Αεριτζήδες, πολύ σωστά! Δεν ξέρω αν είναι πολιτική της εταιρίας ή απλά διάθεση του κάθε υπευθύνου συνεργείου, πάντως ξέρω ότι μπορείς πολύ εύκολα να φύγεις άπραγος από εκεί. Και δυστυχώς, η εγγύηση που τόσοι πολλοί αναζητούν, κάνει φτερά. Και να σας πω, μου φαίνεται και σωστό με βάση το τι μπορεί να ακούσουν οι άνθρωποι. Προχθές που βρισκόμουν στη Seat, ένας παππούς ζητούσε αντικατάσταση (μέσα στην εγγύηση) του ραδιοφώνου. Λεπτομέρεια Ι: Το αυτοκίνητό του ήταν 5 ετών και Λεπτομέρεια ΙΙ: Η εγγύηση ήταν 2 ετών. Άρχισε να λέει ότι τα εξαρτήματα είναι προγραμματισμένα να χαλάνε μόλις περάσει η εγγύηση και ότι δεν ήταν τυχαίο αυτά που του έλεγαν για τη Seat και ότι θα τη δυσφημίσει. Άρα, και οι αντιπρόσωποι πρέπει να προστατεύονται από τέτοιους πελάτες...
Υ.Γ. Πρώτη φορά είδα υπάλληλο αντιπροσωπείας να τα έχει τόσο χαμένα! Πολύ καλό!