-
συμφωνω!!!! και τωρα να σου κανω μια πολυ σοβαρη ερωτηση , αυτες τις φοβερες φωτο απο τα γλυκα που τις βρισκεις εεεε?
-
Απλα ... νοστιμιες απο τα μερη μας! Καλογουστοι και στυλατοι και στο φαγητο μας! 8-)
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
-
βλεπω ζαντολαστιχο δυνατο κωστα. το ''προβλημα'' με τις πορτες δεν ήταν τελικά θέμα , διάβασα ότι οι πόρτες πρέπει να προεξέχουν ελάχιστα απο το αμάξωμα για να μην δημιουργούνται αεροδυναμικοί θόρυβοι (ας επιβεβαιώσει κάποιος που γνωρίζει)
όσο για τον άλλο θόρυβο-σφύριγμα που κάνει θα το πάω αυτη την εβδομάδα , ελπίζω να το βρουν αμέσως (ελπίζω είπα....) -
καλημερα
σκ βγηκα στον περιφερειακο της χαλκιδικης για βολτα ''υπνου'' , εμεις βολτα και τα πιτσιρικια για να κοιμηθουν λιγο στο αμαξι και να συνεχισουμε μετα σε καποιο εμπορικο.
εκανα ετσι ανενοχλητος τις μετρησεις μου , με 75χλμ στο cruise control στις 1600 στροφεςπεριπου εδειξε καταναλωση 4.9λτ (μετρια φορτωμενο) και με βροχη, η ιδια διαδρομη στις ιδιες συνθηκες στα 85χλμ 1700 στροφες περιπου , 5.5 λτ καταναλωση.
Λαμβανοντας υποψιν οτι η αποκλιση με την πραγματικη καταναλωση ειναι 0.1-0.2 λτ νομιζω ειναι πολυ καλα (βεβαια σαν ταχυτητες ειναι πολυ χαμηλες για ανοιχτο δρομο) -
Πολυ καλα νουμερα!Επισης για τις πορτες το ειδα και στις δικες μου πορτες στις πισω οχι στις μπροστα και κανουν αυτη τη κλιση.
-
αν παρατηρησεις και οι μπροστα οι πορτες προεξεχουν απλα ειναι πιο λιγο , ξαναδες το. Προχθες ηταν παρκαρισμενο ενα qq απο διπλα , παρολο που το δικο μου φαινεται χαμηλο ειναι πιο ψηλο (ελαφρως) , ειναι μαλλον λογω σχεδιασης.
-
Νίκο λογικά το δικό σου έχει και εξωτερικό και περισσότερο εσωτερικό ύψος από το QQ. Το ύψος του QQ προέρχεται περισσότερο απο τα 20 εκατοστα αποστασης απο το έδαφος παρα το κυρίως αμαξωμα του ενώ το εσωτερικό ύψος του νομίζω ότι λίγο ίσως υπερέχει εναντι σε συμβατικά μικρομεσαία (focus, Astra κλπ).
-
κωστα πρεπει να χεις δικιο , αν και θα προτιμουσα και το δικο μου να χει λιγο μεγαλυτερη αποσταση , το αμάξωμα απο το έδαφος (πάντα είναι χρήσιμο) , κατα τα άλλα το αμάξι (και λογω υψους ) μου πάει γάντι , βρίσκω την θέση οδήγησης εξαιρετική..
γεροί να είμαστε να τα χαιρόμαστε και να χουμε και χρήματα να τα κινούμε...!!!!!! -
Ο χρήστης nikbib έγραψε:
...και να χουμε και χρήματα να τα κινούμε...!!!!!!Aυτό ξαναπέστο πολλές φορές...
-
χθες μου εβγαλε στο ταμπλο κιτρινο i για πληροφορια , οταν μπηκα στο μενου ειδα προειδοποιηση για πιεση λαστιχου. Εκανα εναν ελεγχο και το μπροστα αριστερο λαστιχο απο 32 ειχε 30 , τοσο ευαισθητο ειναι?
παντως πολυ χρησιμο το γκατζετακι γιατι αν οντως εχει προβλημα το λαστιχο θα το ανακαλυπτα του... χρονου (οπου να ναι θα τα βγαλω τα χιονολαστιχα) και μετα χαιρετισματα!!!!! -
Έχει αισθητήρες στη βαλβίδα ή ελέγχει τη περίμετρο του ελαστικού το δικό σου σύστημα; Στο focus II που έχει το δεύτερο σύστημα μια τέτοια αλλαγή(από 32 σε 30 και το αντίστροφο) το ανιχνεύει κανονικά.
-
Σ ωραίος , ελεγχει την περίμετρο λογικά αφου τα λάστιχα που έβαλα τα πήρα απλά απο εξωτερικό λαστιχά κι οχι απο την ford. Αφού συμπλήρωσα αέρα έκανα store κι όλα καλα. Θα παω για εναν έλεγχο το λάστιχο να δούμε τι γίνεται.
-
τωρα τελευταια εμπλεξα στην κινηση και με σπανια χρηση του cruise control η καταναλωση εφτασε το 9 και μου κακοφανηκε οταν πηγα για φουλαρισμα...
το σκ ομως ειχε ταξιδι με φουλ cruise και νορμαλ ταχυτητες 120-140χλμ και πηγα στο 7.4.(φουλ φορτωμενο με 2 ενηλικες και 2 μικρα)
σημερα μπαινουν και τα ζαντολαστιχα....
και μια σχετικη μετρηση σε ανοιχτο δρομο 155χλμ πιανει στισ 3500 στροφες με 6η και καταναλωση 8.5-9λιτρα (συνθηκες εχουν προαναφερθει) σιγα σιγα θα το ανοιξω κι αλλο μεχρι τις 5-5500 στροφες
Μια γκαζια στα 180 εχει γινει αλλα δεν ειχα κρατησει μετρησεις.... -
Τι ζαντολαστιχα αγορασες???Βαλε μας μια φωτο! Παντος θυμαμαι ο ecoboost ειναι πολυ οικονομικος αλλα οταν τον ζοριζεις ρουφαει τα αντερα του!Με ρυθμους φορτωματος ταχυτητων πριν τον κοφτη πρεπει να εγραψε 16-17 λ/100χλμ.Με το δικο μου μαξιμουμ να εφτανα τα 12λ/100χλμ!
-
Θα σε απογοητευσω , εννοώ θα βγάλω τις μαυρες ζαντες με τα χιονολάστιχα και θα βάλω τις μαμισιες , αυτες που φαινονται και στις φωτο.
Οσο για την καταναλωση κανεις δε θα διαφωνησει μαζι σου. Τα αλογατα θελουν πολυ σανο. Κι εγω στην αρχη που δεν γνωριζα το αυτοκινητο με ''γοργο'' ρυθμο εντος πολης εγραψα 12 λιτρα (απλα γοργο , οχι γρηγορο)
τωρα οι ταχυτητες αλλαζουν στις 1500 στροφες και το cruise κανει τα υπολοιπα , ξεκουραστα και οικονομικα!!! -
Α κομπλε δε θυμομουν πως μεχρι ωρας το πηγαινες με χιονολαστιχα!
-
καλημερα
ναι φιλε mad χιονολαστιχα τα οποια με τον φετινο χειμωνα κανανε ηδη αποσβεση , ευχαριστηθηκα ταξιδια με χιονισμενους δρομους χωρις να εχω καμμια εγνοια και χωρις το παραμικρο γλυστριμα με ταχυτητες εως 120 χλμ.
χθες μπηκαν τα κανονικα ζαντολαστιχα και το αμαξι εχει πιο αναλαφρο περπατημα και κυριλε πλεον εμφανιση. Καλες διαδρομες να εχουμε , αντε να βγαλει και ηλιο να γουσταρουμε λιγο ηλιοροφη!!!! -
Σε ζηλευω θελω κι εγω.
-
χριστος ανεστη κι απο μενα παιδια. Μας σαπισε στη βροχη ολο το πασχα!!! απο χθες επιτελους ειδαμε ηλιο.
Εφτασα αισιως τα 6200 χλμ. Προχθες γυρισα απο πασχαλιατικες διακοπες. Το κουμπακι του cruise control εχει γινει η προεκταση του χεριου μου!!
Μη φανταστειτε ότι το χρησιμοποιω μονο σε μεγαλα ταξιδια , με τη ροπη που έχει το αυτοκίνητο πηγαίνει μεσα στην πόλη με 4-5-6η!!!
Στις διακοπές το πίεσα σε μια ανηφορικη στροφή. Το είχα με το cruise στα 70 με 5η , πολυ κλειστη στροφή , δεν απενεργοποιησα το cruise. To αμάξι απλά πηρε ελάχιστη κλίση αλλα έμεινε κολημένο στο δρόμο (εριχνε και βροχη εντωμεταξύ).Μετά το μετάνιωσα όμως γιατι είχα μέσα την οικογένεια , αν κι απ ότι κατάλαβα σηκώνει αρκετή ακόμη πίεση....
Και κάτι ακόμη , έλεος ρε παιδια μ αυτη την βενζίνη (μονο το ηλιακο θα μας σωσει!!!) -
Καλησπέρα!
Το έχει πάρει κάποιος σε diesel να μας δώσει πληροφορίες;
Ford C-Max II