-
Ευχαριστώ για τον χαρακτηρισμό!!!!
Ευτυχώς που άλλοι παλιότεροι από μένα εδραίωσαν την δημοκρατία σε αυτή τη χώρα ώστε να μπορώ να λέω αυτό που πιστεύω.
Για όσους δεν ξέρουν είτε λόγο ηλικίας είτε γιατί είναι καινούργιοι στο Forum μας και μπουν να διαβάσουν αυτά που γράφετε διαφημίζοντας συμπεριφορές που με βρίσκουν αντίθετο θα ήθελα να διαβάσουν και μια άλλη άποψη και αυτή καταθέτω. Αν δεν συμφωνείς έχεις όλη την ελευθερία να το υποστηρίζεις.
Ευχαριστώ και περιμένω επιχειρήματα!!!!!!!!!! -
Ο χρήστης The_Dude έγραψε:
Ρε παιδια, ο ανθρωπος θελει να το στηνει στα φαναρια. Προβλημα του,
Απο κει και περα, πολυ καλυτερο χαβαλε κανεις οταν ο αλλος την τρωει απο εκει που δεν περιμενει (αληθεια, αμα δειτε βιντεακι με suv να ριχνει σε κομπρεσσορατη corvette...) παρα αμα εχεις ενα κλασσικο κοντραδικο αυτοκινητο.
Oντως εχει γαμω τα γελια...
Ενας φιλος μου εχει το PT Cruiser 2.4 Turbo GT, το οποιο εξωτερικα εκτως απο τα φαρδυτερα λαστιχα δεν εχει αλλες διαφορες με το 1.6....
Κατι γελια που εχουμε ριξει με κατι punto gt full πειραγμενα, δε λεγεται...Ενας μαλιστα, με 106gti, που ειταν οσο πειραγμενο που δε το φανταζεσαι, που του ειπαμε να τα παμε μια, μας λεει στο φαναρι, 'που πας με το οικογενειακο ρε? Αντε πηγαινε σε κανενα Βασιλοπουλο να ψωνισεις..', στο επομενο φαναρι ψαχνοτανε...και αφου τον ξαναπατησαμε μεχρι το μεθεπομενο, εκανε διακριτικα διακριτικα δεξια στον παραδρομο στη βουλιαγμενης και μπηκε προς βουλα... Που να ξερε πως το οικογενειακο εχει 245 αλογα 'μαμα'...
Πρεπει, αλλα σε ενα θρεντ που εχει ως επικεφαλιδα 'ΝΙΤΡΟ' ειναι για συζητηση γυρω απο αυτο! Το να μου ζαλιζετε τον ερωτα εδω και τοσες μερες με τις κοντρες ειναι αν μη τι αλλο εκτος θεματος. Και το γεγονος οτι αυτο γινεται σε θρεντ με αλλο θεμα το κανει και κακοπροαιρετο. Με κακοπροαιρετους δε γινεται ουτε ωριμη ουτε 'σε χαμηλους τονους' συζητηση, γινεται συζητηση με ανεβασμενους τονους!!!
Εκτός θέματος και σίγουρα όχι αντικείμενο δημόσιου διαλόγου, είναι η ευαισθησία του δικού σου 'έρωτα'.
Γιάννης
-
Ο χρήστης servmx έγραψε:
Εκτός θέματος και σίγουρα όχι αντικείμενο δημόσιου διαλόγου, είναι η ευαισθησία του δικού σου 'έρωτα'.
Γιάννης
....Τι λεγειν που εχεις... ζηλευω!
-
Φίλε μου, αφού έχει κόλλημα με τα παντιλίκια, τις κόντρες και τα λοιπά αλλά και με το αυτοκίνητο σου πρέπει να διαλέξεις :
α) Ή παντιλίκια/κόντρες και τα ρέστα
β) Ή το CherokeeΕίναι αδιανόητο και εγκληματικό να βάλεις σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο νίτρο επειδή :
1)Καταρχάς είναι το αυτοκίνητο σου έτοιμο να δεχτεί αυτό το κιτ? Μήπως αν γίνει το οτιδήποτε, βάζεις σε κίνδυνο την ζωή αθώων?
2)Ίσως να έχεις οδηγήσει αυτοκίνητο με νίτρο, αλλά μπορείς να φανταστείς τις διαφορές μεταξύ ενός 106 (τυχαίο παράδειγμα) των 1000 κιλών και του Cherokee των 2000 κιλών? Την δυσκολία μετά να το επιβραδύνεις την έχεις σκεφτεί? Και μην μου πεις ότι έχεις αλλάξει φρένα γιατί κατά την γνώμη μου δεν είναι αρκετά. Το εργοστάσιο έβγαλε το Cherokee καλώς ή κακώς με 200 άλογα. Αν ήθελαν περισσότερα και αν ήταν σίγουροι ότι το πλαίσιο μπορεί να τα στηρίξει, θα τα έβαζαν (όπως και έκαναν στο καινούργιο)Και, αν θες την γνώμη μου, καλύτερα να πουλήσεις το jeep για να πάρεις ένα 350Ζ/RX-8/S2000/Z4 3.0/SLK 350 παρά να ρισκάρεις τις ζωές των υπολοίπων..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
2)Ίσως να έχεις οδηγήσει αυτοκίνητο με νίτρο, αλλά μπορείς να φανταστείς τις διαφορές μεταξύ ενός 106 (τυχαίο παράδειγμα) των 1000 κιλών και του Cherokee των 2000 κιλών? Την δυσκολία μετά να το επιβραδύνεις την έχεις σκεφτεί? Και μην μου πεις ότι έχεις αλλάξει φρένα γιατί κατά την γνώμη μου δεν είναι αρκετά.
Και παραθετω:
Το αυτοκινητο εχει ηδη χαμηλωσει, εχει γινει αλλαγη αμορτισερ-ελατηρια με billstein-eibach, μπροσρτα δισκοφρενα ΑΡ 330mm και πισω τα 'μπροστινα' εργοστασιακα 240mm, ζαντες 18αρες, λαστιχα 285, χειροποιητη εξατμηση απο χταποδι και πισω, και ροικη στο καπακι.....
Το εργοστάσιο έβγαλε το Cherokee καλώς ή κακώς με 200 άλογα. Αν ήθελαν περισσότερα και αν ήταν σίγουροι ότι το πλαίσιο μπορεί να τα στηρίξει, θα τα έβαζαν (όπως και έκαναν στο καινούργιο)
To grand cherokee ιδιας εποχης με το δικο μου (2003-2004) εβγαινε με το ιδιο setup με το κανονικο δικο μου, στην εκδοση Black Pearl με 286 αλογα.
Το οτι το επομενο θα βγει και με κινητηρα 6.1L 425 ιππων ειναι ασχετο.Και, αν θες την γνώμη μου, καλύτερα να πουλήσεις το jeep για να πάρεις ένα 350Ζ/RX-8/S2000/Z4 3.0/SLK 350 παρά να ρισκάρεις τις ζωές των υπολοίπων..
Εχω τετοιας φυσεως αυτοκινητο, και μαλιστα καλυτερο, to Crossfire, το οποιο και ειναι 'μαμα' και θα παραμεινει ετσι.
Αυτα
Υ.Γ Πριν γραψεις κατι αστοχο, οπως το πρωτο σου επιχειρημα βλεπε τι εχει γραφτει πιο πανω γιατι ειναι πιθανοτατο, οπως και συνεβη, να εχει ηδη απαντηθει και να εκτειθεσαι.
-
στο 1) δεν είδα να απαντάς..
Όσων αφορά το 2), ξαναδιάβασε αυτό που σου έγραψα για τα φρένα.
Αν δεν κάνω λάθος, υπάρχουν διαφορές μεταξυ του απλού και του Black pearl χωρίς να είμαι σίγουρος. Αν κάνω λάθος, ζητώ συγγνώμη.Η επόμενη γενιά του Cherokee είναι νομίζω 5.7 με 380 Ps.. Όσων αφορα το Υ.Γ. , απλά ξαναδιάβασε πιο προσεκτικά αυτά που έχω γράψει.
Φιλικά πάντα,
ο αντίλογος -
Στο 1 απαντω νομιζω με την παραθεση για το 2.
Στα πιο ενδιαφεροντα τωρα: Το black pearl ειχε το ιδιο setup με το 4.0L εκτος των φρενων, αλλα τα δικα μου τα εχω αλλαξει σε καλυτερα. Και το καινουριο grand θα βγαινει σε 3.7 220 αλογα, 4.7 250, 5.7 340 kai 6.1 425
Αυτα
-
Πες μου ρε συ The_dude εισαι παρεα με εναν τυπα που εχει wrangler και κανετε κοντρες αργα το βραδυ στην κηφισιας? Ενα σκουροχρομο cherokee??
-
Ασχολούμαι εδώ και κάποια χρόνια με αγώνες αυτοκινήτου ως ερασιτέχνης συνοδηγός και παρατηρώντας ότι ο λόγος για την προτεινόμενη 'βελτίωση' δεν είναι άλλος από τον 'χαβαλέ' θα ήθελα να πω τα εξής (αν και γνωρίζω πόσο λίγο θα αγγίξω κάποιες 'οδηγάρες' που αν είχαν γεννηθεί στο σωστό τόπο και χρόνο τώρα θα ήταν τουλάχιστον Schumacher ή Loeb).
Όλως τυχαίως, τη συνταγή 'αυτόματο Cherokee (όχι Grand, το παλιό το τετράγωνο) + Νίτρο' την έχω δει να δουλεύει στην πράξη από τον αδερφό της πρώην μου. Κατάμαυρο, με φυμέ τζάμια, χαμηλωμένο παρά το χαρακτήρα του, με μεγαλύτερα φρένα και ζάντες και χαμηλοπρόφιλα λάστιχα (σε σημείο που δεν ήταν πια ικανό για off-road) και δίχως πίσω καθίσματα, είχε 'πιάσει αδιάβαστους' (όπως ο ίδιος έλεγε χαμογελώντας) διάφορους 'πυροβολητές' στο Surrey της Αγγλίας όπου ζούσε τότε.
Τελευταία φορά που είδα το εν λόγω αμάξι ήταν μέσα από τη σπασμένη βιτρίνα καταστήματος στο Woking, όχι πολύ μακριά από την έδρα της McLaren. Φωτιά δεν υπήρξε, αλλά η σύγκρουση ήταν πλαγιομετωπική και με πολλά στο κοντέρ. Ο Mike κατάφερε να βγει μόνος του και τη γλίτωσε τελικά με ένα ακρωτηριασμένο πόδι και κάμποσα ράμματα στο πρόσωπο και τα χέρια. Οι ουλές τον συνοδεύουν μέχρι και σήμερα παρά τις κάμποσες πλαστικές. Η πρώην μου που ήταν μαζί του όταν τον έπιασε ξαφνικά η λύσσα να 'τιμωρήσει' το οτιδήποτε ήταν αυτό που σταμάτησε δίπλα του στο φανάρι δεν ήταν το ίδιο τυχερή. Ή, όπως θα ήθελα να πιστεύω, ήταν πιο τυχερή από την πωλήτρια που έκανε ανυποψίαστη τη δουλειά της τη στιγμή του μοιραίου, διότι δεν ταλαιπωρήθηκε όπως αυτή.
Από τότε δεν τρέφω παρά μόνο ΠΛΗΡΗ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ προς όλα τα ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΗ που ασχολούνται με το 'σπορ' της επίδειξης ή της κόντρας σε δημόσιους δρόμους για να τονώσουν τον εγωισμό τους, να δώσουν στιγμιαίο νόημα στη μίζερη ύπαρξή τους ή απλά να κάνουν 'χαβαλέ'.
Συγνώμη αν δεν έχω να προσθέσω κάτι πιο δημιουργικό σε αυτή τη συζήτηση.
ΥΓ: Το αυτοκίνητο που οδηγώ στις καθημερινές μου μετακινήσεις είναι ένα Mitsubishi Evo VI το οποίο χαλαρά τη λέει στο 99.999% των επιβατικών που κυκλοφορούν στους Ελληνικούς δρόμους. Τίποτα δε μου προκαλεί μεγαλύτερη ικανοποίηση από το να ΜΗΝ ικανοποιώ την επιθυμία των ανώριμων και των μουράτων που στήνονται δίπλα μου και με προκαλούν να το ανοίξω. Και, πιστέψτε με, είναι πολλοί αυτοί.
-
Ο χρήστης Thevoice έγραψε:
Ασχολούμαι εδώ και κάποια χρόνια με αγώνες αυτοκινήτου ως ερασιτέχνης συνοδηγός και παρατηρώντας ότι ο λόγος για την προτεινόμενη 'βελτίωση' δεν είναι άλλος από τον 'χαβαλέ' θα ήθελα να πω τα εξής (αν και γνωρίζω πόσο λίγο θα αγγίξω κάποιες 'οδηγάρες' που αν είχαν γεννηθεί στο σωστό τόπο και χρόνο τώρα θα ήταν τουλάχιστον Schumacher ή Loeb).Όλως τυχαίως, τη συνταγή 'αυτόματο Cherokee (όχι Grand, το παλιό το τετράγωνο) + Νίτρο' την έχω δει να δουλεύει στην πράξη από τον αδερφό της πρώην μου. Κατάμαυρο, με φυμέ τζάμια, χαμηλωμένο παρά το χαρακτήρα του, με μεγαλύτερα φρένα και ζάντες και χαμηλοπρόφιλα λάστιχα (σε σημείο που δεν ήταν πια ικανό για off-road) και δίχως πίσω καθίσματα, είχε 'πιάσει αδιάβαστους' (όπως ο ίδιος έλεγε χαμογελώντας) διάφορους 'πυροβολητές' στο Surrey της Αγγλίας όπου ζούσε τότε.
Τελευταία φορά που είδα το εν λόγω αμάξι ήταν μέσα από τη σπασμένη βιτρίνα καταστήματος στο Woking, όχι πολύ μακριά από την έδρα της McLaren. Φωτιά δεν υπήρξε, αλλά η σύγκρουση ήταν πλαγιομετωπική και με πολλά στο κοντέρ. Ο Mike κατάφερε να βγει μόνος του και τη γλίτωσε τελικά με ένα ακρωτηριασμένο πόδι και κάμποσα ράμματα στο πρόσωπο και τα χέρια. Οι ουλές τον συνοδεύουν μέχρι και σήμερα παρά τις κάμποσες πλαστικές. Η πρώην μου που ήταν μαζί του όταν τον έπιασε ξαφνικά η λύσσα να 'τιμωρήσει' το οτιδήποτε ήταν αυτό που σταμάτησε δίπλα του στο φανάρι δεν ήταν το ίδιο τυχερή. Ή, όπως θα ήθελα να πιστεύω, ήταν πιο τυχερή από την πωλήτρια που έκανε ανυποψίαστη τη δουλειά της τη στιγμή του μοιραίου, διότι δεν ταλαιπωρήθηκε όπως αυτή.
Από τότε δεν τρέφω παρά μόνο ΠΛΗΡΗ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ προς όλα τα ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΗ που ασχολούνται με το 'σπορ' της επίδειξης ή της κόντρας σε δημόσιους δρόμους για να τονώσουν τον εγωισμό τους, να δώσουν στιγμιαίο νόημα στη μίζερη ύπαρξή τους ή απλά να κάνουν 'χαβαλέ'.
Συγνώμη αν δεν έχω να προσθέσω κάτι πιο δημιουργικό σε αυτή τη συζήτηση.
ΥΓ: Το αυτοκίνητο που οδηγώ στις καθημερινές μου μετακινήσεις είναι ένα Mitsubishi Evo VI το οποίο χαλαρά τη λέει στο 99.999% των επιβατικών που κυκλοφορούν στους Ελληνικούς δρόμους. Τίποτα δε μου προκαλεί μεγαλύτερη ικανοποίηση από το να ΜΗΝ ικανοποιώ την επιθυμία των ανώριμων και των μουράτων που στήνονται δίπλα μου και με προκαλούν να το ανοίξω. Και, πιστέψτε με, είναι πολλοί αυτοί.
Κι εμενα ενας φιλος μου οταν ειχε παει για jogging του επεσε μια γλαστρα απο τον 6ο οροφο μιας πολυκατοικιας στο κεφαλι και εμεινε φυτο...Φταιει μηπως επειδη γουσταρε το jogging, η μηπως φταιει η νοικοκοιρα που ποτιζει τις γλαστρες τις οταν ο κοσμος κανει jogging?
Y.Γ εισαι παρα πολυ δηθεν και politically correct, τοσο, που απλα απο δω και περα θα απαξιω να σου απαντησω απο δω και περα. Αρα εχεις το ελευθερο να γραφεις οτι θες! Οσο για τα ανθρωποειδη και τους λοιπους χαρακτηρισμους το μονο που εχω να σου πω ειναι πως εισαι απλα καραγκιοζης! Και τις δηθεν συγκιντικες ιστοριες που εχεις να πεις δε με αφορουν, και τελος να το χαιρεσαι το Ενο και αν θες να το ξεμπουκωσεις καμια μερα φερτο μια βολτα να σου δειξω γιατι ειναι φιταγμενα τα συγκεκριμενα οχηματα...(σιγα μην εχεις και Ενο6 βαιβεα, αλλα λεμε τωρα)
-
Ο χρήστης The_Dude έγραψε:
Y.Γ εισαι παρα πολυ δηθεν και politically correct, τοσο, που απλα απο δω και περα θα απαξιω να σου απαντησω απο δω και περα. Αρα εχεις το ελευθερο να γραφεις οτι θες! Οσο για τα ανθρωποειδη και τους λοιπους χαρακτηρισμους το μονο που εχω να σου πω ειναι πως εισαι απλα καραγκιοζης! Και τις δηθεν συγκιντικες ιστοριες που εχεις να πεις δε με αφορουν, και τελος να το χαιρεσαι το Ενο και αν θες να το ξεμπουκωσεις καμια μερα φερτο μια βολτα να σου δειξω γιατι ειναι φιταγμενα τα συγκεκριμενα οχηματα...(σιγα μην εχεις και Ενο6 βαιβεα, αλλα λεμε τωρα)πού ξέρεις τι είναι ο άλλος? Πού ξέρεις τι οδηγεί? Αν σκοτωθεί δικός σου άνθρωπος σε κόντρα στην οποία ΔΕΝ ΕΜΠΛΕΚΕΤΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ πώς θα νιώσεις? ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Politically correct, ούτε το παίζω, αλλά καλό είναι να μην επιτίθεσαι στον άλλο που γράφει αυτά που έχει να γράψει και τη γνώμη του τη λέει σοβαρά και μετρημένα
-
Ο χρήστης The_Dude έγραψε:
Αντε γιατι πολλα ακουσα και δε μιλαω καθολου εδς και αρκετες μερεσ!Τότε βάλτο το... τιμημένο..
Τι ανοίγεις το forum να το συζητήσεις, αφού στεναχωριέσαι τόσο με τις απόψεις των αλλων..
Δεν σου απαγορεύει κανείς τι θα κάνεις!!
Βάλτο λοιπόν και για να μπείς στο μάτι εμας των κομπλεξικών -
Dude μήπως θα ήθελες να μας πεις πόσο χρονών είσαι
-
Δεν απαντησες αν εισαι το τσεροκι που κανει κοντρες με ενα ρανγκλερ συχνα στην κηφισιας... Πες παιδι μου, ουτε αστυνομια ειμαι, ουτε θα σε φαω. Απλα αν εσαι αυτος που νομιζω εισαι ενας απο τους μεγαλυτερους μαλακες των ελληνικων δρομων που ξερω, γιατι σε εχω πετυχει ΠΑΜΠΟΛΕΣ φορες μαζι και διαφοροι φιλοι μου που κανουμε την κηφισιας το βραδυ, και ΔΕΝ τρεχεις σε αδειο δρομο, αλλα πας σαν ηλιθιος με 200 αναμεσα σε αμαξια που πανε με ~90...
-
ακούω ηχώ από κλειδιά και λουκέτα ή μου φαίνεται?
ξεφύγαμε αρκετά παίδες -
Έτσι όπως έχει γεμίσει η Αθήνα από κάμερες, ειδικά στους κεντρικούς κόμβους, φαντάσου τι έχουν δει τα μάτια όσων κάθονται πίσω από τα μόνιτορ
-
Ο χρήστης Thevoice έγραψε:
Ασχολούμαι εδώ και κάποια χρόνια με αγώνες αυτοκινήτου ως ερασιτέχνης συνοδηγός και παρατηρώντας ότι ο λόγος για την προτεινόμενη 'βελτίωση' δεν είναι άλλος από τον 'χαβαλέ' θα ήθελα να πω τα εξής (αν και γνωρίζω πόσο λίγο θα αγγίξω κάποιες 'οδηγάρες' που αν είχαν γεννηθεί στο σωστό τόπο και χρόνο τώρα θα ήταν τουλάχιστον Schumacher ή Loeb).Όλως τυχαίως, τη συνταγή 'αυτόματο Cherokee (όχι Grand, το παλιό το τετράγωνο) + Νίτρο' την έχω δει να δουλεύει στην πράξη από τον αδερφό της πρώην μου. Κατάμαυρο, με φυμέ τζάμια, χαμηλωμένο παρά το χαρακτήρα του, με μεγαλύτερα φρένα και ζάντες και χαμηλοπρόφιλα λάστιχα (σε σημείο που δεν ήταν πια ικανό για off-road) και δίχως πίσω καθίσματα, είχε 'πιάσει αδιάβαστους' (όπως ο ίδιος έλεγε χαμογελώντας) διάφορους 'πυροβολητές' στο Surrey της Αγγλίας όπου ζούσε τότε.
Τελευταία φορά που είδα το εν λόγω αμάξι ήταν μέσα από τη σπασμένη βιτρίνα καταστήματος στο Woking, όχι πολύ μακριά από την έδρα της McLaren. Φωτιά δεν υπήρξε, αλλά η σύγκρουση ήταν πλαγιομετωπική και με πολλά στο κοντέρ. Ο Mike κατάφερε να βγει μόνος του και τη γλίτωσε τελικά με ένα ακρωτηριασμένο πόδι και κάμποσα ράμματα στο πρόσωπο και τα χέρια. Οι ουλές τον συνοδεύουν μέχρι και σήμερα παρά τις κάμποσες πλαστικές. Η πρώην μου που ήταν μαζί του όταν τον έπιασε ξαφνικά η λύσσα να 'τιμωρήσει' το οτιδήποτε ήταν αυτό που σταμάτησε δίπλα του στο φανάρι δεν ήταν το ίδιο τυχερή. Ή, όπως θα ήθελα να πιστεύω, ήταν πιο τυχερή από την πωλήτρια που έκανε ανυποψίαστη τη δουλειά της τη στιγμή του μοιραίου, διότι δεν ταλαιπωρήθηκε όπως αυτή.
Από τότε δεν τρέφω παρά μόνο ΠΛΗΡΗ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ προς όλα τα ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΗ που ασχολούνται με το 'σπορ' της επίδειξης ή της κόντρας σε δημόσιους δρόμους για να τονώσουν τον εγωισμό τους, να δώσουν στιγμιαίο νόημα στη μίζερη ύπαρξή τους ή απλά να κάνουν 'χαβαλέ'.
Συγνώμη αν δεν έχω να προσθέσω κάτι πιο δημιουργικό σε αυτή τη συζήτηση.
ΥΓ: Το αυτοκίνητο που οδηγώ στις καθημερινές μου μετακινήσεις είναι ένα Mitsubishi Evo VI το οποίο χαλαρά τη λέει στο 99.999% των επιβατικών που κυκλοφορούν στους Ελληνικούς δρόμους. Τίποτα δε μου προκαλεί μεγαλύτερη ικανοποίηση από το να ΜΗΝ ικανοποιώ την επιθυμία των ανώριμων και των μουράτων που στήνονται δίπλα μου και με προκαλούν να το ανοίξω. Και, πιστέψτε με, είναι πολλοί αυτοί.
ΣΩΣΤΟΣ!
Πάντα θα υπάρχουν αυτοί που θα μπλέκουν την ουσία με το εφέ!!
Το τραγικό είναι όταν η μ@@@κία τους παίρνει τις ζωές ανθρώπων!Για ανούσια πράγματα!!Για να δείξει ότι πέρασε το NOS Banzai του έτερου μ@@@κα στο φανάρι!!!Αυτό που δεν καταλαβαίνων είναι γιατι δεν πάνε να χαλάσουν τα μισά από τα χρήματα που χαλάνε για νίτρα κλπ,για να φτιάξουν ένα αγωνιστικό να καταλάβουν τι εστί φυστίκι και να αποδείξουν και σε όλους πόσο οδηγάρες είναι!!!!
-
Ο χρήστης cliff έγραψε:
Dude μήπως θα ήθελες να μας πεις πόσο χρονών είσαιαλλος ενας πιτσιρικος που τα λεφτα του μπαμπα [και οχι τα δικα του] τον κανουν μαγκα οπως και ο ιδιος με το ψευδωνυμο του [the dude] δηλωνει.
τετοιοι κακομαθημενοι πιτσιρικαδες [βλεπε γονος γνωστης καθεδοοικογενειας] ενιοτε με τα πυραυλακια τους που οι γονεις πληρωνουν για να αποκτησουν τα καμαρια τους θεριζουν ανυποψιαστους πεζους [τα μελη της κοπελας που σκοτωσε διαμελιζοντας την το ανθρωπαριο αυτο με την πορσε που του πηρε ο μπαμπας στην παραλιακη βρεθηκε επανω στην μαρκιζα ενος ξενοδοχειου] ή αλλους οδηγους που θα εχουν την ατυχια να πεσουν επανω τους οταν συμβει το απροσδοκητο και αναποφευκτο ομως ταυτοχρονα αφου αργα ή γρηγορα ''θα σπασει η σταμνα''.
το αθλιο βεβαια σε αυτες τις ιστοριες ειναι οτι οι μεγαλοδικηγοροι που πληρωνουν οι μπαμπαδες καθαριζουν για τους ατιθασους γονους τους μεταδιδοντας τους την νοοτροπια οτι οταν εχεις φραγκα [εσυ ή εστω η οικογενεια σου] μπορεις να αποκαλεις τον εαυτο σου...........''The Dude'' himself!!!!!!!
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
Dude μήπως θα ήθελες να μας πεις πόσο χρονών είσαι
αλλος ενας πιτσιρικος που τα λεφτα του μπαμπα [και οχι τα δικα του] τον κανουν μαγκα οπως και ο ιδιος με το ψευδωνυμο του [the dude] δηλωνει.
και τι μας ενδιαφέρει η ηλικία του? Από αυτό θα τον κρίνουμε? Ή από το πώς 'άγει και φέρεται'?
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Ασχολούμαι εδώ και κάποια χρόνια με αγώνες αυτοκινήτου ως ερασιτέχνης συνοδηγός και παρατηρώντας ότι ο λόγος για την προτεινόμενη 'βελτίωση' δεν είναι άλλος από τον 'χαβαλέ' θα ήθελα να πω τα εξής (αν και γνωρίζω πόσο λίγο θα αγγίξω κάποιες 'οδηγάρες' που αν είχαν γεννηθεί στο σωστό τόπο και χρόνο τώρα θα ήταν τουλάχιστον Schumacher ή Loeb).
Όλως τυχαίως, τη συνταγή 'αυτόματο Cherokee (όχι Grand, το παλιό το τετράγωνο) + Νίτρο' την έχω δει να δουλεύει στην πράξη από τον αδερφό της πρώην μου. Κατάμαυρο, με φυμέ τζάμια, χαμηλωμένο παρά το χαρακτήρα του, με μεγαλύτερα φρένα και ζάντες και χαμηλοπρόφιλα λάστιχα (σε σημείο που δεν ήταν πια ικανό για off-road) και δίχως πίσω καθίσματα, είχε 'πιάσει αδιάβαστους' (όπως ο ίδιος έλεγε χαμογελώντας) διάφορους 'πυροβολητές' στο Surrey της Αγγλίας όπου ζούσε τότε.
Τελευταία φορά που είδα το εν λόγω αμάξι ήταν μέσα από τη σπασμένη βιτρίνα καταστήματος στο Woking, όχι πολύ μακριά από την έδρα της McLaren. Φωτιά δεν υπήρξε, αλλά η σύγκρουση ήταν πλαγιομετωπική και με πολλά στο κοντέρ. Ο Mike κατάφερε να βγει μόνος του και τη γλίτωσε τελικά με ένα ακρωτηριασμένο πόδι και κάμποσα ράμματα στο πρόσωπο και τα χέρια. Οι ουλές τον συνοδεύουν μέχρι και σήμερα παρά τις κάμποσες πλαστικές. Η πρώην μου που ήταν μαζί του όταν τον έπιασε ξαφνικά η λύσσα να 'τιμωρήσει' το οτιδήποτε ήταν αυτό που σταμάτησε δίπλα του στο φανάρι δεν ήταν το ίδιο τυχερή. Ή, όπως θα ήθελα να πιστεύω, ήταν πιο τυχερή από την πωλήτρια που έκανε ανυποψίαστη τη δουλειά της τη στιγμή του μοιραίου, διότι δεν ταλαιπωρήθηκε όπως αυτή.
Από τότε δεν τρέφω παρά μόνο ΠΛΗΡΗ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ προς όλα τα ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΗ που ασχολούνται με το 'σπορ' της επίδειξης ή της κόντρας σε δημόσιους δρόμους για να τονώσουν τον εγωισμό τους, να δώσουν στιγμιαίο νόημα στη μίζερη ύπαρξή τους ή απλά να κάνουν 'χαβαλέ'.
Συγνώμη αν δεν έχω να προσθέσω κάτι πιο δημιουργικό σε αυτή τη συζήτηση.
ΥΓ: Το αυτοκίνητο που οδηγώ στις καθημερινές μου μετακινήσεις είναι ένα Mitsubishi Evo VI το οποίο χαλαρά τη λέει στο 99.999% των επιβατικών που κυκλοφορούν στους Ελληνικούς δρόμους. Τίποτα δε μου προκαλεί μεγαλύτερη ικανοποίηση από το να ΜΗΝ ικανοποιώ την επιθυμία των ανώριμων και των μουράτων που στήνονται δίπλα μου και με προκαλούν να το ανοίξω. Και, πιστέψτε με, είναι πολλοί αυτοί.
ΣΩΣΤΟΣ!
Πάντα θα υπάρχουν αυτοί που θα μπλέκουν την ουσία με το εφέ!!
Το τραγικό είναι όταν η μ@@@κία τους παίρνει τις ζωές ανθρώπων!Για ανούσια πράγματα!!Για να δείξει ότι πέρασε το NOS Banzai του έτερου μ@@@κα στο φανάρι!!!Αυτό που δεν καταλαβαίνων είναι γιατι δεν πάνε να χαλάσουν τα μισά από τα χρήματα που χαλάνε για νίτρα κλπ,για να φτιάξουν ένα αγωνιστικό να καταλάβουν τι εστί φυστίκι και να αποδείξουν και σε όλους πόσο οδηγάρες είναι!!!!
προσυπογραφω και εγω την αψογη τοποθετηση σας σχετικα με το θεμα.
NITRO...