-
Καλησπέρα σας!!
Θα θελα να ρωτήσω την γνώμη σας για το Nissan Tiida μοντέλο 12/2008 compact...Δεν είδα να κυκλοφορεί πολύ και είμαι λίγο επιφυλακτικός
Σας παρακαλώ να με διαφωτίσετε!!!!!!!
Ευχαριστώ!!!!! -
Καλησπέρα σας!!
Θα θελα να ρωτήσω την γνώμη σας για το Nissan Tiida μοντέλο 12/2008 compact...Δεν είδα να κυκλοφορεί πολύ και είμαι λίγο επιφυλακτικός
Σας παρακαλώ να με διαφωτίσετε!!!!!!!
Ευχαριστώ!!!!! -
Καλησπέρα σας!!
Θα θελα να ρωτήσω την γνώμη σας για το Nissan Tiida μοντέλο 12/2008 compact...Δεν είδα να κυκλοφορεί πολύ και είμαι λίγο επιφυλακτικός
Σας παρακαλώ να με διαφωτίσετε!!!!!!!
Ευχαριστώ!!!!! -
Μακριά. Χάλια οδική συμπεριφορά, στα όρια του επικίνδυνου σε ορισμένες καταστάσεις. Ευτυχώς για όλους μας που δεν κυκλοφορεί
-
Επικινδυνο δεν ειναι. Κλασικο υποστροφικο μικρομεσαιο με δυνατο και αξιοπιστο ομως κινητηρα. Δεν πουλησε διοτι ακριβο και ... ασχημο. Ποιοτητα εσωτερικου ... μεξικανικη αλλα αποδεκτη σε εμφανιση. Καλο σε χωρους.
Φανταζομαι χαρα που θα παρει ο πρωην κατοχος που θα του φυγει!!! Μεγαλο μειον η εμφανιση του.Sent from my HTC Desire using Tapatalk
-
Και έντονες τάσεις γυρίσματος στο απότομο φρενάρισμα σε στεγνό οδόστρωμα. Αν δεν ενεργήσεις γρήγορα, κινδυνεύεις να έρθεις κάθετα στο δρόμο, παρά την ύπαρξη ABS που θεωρητικά αναλαμβάνει το ομαλό φρενάρισμα. Ευτυχώς δεν έχω εμπειρία από αντίστοιχη κατάσταση σε βρεγμένο οδόστρωμα. Συγνώμη, αλλά συγκρινόμενο με τα λοιπά αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας θα το θεωρούσα επικίνδυνο για τη μητέρα ή την κοπέλα μου.
Για το άσχημο θα συμφωνήσω απόλυτα, απλά αυτό είναι υποκειμενικό. Για να ενδιαφέρει τον eliot, υποθέτω ότι δεν θα τον απωθεί η σχεδίαση. Προσωπικά θα προτιμούσα οποιοδήποτε άλλο Nissan. -
ενα αυτοκινητο που τουλαχιστον εμφανισιακα ειναι 10χρονια πισω απο την εποχη του......
-
Ο χρήστης trader έγραψε:
Και έντονες τάσεις γυρίσματος στο απότομο φρενάρισμα σε στεγνό οδόστρωμα.Απαραίτητη η αλλαγη διαστασης των ελαστικών. Βαρύ αμαξωμα με στενά ψηλοπρόφιλα ελαστικά και τα 75 άλογα δεν μπορεί να κρατήσει. Ιδιαίτερη μελέτη στο στησιμο του αμαξιού δεν πρέπει να έγινε.
Από μια μικρή εμπειρία στο 1,8 (αν θυμαμαι καλά με περίπου 125 άλογα) κλασικό Nissan τιμόνι (αρνητική αποψη), κλασικό Nissan κιβώτιο (θετική αποψη), πολύ μαλακή αναρτηση και μεγάλες κλίσεις σε συνεργασία με έναν πολύ δυνατο και γκαζάτο κινητηρα. Σε θεμα κατευθυντικοτητας παντως δεν υστερεί παραπανω απο τα υπολοιπα οικογενειακά επιβατικά. -
Μόλις μπήκα στο site της Nissan , παίζει τρελή προσφορά -3500e, Με απόσυρση κατεβαίνει στα 11 χιλιάρικα !!!!!!!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Και έντονες τάσεις γυρίσματος στο απότομο φρενάρισμα σε στεγνό οδόστρωμα.
Απαραίτητη η αλλαγη διαστασης των ελαστικών. Βαρύ αμαξωμα με στενά ψηλοπρόφιλα ελαστικά και τα 75 άλογα δεν μπορεί να κρατήσει. Ιδιαίτερη μελέτη στο στησιμο του αμαξιού δεν πρέπει να έγινε.
Από μια μικρή εμπειρία στο 1,8 (αν θυμαμαι καλά με περίπου 125 άλογα) κλασικό Nissan τιμόνι (αρνητική αποψη), κλασικό Nissan κιβώτιο (θετική αποψη), πολύ μαλακή αναρτηση και μεγάλες κλίσεις σε συνεργασία με έναν πολύ δυνατο και γκαζάτο κινητηρα. Σε θεμα κατευθυντικοτητας παντως δεν υστερεί παραπανω απο τα υπολοιπα οικογενειακά επιβατικά.Οπότε τι προτείνεις για ζάντες και ελαστικά???
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Μόλις μπήκα στο site της Nissan , παίζει τρελή προσφορά -3500e, Με απόσυρση κατεβαίνει στα 11 χιλιάρικα !!!!!!!Εχεις δει τι co2(άρα τι τέλη πληρώνει)έχει ?Γενικά το αυτοκίνητο είναι απαίσιο(χρόνια θα περάσουν για να ξεπεραστεί αυτή η σχεδιαστική μαεστρία,ιδίως στο σεντάν αμάξωμα),κακό οδηγικά(έντονες κλίσεις στις στροφές,κάτι σαν hyundai accent τέλη δεκαετίας 90) και γενικά δεν έχει κάτι που να ξεπερνά τη βάση.Λάστιχα έχει 195/65/15,άρα θέλει τουλάχιστον 205/55/16 και κανένα bilstein b8 για να κάτσει τουλάχιστον κάτω αυτό το πλεούμενο.Η νισσάν ψάχνει να βρει κανένα θύμα ακόμα για να τα ξεφορτωθεί κακήν κακώς.Μόνο στους χώρους και στην αξιοπιστία τα πάει καλά.Μακριά λέμε .Ακόμα και 11 ή 12 χιλιάδες να κάνει,καλύτερα μτχ 2ετίας ford focus 1.6 ή nissan qashqai .
-
Δεν είναι τα λάστιχα το πρόβλημα του αυτοκινήτου αυτού ρε παίδες, μην τρελαθούμε κιόλας.
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
... (χρόνια θα περάσουν για να ξεπεραστεί αυτή η σχεδιαστική μαεστρία,ιδίως στο σεντάν αμάξωμα) ...Uploaded with ImageShack.us
Δεν είναι τα λάστιχα το πρόβλημα του αυτοκινήτου αυτού ρε παίδες, μην τρελαθούμε κιόλας.
Μια άλλη διασταση ζαντολαστιχου και ένα καλύτερο σετ αμορτισερ σιγουρα θα φτιάξουν την συμπεριφορά του. Τεχνολογικά δεν είναι δα και τοσο πίσω.
Ποσο καλύτερο μπορεί να είναι ένα Astra Sedan, η Corolla κλπ!
Στις λεπτομεριες του στησίματος και στις επιλογές απορτισερ/ελαστικών κρίνεται η συμπεριφορά τους. -
Αν ψάχνεις έναν αξιόπιστο ανθρωπομεταφορέα είναι μια εξαιρετική επιλογή. Πας από το Α στο Β άνετος , επιπλέον δείχνει σουλουπομένο σε ορισμένους χρωματικούς συνδυασμούς.
Nissan Tiida 1.6 , έτος λανσαρίσματος στην Ελληνική αγορά 2007 .
ΚΟΣΤΟΣ
ΤΙΜΗ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ: 16.690€ ....
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12026.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Μια άλλη διασταση ζαντολαστιχου και ένα καλύτερο σετ αμορτισερ σιγουρα θα φτιάξουν την συμπεριφορά του. Τεχνολογικά δεν είναι δα και τοσο πίσω.
Ποσο καλύτερο μπορεί να είναι ένα Astra Sedan, η Corolla κλπ!
Στις λεπτομεριες του στησίματος και στις επιλογές απορτισερ/ελαστικών κρίνεται η συμπεριφορά τους.Άλλες επιλογές σε ανάρτηση ναι, λόγω αυτής είναι βάρκα στο γιαλό, όχι λόγω ελαστικών.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
ενα αυτοκινητο που τουλαχιστον εμφανισιακα ειναι 10χρονια πισω απο την εποχη του......Μακάρι να ήταν έτσι αλλά δεν είναι.
Απλά το Tiida προσπάθησε και προσπαθεί να παντρέψει το νέο με το παλιό.Και κάπου εκεί χάλασε η μαγιά.Εμένα ποιο πολύ μου αρέσουν τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν πριν 10 και 15 χρόνια.
Τα καινούρια αυτοκίνητα με παραπέμπουν ποιο πολύ σε 'πασχαλιάτικα αυγά'...Όλα ίδια μου φαίνονται...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
ενα αυτοκινητο που τουλαχιστον εμφανισιακα ειναι 10χρονια πισω απο την εποχη του......
Μακάρι να ήταν έτσι αλλά δεν είναι.
Απλά το Tiida προσπάθησε και προσπαθεί να παντρέψει το νέο με το παλιό.Και κάπου εκεί χάλασε η μαγιά.Εμένα ποιο πολύ μου αρέσουν τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν πριν 10 και 15 χρόνια.
Τα καινούρια αυτοκίνητα με παραπέμπουν ποιο πολύ σε 'πασχαλιάτικα αυγά'...Όλα ίδια μου φαίνονται...
Εξαρτάται. Είχε άσχημα κουτιά πριν 15 χρόνια, έχει και παραφορτωμένους καρνάβαλους σήμερα. Όμορφα αυτοκίνητα όμως υπάρχουν σε όλες τις εποχές.
-
Οff topic
Απο την Νισσάν δεν θα ξεχάσω στα μικρομεσαία το 1ο Αλμέρα που το είχα στα αγαπημένα μαζί με ΖΧ, Μπράβο, 145/146 και Δέλτα. Όταν πρωτοήλθε το 95 στην Ελλάδα οι 4Τ είχαν ένα ραπόρτο στην κυριολεξία ύμνος πρός το αυτοκίνητο. Πολύ καλή ποιότητα, εξίσου καλοί χώροι και τα ίδια θετικά για οδική συμπεριφορά και κινητήρες. Ακόμα το σχήμα του ήταν αρκετά συμπαθητικό για τότε. http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=1649
Κρίμα πολύ κρίμα που η εταιρία απέτυχε τόσο πολύ με το Τίιντα.
Τέλος off topic
-
Επιτάλους, άνοιξε το thread που τόσο έλειπε. Τώρα το forum είναι πλήρες.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
ενα αυτοκινητο που τουλαχιστον εμφανισιακα ειναι 10χρονια πισω απο την εποχη του......
Μακάρι να ήταν έτσι αλλά δεν είναι.
Απλά το Tiida προσπάθησε και προσπαθεί να παντρέψει το νέο με το παλιό.Και κάπου εκεί χάλασε η μαγιά.Εμένα ποιο πολύ μου αρέσουν τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν πριν 10 και 15 χρόνια.
Τα καινούρια αυτοκίνητα με παραπέμπουν ποιο πολύ σε 'πασχαλιάτικα αυγά'...Όλα ίδια μου φαίνονται...
Εξαρτάται. Είχε άσχημα κουτιά πριν 15 χρόνια, έχει και παραφορτωμένους καρνάβαλους σήμερα. Όμορφα αυτοκίνητα όμως υπάρχουν σε όλες τις εποχές.
ε, ναι σίγουρα.
Είχα το μυαλό μου σε συγκεκριμένα αυτοκίνητα.
nissan tiida