Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan GT-R
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan GT-R
    • 1
    • 2
    • 185
    • 186
    • 187
    • 188
    • 189
    • 233
    • 234
    • 187 / 234
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    294
    4661
    7777
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • sprsk
      sprsk last edited by

      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
      ...ναι αμα ο 'πηδαλιουχος' ειναι λιγο 'αναπηρος' τετοια συμβαινουν...

      Με εναν λιγο πιο 'ψαγμενο' ομως...

      Ιδου το σωστο video για μια M6 G-power...(εχει ξαναμπει, στο αντιστοιχο τοπικο, αλλα σφου θιγουμε τις επιδοσεις της g-power Μ6...)

      Δεν μας ενδιαφέρει ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        joe-bar-team last edited by

        εκτός του οτι ο τυπάς του Μ6 ειναι μέγας ψευτης.

        το τελευταίο καρέ μεσα απο την αρκούδα δεν έχει καμία σχεση με το καρε που πλασάρει μετά με τα 370+

        κλασική περίπτωση

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          astanapan last edited by

          Συνάντησα χθες ενα λευκο GTR στην εθνική Κορινθου Αθηνών ύψος Κινέτας κ το πήγα προφυλακτήρες με το σαραβαλουχτεν μεταφορεα μου για να το παρατηρήσω καλύτερα (οταν με προσπερασε σχεδον δεν το πηρα πρεφα κ ειχα κλειστο το ηχοσυστημα ). Εκδοση μαλλον ηταν η στανταρ. Το κάρο είναι όντως Γκοτζιλα, φαρδύ και μακρύ αλλά πιο κοντά στα νορμαλ αμαξια απο οτι αλλα σουπερκαρ. Ισως είναι θέμα σχεδιασμού αλλά σαν μέγεθος σχήματος φαίνεται κάτι σαν S5 on steroids.

          Σε ενα τετοιο καρο, κατ'εμε το πρωτο κ κύριο πράγμα που πρέπει να πωρώνει είναι ο ηχος... ε, ο Γκοτζιλα δεν ακουγεται. Υπαρχει ενας growling βρυχηθμός αλλά πέραν τούτου βασικά μιλάμε για σκούπα με μεγενθυμένα μπάσα και ψιλοσκασίματα στο ασε. Κρατω μια μικρή επιφύλαξη καθώς η κίνηση ήταν αρκετή και ενώ είχε τη διάθεση, δεν υπήρχε ο χώρος να εξαντλήσει ο τύπος το γκάζι (500 αλογα ειναι αυτά και με 100-120χλμ υποφέρουν) κ δεδομένου κ του μεγάλου όγκου δε μπορουσε να 'χωθεί' εύκολα - πραγματικά τον λυπόμουν.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stefan147 last edited by

            Σε cruising speed λογικό είναι να μην ακούγεται. 1-2 φορές που έχω πετύχει να ανοίγει GTR μια χαρά ακούγεται. Ferrari δεν είναι, αλλά αντιλαμβάνεσαι ξεκάθαρα ότι πρόκειται περί ειδικής κατασκευής. Ανώτερος ήχος και από το υπόκωφο ρέψιμο που κάνει η 911Τ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mikegr last edited by

              Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
              Σε cruising speed λογικό είναι να μην ακούγεται. 1-2 φορές που έχω πετύχει να ανοίγει GTR μια χαρά ακούγεται. Ferrari δεν είναι, αλλά αντιλαμβάνεσαι ξεκάθαρα ότι πρόκειται περί ειδικής κατασκευής. Ανώτερος ήχος και από το υπόκωφο ρέψιμο που κάνει η 911Τ.

              Στα 70-80 χιλιαρικα που κανει εγω προτιμω το 997. Και φυσικα η S των 530 ιππων ειναι απιστευτα γρηγορη.
              Και η αισθηση τησ GT3 απλά δεν υπαρχει...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros last edited by

                157K το GTR
                296K η turbo S

                κοινως, καμια επαφη σε τιμη...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mikegr last edited by

                  Ο χρήστης spiros έγραψε:
                  157K το GTR
                  296K η turbo S

                  κοινως, καμια επαφη σε τιμη...

                  Οτι πληρωσεις παιρνεις

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stefan147 last edited by

                    Γενικώς ισχύει...στη συγκεκριμένη περίπτωση όχι και τόσο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • sprsk
                      sprsk last edited by

                      Η συγκεκριμένη περίπτωση αποδυναμώνει τον κανόνα και καταδεικνύει την ματαιοδοξία του Brandname

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spiros last edited by

                        Ο χρήστης sprsk έγραψε:
                        Η συγκεκριμένη περίπτωση αποδυναμώνει τον κανόνα και καταδεικνύει την ματαιοδοξία του Brandname

                        βασικα ειναι μια απο τις εξαιρεσεις του κανονα, γιαυτο εχει κατσει στο λαιμο πολλων.

                        (για τους χαζους που πρεπει να τους τα εξηγουν ολα, αυτο ΔΕΝ σημαινει οτι η πορσε δεν βγαζει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ αυτοκινητα. )

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • sprsk
                          sprsk last edited by

                          Σωστός ο συνονόματος

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            c-l-a-b last edited by

                            δεν εχετε ιδεα..τα καλυτερα ειναι μονο τα γερμανικα.-
                            τι να μας πει κ ενα ιαπωνικο μπροστα στο δημιουργημα ενος ψηλου,ξανθου,γαλανοματη γερμανου?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mikegr last edited by

                              Exτες μιλουσα με καποιον ο οποιος ειχε στη κατοχη του πολλα καλα αυτοκινητα καθοτι εφοπλιστης. Προσφατα ειχε ενα GTR 700 ιππων. Πριν κανα μηνα αγορασε μια 997 GT3 και μου ελεγε τις εντυπωσεις του. Πολυ απλα δηλωσε πως ηταν οτι πιο συγκλονιστικο εχει οδηγησει. Πραγματικα ηταν απιστευτος ο ενθουσιασμος του για ενα ατομο που ειχε υπο την κατοχη του τουλαχιστον 10 αυτοκινητα πρωτης γραμμης.
                              Δεν ειναι τυχαιο οτι οποιος μεταπηδα απο 911 Τουρμπο σε GT3 δε γυρναει ποτε πισω. Τα αλογα και τα νουμερα απο μονα τους δε λενε τιποτα. Κι εγω προσφατα το καταλαβα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kikizas-grigoris last edited by

                                Ο χρήστης mikegr έγραψε:
                                Exτες μιλουσα με καποιον ο οποιος ειχε στη κατοχη του πολλα καλα αυτοκινητα καθοτι εφοπλιστης. Προσφατα ειχε ενα GTR 700 ιππων. Πριν κανα μηνα αγορασε μια 997 GT3 και μου ελεγε τις εντυπωσεις του. Πολυ απλα δηλωσε πως ηταν οτι πιο συγκλονιστικο εχει οδηγησει. Πραγματικα ηταν απιστευτος ο ενθουσιασμος του για ενα ατομο που ειχε υπο την κατοχη του τουλαχιστον 10 αυτοκινητα πρωτης γραμμης.
                                Δεν ειναι τυχαιο οτι οποιος μεταπηδα απο 911 Τουρμπο σε GT3 δε γυρναει ποτε πισω. Τα αλογα και τα νουμερα απο μονα τους δε λενε τιποτα. Κι εγω προσφατα το καταλαβα.

                                Οταν λες πρωτης γραμμης τι εννοεις?
                                Αμα οδηγησει δηλαδη κανενα Pagani, αντιστοιχως θα του φυγουν τα τσισα...

                                H 911turbo παραδοσιακα ειναι εκτος απο ταχυτατη παντου, σε καθε ειδους οδοστρωμα και συνθηκες (ναι αυτη την φιλοσοφια την ειχε ηδη η Porsche απο την 993turbo, παροτι η Nissan με το R35 καταφερε να ξεπερασει την 997ΤΤ σε αποτελεσματικοτητα...) αρκετα πολιτισμενη -τηρουμενων αναλογιων-ιπποδυναμης φυσικα- και ανετη σε σχεση με το GT-R R35.
                                O Godgila τουλαχιστον μεχρι πριν το τελευταιο fl και τα 530-550ps ειχε αναρτηση 'μαρμαρο' ακομα και στην πιο μαλακη ρυθμιση. Παροτι το αυτοκινητο ακομα και σε κακοτεχνιες συμπεριφερεται με απιστευτη στιβαροτητα, οι 20αρες με την αγωνιστικη street αναρτηση και τα RFT παρεχουν απλως στοιχειωδη -σχεδον- ανεση, τουλαχιστον για μεγαλες αποστασεις.
                                Ειδικα με τους κ@λοδρομους της χωρας, μια 997ΤΤ ειναι η πλεον 'λογικη' επιλογη ενος ολοκληρωμενου supercar...

                                Ολα παντως, μα ολα, κρινονται και με βαση το κοστος τους...Εαν πας/σε πανε μια πραγματικα γρηγορη βολτα με τον Godgila, απλα θα υποκλιθεις...Το επιπεδο δυνατοτητων-προσφυσης ειναι αλλου...Ακομα και η ευχαριστηση-αδρεναλινη ειναι σε πολυ υψηλα επιπεδα σε σχεση με το κοστος...
                                Τωρα εαν μιλαμε για επιπεδο εφοπλιστη, οπου τα λεφτα δεν ειναι θεμα, μια βολτα απο εκθεση της Pagani, και καμμια παραγγελια σε Zonda 760RS (οπως αυτη του Lewis Hamilton) θα τον εκανε να ξεχασει τα υπολοιπα που λες, και να βλεπει πλεον τους 'γρηγορους σκαραβαιους' σχεδον μαζικης παραγωγης, να απευθυνονται σε κοινους, 'στερημενους' ανησυχους θνητους...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  wannabe last edited by

                                  για τον ήχο που λέτε.
                                  έχω βγει απο έξοδο εθνικής προς Αγ. Στέφανο και περιμένω να κάνω αριστερά στο φανάρι που σε βγάζει στο παράδρομο.
                                  μαύρο GT-R περνάει το φανάρι ευθεία και στο καπάκι ρίχνει προσπέραση σε 4-5 μαζεμένα, =το ανοίγει για τα καλά.
                                  θόρυβο έκανε αλλά όχι ωραίο. κρατάω επιφύλαξη γιατί σαν να μου φάνηκε οτι είχε διαφορετική εξάτμιση και όχι μαμίσια.
                                  σε φάρδος είναι κτηνάκι πάντως και στην άσφαλτο-γυαλί φέρθηκε πολύ κοντρολαρισμένα. τετρακίνηση γαρ υποθέτω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    johnkyr last edited by

                                    χτες, μαύρο GTR, μας προσπέρασε όλους, τρενάκι 3-αυτοκίνητα στην Εκάλη ... στο δρόμο που έχει 3-4 πλατείες .... το άνοιξε .... θόρυβο οκ δεν έκανε καλό .... αλλά και ? ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      astanapan last edited by

                                      Είπαμε, μπορει ο γκοτζιλα να είναι το τρελλό value for money supercar, αλλά (χωρίς να μειώνω στο ελάχιστο την αξία του) απο ήχο είναι κάτω απο τη βάση.

                                      Για μένα όσο ανεβαίνουν τα άλογα ανεβαίνουν και οι απαιτήσεις του ήχου. Τα 500 αλογα πόσο συχνά τα 'απλώνεις' όλα και σε τι δρομους; 3 το πρωι σε εθνική χωρίς καθολου κίνηση; Στα πιο καθημερινά μικρότερα ανοιγματάκια που σφηνάρεις-προσπερνάς σε σχετικά αραιή κίνηση θα πρέπει να ακούς κάτι καλύτερο απο μια μπασάτη σκουπα.-

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        joe-bar-team last edited by

                                        Ο χρήστης astanapan έγραψε:
                                        πρέπει να ακούς κάτι καλύτερο απο μια μπασάτη σκουπα.-

                                        και τελεία και παύλα;;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          c-l-a-b last edited by

                                          ε ναι,σαφως προτιμοτερος ο ηχος ροχαλητου συναχομενου γερμανου χρονιου καπνιστη ..
                                          περα απο την πλακα,αυτο που μου αρεσει περισσοτερο απο ολα στο ντατσουν ειναι οτι ειναι καταπληκτικο κ δεν το φωναζει.δεν ειναι φαμφαρες κ παπαριες..
                                          τα μονα που δεν θεωρω οτι δεν ανηκουν στα φαμφαροειδη ειναι τα ιταλικα..επειδη κατι ξερουν απο σχεδιασμο οι γειτονες..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • sprsk
                                            sprsk last edited by

                                            για πείτε και άλλα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 185
                                            • 186
                                            • 187
                                            • 188
                                            • 189
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 187 / 234
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr