-
Ο χρήστης pointer έγραψε:
Mercedes..μπορεί να μην μου αρέσει σε γενικές γραμμές αλλά την σέβομαι γιατί βγάζει αυτοκίνητα(και όχι 'αυτοκίνητα') και γιατί έχει προσφέρει πολλές καινοτομίες.Την bmw από την άλλη την θεωρώ κλάσεις κατώτερη..Τι καλύτερο έχει μια Ε250 σε σχέση με μια 528;
-
Ο χρήστης pointer έγραψε:
Mercedes..μπορεί να μην μου αρέσει σε γενικές γραμμές αλλά την σέβομαι γιατί βγάζει αυτοκίνητα(και όχι 'αυτοκίνητα') και γιατί έχει προσφέρει πολλές καινοτομίες.Την bmw από την άλλη την θεωρώ κλάσεις κατώτερη..Οπως την προηγουμενη A-Class ας πουμε...
Kαταπληκτικο αυτοκινητο. Αυτη αριστευσε κιολας αν θυμαμαι καλα σε μια δοκιμη ενεργητικης ασφαλειας...Ολοι οι κατασκευαστες, εχουν βγαλει 'πατατες', αγαπητε...Απο τον καλυτερο μεχρι τον χειροτερο (εαν υπαρχει σημερα καποια τετοια ακραια καταταξη...)
-
Οσοι οδήγησαν Α class πάντως και δυσαρεστηθηκαν ... μαλλον δεν ήξεραν τι οδηγούσαν. Πιθανότερο δεν ήξεραν καν την φιλοσοφία της εταιρίας. Πέρα απο τα οποια ποιοτικα θεματα που μπορεί να είχε/έχει ... μικρομεσαίο MPV και μαλλον σαν δευτερο αμαξι επικουρικό στην Ε ή στην S class ήταν.
ΕΙδατε καμια σπορ εκδοση AMG ή Brabus με επιδόσεις και στησιμο στην Α που να την κανει καποια Ιδιαιτερα αξιολογη μικρομεσαία 'Mercedes'? -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Οπως την προηγουμενη A-Class ας πουμε...
Kαταπληκτικο αυτοκινητο. Αυτη αριστευσε κιολας αν θυμαμαι καλα σε μια δοκιμη ενεργητικης ασφαλειας...Ολοι οι κατασκευαστες, εχουν βγαλει 'πατατες', αγαπητε...Απο τον καλυτερο μεχρι τον χειροτερο (εαν υπαρχει σημερα καποια τετοια ακραια καταταξη...)
όπως είπα τα περισσότερα mercedes δεν μου αρέσουν(και ΣΙΓΟΥΡΑ είναι μέσα και η A-Class)
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
ΕΙδατε καμια σπορ εκδοση AMG ή Brabus με επιδόσεις και στησιμο στην Α που να την κανει καποια Ιδιαιτερα αξιολογη μικρομεσαία 'Mercedes'?Ναι...
-
μια mercedes που είχε ένα φίλος ,την έβλεπα και την χάζευα!νομίζω cls ήταν..?ή κάτι τέτοιο
-
εγω παντως αν επρεπε να αγοραζω αναγκαστικα απο αυτες τις 2 εταιριες,θα αγοραζα καθε οικογενειακο κ καθημερινο μερτσεντες (γιατι θελω την ανεση μου κ στα παπ μου αν στριβει με λιγοτερα χλμ-αισθηση)κ καθε σπορ,μπεεμβε(γιατι θελω να εχει αισθηση κ αποδοση κ αδιαφορω για το νταπαντουπα)..
δλδ a-b-c-cls-e-s απο μερτσεντες κ 135-m3-m5-m6-z4 s35i-x5m-x6m απο μπεεμβε..
κ αν υπαρχουν πιο σπορ αυτοκινητα απο τα μπεεμβε που εχω επιλεξει,μου φαινεται δυσκολο να υπαρχουν πιο ανετα αυτοκινητα απο τα μερτσεντες που επελεξα..ισως κανενα ψιτροεν ψ6 η δσ5 η δσ9..υ.γ.
προτιμω 10 φορες στις 10 μια μερτσεντες sls απο μια λαμπο γκαγιαρδο..κ ας ειναι χειροτερη σε χαρακτηριστικα..
la classe non e acqua.. -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
προτιμω 10 φορες στις 10 μια μερτσεντες sls απο μια λαμπο γκαγιαρδο..κ ας ειναι χειροτερη σε χαρακτηριστικα..
la classe non e acqua..Πρέπει να σε συστήσω στον φίλο μου τον SV2 εσένα.
Με τίποτα δεν θα την έπαιρνα την SLS. Άσχημη, συγκριτικά αργή και πλαδαρή και απλά μια γρήγορη Mercedes στην τελική. Δεν μπορεί να τα βάλει με τα ιερά ιταλικά τέρατα.
-
Να ηταν μόνο η Α... είχε διάφορα φρούτα όπως πχ η προηγούμενη slk που κάθε φορά που τα θυμάμαι μου έρχεται να ...
Φυσικά έχει και βγάλει και κάποια καταπληκτικά αυτοκίνητα... -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Να ηταν μόνο η Α... είχε διάφορα φρούτα όπως πχ η προηγούμενη slk που κάθε φορά που τα θυμάμαι μου έρχεται να ...
Φυσικά έχει και βγάλει και κάποια καταπληκτικά αυτοκίνητα...Περι SLK ο λόγος. Φίλος του πατέρα μου, φραγκάτος, πάει και παίρνει μια 200άρα πρώτης γενιάς. Του μένει η οροφή μισάνοιχτη μετά από λίγο καιρό. Το φτιάχνει και του βγάζει διάφορα θέματα από τότε αλλά την ανέχεται. Βγαίνει που λέτε η SLK 2ης γενιάς και σαν κλασικός χαζούλης πάει και παραγγέλνει μια 350 με τα 272 αλόγατα! Μερικών μηνών ήταν το αυτοκίνητο και ο τύπος, άνιωθος γενικά... πατά το γκάζι παντόφλα και όποιον πάρει ο χάρος! Έτσι στην στροφή της Νομαρχίας (οι Σαλονικοι ξέρουν), πατάει τέρμα γκάζι με όλα τα ηλεκτρονικά ON και το αυτοκίνητο αρχίζει και φέρνει σβούρες! Ευτυχώς δεν χτύπησε πουθενά. Το πάει στην αντιπροσωπεία και του λένε ότι το ESP τα φτυσε και για αυτό χόρευε ζειμπέκικο. Το αυτοκίνητο φταίει επειδή είναι αναξιόπιστο! Αυτός φταίει επειδή είναι τρόμπας και δεν ξέρει να οδηγεί!
-
Η αλήθεια είναι πως αν έχεις μάθει το κόψιμο του esp σε πισωκίνητο και χαζοπαίζεις με αυτό on, σπάνια είσαι έτοιμος για τη σφαλιάρα...
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Να ηταν μόνο η Α... είχε διάφορα φρούτα όπως πχ η προηγούμενη slk που κάθε φορά που τα θυμάμαι μου έρχεται να ...
...εγω παντως που εχω μια τετοια slk την ευχαριστιεμαι στο επακρο....και μου κανει και ολα τα γουστα απο χαλαρη και ανετη μετακινηση εντος πολης , ατσαλακωτο ταξιδι στην εθνικη με ταχυτητες κοντα στην τελικη, βραχος κρατηματος σε επαρχιακους με ρεπριζ σφεντονα μεχρι και να σκουπιζεις ολες τις στροφες με το πλαϊ με τερμα κλειδωμενο αναποδο
και παρα τα χρονια της απο ποιοτητα και στοιβαροτητα σαν να βγηκε σημερα!ισως το καλυτερο ''φρουτο'' που εχω φαει ως τωρα (μαζι με το Mr2)
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Να ηταν μόνο η Α... είχε διάφορα φρούτα όπως πχ η προηγούμενη slk που κάθε φορά που τα θυμάμαι μου έρχεται να ...
...εγω παντως που εχω μια τετοια slk την ευχαριστιεμαι στο επακρο....και μου κανει και ολα τα γουστα απο χαλαρη και ανετη μετακινηση εντος πολης , ατσαλακωτο ταξιδι στην εθνικη με ταχυτητες κοντα στην τελικη, βραχος κρατηματος σε επαρχιακους με ρεπριζ σφεντονα μεχρι και να σκουπιζεις ολες τις στροφες με το πλαϊ με τερμα κλειδωμενο αναποδο
ισως το καλυτερο ''φρουτο'' που εχω φαει ως τωρα (μαζι με το Mr2)
Και να συνεχίσεις να την ευχαριστιέσαι στο έπακρο...
Βέβαια μου δημιουγούνται αρκετές απορίες στα παραπάνω που γράφεις μιας και είναι σαν να διαβάζω για άλλο αυτοκίνητο αλλά δεν θα χαλάσουμε τις καρδιές μας... -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Να ηταν μόνο η Α... είχε διάφορα φρούτα όπως πχ η προηγούμενη slk που κάθε φορά που τα θυμάμαι μου έρχεται να ...
...εγω παντως που εχω μια τετοια slk την ευχαριστιεμαι στο επακρο....και μου κανει και ολα τα γουστα απο χαλαρη και ανετη μετακινηση εντος πολης , ατσαλακωτο ταξιδι στην εθνικη με ταχυτητες κοντα στην τελικη, βραχος κρατηματος σε επαρχιακους με ρεπριζ σφεντονα μεχρι και να σκουπιζεις ολες τις στροφες με το πλαϊ με τερμα κλειδωμενο αναποδο
ισως το καλυτερο ''φρουτο'' που εχω φαει ως τωρα (μαζι με το Mr2)
Και να συνεχίσεις να την ευχαριστιέσαι στο έπακρο...
Βέβαια μου δημιουγούνται αρκετές απορίες στα παραπάνω που γράφεις μιας και είναι σαν να διαβάζω για άλλο αυτοκίνητο αλλά δεν θα χαλάσουμε τις καρδιές μας...Όντως! SLK και MR2 είναι αρχικά που δεν συντάσσονται στην ίδια πρόταση!
-
απλα μεγαλωσα και ειπα να παω σε κατι πιο ''ανετο''
μετα απο χρονια ''ανωριμοτητων'' με mx5 και mr2 βρηκα ενα ωραιο αυτοκινητο να αραξω...πραγματι ημουν και γω καπως επιφυλακτικος στην αρχη αλλα δεν χρειαστηκε και πολυ να αναθεωρησω....ασφαλως εχει και τα αρνητικα της που εγω τα εντοπιζω κυριως στην ελλειψη μπλοκε, στην ορισμενες φορες ''ατσαλη'' και εκνευριστικη επαναφορα με το esp στο on (αν γλυστραει κατω και με το esp οff ανετα το ξεγελας και παιρνεις γωνις αλα mx5 αλλα αυτο δεν συμβαινει παντα) και στο κιβωτιο που σκαλωνει μερικες φορες σε καρφωτα ανεβοκατεβασματα.
παντως το τιμονακι της μια χαρα ειναι και ακριβες και αρκετα γρηγορο και με σωστη επαναφορα παρ ολα τα ''επανακυλοφορουντα σφαιριδια'' που κουβαλαεισιγουρα η χρηση που της κανω δεν αρμοζει σε mercedes αλλα who cares. και απο προβληματα εως τωρα μηδεν σχεδον
-
αν επιτρέπεται για ποια έκδοση της slk μιλάμε...?
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
αν επιτρέπεται για ποια έκδοση της slk μιλάμε...?slk 200 kompressor 192hp, η πρωτη γενια δηλαδη
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
αν επιτρέπεται για ποια έκδοση της slk μιλάμε...?
slk 200 kompressor 192hp, η πρωτη γενια δηλαδη
Μάλιστα...
Βέβαια παραπάνω μίλησα για τη 2η γενιά, αλλά anyway...
Και πάλι να την χαρείς στο έπακρο... -
Eυχαριστω πολυ!
Mαλλον εγω παρανοησα γιατι νομιζα οτι ελεγες για τη δικια μου σαν προηγουμενη (εχοντας στο μυαλο μου ως νεα την 1.8 με τα 163 αλογα, αυτη δηλ που μοσχοπουλησε εδω πριν ελαχιστα χρονια). Γιατι την εντελως καινουρια δεν την εχω δει ακομα στο δρομο περαν της μιας φορας και μαλλον λογικο πλεον
-
Αφού με δόλια μέσα οι φίλτατοι Τρικαλινοί με έπεισαν να αφήσω το Ιαπωνικό όπλο σε αντιπροσωπεία Φίατ (παλι καλά που δεν επηρεάστηκε, εγώ πάντως έναν έλεγχο για διαρροές λαδιού τον έκανα πριν φύγω... ) , πήραμε τον ανήφορο για μια εκκλησία. Φήμες που θέλουν να είναι του Αγίου Λουίτζι του φλαντζοκάφτη ελέγχονται ως ανακριβείς. Αφού ανάψαμε κεράκι και γεμίσαμε τα καντήλια με Selenia 5W-30, έκατσα στη θέση του οδηγού ενός fiat panda 1.3 diesel. Μόλις είχαμε τελειώσει και έγκυρο τεστ πιστοποίησης κατά ISO 19 (γράδα), σχετικά με φλέγον θέμα του φόρουμ.
Ξεκίνησα απευθείας με 3η από φόβο μην μου φύγει το μπαλάκι του λεβιέ ο οποίος δεν είναι κακός, αλλά φοβήθηκα να τον δουλέψω πολυ.
Βέβαια αν μάθεις λίγο τον συμπλέκτη που είναι σαν το διακόπτη για τα φώτα στο σπίτι (On/off), και κρατάς το στροφόμετρο πάνω από τις 2.000 στροφές, μπορείς και να καταργήσεις το κιβώτιο ταχυτήτων.
Εξαιτίας του καιρού τον χειμώνα που μας πέρασε, αναλώθηκα στο έγκυρο τεστ του πεσμένου έλατου στη μέση του δρόμου - χελώνα που διασχίζει το δρόμο. Δεν ξέρω για το σλάλομ και το τέστ τάρανδου, αλλά στα 2 προηγούμενα μια χαρά τα πήγε.
Να ναι καλά τα συνεργεία του δήμου που δεν καθαρίζουν τους δρόμους.Το τιμονάκι του ωραίο, με μεγάλη στεφάνη και κάτι μαρτυράει για το που πατάνε οι τροχοί. Μ άρεσε επίσης που τα πάντα πάνω του γράφουν ... panda. Πέρασε με επιτυχία κι ένα τεστ στεγανότητας και άντεξε μερικά περάσματα από νερά χωρίς να σκουριάσει εμφανώς. Η πρόταση μου να το ρίξουμε στη φουσκωμένη λίμνη απορρίφθηκε γιατί δεν κανείς δεν ήθελε να μείνει με μόνο 2 ιταλικά στο βουνό. Με 3 είναι πιο πολλές οι πιθανότητες ένα να δουλεύει σωστά. Η διχρωμία μέσα είναι ωραία στο μάτι αλλά αν είστε μπίχλες ή έχετε χέρια με μικρό pH δεν σας το προτείνω.
Η κατανάλωση του δεν ξεπέρασε τα 6 λίτρα μετά από 100 + χιλιόμετρα ταλαιπώριας. Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα βενζινά.
Η αριστερή κολώνα της οροφής κόβει κάτι από την ορατότητα στις αριστερές στροφές, αλλά μπορεί να φταίει και η οπτική μου γωνία γιατί το έχω θέμα και με άλλα καινούργια αυτοκίνητα.
Πάντως σε γενικές γραμμές είναι πολύ φιλικό. Κάτι σαν πολυφορεμένο σώβρακο ένα πράγμα. Το φοράς και πυροβολάς, σαν να γνωρίζεστε χρόνια. Σημαδεύεις, φροντίζεις να σαι στην καλή περιοχή του στροφομέτρου και περνάς όμορφα και ωραία χωρίς δράματα. Οι μαρτυρίες λένε πως απ έξω δεν γέρνει αλλά από μέσα κάτι καταλαβαίνεις. Όχι τίποτα το τραγικό πάντως.
Ακόμα και από χαντάκια περνάει χωρίς δράματα. Το τεστ με τα αυγά δεν το κάναμε γιατί οι κότες του umaga έχουν κατέβει σε απεργία διαρκείας. Το μοτέρ ακούγεται αλλά δεν το λες και DS3 ...Το σημαντικότερο του προσόν πάντως είναι πως νιώθεις άνετα αμέσως μαζί του. Είναι τόσο φιλικό που είμαι σίγουρος πως μου έκανε αίτημα φιλίας στο facebook. Για να καταλάβετε τώρα λέω πως έχω 3 φίλους στα Τρίκαλα. Τον Σακαφλιά, τον Κωνσταντίνο κι ένα μπορδοροδοκόκκινο/πορτοκαλί Πάντα.
Οδήγησα....