-
Καλησπέρα και Καλό Πάσχα,
Πρόσφατα αποφάσισα να αντικαταστήσω το αυτοκίνητο μου, διότι πλέον δεν χωράμε στο παλιό σαν οικογένεια, με το Citroen C4 e-HDI 110 MCP SST. Στη συνέχεια όμως, στην επικοινωνία που είχα με τη Citroen, μέσω του αυτομάτου συστήματος για test drive, μου δόθηκε η απάντηση ότι δεν υφίσταται αυτή τη στιγμή το μοντέλο που ζητάω για δοκιμή στην Αττική και δύσκολα θα βρεθεί στο μέλλον λόγω υψηλής αξίας ?!?
Το ζήτημα λοιπόν που προκύπτει είναι ότι δεν θα ήθελα να αγοράσω Ι.Χ χωρίς να το έχω πρώτα οδηγήσει, έστω και λίγο ενώ το γεγονός ότι έχει ημιαυτόματο κιβώτιο, για το οποίο δεν έχω εικόνα/ αίσθηση, με προβληματίζει ως προς το αν θα μου είναι εύκολη και άνετη η χρήση του. Στην προκειμένη περίπτωση υπάρχει μια μικρή εμπειρία απο οδήγηση DSG & CVT μεταδόσεων για να έχω κάτι ως μέτρο σύγκρισης.
Παρακαλώ, εάν κάποιος γνωρίζει την ύπαρξη κάπου τέτοιου αυτοκίνητου δοκιμής, ακόμη και επαρχία, ας βοηθήσει.
Σχόλια/ Εντυπώσεις για το εν λόγω μοντέλο & μετάδοση ευπρόσδεκτα μιάς και δεν το έχω παραγγείλει ακόμη. Ευχαριστώ. -
Ίσως ενδιαφέρει κάποιους εδώ μια xantia activa turbo
Εγώ πάντως κάπου εδώ την βρήκα πριν 3παρά κάτι χρόνια ...
-
Κριμα που την αποχωριζεσαι.. Αυτοκινητο σταθμος.. Θα μεταβιβασω την αγγελια σου και στο gcc.
-
Πράγματι ... Ευχαριστώ.
Ευελπιστώ ότι δεν θα φύγει γρήγορα
Από την άλλη στην οικογένεια πλέον χρησιμοποιούμε όλο και περισσότερο ποδήλατο και μόνο μερικά ΣΚ χρειαζόμαστε αυτοκίνητο (έχουμε και ένα aygo 4 χρόνια τώρα). Μήπως θα έπρεπε να δώσουμε αυτό ...Παράγοντας που έχει αρχίσει και υποχωρεί είναι η απόλαυση που παρέχει το αυτοκίνητο. Όλοι βλέπουν πόσο καίει.
Θα φτάσουμε στην υπερβολή και που θα πάει ... έχει ο καιρός γυρίσματα -
Γεια σας,
Παρασκευή και 13, έστω και Μεγάλη, δεν την γλιτώσαμε έτσι απλά. Πήγα την πιτσιρίκα για ευθυγράμμιση και ότι άλλο προκύψει γιατί σε 3 εβδομάδες (4/5) έχουμε ΚΤΕΟ. Στις 14:00 μου τηλεφώνησε ο μάστορας να περάσω από εκεί γιατί η λίστα είναι λίγο μεγαλούτσικη και ούτε καν μπήκε στον κόπο να το αρχίσει.
Εντελώς περιληπτικά χρειάζεται για ορεκτικά:
Καθαριστήρες
Ένα θόλο μπροστά
Στερέωμα η μπαταρία γιατί αυτή που έχει πάνω δεν είναι η δική του
Βοηθητικό ιμάνταΚαι να πάμε στα ενδιαφέροντα:
Γρατζουνισμένοι(;) (pitted) δίσκοι με τελειωμένα τακάκια γύρω γύρω
Τελικό και μεσαίο για πέταμα
Ψαλίδια και μπαλάκια
Κάτω βάση μηχανής
Λείπει μία βίδα από το σασί
Λάστιχα O/S/F:5mm, N/S/F: 4mm, O/S/R: 3mm, N/S/R: 7mm, Ρεζέρβα: 3mm.Και πάνω που νόμιζα ότι είχα εκμεταλευτεί το σύστημα και βγήκα άρχοντας, μου ήρθε αυτή η τουβλιά. Ενδεικτικά ανταλλακτικά που μπορώ να τα βρω μόνος μου:
Δίσκοι μπροστά (2) £27
Δίσκοι πίσω (2) £16
Τακάκια μπροστά £21
Τακάκια πίσω £14
Υγρά φρένων £12
Ψαλίδια (2) £160
Μπαλάκια (2) £16
Βάση μηχανής £15
Μεσαίο £27
Τελικό £24
Ιμάντας χρονισμού £77
Αντλία νερού £35
Αντιψυκτικό £20
Φίλτρα (4) £20
Λάδι £20
Υγρά τιμονιού £5
Φλασάκι £3
Καθαριστήρες £11
Μίζα £70Λυπητερή: £593
Εύκολα ξεπερνάω τα £1Κ με τα εργατικά.
Ο μάστορας μου προτείνει να μην το φτιάξω γιατί η δικιά του λίστα δεν είναι 1 ή 2 πραγματάκια και ο ΚΤΕΟς μπορεί να κόψει δικό του κατεβάτο ή και να το περάσει έτσι. Ο μάστορας προτείνει να του το πάω εκεί, να το πάει δίπλα στον ΚΤΕΟ να το κόψει και μετά να μου δώσει προσφορά για να αποφασίσω. Το μόνο που θα χάσω είναι τα £40 για το ΚΤΕΟ (£54.85 στοιχίζει αυτό κανονικά). Εάν το φτιάξω δεν ξαναπληρώνω επανεξέταση, αρκεί να γίνει εντός 10 ημερών. Ο μάστορας δεν μπορεί να εκτιμήσει το κόστος πριν τον ΚΤΕΟ, χωρίς να έχει δει την λίστα της συμφοράς.
Η πιτσιρίκα είναι coupe ΜΥ09.2003 TU5JP4 με 83Κ χλμ, πιο γρήγορη από εμένα που κινούμαι με τα όρια, με κατανάλωση 5.8-5.9 λίτρα και το μόνο ελλάτωμα που έχει είναι ότι είναι κουδουνίστρα από τις χειρότερες του είδους. Την πλήρωσα £575 συν £135 τα έξοδα της δημοπρασίας, συν £27 το ΦΠΑ, συν £165 τα τέλη κυκλοφορίας, συν £900 την ασφάλεια γιατί μου έχασαν το NCB και έμπλεξα στην διπλάσια τιμή. Τις έχω κάνει μόνο 10Κ χλμ σε 5 μήνες.
Η πιο πάνω λίστα με σκότωσε. Να το φτιάξω ή να το σπρώξω; Σύμφωνα με online εκτιμήσεις μπορώ να πάρω £350 στο χέρι, συν τα τέλη, τα μισά πλέον.
Να ξαναπάω στην δημοπρασία την φοβάμαι ότι με τα χρήματα που δίνω στα ίδια θα ξαναμπλέξω. Να αγοράσω από τους μαντράδες το φοβάμαι ακόμη περισσότερο γιατί ψωνίζουμε από το ίδιο μαγαζί.
Να πάω στην αντιπροσωπεία μου φαίνεται το πιο λογικό. Από την άλλη δεν θα ήθελα να δώσω χρήματα για το αυτοκίνητο τώρα γιατί δεν μου χρειάζεται πραγματικά πέρα από χόμπυ. Αυτό δεν το λέω και με τρομερή σιγουριά με τόσα που συμβαίνουν στην δουλειά αλλά είναι μία αρχή.
5-7ετίας supermini Clio-Polo-Corsa στις αντιπροσωπείες πωλούνται στις £3Κ και τα μικρομεσαία Astra-C4-307 στις £4Κ. Ενδιάμεσα υπάρχει κάθε καρυδιάς καρύδι από station 407 και Laguna, μέχρι δίλιτρα 3άρια Mazda και ClioSport. Ήδη το Xsara κυκλοφορεί στα όρια της νωχελικότητας για τις δυνατότητες που έχει, οπότε οτιδήποτε με περισσότερα γαϊδούρια θα μας στέλνει τα αυτόγραφα στο σπίτι το ένα μετά το άλλο.
Προτρέχω αλλά νομίζω ότι το ΚΤΕΟ θα πονέσει και θα φτάσει πάνω από £1K και δεν ξέρω εάν αξίζει. Εάν το σπρώξω στην αντιπροσωπεία για £500, δώσω και το £1K που θα έδινα για επισκεύες, μπορώ με άλλα τόσα να αγοράσω κάποιο supermini 1.2 το οποίο θα έχει παρόμοια χλμ, θα είναι λίγο νεώτερο, σε πολύ καλύτερη κατάσταση και το πιο βασικό είναι ότι θα είναι συντηρημένο και δεν θα με καταστρέψει σε service ή στην ασφάλεια. Παραδείγματα που με βάζουν σε σκέψεις:
http://www.arnoldclark.com/used-cars/re ... nek-10403/
http://www.arnoldclark.com/used-cars/va ... nas-34007/
http://www.arnoldclark.com/used-cars/mi ... nas-33667/
http://www.arnoldclark.com/used-cars/ma ... bs-511453/
http://www.arnoldclark.com/used-cars/re ... rncg-4815/
http://www.arnoldclark.com/used-cars/vo ... rnew-2427/
http://www.arnoldclark.com/used-cars/va ... /arnfs-91/
http://www.arnoldclark.com/used-cars/vo ... nau-29457/
http://www.arnoldclark.com/used-cars/ci ... rncg-4759/
http://www.arnoldclark.com/used-cars/vo ... nck-21943/Και οι αμαρτίες που λέγαμε γιατί νομίζω ότι θα πέσει πολύ ύπνος με τα πιο πάνω μικρά:
http://www.arnoldclark.com/used-cars/re ... rnfd-1080/
http://www.arnoldclark.com/used-cars/fo ... rnbl-6255/
http://www.arnoldclark.com/used-cars/pe ... nay-72988/
http://www.arnoldclark.com/used-cars/va ... rncl-2596/
http://www.arnoldclark.com/used-cars/re ... rnda-3401/
http://www.arnoldclark.com/used-cars/ma ... rnda-3764/Τον μάστορα τον εμπιστεύομαι και δεν νομίζω ότι μου έβγαλε κάτι περίεργο. Ούτε την προηγούμενη φορά, ούτε τώρα με χρεώσε κάτι. Απλώς η πιτσιρίκα δεν είχε δει ποτέ τον μάστορα πως είναι. Σημειώνω ότι ακόμη και τα πρώτα service στο service.citroen.com λείπουν. Συντηρημένο αυτοκίνητο στους μαντράδες δεν υπάρχει και εάν υπάρχει έχει 200Κ+ χλμ.
Έχω 3 εβδομάδες να βγάλω άκρη. Χωρίς ΚΤΕΟ δεν πρόκειται να το κυκλοφορήσω. Ο φόβος (PNC) φυλάει τα έρμα: το πρωί στον μάστορα έρχονται 2 καγκουραίοι με ένα περιποιημένο ST220, κόβουν παραγγελία μία ευθυγράμμιση και τακάκια και πριν φύγουν, ανοίγουν πίσω και βγάζουν τα ρούχα της δουλειάς. Ήταν ασφαλίτες. Μάστορα, εξυπηρέτησε τα παιδιά, δεν βιάζομαι εγώ, μην ανησυχείς.
Κάθε συμβουλή, γνώμη, κλπ, είναι ευπρόσδεκτη. Προβλέπεται μεγάλο δράμα.
-
Άμα είναι έτσι οι πιτσιρίκες, δε θέλω να ξέρω πως είναι οι γριές...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Άμα είναι έτσι οι πιτσιρίκες, δε θέλω να ξέρω πως είναι οι γριές...Μετρημένα τα λόγια εσύ
Που βλέπετε ferrari απ τον κατακλυσμό του Δευκαλίωνα και τον ( ).......ζιγκολό ε ζιγκολό!Εμείς πάμε τουλάχιστον με 50άρες στεκούμενες.......για σεμινάριο και......γλύψιμο όχι με λείψανα
-
Σχεδόν έτσι είναι. Την καλοπίσαμε και πήγαμε να δούμε ένα 2005 Clio.
http://www.arnoldclark.com/used-cars/re ... nek-10403/
Δεν είναι στην κατάσταση που δείχνουν οι φωτογραφίες αλλά στο parking, το κιβώτιο, ο συμπλέκτης και τα φρένα είναι αιώνες μπροστά από την πιτσιρίκα. Έχει και αυτό διαφορετικά λάστιχα σε κάθε ρόδα αλλά πολύ περισσότερη σκουριά στον χώρο της μηχανής, ειδικά στα top mount. Πίσω έχει ταμπούρα αλλά τα μπροστά δισκόφρενα έχουν κάνει ένα νύχι να.
Βάλαμε και τα νούμερα κάτω και μου δίνουν 573 για το δικό μας, να τους δώσω 2550 για να το πάρω το δικό τους με ΚΤΕΟ μέχρι τον 1/13 και ένα χρόνο τέλη. Το κακό είναι ότι το πήγαμε για test drive ενός χλμ και απαγοητεύτηκα. Τα ρουλεμάν θέλουν άλλαγμα, το σύστημα ανάρτησης ολόκληρη κοπανάει απείρως χειρότερα από την δικιά μας σε χιονισμένο χωματόδρομο και μάλιστα με Michelin πατούμενα και όχι no name mud+snow. Το τιμόνι του στρίβει δεξιά. Όχι μεγάλη διαφορά από το δικό μας που στρίβει αριστερά. Ξεροκέφαλος ο πωλητής, ξεροκέφαλος και εγώ, του έδωσα 100 και το κλείσαμε μέχρι να μας απαντήσουν τα μαστόρια γιατί 7 χρονών σαπάκι δεν έχει αλλάξει ακόμη ιμάντα ενώ ακόμη και η εδώ Renault συνιστά 3 χρόνια ή 60Κ χλμ και αυτός ο χάρος έχει κάνει 70Κ χλμ. Κύριε πωλητά, το αυτοκίνητο κάνει φασαρία, εεε, το ταξί μπροστά είναι! Μα να μου λέει ότι το αυτοκίνητο είναι τέλειο και ότι παρατηρώ είναι επειδή δεν είναι από την έκθεση αλλά μεταχειρισμένο.
Σκέτη απογοήτευση, τόσο που δεν ήθελα να πάω στον επόμενο αντιπρόσωπο της ίδιας εταιρίας για να δω ένα HDi C2 με 90Κ χλμ γιατί ήδη έβλεπα την κατάσταση του. Με τα πολλά πήγαμε και εκεί αλλά ευτυχώς ή δυστυχώς, το αγόρασε κάποιος από άλλο υποκατάστημα. Πίασαμε λίγο κουβέντα εκεί αφού ο πωλητής κατάλαβε ότι για το στρογγυλοφάναρο Polo με τις μανιβέλες και την αξιπιστία της VW που μου διαφήμιζε δεν του έδινα 4Κ και μέσες άκρες μου είπε ότι ο προηγούμενος πωλητής δεν μου είπε όλη την αλήθεια με τα οικονομικά και την υπόλοιπη διαδικασία.
Σήμερα πήγαμε να δούμε ένα 2009 Matiz:
http://www.arnoldclark.com/used-cars/ch ... be-191913/
Αυτό είναι στην κατάσταση που δεν δείχνουν οι φωτογραφίες. Έχει μόνο 8Κ χλμ, χμμμ, μόνο κάτι γρατζουνιές εδώ και εκεί, και την μηχανή διαβρωμένη από το αλάτι. Είχε και μία σφραγίδα στο service book στα 4Κ χλμ. Ούτε καν τις ετήσιες αλλαγές λαδιών. Ο συμπλέκτης του ήταν παιδικός και έπιανε στον πάτο. Πήγαμε μέσα και εκεί ανακάλυψε τα χθεσινά. 500 μου δίνει για το δικό μου γιατί δεν είναι όμορφο, πωλητής κουμπί λέμε, αλλά θα κόψει άλλα 100 από το δικό του και μαζί με ένα χρόνο τέλη πάμε στα 3208 + την πιτσιρίκα μας. Τα 8 δεν μας τα κόβει γιατί θα έβαζε τον πίσω καθαριστήρα που έλειπε και θα το έπλενε. Το βγάλαμε βόλτα και έχει ένα μικρό θέμα με τα πετάλ που μου θύμισαν το Sei μας αλλά ακόμη χειρότερα αυτά τα έχουν βάλει πιο πολύ προς το κέντρο του αυτοκινήτου. Κάτι σαν το τιμόνι της Α33. Τουλάχιστον με το 47 νούμερο αριστερό άρβυλο σταματάει. Στην πορεία είναι παιχνίδι, το «μοτέρ» δεν νομίζω να έχει επιτάχυνση, και κουδουνίζει το αριστερό μέρος του ταμπλό, λιγότερο βέβαια από την δικιά μας. Το πήγα μέχρι 80 χλμ και ήταν κάπως περίεργο. Στο roundabout με 30 χλμ τα είδα όλα αλλά ευτυχώς δεν τούμπαρε. Το καταραμένο το «κινέζικο» δεν έχει καθόλου πρόσφυση και δεν νομίζω ότι φταίνει τα κακόμοιρα τα Kumho γι’ αυτό. Το κορυφαίο είναι το τιμόνι του τραβάει αριστερά. Ο πωλητής στο ύψος του ενώ του είχα πει ήδη την ιστορία με τον χθεσινό, ΟΛΑ τα αυτοκίνητα ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ τραβάνε αριστερά. Του έκοψα ένα βλέφαρο, κατάλαβε τι είπε, αλλά δεν το συνέχισα γιατί θα έκανα φόνο. 108 προκαταβολή, θα πάρει και τα 100 από τον άλλο, και με 3Κ την Τρίτη θα το έχει έτοιμο. Αύριο θα του κάνει ευθυγράμμιση και θα φτιάξει το τιμόνι.
Έφυγα με ανάμεικτα συναισθήματα γιατί κατάλαβα ότι είμαι πολύ μικρός για τέτοια λαμόγια. Πήγαμε την πιτσιρίκα σπίτι και τα νούμερα δεν βγαίνουν. Το Clio έχει φύγει απο την γενική εικόνα αλλά το Matiz την παλεύει ακόμη. Έχει ένα κακό, δεν στρίβει. Δεν μπορώ να το φανταστώ να βγάζει 400-600 χλμ επαρχιακού σε μία μέρα, πόσο μάλλον με χιονολάστιχα, σε λάσπη και πάγο. Είναι σε «τέλεια» μηχανική κατάσταση αλλά μία ψύχραιμη ουδέτερη γνώμη που πήρα είναι ότι το Matiz θα φθαρεί πιο γρήγορα από ένα ποιοτικότερο (και ακριβότερο βεβαίως βεβαίως) κάρο. Να το πάρω απόφαση ότι είτε θα συμβιβαστώ με τα αυξημένα έξοδα συντήρησης ενός ποιοτικού κάρου που θα έχει κάνει χλμ αλλά θα το πάρω σε καλή τιμή ή με το αυξημένο κόστος αγοράς του ίδιου ποιοτικού κάρου με λιγότερα χλμ που θα ρίξουν τα έξοδα συντήρησης; Το να πάρουμε το Matiz τι στο καλό θα μας βολέψει; Στα 50 λιγότερα τέλη τον χρόνο ή τα -250 στην ασφάλεια; Το φοβάμαι ότι δεν θα πάει εκεί που θέλουμε, ούτε καν σκέψη για να μας φέρει πίσω.
Τι προτείνετε; Να αφήσω τις αντιπροσωπείες και τις μεγάλες ιδέες για το τέλειο αυτοκίνητο γιατί τελικά δεν υπάρχει εάν δεν δώσεις το κασέρι; Να πάμε την πιτσιρίκα για ΚΤΕΟ και αφού βγει το κόστος να το δω εκείνη την στιγμή; Έτρεξα τώρα που κυκλοφορεί ακόμη με την ιδέα ότι κάποιος θα την αγοράσει ενώ μετά το ΚΤΕΟ όχι. Βρήκα ακόμη και μία εταιρία που δίνει 400 για να την υιοθετήσει αφού την δουν. Δεν ξέρω εάν μετά το ΚΤΕΟ και στην περίπτωση που δεν την φτιάξουμε θα δίνουν τέτοια ποσά. Από την άλλη, ακόμη και χάσουμε τις 743 που μας στοιχισε, στις 184 μέρες που θα την κυκλοφορούμε μέχρι τις 4/5/12, μας στοίχισε 4 την ημέρα. Ένα καινούργιο σοβαρό αυτοκίνητο περισσότερα χρήματα χάνει. Είναι υπερβολή να δεχτώ μία τέτοια χασούρα; Εάν δεν βγει η απόφαση να την σουλουπώσουμε για το ΚΤΕΟ, ακόμη και στην δημοπρασία να ξαναπάμε για ένα τέτοιο χάρο, ίσως τελικά να μην είναι τόσο χάλια όπως αγχώθηκα.
Ότι ιδέες έχετε, είναι ευπρόσδεκτες.Υπενθυμίζω ότι την πιτσιρικά δεν την χρειαζόμαστε. Στο γραφείο πάμε με τα πόδια, για ψώνια το ίδιο, στο κέντρο δεν κατεβαίνει γιατί θα μας σπάσουν στο τέλος (έχει «αθηναϊκές» πινακίδες βλέπε είναι πράσινο σε μία πόλη που στο πράσινο με μπλε βγαίνουν μαχαίρια). Κάνει δύο ημερήσια ταξίδια την εβδομάδα, κάθε Σάββατο και Κύριακη, όπου μαζεύει 600-900χλμ και προσπαθούμε να την περπατάμε τις καθημερινές για να μου φύγει η βλαμμένη ιδέα ότι την πληρώνω για να κάθεται. Τα νοικιάρικα με 15/ήμερα δεν έχουν και τόσο πλάκα και μου φαίνονται περισσότερο χασούρα αν και δεν ανησυχείς για το ΚΤΕΟ. Το σχέδον καινούργιο δεν βγάλει μηχανικά προβλήματα αλλά δεν ξέρεις τι γίνεται αύριο. Εγώ κάνω σχέδια ότι δεν θα αλλάξει κάτι αλλά κάποτε θα πρέπει να προσγειωθώ στην πραγματικότητα με όλα αυτά τα λαμόγια τριγύρω.
Εάν δώσουμε κάποια χρήματα για το Xsara το επόμενο ΚΤΕΟ σιγουρα δεν θα πονέσει τόσο πολύ. Το είχε πει ο Μάκης για τα δισκόφρενα αλλά εκείνα τα ψαλίδια και η βάση της μηχανής πως χάλασαν; Τα ψαλίδια είναι ξεχωριστά από τα μπαλάκια και δεν πάνε σετ όπως στο Seicento, αλλά η δικιά μας τα έχει καταστρέψει όλα μαζί! Τι μπορεί να κάνει τέτοια ζημιά; Το μόνο που με προβληματίζει μην δώσω πολλά χρήματα για επισκεύες και μετά μας αφήσει στα κρύα του λουτρού. Ήδη το φιλτροκούτι είναι γεμάτο λάσπη και το παγούρι του νερού είναι καφέ. Εάν αυτά έχουν προχωρήσει, ότι και να φτιάχνεις δεν έχει πολύ ζωή ακόμη το κακόμοιρο.
-
Να τη δωσεις μονο εαν αποφασισεις να μην μπλεξεις παλι σε ιδια ιστορια οπως απ οτι βλεπω πας να κανεις..
Στη θεση σου θα την εφτιαχνα.. Και βεβαια με αυτα που ειδα οτι θελει και την κατασταση στην οποια ειναι αυτη τη στιγμη ειναι πολυ πιθανο να δεις 'αλλο' αμαξι μετα.. Και φυσικα θα βρισεις πολυ το matiz σε μαζεμενα 600-900 km... -
Θα συμφωνησω με νονο. να δωσεις ενα 2χιλιαρο για να παρεις απλα.ενα πιο καινουριο σαπακι δε μου φαινεται τοσο εξυπνη ιδεα. δωσε οσα χρειαζεται να τη φτιαξεις και θα εχεις ενα καλο αυτοκινητο.
-
Ευχαριστώ παίδες!
Θα την στείλουμε στο ΚΤΕΟ και μετά θα γίνει οικονομική ανάλυση. 2 ψαλίδια μαζί με τα μπαλάκια, την κάτω βάση, τα 4 δισκόφρενα με τακάκια και την εξάτμιση θέλει για το ΚΤΕΟ σύμφωνα με τον μάστορα. Δεν είναι τρακαρισμένο, δεν καίει τίποτα, στον δρόμο τσουλάει απίθανα και γενικά με τόσα χρήματα δεν παίρνουμε άλλο που να μπορεί να μας δώσει τόσα μαζί. Εάν τα βγάλω όλα μαζί στις 500, θα τα κάνω 800 με τον ιμάντα και θα φτάσουμε στις 1000 με μία τετράδα λάστιχα και το επόμενο ΚΤΕΟ δεν θα πονέσει.
Μόνο δύο αμφιβολίες έχω, το φιλτροκούτι που έχει μαζέψει λάσπη γιατί είναι σπασμένος και επισκευασμένος ο σωλήνας της σκούπας μπροστά χαμηλά στον θόλο, και το θολό/καφέ αντιψυκτικό στο παγούρι. Το πρώτο θέλω να πιστεύω ότι τράβηξε το χώμα μέχρι να το επισκεύασουν, και το δεύτερο είναι το αντιψυκτικό για 8.5 χρονια μέσα χωρίς αλλαγή. Και τα δύο μπορεί να έχουν κάνει ζημιά, αλλά τι στο καλό με 85Κ χλμ ότι λάσπη και να έχει τραβήξει μέσα, θα βγάλει κάποια χλμ ακόμη. Θα πάω στα τρακαρισμένα και θα ξηλώσω έναν θόλο και τους σωλήνες που φεύγουν από το φιλτροκούτι προς τον προφυλακτήρα και τέλος. Εάν βρω άλλο τροπέτο σε καλή κατάσταση θα του βγάλουμε τα ψαλίδια, φρένα και εξάτμιση αλλιώς θα μπουν όλα καινούργια.
Σε μισή ώρα τελειώνει την πρωινή ανασυγκρότηση ο πωλητής και θα του δώσω άλλα 5 λεπτά για να συνειδητοποιήσει ότι έχασε το bonus. Τσαντίστηκα πιο πολύ με την συμπεριφορά του και λιγότερο με το Matiz που περίμενα να είναι σαν το Seicento και αυτό είναι χάρος. Το θέμα είναι ότι κάτι απατεωνιά έχουν κάνει με το Matiz που είναι το full extra SE Plus πως τα λέει η Chevrolet και αυτοί το έχουν περάσει ως το απλό SE. Τηλεφώνησα στην ασφαλιστική και το επιβεβαίωσα. Δεν είναι ότι το ένα έχει AC και το άλλο όχι. Εάν τα βάλεις δίπλα δίπλα είναι «διαφορετικά» αυτοκίνητα. Να με σταματήσει η αστυνομία για να το κατασχέσει ή να μην με καλύψει η ασφάλεια γιατί ο εμπειρογνώμονας θα μου πει ότι δεν είχαν ασφαλίσει αυτό το αυτοκίνητο, μόνο εάν μου το έδιναν δωρεάν θα το έκανα.
Για το τιμόνι που τραβάει αριστερά, τι βλάκας που είμαι και δεν έφυγα εκείνη την στιγμή. Κάθομαι και το συζητάω με τον πωλητή και τον παρακαλώ να του κάνει ευθυγράμμιση. Έλεος δηλαδή, τα μαστορία εκεί μέσα το πέρασαν ΚΤΕΟ χωρίς καν να το βάλουν στο συνεργείο. Και να τον έχω και από πάνω να μην στρογγυλοποιεί το 3208 όταν τον πληρώνεις σε μετρητά. Μόλις πάρω την προκαταβολή πίσω, θα πάω για αυτομαστίγωμα.
-
Φούντωσα και έπεσε καυγάς μέσω τηλεφώνου. Πρώτα με τον πωλητή, μετά με το τμήμα παραπόνων, και στο τέλος με τον προϊστάμενο. Η προκαταβολή επιστρέφεται εντός της εβδομάδος και πάμε για επισκευές. Προτιμώ να κάνω το Xsara κλασσικό παρά να ξαναπάω στους πωλητές. Τι βλάκας που είμαι το είπα; Πάω για αυτομαστίγωμα και επιστρέφω.
-
Αφιερωμένο στους ψιτροενάκιδες...ds5 στο αεροδρόμιο της βουδαπεστης:
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Άσε τις αφιερώσεις και πες καμιά εντύπωση.
-
Ωραια ηταν. Ομορφη πολη, πανεμορφες γυναικες...καλο κ το ds5
Δυστυχως ημουν με την εταιρια για καποιο training οποτε δεν ειδα και πολλα
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ωραια ηταν. Ομορφη πολη, πανεμορφες γυναικες...καλο κ το ds5Δυστυχως ημουν με την εταιρια για καποιο training οποτε δεν ειδα και πολλα
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
Η πόλη μου ειναι αδιάφορη για το DS5 λέω εγώ
-
Α για τη πολη καταλαβα.
Sorry.
Ωραιο το ds5, μεγαλο φαρδυ, καπως ψηλο και φαινεται ανετα μεσα. Ομορφο, πολυ ομορφο.
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
-
Αγαπητοί φίλοι,χωρίς να λύσω τροχό,πως μπορώ να βρω τι μπιλιοφόρο πρέπει ν αγοράσω για ένα xantia του 1993 με ABS,διότι όπως κοιτάζω έχουν διαφορετικά μεγέθη σε mm και διαφορετική οδόντωση.Ευχαριστώ Γιώργος
-
Καλώστονα!
Έχεις το δίλιτρο; Δοκίμασες στα online ανταλλακτικάδικα; Για δες αυτό εδώ:
http://www.carparts4less.co.uk/cp4l/c/C ... 658&000095
Μόνο ένα υπάρχει για ABS και το βγάζει στα 100mm για τα 1.6 και 1.8, ενώ για το δίλιτρο έχει 3 επιλογές.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αφιερωμένο στους ψιτροενάκιδες...ds5 στο αεροδρόμιο της βουδαπεστης:Sent from my iPad 2 using Tapatalk
CITROËN FORUM