Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 454
    • 455
    • 456
    • 457
    • 458
    • 731
    • 732
    • 456 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    153332
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gakost last edited by

      Ο χρήστης bebes έγραψε:

      για την ευαισθησία των τογιοτα τώρα,
      η τογιοτα ελλάς βάζει lpg σε ΟΛΑ τα μοντέλα κ σε πιο παλιά.

      ναι.
      μαλιστα περυσι η αντιπροσωπια στη Λαρισα ειχε περασει υγραεριο σε καποια μεταχειρισμενα Γιαρις που ειχε και τα πουλουσε στις 8500€ αν θυμαμαι καλα.

      το κιτακι ηταν Ιταλικο (Lavirezzo αν θυμαμαι καλα)

      επισης εδιναν και την εγγυηση κανονικα (ηταν καινουρια σχετικα τα αυτοκινητα, αρα ειχαν αλλα 4 χρονια εγυηση)

      Η Toyota Hellas αποκλείεται να κάλυπτε εγγύηση. Το πιο πιθανό είναι ότι τα κάλυπτε ο τοπικός αντιπρόσωπος και τα κεντρικά απλά δεν ξέραν τι γίνετε. Ιδίως για τα 3 τελευταία μιας που η εγγύηση είναι 3+3 και έχει εξαιρεσεις. Είχα διαβάσει πιο παλιά συνέντευξη του υπεύθυνου τύπου που το έλεγε ξεκάθαρα ότι δεν προτείνουμε την εγκατάσταση και ότι κάθε μετασκευή ακυρώνει την εγγύηση αυτομάτως. Βέβαια έψαξα να ξαναβρώ τις δηλώσεις αλλά ως εκ θαύματος είχαν εξαφανιστεί από το autotriti.gr

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gerodimos-k last edited by

        H Toyota, ανακοίνωσε την εφαρμογή ενός νέου προγράμματος που δίνει την δυνατότητα εγκατάστασης συστήματος υγραεριοκίνησης.
        Το σύστημα υγραεριοκίνησης Multifuel Drive LPG δεν απαιτεί επεμβάσεις στον κινητήρα ή τον εγκέφαλο του οχήματος, αναφέρεται στην ανακοίνωση.
        Προσφέρει οικονομία έως και 40% σε σχέση με την βενζίνη. Αυξάνει την αυτονομία του αυτοκινήτου. Σέβεται το περιβάλλον. Υποστηρίζεται από την εξαετή εγγύηση της Toyota.

        http://www.capital.gr/auto/autoNews.asp?id=282

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fpan last edited by

          Ο χρήστης ARJI78 έγραψε:
          Το ίδιο είχα ακούσει κι εγώ για την ΤΟΥΟΤΑ στην Λάρισα..
          Πουλούσε λέει μεταχειρισμένα yaris από test drive ή εξυπηρέτησης πελατών με υγραέριο και εγγύηση 2 χρόνια..

          Ένα άλλο τώρα που μπορεί να είναι και εντελώς άσχετο με την ενότητα..
          Όταν είναι κρύο το αμάξι και δουλεύει βενζίνη πάει σαν τρακτέρ..
          Δεν ανεβάζει εύκολα στροφές και γενικά πάει χάλια, μέχρι σκάσιμο έχω ακούσει..
          Με το που μπαίνει το γκάζι(40°c δλδ) όλα μια χαρά..
          και να γυρίσω σε βενζίνη μετά μια χαρά πάει..
          Έχει κανείς ιδέα τι μπορεί να είναι??

          Όταν ζεσταθεί, αν το γυρίσεις στη βενζίνη πως δουλεύει?

          Tα συμπτώματα που περιγράφεις είναι πολύ πιθανό να φταίει ο αισθητήρας θερμοκρασίας αντιψυκτικού.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Ο χρήστης gerodimos k έγραψε:
            Το σύστημα υγραεριοκίνησης Multifuel Drive LPG δεν απαιτεί επεμβάσεις στον κινητήρα ή τον εγκέφαλο του οχήματος, αναφέρεται στην ανακοίνωση.

            Όπως και όλα τα συστήματα της αγοράς.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              arji78 last edited by

              Ο χρήστης gerodimos k έγραψε:

              Το ίδιο είχα ακούσει κι εγώ για την ΤΟΥΟΤΑ στην Λάρισα..
              Πουλούσε λέει μεταχειρισμένα yaris από test drive ή εξυπηρέτησης πελατών με υγραέριο και εγγύηση 2 χρόνια..

              Ένα άλλο τώρα που μπορεί να είναι και εντελώς άσχετο με την ενότητα..
              Όταν είναι κρύο το αμάξι και δουλεύει βενζίνη πάει σαν τρακτέρ..
              Δεν ανεβάζει εύκολα στροφές και γενικά πάει χάλια, μέχρι σκάσιμο έχω ακούσει..
              Με το που μπαίνει το γκάζι(40°c δλδ) όλα μια χαρά..
              και να γυρίσω σε βενζίνη μετά μια χαρά πάει..
              Έχει κανείς ιδέα τι μπορεί να είναι??

              Κοίταξες μπουζί και κυλίνδρους?

              Τα μπουζί τα άλλαξα πριν 5000χλμ, αλλά μου το έκανε και πιο πριν..Σε μικρότερο βαθμό βέβαια..
              Τι εννοείς με τους κυλίνδρους??

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                arji78 last edited by

                Ο χρήστης fpan έγραψε:

                Το ίδιο είχα ακούσει κι εγώ για την ΤΟΥΟΤΑ στην Λάρισα..
                Πουλούσε λέει μεταχειρισμένα yaris από test drive ή εξυπηρέτησης πελατών με υγραέριο και εγγύηση 2 χρόνια..

                Ένα άλλο τώρα που μπορεί να είναι και εντελώς άσχετο με την ενότητα..
                Όταν είναι κρύο το αμάξι και δουλεύει βενζίνη πάει σαν τρακτέρ..
                Δεν ανεβάζει εύκολα στροφές και γενικά πάει χάλια, μέχρι σκάσιμο έχω ακούσει..
                Με το που μπαίνει το γκάζι(40°c δλδ) όλα μια χαρά..
                και να γυρίσω σε βενζίνη μετά μια χαρά πάει..
                Έχει κανείς ιδέα τι μπορεί να είναι??

                Όταν ζεσταθεί, αν το γυρίσεις στη βενζίνη πως δουλεύει?

                Tα συμπτώματα που περιγράφεις είναι πολύ πιθανό να φταίει ο αισθητήρας θερμοκρασίας αντιψυκτικού.

                Αν ζεσταθεί δουλεύει μια χαρά, το υποψιάστηκα και το δοκίμασα αρκετές φορές..Το γράφω και στο αρχικό μου ποστ άλλωστε..

                Αυτό με τον αισθητήρα θερμοκρασίας μου το είπε κι ένας φίλος, αλλά πως θα είμαι σίγουρος??
                Ή αλλιώς, πόσο να έχει αυτό το μαντζαφλάρι??

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alexeft last edited by

                  Ο χρήστης ARJI78 έγραψε:
                  Το ίδιο είχα ακούσει κι εγώ για την ΤΟΥΟΤΑ στην Λάρισα..
                  Πουλούσε λέει μεταχειρισμένα yaris από test drive ή εξυπηρέτησης πελατών με υγραέριο και εγγύηση 2 χρόνια..

                  Ένα άλλο τώρα που μπορεί να είναι και εντελώς άσχετο με την ενότητα..
                  Όταν είναι κρύο το αμάξι και δουλεύει βενζίνη πάει σαν τρακτέρ..
                  Δεν ανεβάζει εύκολα στροφές και γενικά πάει χάλια, μέχρι σκάσιμο έχω ακούσει..
                  Με το που μπαίνει το γκάζι(40°c δλδ) όλα μια χαρά..
                  και να γυρίσω σε βενζίνη μετά μια χαρά πάει..
                  Έχει κανείς ιδέα τι μπορεί να είναι??

                  Είναι πολύ πιθανό να έχεις τελείως λάθος ρυθμίσεις στο υγραέριο. Μπορείς να το τσεκάρεις εύκολα αυτό.
                  Ένα πρωί, πριν βάλεις ακόμα μπρος, βγάλε τον ένα πόλο της μπαταρίας για λίγα λεπτά. Μετά δοκίμασε. Αν την πρώτη φορά μετά την αφαίρεση του πόλου πάει καλά, πήγαινε για ρυθμίσεις. Τις επόμενες φορές και εφόσον κάνεις χιλιόμετρα με το υγραέριο πάλι δε θα πάει καλα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    fpan last edited by

                    Ο χρήστης ARJI78 έγραψε:

                    Το ίδιο είχα ακούσει κι εγώ για την ΤΟΥΟΤΑ στην Λάρισα..
                    Πουλούσε λέει μεταχειρισμένα yaris από test drive ή εξυπηρέτησης πελατών με υγραέριο και εγγύηση 2 χρόνια..

                    Ένα άλλο τώρα που μπορεί να είναι και εντελώς άσχετο με την ενότητα..
                    Όταν είναι κρύο το αμάξι και δουλεύει βενζίνη πάει σαν τρακτέρ..
                    Δεν ανεβάζει εύκολα στροφές και γενικά πάει χάλια, μέχρι σκάσιμο έχω ακούσει..
                    Με το που μπαίνει το γκάζι(40°c δλδ) όλα μια χαρά..
                    και να γυρίσω σε βενζίνη μετά μια χαρά πάει..
                    Έχει κανείς ιδέα τι μπορεί να είναι??

                    Όταν ζεσταθεί, αν το γυρίσεις στη βενζίνη πως δουλεύει?

                    Tα συμπτώματα που περιγράφεις είναι πολύ πιθανό να φταίει ο αισθητήρας θερμοκρασίας αντιψυκτικού.

                    Αν ζεσταθεί δουλεύει μια χαρά, το υποψιάστηκα και το δοκίμασα αρκετές φορές..Το γράφω και στο αρχικό μου ποστ άλλωστε..

                    Αυτό με τον αισθητήρα θερμοκρασίας μου το είπε κι ένας φίλος, αλλά πως θα είμαι σίγουρος??
                    Ή αλλιώς, πόσο να έχει αυτό το μαντζαφλάρι??

                    Δεν ξέρω αλλα φαντάζομαι από 30-60 euro το πολύ.
                    Ακόμα ένας παραπάνω λόγος από τη στιγμή που δουλεύει σωστά με βενζίνη όταν ζεσταθεί κατά 99% πρέπει να είναι ο αισθητήρας αυτός.
                    Ξεκινα από αυτό πρώτα και βλέπεις.
                    Τουλάχιστον στα 205 είναι συνήθης βλάβη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stayros-stra last edited by

                      Eimai καινουργιο μελοσ του φορουμ και οσο κα αν εψαξα δεν καταφερα να βρω τιποτε για Land Rover Freelander
                      Εχω λοιπον μια προταση για εγκατασταση kit tartarini στο freelander 1.8 του 2006
                      Παρακαλω υπαρχει προηγουμενη εμπειρια καποιου φιλου ωστε ναμε ενημερωση για

                      1. τη συμβατοτητα του κιτ

                      2. προβληματα που ειχε

                      3. δεξαμενη που εβαλε?

                      Ευχαριστω

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        loukadran last edited by

                        ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ. ΕΒΑΛΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΧΤΕΣ ΣΕ HONDA JAZZ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΧΑΜΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΟΤΑΝ ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΜΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΤΟ ΓΥΡΙΖΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΣΕ ΒΕΝΖΙΝΑ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΣΤΑΜΑΤΩ [ΣΕ ΦΑΝΑΡΙ Η ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ]. TO ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          arji78 last edited by

                          Δε νομίζω να μπορείς να κάνεις κάτι μόνος σου, οπότε θα πρέπει να περιμένεις να ανοίξει ο εγκαταστάτης σου..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            charis232 last edited by

                            Tι γινεται φιλοι μου με τα ΚΤΕΟ,εχω βαλει αεριο πριν ενα χρονο,περασα φυσικα τοτε ΚΤΕΟ για αλλαγη της αδειας και τωρα που πρεπει να περασω κανονικα ΚΤΕΟ μου ζητανε πιστοποιητικο απο τον εγκαταστατη του αεριου που στοιχιζει και 20 euro.Αλλα ποιο πολυ ειναι η ταλαιπωρια να τρεχω να βγαλω αυτο το πιστοποιητικο,τελικα τα ΚΤΕΟ τι ρολο παιζουν?? με την ιδια φιλοσοφια αυτου του ''κρατους'' θα πρεπει να μας ζητανε και πιστοποιητικο απο τον κατασκευαστη του αυτοκινητου....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bakos1 last edited by

                              καλησπερα σε ολους σας.Ειμαι καινουργιος στο φορουμ και θα ηθελα καποιες πληροφοριες για lpg.Εχω το XTRAIL 2.00 COLUBIA τι μου πρωτεινετε υπαρχουν αξιοπιστες εταιριες και καλοι εκγαταστατες

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pankal-clk last edited by

                                καλησπερα και καλο μηνα σε ολους. με την clk ολα καλα. εφτασα τα 1900 χλμ, στα 1500 χλμ πηγα και μου εκανε ελεγχο τον εγκεφαλο του υγραεριου και ελεγχο για πιθανη διαροη της εγκαταστασης. ισως να εκανε και καποιο επαναπρογραμματισμο γιατι συνδεσε με υπολογιστη το συστημα. το αποτελεσμα ειναι πως με οδηγηση 100-130 χλμ την ωρα η καταναλωση ειναι γυρω στα 9 λιτρα στα 100 χλμ, πολυ ικανοποιητικη.
                                να ξαναθεσω και μια απορια μου μιας και κανεις δεν εγραψε κατι σχετικα: 'διαβαζοντας σχεδον ολες τις σελιδες μου δημιουργηθηκε μια απορια. ενα απο τα πολλα πλεονεκτηματα της υγραεριοκινησης οπως εχετε γραψει ειναι η καλυτερη καυση στον κυλινδρο επειδη αναμιγνυονται 2 αερια σε αντιθεση με την καυση της βενζινης. στην περιπτωση των νεοτερων συστηματων τα οποια δεν εχουν πνευμονα και ψεκαζουν υγρο υγραεριο με αντλια αυτο θεωρειται μειονεκτημα;'

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gakost last edited by

                                  Ο χρήστης pankal clk έγραψε:
                                  καλησπερα και καλο μηνα σε ολους. με την clk ολα καλα. εφτασα τα 1900 χλμ, στα 1500 χλμ πηγα και μου εκανε ελεγχο τον εγκεφαλο του υγραεριου και ελεγχο για πιθανη διαροη της εγκαταστασης. ισως να εκανε και καποιο επαναπρογραμματισμο γιατι συνδεσε με υπολογιστη το συστημα. το αποτελεσμα ειναι πως με οδηγηση 100-130 χλμ την ωρα η καταναλωση ειναι γυρω στα 9 λιτρα στα 100 χλμ, πολυ ικανοποιητικη.
                                  να ξαναθεσω και μια απορια μου μιας και κανεις δεν εγραψε κατι σχετικα: 'διαβαζοντας σχεδον ολες τις σελιδες μου δημιουργηθηκε μια απορια. ενα απο τα πολλα πλεονεκτηματα της υγραεριοκινησης οπως εχετε γραψει ειναι η καλυτερη καυση στον κυλινδρο επειδη αναμιγνυονται 2 αερια σε αντιθεση με την καυση της βενζινης. στην περιπτωση των νεοτερων συστηματων τα οποια δεν εχουν πνευμονα και ψεκαζουν υγρο υγραεριο με αντλια αυτο θεωρειται μειονεκτημα;'

                                  Αν και νομίζω σου απάντησαν να σου επαναλάβω την απάντηση μιας και είναι λίγο χάος το thread
                                  Με το που ψεκάζετε το υγρό(αέριο) 'βράζει' αλλάζει δηλαδή φάση και γίνετε αέριο άρα καίγεται και σαν αέριο όταν δοθεί ο σπινθήρας από το μπουζί. Όταν βράζει δηλαδή όταν ψεκάζεται έχει και το πλεονέκτημα επειδή απορροφάει την θερμότητα του περιβάλλοντος να ρίχνει και την θερμοκρασία τοπικά που είναι (έστω και μικρό) πλεονέκτημα επίσης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sdaoulas2 last edited by

                                    Ο χρήστης charis232 έγραψε:
                                    Tι γινεται φιλοι μου με τα ΚΤΕΟ,εχω βαλει αεριο πριν ενα χρονο,περασα φυσικα τοτε ΚΤΕΟ για αλλαγη της αδειας και τωρα που πρεπει να περασω κανονικα ΚΤΕΟ μου ζητανε πιστοποιητικο απο τον εγκαταστατη του αεριου που στοιχιζει και 20 euro.Αλλα ποιο πολυ ειναι η ταλαιπωρια να τρεχω να βγαλω αυτο το πιστοποιητικο,τελικα τα ΚΤΕΟ τι ρολο παιζουν?? με την ιδια φιλοσοφια αυτου του ''κρατους'' θα πρεπει να μας ζητανε και πιστοποιητικο απο τον κατασκευαστη του αυτοκινητου....

                                    καθε φορα που θα περνας κτεο θα πρεπει να πηγαινεις και ενα πιστοποιητικο καλης λειτουργιας απο τον εγκαταστατη σου. Ετσι ειναι, δε μπορεις να κανεις αλλιως. Αν δεν το πας, απλα ΔΕΝ σου περνανε κτεο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Το πιστοποιητικό του αυτοκινήτου έχει εγκριθεί από το υπουργείο. Οποιαδήποτε μετατροπή όμως θα πρέπει να δικαιολογείται. Πχ κοτσαδόρος αν δεν μπει στην άδεια έχεις θέμα.
                                      Αν όμως έχεις αυτοκίνητο με διπλό καύσιμο από το εργοστάσιο έχω περιέργεια αν πέσεις σε κανέναν περίεργο τι θα γίνει.... αν και άμα το λέει στην άδεια πρέπει να είσαι οκ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Z
                                        zikos last edited by

                                        Εγώ πάλι, ενώ πέρασα κανονικά το Κ.Τ.Ε.Ο κατά την εγκατάσταση ,δεν καταλαβαίνω γιατί μέσα σε διάστημα 6 μηνών που ήταν να περάσω το κανονικό το Κ.Τ.Ε.Ο πρέπει να μας ζητηθεί χαρτί απο τον εγκαταστάτη.
                                        Ο αρχικός έλεγχος δεν είναι και ο πιό άμεσος και μάλλον ο πιό έγκυρος απο όλους τους επόμενους ? ? ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sdaoulas2 last edited by

                                          πρεπει καθε μα καθα φορα που περμας κτεο να εχει μια βεβαιωση, πιστοποιητικο καλης λειτουργιας απο τον εγκατασταση σου. χωρις αυτο δεν περνας κτεο. επισης η βεβαιωση αυτη εχει ισχύ για 15 μερες. γιαυτο προσοχη με την ισχυ του.
                                          ενα παραδειγμα.
                                          παω σημερα 2-5-2012 και περνω αυτο το χαρτι απο τον εγκαταστατη μου και παω να περασω κτεο στις 22-5-2012 (γιατι ας πουμε οτι τοτε ειχα ελευθερο χρονο). υπαρχει μεγαλη πιθαντοτητα το κτεο να μην δεχθει την βεβαιωση γιατι ειναι εκτος του οριου των 15 ημερων.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης sdaoulas2 έγραψε:
                                            πρεπει καθε μα καθα φορα που περμας κτεο να εχει μια βεβαιωση, πιστοποιητικο καλης λειτουργιας απο τον εγκατασταση σου. χωρις αυτο δεν περνας κτεο. επισης η βεβαιωση αυτη εχει ισχύ για 15 μερες. γιαυτο προσοχη με την ισχυ του.
                                            ενα παραδειγμα.
                                            παω σημερα 2-5-2012 και περνω αυτο το χαρτι απο τον εγκαταστατη μου και παω να περασω κτεο στις 22-5-2012 (γιατι ας πουμε οτι τοτε ειχα ελευθερο χρονο). υπαρχει μεγαλη πιθαντοτητα το κτεο να μην δεχθει την βεβαιωση γιατι ειναι εκτος του οριου των 15 ημερων.

                                            Kαι αν στο μεταξυ ο εγκαταστατης το κλεισει το μαγαζι τι γινεται;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 454
                                            • 455
                                            • 456
                                            • 457
                                            • 458
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 456 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr