-
Αεριτζήδες, πολύ σωστά! Δεν ξέρω αν είναι πολιτική της εταιρίας ή απλά διάθεση του κάθε υπευθύνου συνεργείου, πάντως ξέρω ότι μπορείς πολύ εύκολα να φύγεις άπραγος από εκεί. Και δυστυχώς, η εγγύηση που τόσοι πολλοί αναζητούν, κάνει φτερά. Και να σας πω, μου φαίνεται και σωστό με βάση το τι μπορεί να ακούσουν οι άνθρωποι. Προχθές που βρισκόμουν στη Seat, ένας παππούς ζητούσε αντικατάσταση (μέσα στην εγγύηση) του ραδιοφώνου. Λεπτομέρεια Ι: Το αυτοκίνητό του ήταν 5 ετών και Λεπτομέρεια ΙΙ: Η εγγύηση ήταν 2 ετών. Άρχισε να λέει ότι τα εξαρτήματα είναι προγραμματισμένα να χαλάνε μόλις περάσει η εγγύηση και ότι δεν ήταν τυχαίο αυτά που του έλεγαν για τη Seat και ότι θα τη δυσφημίσει. Άρα, και οι αντιπρόσωποι πρέπει να προστατεύονται από τέτοιους πελάτες...
Υ.Γ. Πρώτη φορά είδα υπάλληλο αντιπροσωπείας να τα έχει τόσο χαμένα! Πολύ καλό!
-
Προσωπικα μολις παρελαβα το αυτοκινητο μου ειπαν να παω στα 1500χλμ για αλλαγη λαδιων με δωρεαν εργασια. Το εκανα χωρις δευτερη κουβεντα. Δεν ξερω αν εκανε καλο ή ηταν περιττο αλλα σε καμια περιπτωση δεν πιστευω οτι εκανε κακο. Για 20€ δεν νομιζω οτι αξιζει το ρισκο..
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Εγω παντως θα δωσω μεγαλη σημασια στο στρωσιμο μεχρι τα 2.000με 3000 χλμ,κυριως στη θερμοκρασια, δλδ να ζεστενεται και να κρυωνει ομοιομορφα.
Τι εννοείς 'να κρυώνει ομοιόμορφα'?
Να δουλευει λιγο στο ρελαντι πριν το σβησω.
Πόση ώρα δηλαδή? αν είναι για κάποια δευτερόλεπτα οκ αλλα για πιο πολύ σιγά μην περιμένω να κρυώσει για να βγω.
-
Αυτο που ρωτα ο BILL33 ειναι σημαντικο και ενδιαφερον; Ξερει οντως καποιος αν τα λαδια 'πρωτης τοποθετησης' ειναι τα ιδια με αυτα που θα βαλουμε και μετα; Η μηπως τα πρωτα ειναι απλα ορυκτελαια πχ και τα επομενα ημισυνθετικα;
-
@xristos69 :Μιλαω για ενα λεπτο περιπου,οχι για παραπανω.
-
Το λάδι ΠΡΩΤΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ του κατασκευαστή είναι ειδικό λάδι και πρέπει να μένει στον κινητήρα για όσο διάστημα συνιστά ο κατασκευαστής. Αυτοί που το αλλάζουν πολύ σύντομα δεν στρώνουν σωστά τον κινητήρα τους.
Νομίζω ότι η Honda έχει ένα ορυκτέλαιο με πολύ MOLY (δεν ξέρω και τι άλλο πρόσθετο).
-
Μια επίσκεψη στον ακόλουθο δικτυακό τόπο θα λύσει πολλές από τις απορίες σας. Περιέχει πολλές αναλύσεις λαδιών με πολλά είτε λίγα χιλιόμετρα.
http://theoildrop.server101.com/ubb/ultimatebb.php?ubb=forum;f=3
Αρκεί να γνωρίζετε κάποια στοιχειώδη αγγλικά. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Το λάδι ΠΡΩΤΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ του κατασκευαστή είναι ειδικό λάδι και πρέπει να μένει στον κινητήρα για όσο διάστημα συνιστά ο κατασκευαστής. Αυτοί που το αλλάζουν πολύ σύντομα δεν στρώνουν σωστά τον κινητήρα τους.Νομίζω ότι η Honda έχει ένα ορυκτέλαιο με πολύ MOLY (δεν ξέρω και τι άλλο πρόσθετο).
ε τότε αφου είναι τόσο καλό, να μάθουμε ποιο λάδι είναι και να βάζουμε αυτό συνέχεια.
-
H kathe mixani xriazetai diaforetiko aritmo km yia strosimo, yiati kamia mixani den einai i idia, kai sin tis allis oso proxora i texnologia kai stis mixanes kai sta ladia, i allagi sto ladi den epireazei eidiaitera to strosimo....px otan pira tin Xsara 1.4, h topiki Citroen mouxe kathorisei allagi stis 1500 opos kai ekana. H mixani omos arxise na ...'anigei' giro stis 5-6000 kai na ...einai etimi giro stis 9-10000. fisika apo tis 3000 ego eixa arxisei ta gkazia alla pantote me ligi prosoxi (apefevga ta kokkina). Otan pira to Clio diesel (nai iparxoun kai afta!), h topiki renault mou kathorisei tin proti allagi stis 5000. pistepste me i mixani itan ...nekri mexri tis 10000. tora me tin C5 1.6HDi (diesel kai afti), mou xoun kathorisei proti allagi stis 7500.... ekino pou proseksa einai otan ekana test drive ti C5 eixa odigisei 2 ksexorista amaksia. Sto ena eniotha ti mixani anikti (paroti eixe 50km) kai sti defteri eniotha ti mixani klisti(paroti 100km).
Pou thelo na katalikso? Akoulouthoume tis odigies tis etairias (yia apofigi opoiadipote talaiporias mellontika, des eggiisi yia kai i diatirisi tis eksartatai an paei yia ladia ktl sta kathorismena km!!!), alla niothoume kai ti mixani apo monoi mas...px an anevazei efkola strofes, an akougetai traxia ktl.
-
**Mikros **επειδή κοιτάζω το 407 με τον 1.6HDi μπορείς να μου μεταφέρεις τις εντυπώσει σου από αυτόν τον κινητήρα (επιδόσεις, θόρυβος, κατανάλωση).
Επίσης ο κατασκευαστής κάθε ποτέ λέει για service – αλλαγή λαδιών και τι περιλαμβάνει;
Πρόβλημα με ποιότητα πετρελαίου είχες;
Επίσης ένδειξη στα όργανα για στάθμη στην υδατοπαγίδα έχει;Σε ευχαριστώ προκαταβολικά.
-
OK, to C5 akoma den to xo paralavei ara den exo sxolia yia afto. To 407 toxounai dio filoi mou... apo afti ti mikri empiria, me to ntepozito gemato kanei giro sta 700+km pou den einai katholou asxima. apo thorivo einai arketa kalo mesa stin poli, alla me 110 - 120 einai telios athorivi i mixani!!! protimisa tin c5 yia teseris logous.... design, logo allagis me xsara, anartisi tipiki citroen kai to c5 to vrika pio athorivo apo to 407, mallon thaxei kaliteri ixomonosi....a! einai kai ligaki pio grigoro! to 407 sto sinisto anepifilakta idiaitera me ta cream dermatina kathismana kai to ksilo sto tamplo....
Ößëå mikros, óå ðáñáêáëþ íá ãñÜöåéò ÅëëçíéêÜ, áðü óåâáóìü óôéò åðéèõìßåò ôùí ïéêïäåóðïôþí ìáò 4Ô (âë. Ïäçãßåò ÷ñÞóçò), óôá ìáôÜêéá ìáò êáé, öõóéêÜ, óôçí ÅëëçíéêÞ ãëþóóá
(Moderator nass)
-
Οταν δουλεύει ο κινητήρας στο ρελαντί ζεστένεται περισσότερο. Και για αυτό παίρνει μπροστά το βεντιλατέρ . Όταν κινείται το αμάξι ο κινητήρας ψύχεται καλύτερα λόγω της ροής του αέρα στο ψυγείο.
-
Μιας και 'ξαναζωντένεψε' το θέμα και για όσους έχουν RENAULT και τους ενδιαφέρει.
Το λάδι πρώτης τοποθέτησης των RENAULT είναι το ELF EVOLUTION SXR 5W30, το οποίο και μπορεί να βρει ο καθένας μετά στο εμπόριο
Εξαιρούνται οι κινητήρες της RENAULT SPORT αλλά και τα άλλα 2000cc και πάνω μοτέρ, που έχουν σαν πρώτη τοποθέτηση το ELF EXCELLIUM LDX 5W40 που επίσης βρίσκεται στο εμπόριο
Και τα δύο είναι συνθετικά.
Φυσικά και δεν χρειάζεται αλλαγή μετά από 2000χλμ. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Εγω παντως θα δωσω μεγαλη σημασια στο στρωσιμο μεχρι τα 2.000με 3000 χλμ,κυριως στη θερμοκρασια, δλδ να ζεστενεται και να κρυωνει ομοιομορφα.
.....Αλλωστε δεν ξερουμε πως λειτουργησε η μηχανη απο την στιγμη που πρωτοαναψε μεχρι που ηρθε το αμαξι στα χερια μας.Και μην κοιταμε μονο χλμ γιατι αν δουλευει κανα μισαωρο στο ρελαντι στο καραβι ή στην αυτοκινηταμαξα εχει ηδη στρωθει .Τα περί θερμοκρασίας πάνε στη θεωρία heat cycling που μάλλον δεν απαιτείται κατά το στρώσιμο σύγχρονων εργοστασιακών αυτοκινήτων. Ισχύει όμως μετά από ρεκτιφιέ όπου τα μέταλλα δεν έχουν υποστεί τις ειδικές θερμικές επεξεργασίες. Το ότι είναι καλό να μην σβήνουμε τον κινητήρα μόλις τον έχουμε ξεθεώσει και να του δώσουμε λίγο χρόνο να διώξει θερμότητα είναι αυτονόητο και δεν έχει σχέση με το στρώσιμο.
Το να είναι στο ρελαντί δεν συνιστά στρώσιμο. Πρέπει να λειτουργεί με κάποιο φορτίο για να υπάρχουν τριβές ικανές να στρώσουν κινητήρα. -
Φίλε thvarveris, έχω μια ερώτηση.
Εγώ στο Megane μου αλλάζω λάδια ανα 10000 χλμ και πάντα τους ζητώ να βάζουν τα Excellium 5W-40.
Πριν λίγες μέρες έκανα το σέρβις των 30000 χλμ. και επειδή στα 28000 χλμ είχα πάει για αλλαγή λαδιών (excellium 5W-40) τους ζήτησα να μην τα ξανααλλάξουν. Δυστυχώς μάλλον ο μάστορας δεν το σημείωσε στην καρτέλα και μου τα αλλάξανε με τα Evolution 5W-30.
Επειδή είμαι λίγο ψείρας θα θελα να ρωτήσω αν ξέρεις σε τι υπολείπονται τα Evolution απο τα Excellium.
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Φίλε thvarveris, έχω μια ερώτηση.Εγώ στο Megane μου αλλάζω λάδια ανα 10000 χλμ και πάντα τους ζητώ να βάζουν τα Excellium 5W-40.
Πριν λίγες μέρες έκανα το σέρβις των 30000 χλμ. και επειδή στα 28000 χλμ είχα πάει για αλλαγή λαδιών (excellium 5W-40) τους ζήτησα να μην τα ξανααλλάξουν. Δυστυχώς μάλλον ο μάστορας δεν το σημείωσε στην καρτέλα και μου τα αλλάξανε με τα Evolution 5W-30.
Επειδή είμαι λίγο ψείρας θα θελα να ρωτήσω αν ξέρεις σε τι υπολείπονται τα Evolution απο τα Excellium.
Μην ανησυχείς καθόλου! Σε σεμινάριο της ELF που είχα παρακολουθήσει μας είχε ειπωθεί ότι ουσιαστικά υπάρχουν ελάχιστες διαφορές ανάμεσα στους δύο αυτούς τύπους λαδιού.Είναι και τα δύο συνθετικά και όπως έγραψα το ΕVOLUTION δεν κάνει για τα μοτερ F4R δηλαδή για τα 'μεγάλα' μοτέρ για να στο πω χονδρικά από 2000cc και πάνω προφανώς λόγω διαφορετικών ανοχών στα μέταλα τον μοτέρ αυτών.Το EVOLUTION είναι προσανατολισμένο στην οικονομία αφού αναπτύσονται μέσα στον κινητήρα μικρότερες υδραυλικές αντιστάσεις λόγω του μικρού ιξώδους.
Η ELF υποστηρίζει ότι τελικά κερδίζεις δύο μέρες δωρεάν οδήγηση το μήνα κατά μέσο όρο αν χρησιμοποιείς αυτό το λάδι.
Οι τεχνικοί μάλιστα της ΕLF υποστηρίζουν ότι με το λάδι αυτό δουλεύουν για λίγους γύρους ρονταρίσματος τα μοτερ της RENAULT F1!
Οπότε κανένα πρόβλημα δεν έχεις.Και τα διαστήματα που αλλάζεις λάδια είναι λίγο μικρά.Θα μπορούσες άνετα κάθε 15000χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα, αλλά και πάλι καλό κάνεις στο μοτέρ σου.
Οπότε κανένα πρόβλημα.Το μόνο που θα 'προσέξεις' θα είναι όταν αλλάζεις λάδι με διαφορετικό ιξώδες όπως εσύ να αλλάζεις και το φίλτρο του λαδιού.Αλλά και να μην το έκανες δεν είναι και έγκλημα.
Περισσότερες τεχνικές λεπτομέρεις για τα λάδια της ELF μπορείς να βρείς και εδώ http://www.lubrifiants.elf.com/
Πρώτη αλλαγή λαδιών στα 1500 - 2500χλμ - μύθος?