-
Σβήστηκε off-topic μήνυμα. Παρακαλώ να μείνουμε στο θέμα.[mod]
-
@vlasis-b
Με κάθε σεβασμό αλλά...Εγραψες ολόκληρο σεντόνι και τελικά τι πρόσθεσες στο θέμα ? Τίποτα.
- (Νομίζεις ότι...) Την είπες σε όλους τους συμφορουμίτες όπως δείχνει η αδιάκριτη χρήση του β΄ πληθυντικού (συγνώμη αν σε ενοχλεί η γραμματική της γλώσσας μας) παρότι 45% των ψήφων είπαν μόνοι τους ότι ΔΕΝ είναι 'οδηγάρες' αλλά 'μέσοι οδηγοί'. Δηλαδή τσουβάλιασες το 45% στο 55%, μπράβο!
- Δεν ανέφερες κανένα ορισμό του μέσου οδηγού, δεν έδειξες καν να ξέρεις τι σημαίνει η λέξη 'μέσος'. Εχεις ακουστά τη στατιστική ? Αντιλαμβάνεσαι ότι ωραιότατα ο 'μέσος' οδηγός μπορεί ταυτόχρονα να είναι ο 'αδιάφορος' οδηγός και το ένα δεν αποκλείει το άλλο ?
- Πουλάς εξυπνάδα στο βλαχομπαρόκ στυλ 'μην κάνετε τους έξυπνους... παραδεχτείτε ότι ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ'
- Κάνεις θεαματικά λάθος στο ό,τι ανάμεσά μας δεν βρίσκονται οδηγοί αγώνων (βρίσκονται και με πολλά κύπελλα στο ενεργητικό τους) ή ντριφτάδες (επίσης βρίσκονται)
- Και εν ολίγοις μας φλόμωσες στις ασυναρτησίες , μπορώ να σκεφτώ τουλάχιστον άλλον έναν συμφορουμίτη που σε αντωναγωνίζεται
-
βρες εσυ ορισμους (σε προλαβα δεν εχει να κανεις αντιγραφη) απλα προπαθησα οσο μπορω να διαχωρισω τα παραγματα, αν διαβαζες λιγο προσεκτικα θα καταλαβαινες τι ηθελα να πω και αν το δουμε και απο την αλλη πλευρα τι σημαινει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟς οδηγος ?υπαρχει και ψευτικος ?
και αν το παμε ετσι τοτε και ο πραγματικος οδηγος μπορει να γινει αδιαφορος
ακομη εχω προβλημα με το 55% που νομιζει οτι ειναι οδηγαρες μεταξυ μας κατι τετοιους ξερολες φοβαμε στο δρομο (οδηγος ή πεζος) -
vlasi θα μπορούσες αντί για σεντόνι να πεις πιο απλά 'Κατουράτε και λίγο μερικοί μερικοί'.
τι σημαινει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟς οδηγος ?υπαρχει και ψευτικος ?
Σαφώς κάποιοι μπορεί να αντιλαμβάνονται 2-3 πράγματα περισσότερα από άλλους στο θέμα οδήγηση, αλλά η παραφιλολογία περί ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ οδηγού είναι μια παπάρα ολκής που μας ταΐζουν τα τελευταία κάποια χρόνια τα περιοδικά και γενικά ο ειδικός τύπος.
Πώς μπορείς να πουλήσεις ένα όχι και τόσο ποιοτικό αλλά πιο hardcore όχημα;
Το να πεις ότι είναι πιο καλοστημένο από ένα μερκέντι ή ένα φάουβε δε λέει και πάρα πολλά.
Όταν όμως πεις ότι απευθύνεται στον πραγματικό οδηγό (αφήνοντας έντεχνα ένα υποννοούμενο ότι όλοι οι άλλοι είναι τζούφιοι) έχεις κάνει γκράντε μπίζνα.
Και δώστου τα τροπέτα S2000...Προσωπικά εγώ γνωρίζω αρκετούς οδηγούς που δεν τρέχουν στους αγώνες και παρόλα αυτά ειναι πολύ καλύτεροι από κάποιους αγωνιζόμενους. Σε ολα.-
Αυτό έχω περιέργεια να δω πως αποδεικνύεται.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
- Κάνεις θεαματικά λάθος στο ό,τι ανάμεσά μας δεν βρίσκονται οδηγοί αγώνων
Ευχαριστώ για την υποστήριξη, αλλά ειλικρινά δεν ήταν ανάγκη.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Προσωπικά εγώ γνωρίζω αρκετούς οδηγούς που δεν τρέχουν στους αγώνες και παρόλα αυτά ειναι πολύ καλύτεροι από κάποιους αγωνιζόμενους. Σε ολα.-
Αυτό έχω περιέργεια να δω πως αποδεικνύεται.
Δυστυχώς δεν μπορώ να στο αποδείξω, απλά έχω δει πάρα πολλούς αγώνες (κυρίως από οργανωτικό πόστο) και έχω διαπιστώσει οτι υπάρχουν άτομα που γνωρίζω (και από εδώ μέσα βεβαίως-βεβαίως) που έχουν καλύτερο κοντρόλ από αρκετούς αγωνιζόμενους (αυτό δεν είναι μετρήσιμο ακριβώς, αλλά είναι λίγο αντικειμενικό για όσους έχουν έστω και μια μικρή εικόνα του τι σημαίνει γρήγορη οδήγηση), καλύτερες τεχνικές γνωσεις από αρκετούς αγωνιζόμενους χωρίς να είναι επαγγελματίες μηχανικοί, ακόμα και καλύτερη συμπεριφορά από αρκετούς αγωνιζόμενους, όσο αφορά την... 'ταπεινότητα' ή την έπαρση σχετικά με τις ικανότητές τους.
-
Ρε συ ταύρε κι εγώ θεωρώ ότι το 12χρονο παιδί του γύφτου που πουλάει πατάτες στη λαϊκή 'το έχει' καλύτερα από τον Nando αλλά δεν μπορώ να το αποδείξω.
Αν το δεις πώς 'παντιλικιάζει' το ντάτσουν στην αλάνα δίπλα στη λαϊκή θα πεις τύφλα να χει ο Τοιβόνεν (Γυφτόνεν εν προκειμένω).Πέρα από την πλάκα η κίνηση σε δημόσιους δρόμους απέχει κάτι αιώνες από την κίνηση σε συνθήκες αγώνα.
Από τη στιγμή που οι χ φίλοι σου δεν έχουν τα φράγκα (απαραίτητο) να λιώσουν 50 τετράδες λάστιχα και να σπάσουν και καμιά καρότσα σε πίστες και αναβάσεις θα μείνουμε όλοι με την απορία. -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Mέσος οδηγός ειναι αυτός που οδηγάει McLaren F1, επειδή κάθεται στη μέση.Ή αυτό:
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Ρε συ ταύρε κι εγώ θεωρώ ότι το 12χρονο παιδί του γύφτου που πουλάει πατάτες στη λαϊκή 'το έχει' καλύτερα από τον Nando αλλά δεν μπορώ να το αποδείξω.
Αν το δεις πώς 'παντιλικιάζει' το ντάτσουν στην αλάνα δίπλα στη λαϊκή θα πεις τύφλα να χει ο Τοιβόνεν (Γυφτόνεν εν προκειμένω).Πέρα από την πλάκα η κίνηση σε δημόσιους δρόμους απέχει κάτι αιώνες από την κίνηση σε συνθήκες αγώνα.
Από τη στιγμή που οι χ φίλοι σου δεν έχουν τα φράγκα (απαραίτητο) να λιώσουν 50 τετράδες λάστιχα και να σπάσουν και καμιά καρότσα σε πίστες και αναβάσεις θα μείνουμε όλοι με την απορία.Έχει απόλυτο δίκιο ο Ταύρος!
Γνωρίζω ΠΑΡΑ πολλούς καρτίστες που είναι πραγματικά τιμόνια, το κατέχουν το άθλημα αλλά δεν πήγαν πουθενά επειδή δεν είχαν την οικονομική δυνατότητα. Και μιλάω να μπούνε σε ομάδα, να τα 'στάξει' ΓΕΡΑ ο μπαμπάς για να τρέξει ο γιος. Οπότε αρκούνται σε 1-2 αγώνες και ΑΝ με υποστήριξη δικιά τους γιατί μέχρι εκεί τους φτάνει.
Αντιθέτως, έχω δει οδηγούς στη πίστα οι οποίοι δεν το'χουν (πραγματικά ΔΕΝ το'χουν) αλλά ο μπαμπάς να χώνει 100Κ το χρόνο (καλά το ακούσατε) σε προπονήσεις γιατί θέλει να κάνει τον γιό του ντε καλά τον Έλληνα Σουμάχερ.
Το τρέχει στα εξωτερικά, στα εσωτερικά...παντού! Το παιδάκι όμως ΔΕΝ τραβάει...
Έχω δει πολλά...πάρα πολλά.
Καλά τα λέει ο Ταύρος...
-
Γνωρίζω ΠΑΡΑ πολλούς καρτίστες
καρτίστες=άτομα που μπορούν να διαθέσουν ένα χ ποσό για καρτ, λάστιχα, αναλώσιμα, ώρες στην πίστα κλπ
Νίκο μάλλον δεν διάβασες τι έγραψα.
Πέρα από την πλάκα η κίνηση σε δημόσιους δρόμους απέχει κάτι αιώνες από την κίνηση σε συνθήκες αγώνα.
Από τη στιγμή που οι χ φίλοι σου δεν έχουν τα φράγκα (απαραίτητο) να λιώσουν 50 τετράδες λάστιχα και να σπάσουν και καμιά καρότσα σε πίστες και αναβάσεις θα μείνουμε όλοι με την απορία.Βαστάτε λίγο ακόμα κι έρχεται ποστ συνοδευόμενο από γιουτουμποντοκουμέντα που θα δείχνουν ότι ο Πατσουρέας 'το χει' περισσότερο από τον Μίμη Ράικονεν.
Ο Πατσουρέας πάει με τις πάντες ('το αμάξι δεν ίσιωσε ποτέ') και δεν το χάνει, ενώ ο Μίμης κάνει όλο βλακείες στη βροχή. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Γνωρίζω ΠΑΡΑ πολλούς καρτίστες
καρτίστες=άτομα που μπορούν να διαθέσουν ένα χ ποσό για καρτ, λάστιχα, αναλώσιμα, ώρες στην πίστα κλπ
So?
Και όχι μόνο. Συν προπονήσεις, μηχανικούς, υποστήριξη, κόστος αγώνων κλπ. Άλλο πράγμα οι χομπίστες κι άλλο αυτοί που το βλέπουν πιο σοβαρά γιατί ΜΠΟΡΟΥΝ να το πληρώσουν.
Αυτό που λέω είναι ότι έχω δει πολλούς χομπίστες που το'χουν, να μένουν εκεί που είναι γιατί δεν μπορούν να πάνε παραπέρα από οικονομικής πλευράς.
Πέρα από την πλάκα η κίνηση σε δημόσιους δρόμους απέχει κάτι αιώνες από την κίνηση σε συνθήκες αγώνα.
Από τη στιγμή που οι χ φίλοι σου δεν έχουν τα φράγκα (απαραίτητο) να λιώσουν 50 τετράδες λάστιχα και να σπάσουν και καμιά καρότσα σε πίστες και αναβάσεις θα μείνουμε όλοι με την απορία.Και πάλι...αν δεν το'χεις...όσες τετράδες λάστιχα κι αν κάψεις, δεν θα το αποκτήσεις! Δεν αρκεί το χρήμα για να γίνεις καλός. Απλά αν τύχει να είσαι καλός και να'χεις χρήμα, τότε ανεβαίνεις.
Την ιστορία του Χάμιλτον τη ξέρεις? Γιατί με CRG έτρεχε. Αν δεν ήταν ο μπαμπάς του κολλητού του τότε, Rosberg, να ρίξει χρήμα για τον Λούη, πουθενά δεν θα ήταν ο ΜΒΕ τώρα.
-
Δεν μπορούσα να βρώ εύκολα φωτό από hyundai accent από αυτά με το αυτοκόλλητο με το χάρτη της Ελλάδας πίσω και το faux diffuser πίσω προφυλακτήρα, να πηγαίνει χαλλλλλαρός επάνω στη διαγράμμιση μεταξύ μεσαίας και αριστερής λωρίδας στην εθνική, κι έβαλα κλασσικό κάγκουρα με τη φραπεδιέρα
-
Κατά την άποψή μου (για να πω και γω την παπαριά μου στο τρολλίστικο αυτό θέμα ), η ιδιότητα του Πραγματικού Οδηγού (ΤΜ) δε συνδέεται με την ικανότητα χειρισμού του αυτοκινήτου ή, στην καλύτερη περίπτωση, μόνο δευτερευόντως. Με άλλα λόγια, Πραγματικός Οδηγός δε σημαίνει ούτε οδηγός αγώνων ούτε ντρίφτερ ούτε κασκαντέρ.
Αντιθέτως, θεωρώ δύο ιδιότητες αναγκαίες συνθήκες για τον Πραγματικό Οδηγό:
- Συνεχής αντίληψη των συνθηκών κίνησης (οδηγός, αυτοκίνητο, δρόμος) και προσαρμογή του σε αυτές ώστε να κινείται όσο το δυνατόν (α) ασφαλέστερα (β) ταχύτερα. Για το λόγο αυτό ο Πραγματικός Οδηγός παθαίνει πολύ λίγα ατυχήματα, ασχέτως φταίχτη, και μόνο σε πολύ σύνθετες και δύσκολο να προβλεφθούν συνθήκες. Σε απλά Ελληνικά, he gets out of harm's way (και στο σημείο αυτό χρειάζεται κάποιες φορές η ικανότητα χειρισμού, ώστε να τη χρησιμοποιήσει για να να επιτύχει το στόχο αυτό. Αλλά περισσότερο χρειάζεται μυαλό...).
- Σεβασμός στους άλλους χρήστες του δρόμου (με σειρά: πεζοί, ποδηλάτες, μοτοσυκλετιστές, άλλοι οδηγοί) κατά προτεραιότητα σε σχέση με τον ίδιο. Για το λόγο αυτό ο Πραγματικός Οδηγός σπανιότατα γίνεται αντικείμενο ύβρεων ή χαρακτηρισμών από άλλους χρήστες, στην πραγματικότητα γίνεται ελάχιστα αντιληπτός.
Τώρα για το θέμα, ποιός είναι ο Μέσος Οδηγός (ΤΜ), αν πιστέψουμε τα γραφόμενα στο http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=47983 είναι τελείως UFO
-
- Συνεχής αντίληψη των συνθηκών κίνησης (οδηγός, αυτοκίνητο, δρόμος) και προσαρμογή του σε αυτές ώστε να κινείται όσο το δυνατόν (α) ασφαλέστερα (β) ταχύτερα. Για το λόγο αυτό ο Πραγματικός Οδηγός παθαίνει πολύ λίγα ατυχήματα, ασχέτως φταίχτη, και μόνο σε πολύ σύνθετες και δύσκολο να προβλεφθούν συνθήκες. Σε απλά Ελληνικά, he gets out of harm's way (και στο σημείο αυτό χρειάζεται κάποιες φορές η ικανότητα χειρισμού, ώστε να τη χρησιμοποιήσει για να να επιτύχει το στόχο αυτό. Αλλά περισσότερο χρειάζεται μυαλό...).
- Σεβασμός στους άλλους χρήστες του δρόμου (με σειρά: πεζοί, ποδηλάτες, μοτοσυκλετιστές, άλλοι οδηγοί) κατά προτεραιότητα σε σχέση με τον ίδιο. Για το λόγο αυτό ο Πραγματικός Οδηγός σπανιότατα γίνεται αντικείμενο ύβρεων ή χαρακτηρισμών από άλλους χρήστες, στην πραγματικότητα γίνεται ελάχιστα αντιληπτός.
Και κάπου εδώ κολάει η φάτσα του Άρη Σταθάκη με τίτλο δίπλα 'ο ΚΑΛΟΣ οδηγός'.
Και αντικειμενικά ένας οδηγός για να είναι καλός πρέπει να πληροί τα παραπάνω.
Το αντίθετο, δηλαδή ΚΑΚΟΣ είναι ξεκάθαρο.Το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ οδηγός πού στο μόριο κολλάει;
@Nikos
Νίκο συνεχίζεις να λες το ίδιο πράγμα με μένα αλλά ...διαφωνείς.
Για να καταλάβει και να δείξει κάποιος κάτι παραπάνω στο θέμα οδήγηση πρέπει να τα σκάσει σε λάστιχα, σε βενζίνες, σε πίστες έστω ως χομπίστας.
Παίρνοντας τσάρκα τους φίλους του με το σαξόραλο ή το Κορόλα του μπαμπά του και κάνοντας κόντρες στο φανάρι δεν νομίζω ότι μπορεί να δείξει κάτι παραπάνω εκτός από επικινδυνότητα. -
Ο χρήστης vlasis-b έγραψε:
Επειδη σε αυτο το φορουμ βλεπω διαφορα εχω να πω χαλαρωστε μη κανετε τους εξυπνους και οπως ειχε πει και ο στιβ μακουιν σε μια ταινια του χαλαρωστε λοιπον και επιστρεφωντας στο θεμα μας ΜΕΣΟΙ οδηγοι ειμαστε ΟΛΟΙ μας (εκτος και αν στο φορουμ υπαρχει καποιος οδηγος αγωνων ή καποιος ντριφτας κτλ αν και νομιζω οτι δεν υπαρχει)Ένα ντρίφτη πάντως τον έχουμε εδώ μέσα. Βέβαια το παίζει Τσούτσιγια, με πισωκούνα rotary εργαλείο, ενώ στη πραγματικότητα είναι καπετάνιος ψαρότρατας...
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Εγω τότε δηλώνω λεσβια.Όλοι οι Π.Α. (Πραγματικοί Άντρες) λεσβίες είναι. Τους αρέσουν οι γυναίκες!
σύμφωνα με τα παραπάνω, ο μέσος οδηγός, δεν θα είχε κάνει account στο 4ΤF
Φυσικά και έχει κάνει. Υπάρχουν ένα σωρό θέματα στον αντίλογο που δεν καλύπτονται εύκολα από άλλα φόρουμ οπότε κάποιος ανοίγει ακάουντ για να επιλέξει στρώμα, αθλητικά παπούτσια για τρέξιμο, ξυλόσομπα, καφετιέρα και φυσικά να εκφράσει τον πόνο του για την έλευση του ΔΝΤ.
Και για να παραμείνω οφτόπικ δεν υπάρχουν αυτοδημιούργητα ταλέντα στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ακόμα και αυτός που παίρνει το σαπάκι έσκορτ και πηγαίνει αέρα στα χιόνια αντί να κυνηγάει καυτές δίμετρες σκανδιναβές και μετά από 15 χρόνια να λούζεται με σαμπάνια περιχαρής στο καπώ μίας αμαξάρας ανάμεσα στις βελανιδιές της Ουαλίας, έχει ακόμα και έτσι τη δυνατότητα να ξεκινάει από μικρός ένα ακριβό χόμπι, που η αγοραστική δύναμη* του μέσου πολίτη δεν την φτάνει.
Και μετά από πολλή προσπάθεια να μείνω όν τόπικ ας δώσω τον ορισμό μου:
Μέσος οδηγός είναι ο οδηγός που βαριέται πλέον να οδηγήσει και το κάνει από ανάγκη**
ΥΓ: Μεγάλη απορία ενός πρωτόγωνου χρήστη του ΗΥ. Πως μπήκαν τα άπερκέις γράμματα στον τίτλο και στο θέμα?
*επειδή είμαστε μετά ΔΝΤ εποχή ας διασαφηνίσουμε ότι βγάζουμε τον εθνικό δανεισμό έτσι για να μην μας την μπαίνουν οι ψειρες.
**βαριέμαι να διαβάσω τα μεγάλα σεντόνια αναλυτικά, και επειδή είναι κάτι το αυτονόητο είμαι σχεδόν βέβαιος πως κάποιος άλλος θα τον έχει δώσει. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
.... ώστε να κινείται όσο το δυνατόν (α) ασφαλέστερα (β) ταχύτερα.
....ο Πραγματικός Οδηγός σπανιότατα γίνεται αντικείμενο ύβρεων ή χαρακτηρισμών από άλλους χρήστες, στην πραγματικότητα γίνεται ελάχιστα αντιληπτός.....Δυστυχώς στην Ελλαδάρα μας που ο καθένας κοιτάει πόση την έχει ο γείτονας όποιος πάει πιο γρήγορα από τον κάθε 'γλήγορο' 'μέσο οδηγό' γίνεται άμεσα αντιληπτός και στόχος προς εξολόθρευση. Επειδή βέβαια ο ΠΟ αυτό το ξέρει και το καταλαβαίνει και για να μην προκαλέσει επικίνδυνη κατάσταση αναγκάζεται να κινείται τελικά όχι ταχύτερα και να καμουφλάρεται σαν μέσος οδηγός.... Σκέφτομαι μήπως τελικά δεν υπάρχουν ΠΟ παρά μόνο σε άδειους δρόμους και πίστες;;;....
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Επειδη σε αυτο το φορουμ βλεπω διαφορα εχω να πω χαλαρωστε μη κανετε τους εξυπνους και οπως ειχε πει και ο στιβ μακουιν σε μια ταινια του χαλαρωστε λοιπον και επιστρεφωντας στο θεμα μας ΜΕΣΟΙ οδηγοι ειμαστε ΟΛΟΙ μας (εκτος και αν στο φορουμ υπαρχει καποιος οδηγος αγωνων ή καποιος ντριφτας κτλ αν και νομιζω οτι δεν υπαρχει)
Ένα ντρίφτη πάντως τον έχουμε εδώ μέσα. Βέβαια το παίζει Τσούτσιγια, με πισωκούνα rotary εργαλείο, ενώ στη πραγματικότητα είναι καπετάνιος ψαρότρατας...
τα ναυτάκια που γ@# γίνανε καπετάνιοι
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
ΥΓ: Μεγάλη απορία ενός πρωτόγωνου χρήστη του ΗΥ. Πως μπήκαν τα άπερκέις γράμματα στον τίτλο και στο θέμα?
Δεν είναι uppercase αλλά ειδικός χαρακτήρας. Μπορείς να το βρεις στο Character Map (Start - Accesories - System Tools - Character Map) ή κρατώντας πατημένο το πλήκτρο Alt, πληκτρολογώντας 0153 στο NumPad και μετά αφήνοντας το Alt.
http://answers.yahoo.com/question/index ... 356AAzhMqI -
Στην Ελλαδα δεν υπαρχει μεσος οδηγος.......μονο οδηγος με μεσον!!!!!
Ο Μέσος Οδηγός™