-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Προσοχή τον ήχο τον βγάζει η συσκευή bluetooth
Δεν καταλαβα κι εγώ τι σου λέει να ενεργοποιήσεις (μάλλον το κινητό σου αλλα με τους Γάλλους ποτέ δεν ξέρεις)Χα! το bluetooth ήταν τελικά. Thanx!
Τελευταία ερώτηση και το βουλώνω:
Τα 5 χρόνια εγγύησης ισχύουν εδώ και μήνες ε; Δηλ. και το δικό μου που παραγγέλθηκε αρχές Μαρτίου στα 5 έτη δεν είναι; Γιατί τα έξτρα 2 του έλληνα εισαγωγέα (στα στάνταρ 3 της Renault) δεν τα βλέπω πουθενά στη χαρτούρα που παρέλαβα. Ήταν σίγουρα 5 το Μάρτιο; Για να ξέρω τι να ρωτήσω τον αντιπρόσωπο, χμ! -
Για του 2012 ισχύουν σίγουρα για όλα τα 5 χρόνια. 3+2
Ρώτησε τον αντιπρόσωπο αν πρέπει να σου εκτυπώσει/σφραγίσει κάτι που να το επιβεβαιώνει.Προηγούμενες χρόνιες όταν υπήρχαν προσφορές για 5 χρόνια εγγύηση εκτυπώνανε ένα επιπλέον φύλλο με σφραγίδα αντιπροσώπου αν δεν κάνω λάθος.
-
Ευχαριστώ, θα το κάνω.
Στα 800km μου άναψε και το λαμπάκι για βενζίνη και έσβησε η ένδειξη Range που ως τότε έδειχνε άλλα 100.. Τελικά δεν καίει αέρα κοπανιστό, ε...
820km στρωσίματος σε 1 εβδομάδα (έτυχε, συνήθως τόσα κάνω σε 2 μήνες..), σχεδόν όλα σε αυτοκινητόδρομο, 6,3λ/100km η σούμα. Θα κρατήσω τέτοιο ρυθμό για άλλα 2.000Km και μετά θα κινηθώ περισσότερο νορμάλ.Πόσο να εμπιστεύομαι το trip computer για τα λίτρα βενζίνης που έχω καταναλώσει;
(Το κόκκινο άναψε περίπου στα 51 λίτρα, δηλ. με 8 εναπομείναντα ως τα 59).Ως τώρα πλήρως ικανοποιημένος και ιδιαίτερα χαρούμενος. Χθες το χάρηκα ιδιαίτερα και στη σφικτή διαδρομή Καλαμπάκα-Γρεβενά ως την έξοδο για Εγνατία (αν την ξέρετε), που είναι χάρμα στροφών και φυσικής ομορφιάς (με όχι καλό οδόστρωμα βέβαια..).
-
Τα trip computer των Renault είναι αρκετά ακριβή.
Μπορείς να του έχεις αρκετή εμπιστοσύνη.Για όσους ενδιαφέρονται στο τελευταίο Autobild έχει μια μονοσέλιδη σύντομη δοκιμή από τη πανευρωπαική παρουσίαση του ανανεωμένου Megane.
Εν συντομία γράφει αρκετά καλά σχόλια για τον 1.2 TCE 115 που δοκιμάσανε. Το βασικό μείον είναι οι περιορισμένοι χώροι που αναφέρουν. Ενώ σχολιάζουν αρνητικά τη σφιχτή ανάρτηση που έχει η έκδοση GT Line.
-
Οταν λες χωρους;μπορεις να γινεις πιο συγκεκριμενος;
-
Εχει αναφερθεί πολλάκις εδώ μέσα ότι ο χώρος για τα γόνατα των πίσω δεν είναι μεγάλος.
Βέβαια μιλάμε για άνω του μετρίου αναστήματος άτομα. Οχι για 2 κουτσούβελα πχ.Σε αντίθεση ο χώρος αποσκευών είναι από τους μεγαλύτερους.
-
Έχουν βγάλει πραγματικές μετρήσεις για τον 1.2;
-
Να το εμπιστεύεσαι απολυτα JarnoT
Εμένα μετρημένο με μάνικα χάνει περίπου 100ml στο γέμισμα ελάχιστη αποκλιση δηλαδή
Το ίδιο ακριβής είναι και οι υπόλοιπες ενδείξεις
Τώρα όσον αφορά τα νούμρα που μας βάζεις έχω μείναι κάπως έτσι
Τώρα όσον αφορά τις μετρήσεις συγνώμη που το λεω αλλα φοβούμαι ότι θα είναι πιο αργό απο το 1.6 λογο κιβωτίου και μόνο
Τα μαμα νούμερα δεν είναι ενθαρηντικά προς το αντίθετο -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Εχει αναφερθεί πολλάκις εδώ μέσα ότι ο χώρος για τα γόνατα των πίσω δεν είναι μεγάλος.
Βέβαια μιλάμε για άνω του μετρίου αναστήματος άτομα. Οχι για 2 κουτσούβελα πχ.Σε αντίθεση ο χώρος αποσκευών είναι από τους μεγαλύτερους.
ναι το εχω διαβασει αλλα και παλι ειναι υποκειμενικο σε σχεση με τι το συγκρινεις. δηλαδη φανταζομαι οτι οι χωροι θα ειναι μικροτεροι του 5θυρου αστρα π.χ. αλλα ισως μεγαλυτεροι από το 3θυρο φοκους 10ετιας που εχω , ετσι δεν ειναι?
-
Πράγματι. Κι εγώ για πιο γρήγορο κόβω το dci 110 παρά το tce 115
-
-
Ο χρήστης james9 έγραψε:
Εχει αναφερθεί πολλάκις εδώ μέσα ότι ο χώρος για τα γόνατα των πίσω δεν είναι μεγάλος.
Βέβαια μιλάμε για άνω του μετρίου αναστήματος άτομα. Οχι για 2 κουτσούβελα πχ.Σε αντίθεση ο χώρος αποσκευών είναι από τους μεγαλύτερους.
ναι το εχω διαβασει αλλα και παλι ειναι υποκειμενικο σε σχεση με τι το συγκρινεις. δηλαδη φανταζομαι οτι οι χωροι θα ειναι μικροτεροι του 5θυρου αστρα π.χ. αλλα ισως μεγαλυτεροι από το 3θυρο φοκους 10ετιας που εχω , ετσι δεν ειναι?
Αλλά επειδή συχνά γίνεται παρανόηση, δεν είναι ότι ο χώρος είναι και στενός ή μικρός.. Απλά δεν έχει μερικούς έξτρα πόντους αέρα σε σχέση με μερικούς ανταγωνιστές.
Βάζω τα 180cm μου εμπρός και πίσω βολεύομαι άνετα (απόσταση παλάμης και βάλε μέχρι το εμπρός κάθισμα). Βέβαια σπουδαίο ρόλο παίζει και η κλίση της πλάτης των εμπρός καθισμάτων.. Η πολύ ξαπλωτή θέση οδήγησης, εκτός του ότι δεν είναι ό,τι καλύτερο για τον οδηγό, ε, προφανώς δεν είναι και για τον πίσω επιβάτη -
με εκανες και πηγα και εκατσα πισω απο τη θεση του οδηγου στο φοκους μου , κατι που δεν εχω κανει ποτε απο τοτε που το πηρα. καλα εγω με 2μ σχεδον υψος ουτε γονατα χωρανε , το κεφαλι βρισκει και πρεπει να στραβολαιμιαζω κλπ. φανταζομαι για ατομα εως 1.80 θα ειναι οκ ...
-
Ο χρήστης james9 έγραψε:
με εκανες και πηγα και εκατσα πισω απο τη θεση του οδηγου στο φοκους μου ,** κατι που δεν εχω κανει ποτε απο τοτε που το πηρα**. καλα εγω με 2μ σχεδον υψος ουτε γονατα χωρανε , το κεφαλι βρισκει και πρεπει να στραβολαιμιαζω κλπ. φανταζομαι για ατομα εως 1.80 θα ειναι οκ ...Χε, αυτό είναι το πρώτο πράγμα που κάνω σε κάθε αντιπροσωπία
Πάντως βρε συ James, με τέτοιο μπόι δύσκολα θα βολευτεί κανείς πίσω από σένα. Τουλάχιστον με αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.. ίσως στο Civic μόνο, που πράγματι έχει απίθανους χώρους (και ανάλογη τιμή βέβαια)
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Χε, αυτό είναι το πρώτο πράγμα που κάνω σε κάθε αντιπροσωπίαΣκοπεύεις να μεταφέρεις τον εαυτό σου πολλές φορές στο πίσω κάθισμα;
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
με εκανες και πηγα και εκατσα πισω απο τη θεση του οδηγου στο φοκους μου ,** κατι που δεν εχω κανει ποτε απο τοτε που το πηρα**. καλα εγω με 2μ σχεδον υψος ουτε γονατα χωρανε , το κεφαλι βρισκει και πρεπει να στραβολαιμιαζω κλπ. φανταζομαι για ατομα εως 1.80 θα ειναι οκ ...
Χε, αυτό είναι το πρώτο πράγμα που κάνω σε κάθε αντιπροσωπία
Πάντως βρε συ James, με τέτοιο μπόι δύσκολα θα βολευτεί κανείς πίσω από σένα. Τουλάχιστον με αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.. ίσως στο Civic μόνο, που πράγματι έχει απίθανους χώρους (και ανάλογη τιμή βέβαια)
αρχικα πηγαινα για το meriva....αλλα...αρκετα ακριβοτερο , 1,3 μου φαινεται αδυναμο, 5αρι κιβωτιο , τελη , βασικος εξοπλισμος κλπ με απετρεψαν . βαλε και την προσφορα της renault και πηγα προς τα εκει. οντως αλλη κατηγορια θελω αλλα δεν ειναι καιρος για σπαταλες..
-
Δεν κοιτάς και το fluence; Εμφανισιακά σκίζει ακόμα και σε σχέση με το hatch και από χώρους δεν τα πάει και άσχημα...
-
Καλημέρα στην παρέα!
Όπως είχα αναφέρει παλιότερα,παρήγγειλα στις 6-1-2012 megane estate 1.5 dci ,με ημερομηνία παράδοσης το Μάρτιο.
Τον Μάρτιο μου αναφέρθηκε ότι επειδή το μοντέλο αλλάζει,θα παραλάβω facelift τον Μάιο.
Χθες μου τηλεφώνησαν και μου ανέφεραν ότι θα παραλάβω τον Ιούλιο.Διαμαρτυρήθηκα όπως ήταν λογικό,μιά και έχω τρία παιδιά και έχω πουλήσει το παλιό αυτοκίνητό μου(Leon 2.0 TFSI).
Μου προτάθηκε αν δε μπορώ να περιμένω,να πάρω το Grand scenic 1.6 dci facelift,κάνοντας μου καλύτερη τιμή.
Έχω τρείς επιλογές .Να περιμένω το estate που μ'αρέσει περισσότερο,να παρω άμεσα το Grand scenic που από χώρους και πρακτικότητα μ'αρέσει επίσης αλλά φοβάμαι λίγο το μεγάλο βάρος,και να πάρω φιλικό διαζύγιο από τη Renault αφού όπως μου δηλώθηκε μου επιστρέφουν την προκαταβολή αν το επιθυμώ.
Τι να κάνω βοηθήστε ρε παιδιά...λέγοντάς μου τη γνώμη σας. -
Πάρε ένα diesel Fluence και θα σου μείνουν και λεφτά στη τσέπη με ανάλογα καλό πακέτο.
Αν βέβαια θες απαραίτητα 5πόρτο ζύγισε το κι αποφάσισε -
έχει γίνει θέμα τιμής πλέον.
δες τι προσφορές παίζουν στον ανταγωνισμό, τι τιμή σου κάνουν στο Grand scenic και μετά πάρε απόφαση.
Renault Megane III