καλησπερα και καλο μηνα σε ολους. με την clk ολα καλα. εφτασα τα 1900 χλμ, στα 1500 χλμ πηγα και μου εκανε ελεγχο τον εγκεφαλο του υγραεριου και ελεγχο για πιθανη διαροη της εγκαταστασης. ισως να εκανε και καποιο επαναπρογραμματισμο γιατι συνδεσε με υπολογιστη το συστημα. το αποτελεσμα ειναι πως με οδηγηση 100-130 χλμ την ωρα η καταναλωση ειναι γυρω στα 9 λιτρα στα 100 χλμ, πολυ ικανοποιητικη.
να ξαναθεσω και μια απορια μου μιας και κανεις δεν εγραψε κατι σχετικα: 'διαβαζοντας σχεδον ολες τις σελιδες μου δημιουργηθηκε μια απορια. ενα απο τα πολλα πλεονεκτηματα της υγραεριοκινησης οπως εχετε γραψει ειναι η καλυτερη καυση στον κυλινδρο επειδη αναμιγνυονται 2 αερια σε αντιθεση με την καυση της βενζινης. στην περιπτωση των νεοτερων συστηματων τα οποια δεν εχουν πνευμονα και ψεκαζουν υγρο υγραεριο με αντλια αυτο θεωρειται μειονεκτημα;'
Latest posts made by pankal-clk
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
καλησπερα σε ολους. σημερα σε 3 πρατηρια των νεων μουδανιων 0,91 ευρω και σε 1πρατηριο 0,88 ευρω. αυξηση 5 λεπτα σε σχεση με χθες. αντιθετα η τιμη της βενζινης 5-6 λεπτα μειωση. υπαρχει εξηγηση;
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
καλημερα σε ολους. διαβαζοντας σχεδον ολες τις σελιδες μου δημιουργηθηκε μια απορια. ενα απο τα πολλα πλεονεκτηματα της υγραεριοκινησης οπως εχετε γραψει ειναι η καλυτερη καυση στον κυλινδρο επειδη αναμιγνυονται 2 αερια σε αντιθεση με την καυση της βενζινης. στην περιπτωση των νεοτερων συστηματων τα οποια δεν εχουν πνευμονα και ψεκαζουν υγρο υγραεριο με αντλια αυτο θεωρειται μειονεκτημα;
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
καλημερα παιδια. ολα καλα με την clk. σημερα φουλαρισα στα νεα μουδανια με 0,86 ευρω. ειχε αλλα 2 πρατηρια με την ιδια τιμη και ενα με 0,83 ευρω αλλα δεν παιρνει visa. εχουν πεσει και στην υπολοιπη ελλαδα οι τιμες;
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης dathens έγραψε:
Ειναι γιατι εχεις το μικρο αν το πας στα κόκκινα με άσε πάτα φάουλ μέχρι τέρμα και άσε πριν αλλάξει ταχύτητα να δεις αν αντέχει !! Με νόρμαλ οδήγηση δεν θα έχει θέμα !!
καλημερα dathens. εξηγησε το μου καλυτερα γιατι δεν καταλαβα. πως θα παει στα κοκκινα; αν επιλεξω καποια ταχυτητα πχ τριτη, θα ανεβασει στροφες αλλα δεν θα αλλαξει ταχυτητα. απο την αλλη επειδη κανω πολλα χλμ τη μερα το εβαλα για οικονομια οποτε η οδηγηση μου μαλλον θα ειναι νορμαλ. ευχαριστω
Καλημέρα γίνετε το γυρνας σε sport και δεν το αφήνεις να αλλάξει ταχύτητα σανιδα δηλαδη μέχρι να παει στον κόφτη και το κρατας μερικα δευτερα εκει ψηλα συνεχεια μετα το αφήνεις για 1-2 δευτερόλεπτα και πάλι το ιδιο επαναλαμβανόμενα θα καταλάβεις , αν οδηγείς νόρμαλ δεν έχεις θέμα δοκίμασε μια καλη προσπεραση στην εθνικη με συνέχεια γκάζι σε παρατεταμένο kick down να δεις πως συμπεριφέρεται ...
φιλε dathens επειδη το αυτοκινητο πρωτοκυκλοφορησε γερμανια το αυτοματο κιβωτιο του εχει μονο 2 προγραμματά: S που μου εξηγησαν σημαινει σπορ οδηγηση (και το εχω μονιμα εκει) και W που μου ειπαν πως σημαινει winter και σε αυτο το προγραμμα ξεκινα με 2 και δεν γεμιζει τις ταχυτητες.μαλλον θα ειναι για οδηγηση στον παγο. εγω βεβαια οταν χιονιζει στη βορεια χαλκιδικη-και φετος εγινε χαμος- κλειδωνω την clk στο γκαραζ και βγαζω το τετρακινητο isuzu d-max 2500cc turbo diesel με ελαστικα matador wisentta 235/85/16 80 χωμα 20 ασφαλτο για ασφαλες οδηγημα .εχω δει clk που εισηχθηκαν απο αντιπροσωπεια για ελλαδα να εχουν 3 προγραμματα.και παλι σας ευχαριστω για τις γνωσεις που μου δινετε.
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Εγω εχω κανει 30000 χλμ με brc σε Santa Fe με σειριακο αυτοματο κιβωτιο και το οδηγω οπως και πριν (και φορτωμενο συχνα και με τερμα γκαζι σε προσπερασεις) Κανενα απολυτως προβλημα.
H 'ιδιαιτερότητα' του αυτοκινήτου του pankalclk δεν είναι το αυτόματο ουσιαστικά αλλά ο κομπρέσορας. Στο kick down που ανεβάζει στροφές δεν είναι σαν την κλασική τουρμπίνα που πρέπει να φουσκώσει (lag) οπότε ο πνέυμονας έχει ώρα να στείλει το απαιτούμενο μείγμα αλλά ο κομπρέσορας έχει άμεσα απότομη ανάγκη για καύσιμο και πολλοί πνεύμονες αλλά και εγκέφαλοι υγραερίου αδυνατούν να ακολουθήσουν γι'αυτό και γυρίζουν σε βενζίνη η κάνουν κοψίματα .
Για τις αλλαγές στον κόφτη , και στο sport πρόγραμμα να το βάλεις αλλαγη στον κόφτη δεν θα δεις ακόμη και με τέρμα γκάζι θα ανεβάσει μόλις ακουμπήσεις κόκκινα.
παιδια σας ευχαριστω πολυ ολους, παντελη καψαλακη, dathens, gakost, doukias. θα το δοκιμασω αν οχι σημερα αυριο σιγουρα. κατι αλλο που παρατηρησα κι ισως γνωριζει κατι περισσοτερο ο παντελης, ειναι πως οι ταχυτητες γεμιζουν λιγο περισσοτερο με το αεριο δηλαδη ανεβαζει περισσοτερες στροφες ο κινητηρας και μετα περνα στην επομενη ταχυτητα. μαλλον ειναι θεμα ρυθμισης του εγκεφαλου του υγραεριου.
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης dathens έγραψε:
καλησπερα σε ολους. παρακολουθω τις συζητησεις πολυ καιρο. εδω και 2 βδομαδες εβαλα σε μερσεντες clk 1800cc 163hp μοντελο 2003 (w209) κιτ υγραεριοκινησης brc 4ης γενιας στη χαλκιδικη. ειχα αρκετες επιφυλαξεις επειδη εχει το αυτοματο σειρικο κιβωτιο (ειναι φερμενο απο γερμανια) και ειχα διαβασει για καποια αυτοκινητα πως στη διαδικασια του kick down για να επιταχυνουν τους πετουσε απο το υγραεριο στη βενζινη. εχοντας κανει 1300χλμ με ταχυτητες 100-130 χλμ/ωρα το συστημα λειτουργει τελεια. εχω την εντυπωση πως ο κινητηρας λειτουργει καλυτερα. στα 1500 χλμ θα παω στο συνεργειο για επαναπρογραμματισμο του συστηματος. εχω βαλει εως τωρα 110 ευρω υγραεριο και αλλα 30 ευρω ο εγκαταστατης ο οποιος το δουλεψε σταματημενο κανενα τριωρο για να το ρυθμισει. με τιμη 0,89 ευρω το λιτρο τα 140 ευρω ειναι περιπου 157 λιτρα. τωρα ειναι αναμενα τα 3 απο τα 4 λαμπακια του ρεζερβουαρ αεριου. μου φαινεται πως ειναι και πολυ οικονομικο. ο υπολογιστης του αυτοκινητου μου δειχνει καταναλωση 9,1 λιτρα στα 100 χλμ. αλλα δεν πρεπει να υπολογιζει σωστα. και 10 λιτρα να ειναι ειμαι υπερευχαριστημενος.
Ειναι γιατι εχεις το μικρο αν το πας στα κόκκινα με άσε πάτα φάουλ μέχρι τέρμα και άσε πριν αλλάξει ταχύτητα να δεις αν αντέχει !! Με νόρμαλ οδήγηση δεν θα έχει θέμα !!
καλημερα dathens. εξηγησε το μου καλυτερα γιατι δεν καταλαβα. πως θα παει στα κοκκινα; αν επιλεξω καποια ταχυτητα πχ τριτη, θα ανεβασει στροφες αλλα δεν θα αλλαξει ταχυτητα. απο την αλλη επειδη κανω πολλα χλμ τη μερα το εβαλα για οικονομια οποτε η οδηγηση μου μαλλον θα ειναι νορμαλ. ευχαριστω
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
καλησπερα σε ολους. παρακολουθω τις συζητησεις πολυ καιρο. εδω και 2 βδομαδες εβαλα σε μερσεντες clk 1800cc 163hp μοντελο 2003 (w209) κιτ υγραεριοκινησης brc 4ης γενιας στη χαλκιδικη. ειχα αρκετες επιφυλαξεις επειδη εχει το αυτοματο σειρικο κιβωτιο (ειναι φερμενο απο γερμανια) και ειχα διαβασει για καποια αυτοκινητα πως στη διαδικασια του kick down για να επιταχυνουν τους πετουσε απο το υγραεριο στη βενζινη. εχοντας κανει 1300χλμ με ταχυτητες 100-130 χλμ/ωρα το συστημα λειτουργει τελεια. εχω την εντυπωση πως ο κινητηρας λειτουργει καλυτερα. στα 1500 χλμ θα παω στο συνεργειο για επαναπρογραμματισμο του συστηματος. εχω βαλει εως τωρα 110 ευρω υγραεριο και αλλα 30 ευρω ο εγκαταστατης ο οποιος το δουλεψε σταματημενο κανενα τριωρο για να το ρυθμισει. με τιμη 0,89 ευρω το λιτρο τα 140 ευρω ειναι περιπου 157 λιτρα. τωρα ειναι αναμενα τα 3 απο τα 4 λαμπακια του ρεζερβουαρ αεριου. μου φαινεται πως ειναι και πολυ οικονομικο. ο υπολογιστης του αυτοκινητου μου δειχνει καταναλωση 9,1 λιτρα στα 100 χλμ. αλλα δεν πρεπει να υπολογιζει σωστα. και 10 λιτρα να ειναι ειμαι υπερευχαριστημενος.