-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Εισαι σίγουρος που η 159 tbi το έχει το ανανεωμένο Α4 με τα 32 κιλά ροπής ήδη από τις 1400-3700 σαλ σταθερή?Υπόψη πως το ανανεωμένο Α4 το μετρήσανε 0-100 σε 7,6-7,8 αντί 8,5 που είχε το προ f/l και ρεπρίζ καλύτερες 2-3 δλ στην 4η,5η και 6η σε σχέση με πριν.Και κάτι άλλο τι ρύπους και μέση κατανάλωση είχε η tbi ?Βάρος(νομίζω και αυτή πάνω από 1500 κιλά)?Γι αυτό λέω πως ο ανανεωμένος 1.8 tsi της audi είναι ένα ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ μοτέρ και ολοκληρωμένο από κάθε άποψη
Kαι κατι ακομα γιατι σου απαντησα λιγο γενικολογα ειναι η αληθεια.
Ο κατασκευαστης (αουδι) δινει για τον 1.8 0-100 σε 8.1 και οχι 7.7 οπως αναφερεις.Για το οτι μετρηθηκε τοσο,αμφιβαλλω οπως κι εσυ θα αμφιβαλλεις κι εσυ αν σου πω οτι εγω μετρησα την 159 σε 6 sec. Αντιστοιχα ο κατασκευαστης για την 159 (αλφα δινει 0-100 σε 7.7. Οχι οτι τα νουμερα εχουν καμια σημασια απλα για την αποκατασταση της αληθειας.
Το οτι εχει ρεπριζ καλυτερες το νεο α4 σε σχεση με το παλιο α4 δε μου λεει κατι.Αν ειδα καλα η 159 εξακολουθει να ειναι καλυτερη στις ρεπριζ......
Tωρα για το πρωτο που λες,οτι το νεο α4 εχει 32 κιλα ροπη ΗΔΗ απο τις 1400 rpm....φεξε μου και γλυστρισα..η 159 το εχει εδω και 3 χρονια και με 30 παραπανω αλογα στο σακουλι.Στον τομεα των ρυπων βεβαια και της καταναλωσης οκ δε μπορουμε να τα χουμε ολα,δυστυχως.
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
http://www.zeperfs.com/en/duel3326-3074.htmΒασικα δεν ειδα καλα πριν τις ρεπριζ και ειπα οτι η 59 εχει ακομα καλυτερες ρεπριζ κι απ τον καινουριο ψωφο1800αρη της αουδι.Δεν εχει απλα καλυτερες ειναι τσοντα η συγκριση.
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Βασικα δεν ειδα καλα πριν τις ρεπριζ και ειπα οτι η 59 εχει ακομα καλυτερες ρεπριζ κι απ τον καινουριο ψωφο1800αρη της αουδι.Δεν εχει απλα καλυτερες ειναι τσοντα η συγκριση.
Πέρα από αυτό, επιβεβαιώνω ότι ισχύουν τα νούμερα καθώς και στο τεστ του automobilismo πάνω κάτω τα ίδια είναι.
0-400m: 15.81sec -
Και τέρμα για τώρα, έχει Γρηγόρη στο μπεμβεδοτόπικ.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Υπήρχε κάποτε η Alfa Romeo 159 1750, αν εξαιρέσεις ρύπους, στα υπόλοιπα κηδεύει το 4κυκλο.
Ναι και η εξαιρετική ποιότητα κατασκευής!Και η απίστευτη μηχανή που στα 3 χρόνια ακούγετε χειρότερα και από το τρακτερ του παππού μου
Όταν σου φύγουν τα καβλόσπυρα, έλα να ξαναγράψεις εδώ.
Pointer έχεις alfa ?
Και τέρμα για τώρα, έχει Γρηγόρη στο μπεμβεδοτόπικ.
-
Φιεσταρε αν εχεις κατι επιπλεον περιμενε για λιγο πιο μετα.Ολοι γρηγοροτοπικο μπεμβεδοτοπικο με φραπεδια.
-
Μια tbi με εναν καυλογκαζο ,με ειχε κανει να καψω μισο ντεποζιτο στις στροφες της Υλικης ανεβαινοντας...,ειχα τρελαθει...ειναι δυνατον ελεγα tdi να πηγαινει τοσο καλα?
Πολυ ωραιο αυτοκινητο... -
Ρε παιδια η συγκριση ειναι λιγακι ανουσια.Θυμαμαι σε μια δοκιμη των 4Τ η 159 ειχε χτυπησει πανω απο 14,5 λ/100χμ καταναλωση και ουτε που θυμαμαι ποσο εχει CO2 ...
Προφανως σημερα και οι κατασκευαστες προσπαθουν να κανουν συμβιβασμους.
Επειδη τα εχω οδηγησει και τα δυο παντως (159 tbi & Α4 1,8Τ) τα αυτοκινητα δεν απευθυνονται στο ιδιο κοινο. -
Ο χρήστης vaggman έγραψε:
Μια tbi με εναν καυλογκαζο ,με ειχε κανει να καψω μισο ντεποζιτο στις στροφες της Υλικης ανεβαινοντας...,ειχα τρελαθει...ειναι δυνατον ελεγα tdi να πηγαινει τοσο καλα?
Πολυ ωραιο αυτοκινητο...Μηπως εχεις octavia;
-
Τσου...
Α4 allroadΗ 159 ηταν μπορντω χρωματος τελη Οκτωβριου...
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Ρε παιδια η συγκριση ειναι λιγακι ανουσια.Θυμαμαι σε μια δοκιμη των 4Τ η 159 ειχε χτυπησει πανω απο 14,5 λ/100χμ καταναλωση και ουτε που θυμαμαι ποσο εχει CO2 ...
Προφανως σημερα και οι κατασκευαστες προσπαθουν να κανουν συμβιβασμους.
Επειδη τα εχω οδηγησει και τα δυο παντως (159 tbi & Α4 1,8Τ) τα αυτοκινητα δεν απευθυνονται στο ιδιο κοινο.Ιδια κατηγορια αυτοκινητων ειναι.Το αν το ενα απευθυνεται σε 65αρη ενω το αλλο σε 40αρη εχει να κανει με την στοχοποιηση που εχει θεσπισει η εταιρια.Αν ηταν κριτηριο η καταναλωση ή οι εκπομπες ρυπων να βαλουμε τοτε στο παιχνιδι και το μεγεθος των ελαστικων καθως και την πιεση τους.. Στον τομεα των επιδοσεων και μεγεθους (αυτα που ενδιαφερουν δηλαδη) πιο δικαιη συγκριση δεν υπαρχει.
Για την ιστορια η 59 εχει μεση κοντα στο 13 (με οδηγηση σβελτη αλλα και χαλαρη οσο ειναι δυνατον το αυτοκινητο να σου επιτρεψει το χαλαρο mood) και 189 gr CO2.To A4 δεν ξερω ας εχει και 40.
-
Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
Pointer έχεις alfa ?
όχι έχω όμως audi.alfa ποτέ δεν θα έπερνα ακτός και αν είχα λεφτά να το έχω 2ο ή 3ο αυτοκίνητο και θα ήταν μόνο τζουλιέτα.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Υπήρχε κάποτε η Alfa Romeo 159 1750, αν εξαιρέσεις ρύπους, στα υπόλοιπα κηδεύει το 4κυκλο.
Ναι και η εξαιρετική ποιότητα κατασκευής!Και η απίστευτη μηχανή που στα 3 χρόνια ακούγετε χειρότερα και από το τρακτερ του παππού μου
Όταν σου φύγουν τα καβλόσπυρα, έλα να ξαναγράψεις εδώ.
όταν θα μου φύγουν θα έχεις πεθάνει από γεράματα μέσα στο τρακτέρ σου
-
Ο χρήστης pointer έγραψε:
έχω audi. -
Χωρίς ιδία πείρα τότε πως είσαι τόσο απόλυτος? Είναι κουραστικά αυτά τα στερεότυπα..
Over and out. Δεν το συνεχίζω.
-
Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
Χωρίς ιδία πείρα τότε πως είσαι τόσο απόλυτος? Είναι κουραστικά αυτά τα στερεότυπα..Over and out. Δεν το συνεχίζω.
Πείρα από οδήγηση δεν μπορώ να έχω από πολλά αμάξια.Απλά η οικογένεια μου έχει από παλιά αυτοκίνητα της VAG(VW +audi κυρίως)διαφόρων μοντέλων και μηχανών και από alfa(και γενικότερα ιταλικά) έχω εμπειρία από φίλους.Δεν είναι θέμα στερεοτύπων είναι θέμα 'τι είδαν τα ματια μου'.
-
Να βαλεις γυαλια.
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Ρε παιδια η συγκριση ειναι λιγακι ανουσια.Θυμαμαι σε μια δοκιμη των 4Τ η 159 ειχε χτυπησει πανω απο 14,5 λ/100χμ καταναλωση και ουτε που θυμαμαι ποσο εχει CO2 ...
Προφανως σημερα και οι κατασκευαστες προσπαθουν να κανουν συμβιβασμους.
Επειδη τα εχω οδηγησει και τα δυο παντως (159 tbi & Α4 1,8Τ) τα αυτοκινητα δεν απευθυνονται στο ιδιο κοινο.Ιδια κατηγορια αυτοκινητων ειναι.Το αν το ενα απευθυνεται σε 65αρη ενω το αλλο σε 40αρη εχει να κανει με την στοχοποιηση που εχει θεσπισει η εταιρια.Αν ηταν κριτηριο η καταναλωση ή οι εκπομπες ρυπων να βαλουμε τοτε στο παιχνιδι και το μεγεθος των ελαστικων καθως και την πιεση τους.. Στον τομεα των επιδοσεων και μεγεθους (αυτα που ενδιαφερουν δηλαδη) πιο δικαιη συγκριση δεν υπαρχει.
Για την ιστορια η 59 εχει μεση κοντα στο 13 (με οδηγηση σβελτη αλλα και χαλαρη οσο ειναι δυνατον το αυτοκινητο να σου επιτρεψει το χαλαρο mood) και 189 gr CO2.To A4 δεν ξερω ας εχει και 40.
Δεν ειπα οτι η συγκριση ειναι αδικη.Ειπα οτι ειναι ανουσια.Κατ,αρχην η 159 Tbi δεν πωλειται πλεον.Αυτο που ηθελα να πω οτι οντως απευθυνονται σε διαφορετικο κοινο.Τιποτα παραπανω τιποτα λιγοτερο.Δεν ειπα να τα μην τα συγκρινουμε.
Επισης ηθελα να πω οτι σημερα ειναι κριτηριο για αγορα αυτοκινητου και η καταναλωση και οι εκπομπες ρυπων.Και πολυ σημαντικο μαλιστα.Το μεγεθος των ελαστικων που γραφεις δε καταλαβαινω που κολλαει. -
Θα μπορουσε να ειναι μια παραμετρος επιλογης αυτοκινητων με το σκεπτικο των εκπομπων ρυπου.Ακομα και να ηταν στην παραγωγη η 59 δε νομιζω καποιος που ειχε τα φραγκα για αυτην η το 1.8 α4 να πολυσκεφτοταν τα τελη. Για την καταναλωση συμφωνω και επαυξανω ειναι ασχημο συναισθημα να βλεπεις τα 14αρια μπροστα στην οθονη.Αλλα αυτο ειναι το μονο πλην.
Εν πασει περιπτωσει η συγκριση εγινε με γνωμονα τις επιδοσεις και μονο.Θα μπορουσε κανεις να βαλει στο παιχνιδι και την αισθητικη,τα ελαστικα,το πορτ μπαγκαζ κλπ...Στον τομεα των επιδοσεων που εγινε η συγκριση δεν τιθεται θεμα απλα ο fiestaros ειχε μια απορια. -
Οκ τωρα καταλαβα το σκεπτικό σου .Σε αυτο δεν εχεις αδικο.Σε επιδοσεις -κρατημα το αμαξι ηταν και ειναι απιστευτο...
Οδήγησα....