κατά τα άλλα πολύ μικρό αυτοκινητο...
Προσωπικά κ η 3άρα κάμπριο που την περιεργάστηκα χθες μου φάνηκε στενόχωρη, το Ζ4 ήταν πολύ... -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ποστάρω κ εδώ την ερώτηση, μιας κ αναφερόμαστε πλέον ξεκάθαρα σε BMW...
Ενδιαφέρομαι για τη συντήρηση μιας BMW E92 ή E93 (cabrio).
Θα είναι μεταχειρισμένο, χρονολογίας 2007-2008 μάλλον, με τον κινητήρα 320d ή 330d (231 άλογα) κ φαντάζομαι γύρω στα 80.000-100.000 χλμ με κατά προτίμηση αυτόματο κιβώτιο...
Δε γνωρίζω τί πρέπει να περιμένω από σέρβις, ειδικά στο μηχανολογικό κομμάτι, δλδ σχετικά με τον κινητήρα (πέρα από αμορτισέρ κ άλλα τέτοια περιφερειακά). Έχει το αμάξι αυτό καδένα (όπως η Ε46) ή ιμάντα χρονισμού? Τί άλλα να υπολογίζω πως πρέπει να ελέγξω ή να υπολογίζω στο κόστος πέρα από αλλαγή λαδιών, μπουζί, τακάκια-δισκόπλακες? Ποια είναι τα μεγάλα του σέρβις? Κόστος περίπου ξέρουμε?Ευχαριστώ.
Το μόνο που ξέρω να σου απαντήσω είναι ότι έχει καδένα.
Κάτι άλλο δε ξέρω να σου πω γιατί δεν είχα ποτέ diesel.
Τα service γενικώς είναι condition based, ειδικά στα τακάκια.
Ευχαριστώ, ο ιμάντας είναι βασικό κόστος...
Ξέρουμε μήπως τον κωδικό του 2.0L και του 3.0L (231 άλογα) diesel που έβγαιναν στην παραγωγή γύρω στο 2008? -
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
Ποστάρω κ εδώ την ερώτηση, μιας κ αναφερόμαστε πλέον ξεκάθαρα σε BMW...
Ενδιαφέρομαι για τη συντήρηση μιας BMW E92 ή E93 (cabrio).
Θα είναι μεταχειρισμένο, χρονολογίας 2007-2008 μάλλον, με τον κινητήρα 320d ή 330d (231 άλογα) κ φαντάζομαι γύρω στα 80.000-100.000 χλμ με κατά προτίμηση αυτόματο κιβώτιο...
Δε γνωρίζω τί πρέπει να περιμένω από σέρβις, ειδικά στο μηχανολογικό κομμάτι, δλδ σχετικά με τον κινητήρα (πέρα από αμορτισέρ κ άλλα τέτοια περιφερειακά). Έχει το αμάξι αυτό καδένα (όπως η Ε46) ή ιμάντα χρονισμού? Τί άλλα να υπολογίζω πως πρέπει να ελέγξω ή να υπολογίζω στο κόστος πέρα από αλλαγή λαδιών, μπουζί, τακάκια-δισκόπλακες? Ποια είναι τα μεγάλα του σέρβις? Κόστος περίπου ξέρουμε?Ευχαριστώ.
Το μόνο που ξέρω να σου απαντήσω είναι ότι έχει καδένα.
Κάτι άλλο δε ξέρω να σου πω γιατί δεν είχα ποτέ diesel.
Τα service γενικώς είναι condition based, ειδικά στα τακάκια.
Ευχαριστώ, ο ιμάντας είναι βασικό κόστος...
Ξέρουμε μήπως τον κωδικό του 2.0L και του 3.0L (231 άλογα) diesel που έβγαιναν στην παραγωγή γύρω στο 2008?Yeap!
320d --> N47
330d --> M57N2 -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ποστάρω κ εδώ την ερώτηση, μιας κ αναφερόμαστε πλέον ξεκάθαρα σε BMW...
Ενδιαφέρομαι για τη συντήρηση μιας BMW E92 ή E93 (cabrio).
Θα είναι μεταχειρισμένο, χρονολογίας 2007-2008 μάλλον, με τον κινητήρα 320d ή 330d (231 άλογα) κ φαντάζομαι γύρω στα 80.000-100.000 χλμ με κατά προτίμηση αυτόματο κιβώτιο...
Δε γνωρίζω τί πρέπει να περιμένω από σέρβις, ειδικά στο μηχανολογικό κομμάτι, δλδ σχετικά με τον κινητήρα (πέρα από αμορτισέρ κ άλλα τέτοια περιφερειακά). Έχει το αμάξι αυτό καδένα (όπως η Ε46) ή ιμάντα χρονισμού? Τί άλλα να υπολογίζω πως πρέπει να ελέγξω ή να υπολογίζω στο κόστος πέρα από αλλαγή λαδιών, μπουζί, τακάκια-δισκόπλακες? Ποια είναι τα μεγάλα του σέρβις? Κόστος περίπου ξέρουμε?Ευχαριστώ.
Το μόνο που ξέρω να σου απαντήσω είναι ότι έχει καδένα.
Κάτι άλλο δε ξέρω να σου πω γιατί δεν είχα ποτέ diesel.
Τα service γενικώς είναι condition based, ειδικά στα τακάκια.
Ευχαριστώ, ο ιμάντας είναι βασικό κόστος...
Ξέρουμε μήπως τον κωδικό του 2.0L και του 3.0L (231 άλογα) diesel που έβγαιναν στην παραγωγή γύρω στο 2008?Yeap!
320d --> N47
330d --> M57N2Ευχαριστώ πολύ Νίκο!
-
Μέχρι 2007 ο δίλιτρος είναι ο Μ47 και μετά έγινε ο Ν47
Μάλλον το ίδιο ισχύει και τον τρίλιτρο από Μ57 σε Ν 57 και μέχρι το 2008 έβγαζε 231 μετά 245 άλογα (και 0,6'' καλύτερο 0-100).
Αυτά και πολλά άλλα όμως μπορείς εύκολα να βρεις ακόμα και στο wiki όπως πχ κινητήρες BMW http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_engines
Αυτό που βλέπω και θέλει προσοχή είναι ότι ο καθένας από αυτούς βγαίνει σε διάφορες εκδόσεις με σημαντικές διαφορετικές αποδόσεις.... -
Το wiki ειναι λιγο αναξιοπιστο μερικες φορες.
Καλυτερα το bmwfans.info για τετοια θεματα.
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
-
Έχεις δίκιο και για αυτό και αναφέρω 'ακόμα και', εννοείται με υποτιμητικό ύφος για το γενικού ενδιαφέροντος μη εξειδικευμένου site!
To έκανα γιατό το wiki είναι πιο εύκολα προσβάσιμο για μη BMWδόφιλους και για αρχική γενική μελέτη. Μετά πας σε αυτό που λες για να εμβαθύνεις. -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Εγώ από εδώ πήρα τα δικά μου και πολύ φθηνά: http://www.kioiloglou.gr/Τα 5λτ Castrol 0-40W Edge Sport, 55 ευρώ.
Στην bmw ποσα δινετε για αλλαγη.
Νομιζω οτι χρεωνουν 120, αν και περισυ μου ειχαν πει 100 -
Απ' ότι βλέπω σε μια ιστοσελίδα ο Ν47 παίρνει 5w/30.
Ο M57N2 παίρνει τα ίδια? H Castrol βλέπω προτείνει επίσης 0w/30.Διαφορετικά τί άλλο ταιριάζει, 0w/40 ?
BMW FORUM