-
Ο αδερφος μου θελει να αγορασει καινουριο ντιζελ αυτοκινητο μεχρι περιπου 15000 ευρω.Θελει να ειναι πανω απο 90 αλογα,οποτε εχει δει το καινουριο φιεστα εκονετικ 1600 που εχει και καλη καταναλωση και το κορσα εκοφλεξ 1,3 για τον ιδιο λογο.Ξερω οτι στα ιδια λεφτα παιζουν και το πολο,το γιαρις και αλλα ...Απο οτι εχω καταλαβει κριτηρια εχει πρωτα την ομορφια και μετα την καταναλωση.Μπορειτε να δωσετε τα φωτα σας?
-
Ο αδερφος μου θελει να αγορασει καινουριο ντιζελ αυτοκινητο μεχρι περιπου 15000 ευρω.Θελει να ειναι πανω απο 90 αλογα,οποτε εχει δει το καινουριο φιεστα εκονετικ 1600 που εχει και καλη καταναλωση και το κορσα εκοφλεξ 1,3 για τον ιδιο λογο.Ξερω οτι στα ιδια λεφτα παιζουν και το πολο,το γιαρις και αλλα ...Απο οτι εχω καταλαβει κριτηρια εχει πρωτα την ομορφια και μετα την καταναλωση.Μπορειτε να δωσετε τα φωτα σας?
-
Ο αδερφος μου θελει να αγορασει καινουριο ντιζελ αυτοκινητο μεχρι περιπου 15000 ευρω.Θελει να ειναι πανω απο 90 αλογα,οποτε εχει δει το καινουριο φιεστα εκονετικ 1600 που εχει και καλη καταναλωση και το κορσα εκοφλεξ 1,3 για τον ιδιο λογο.Ξερω οτι στα ιδια λεφτα παιζουν και το πολο,το γιαρις και αλλα ...Απο οτι εχω καταλαβει κριτηρια εχει πρωτα την ομορφια και μετα την καταναλωση.Μπορειτε να δωσετε τα φωτα σας?
-
Ερωτήσεις:
- 15.000 με ή χωρίς απόσυρση; χωρίς, αρκετά σουπερμινι ντιζελ ξεπερνούν το όριο....
- Το αυτοκίνητο θα κινείται πιο πολύ εντός ή εκτός πόλης ή θα πρέπει να τα κάνει όλα;
- Τι άλλες ανάγκες πρέπει να καλύπτει το αυτοκίνητο, ποιες είναι οι προτεραιότητες του οδηγού,πόσο σημαντικές είναι οι επιδόσεις κ.τ.λ.;
Γενικώς δώσε περισσότερες πληροφορίες.
Βέβαια με πρώτο κριτήριο την εμφάνιση τα δεδομένα γίνονται εντελώς υποκειμενικά, με άλλα λόγια περί ορέξεως....
Με δεύτερο την κατανάλωση το Corsa είναι πολύ καλό και επιπλέον δεν έχει και τέλη κυκλοφορίας, έχει όμως και αυτό τα μειονεκτήματά του με σημαντικότερο το 5άρι κιβώτιο ταχυτήτων.... -
Το clio το έχει αποκλείσει;
-
yaris με κλειστα ματια,ροπη 21kgr 6αρι κιβωτιο και πανω απ'ολα δεν σπαει δεν χαλαει.Δες και σε 1,2 πρ.τευχη των 4τ το ειχε τεστ με το polo tsi.
-
Γιατί το κόλλημα με τα 90 άλογα ;
-
1.την αποσυρση οπου εχουμε παρει τηλ στα περισσοτερα μας την κανανε δωρο
2.κυριως πολη αλλα τα καλοκαιρια κανει κανα ταξιδι
3.δεν τον νοιαζουν οι επιδοσεις απλα θελει να μπορει να φορτωσει ατομα και να μην κολλαει σε ανηφορες η ταξιδιαΟσο για το κιβωτιο...το φιεστα (ουτε αυτο εχει τελη) και το κορσα που εχουν 5αρι κιβωτιο πιστευετε πως μειωνεκτουν σε σχεση με τα κιβωτια με περισσοτερες σχεσεις? Παντως και τα δυο εχουν ειδικα κιβωτια για βελτιστη καταναλωση,σταρτ/στοπ και αλλα καλουδια για καλη καταναλωση...
-
Τα ντίζελ μοτέρ δεν ανεβάζουν στροφές όπως ένα βενζινοκίνητο και γενικά έχουν μικρότερο εύρος στροφών που το μοτέρ είναι ουσιαστικά αποδοτικό π.χ. το κόρσα που έχω οδηγήσει κάτω από τις 1750 στροφές είναι αρκετά νωχελικό ενώ μετά τις 3000 στροφές το μοτέρ 'τελειώνει' και χρειάζεται υποχρεωτικά αλλαγή ταχύτητας για να παραμείνει ζωντανό. Φτάνοντας στα 120 χλμ/ώρα θέλεις μια 6 σχέση για να πας παραπάνω και όχι να σέρνεσαι. Ανάλογα ισχύουν για όλα τα ντιζελ με 5άρι κιβώτιο (άλλωστε και τα ιταλικά 1,3 το ίδιο μοτερ με το κορσα έχουν). Στις αστικές μετακινήσεις το 5άρι δεν είναι ιδιαίτερο πρόβλημα αλλά στις εκτός πόλης διαδρομές το 6άρι είναι απαραίτητο για να παραμείνει το αυτοκίνητο σβέλτο σε μεγαλύτερο εύρος ταχυτήτων και συνθηκών. Οπότε αν θες αυτοκίνητο που θα κάνει αρκετές εκτός πόλης διαδρομές, να έχει πιο ολοκληρωμένο χαρακτήρα και να είναι το μοναδικό αυτοκίνητο κάποιου ή μιας οικογένειας το 6άρι κιβώτιο είναι σημαντικό έως απαραίτητο.
-
Διαδρομες κυριως μεσα στην πολη (Αθηνα),απλα μια-δυο φορες το χρονο να παει κανα χωριο...Οσο για τα ατομα,δεν θα φορτωνει τακτικα ολη την οικογενεια απλα θελει να μπορει να τον κανει...
Τωρα το γιαρις εχει τελη οποτε μαλλον το αποκλειει...Τωρα και το πολο ειναι πανεμορφο και οικονομικο,αλλα ακουμε οτι βγαζει προβληματα...Ξερει κανεις κατι για το πολο 1,6 tdi,και ποια θα ηταν η καλυτερη επιλογη αναμεσα σε πολο,κορσα και φιεστα? -
Ο χρήστης sersa έγραψε:
Διαδρομες κυριως μεσα στην πολη (Αθηνα),απλα μια-δυο φορες το χρονο να παει κανα χωριο...Οσο για τα ατομα,δεν θα φορτωνει τακτικα ολη την οικογενεια απλα θελει να μπορει να τον κανει...
Τωρα το γιαρις εχει τελη οποτε μαλλον το αποκλειει...Τωρα και το πολο ειναι πανεμορφο και οικονομικο,αλλα ακουμε οτι βγαζει προβληματα...Ξερει κανεις κατι για το πολο 1,6 tdi,και ποια θα ηταν η καλυτερη επιλογη αναμεσα σε πολο,κορσα και φιεστα?Yaris 1.4 d4d style(15500€ με απόσυρση) ή clio 1.5 dci 105 dynamic να πάρει(14800€ με απόσυρση) είναι οι πιο ολοκληρωμένες επιλογές.Το polo 1.6 είναι ακριβό και όχι κάτι ιδιαίτερο σαν αμάξι,το corsa σχετικά αδύναμο και τραχύ σε σχέση με τα 2 που σου πρότεινα και το fiesta 1.6 δεν έχει 6άρι σασμάν.Καλό και το c3 1.6 hdi 90ps eco chic (με πολύ πλούσιο εξοπλισμό,σικάτο,καλό μοτέρ ίδιο με του fiesta 1.6 tdci και τιμή 15200 νομίζω με την απόσυρση).
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Διαδρομες κυριως μεσα στην πολη (Αθηνα),απλα μια-δυο φορες το χρονο να παει κανα χωριο...Οσο για τα ατομα,δεν θα φορτωνει τακτικα ολη την οικογενεια απλα θελει να μπορει να τον κανει...
Τωρα το γιαρις εχει τελη οποτε μαλλον το αποκλειει...Τωρα και το πολο ειναι πανεμορφο και οικονομικο,αλλα ακουμε οτι βγαζει προβληματα...Ξερει κανεις κατι για το πολο 1,6 tdi,και ποια θα ηταν η καλυτερη επιλογη αναμεσα σε πολο,κορσα και φιεστα?Yaris 1.4 d4d style(15500€ με απόσυρση) ή clio 1.5 dci 105 dynamic να πάρει(14800€ με απόσυρση) είναι οι πιο ολοκληρωμένες επιλογές.Το polo 1.6 είναι ακριβό και όχι κάτι ιδιαίτερο σαν αμάξι,το corsa σχετικά αδύναμο και τραχύ σε σχέση με τα 2 που σου πρότεινα και το fiesta 1.6 δεν έχει 6άρι σασμάν.Καλό και το c3 1.6 hdi 90ps eco chic (με πολύ πλούσιο εξοπλισμό,σικάτο,καλό μοτέρ ίδιο με του fiesta 1.6 tdci και τιμή 15200 νομίζω με την απόσυρση).
13.770€ για την ακρίβεια... Μαζί με το clio 105hp dci είναι από τα best value for money σε μικρά diesel...
-
Ο χρήστης n.k.9 έγραψε:
Διαδρομες κυριως μεσα στην πολη (Αθηνα),απλα μια-δυο φορες το χρονο να παει κανα χωριο...Οσο για τα ατομα,δεν θα φορτωνει τακτικα ολη την οικογενεια απλα θελει να μπορει να τον κανει...
Τωρα το γιαρις εχει τελη οποτε μαλλον το αποκλειει...Τωρα και το πολο ειναι πανεμορφο και οικονομικο,αλλα ακουμε οτι βγαζει προβληματα...Ξερει κανεις κατι για το πολο 1,6 tdi,και ποια θα ηταν η καλυτερη επιλογη αναμεσα σε πολο,κορσα και φιεστα?Yaris 1.4 d4d style(15500€ με απόσυρση) ή clio 1.5 dci 105 dynamic να πάρει(14800€ με απόσυρση) είναι οι πιο ολοκληρωμένες επιλογές.Το polo 1.6 είναι ακριβό και όχι κάτι ιδιαίτερο σαν αμάξι,το corsa σχετικά αδύναμο και τραχύ σε σχέση με τα 2 που σου πρότεινα και το fiesta 1.6 δεν έχει 6άρι σασμάν.Καλό και το c3 1.6 hdi 90ps eco chic (με πολύ πλούσιο εξοπλισμό,σικάτο,καλό μοτέρ ίδιο με του fiesta 1.6 tdci και τιμή 15200 νομίζω με την απόσυρση).
13.770€ για την ακρίβεια...
To eco chic είναι το πλούσιο με το πανοραμικό παρμπρίζ,το κλίμα και τις 16άρες ζάντες.Οντως 13770€ το 1.6 .Και 12970€ το 1.6 hdi attraction.Τελειες τιμές από τα ντίζελ citroen .Eδώ και c4 1.6 hdi παίρνεις με 15-16000€
-
Και με 0€ τέλη το 1.600 c3... Aν είχε και 6άρι σασμάν δεν θα παιζόταν...
-
+1 στο clio σαν το πιο ολοκληρωμένο πακέτο με άψογη τιμή
Σε 2ο επίπεδο Corsa 95 hp και C3 90 hp. Υστερούν αλλά οι τιμές τους είναι άψογες.
-
Εμφανισιακα δεν τρελενεται για κλιο και c3...πιο πολυ φιεστα εκονετικ το βλεπω,αλλα τωρα εκτελωνιστηκαν τα πρωτα οποτε δεν εχουμε αποψη για το πως ειναι στον δρομο αφου δεν εχει κανεις...
-
παίζει και το C4 σε diesel και κάτω απο 15κ.
το ξέρω οτι είναι μια κατηγορία πάνω, απλά το αναφέρω μήπως λόγω εστίασης στα supermini έχει ξεφύγει απο τα ραντάρ σας. -
Συμφωνώ με τους περισσότερους ότι το Clio είναι η πιο ολοκληρωμένη λύση.
Όμως αν η κατανάλωση είναι προτεραιότητα και το αυτοκίνητο κάνει κατά βάση αστικά χιλιόμετρα εγώ θα έβαζα πρώτα στην λίστα το Punto και το Corsa. -
καλησπερα
πριν λιγο καιρο ειχα και εγω ακριβως το ιδιο διλλημα .
τελικα κατεληξα στο corsa ecoclex cosmo.
το σημαντικο που πρεπει να κανεις ειναι να ξεκαθαρισεις εσυ για ποιον σκοπο το χρειαζεσαι
εως αυτην την στιγμη ειμαι πολυ ευχαριστημενος.
ως τωρα εχω κανει 1300 χλμ και η κατανάλωση ειναι στα 4,7 σε επαρχιακο δρομο και εθνικη
οσο αφορα τον κινητηρα το ευρος λειτοιυργιας του ειναι απο 1600-3500 περιπου.
απο τις 1600 και κατω μην περιμενεις πολλα μετα μπαινει σε λειτουργια το turbo εως τις 3500.
στα 100 χλμ εχω 2000στρ
οσον φορα το 6αρι σασμαν συμφωνω οτι ειναι καλυτερο σε σχεση με το 5αρι σε θεμα επιδοσεων αλλα νομιζω στο θεμα καταναλωσης ειναι καλυτερο το 5αρι. αυτο το συμπεραινω γιατι το corsa με τους 95 ΗP στο εξωτερικο βγαινει και με 6αρι αλλα εχει πιο μεγαλη καταναλωση και ρύπους πάνω απο 100.
καινουριο diesel supermini