-
Καλημέρα σε όλους,
καλώς σας βρήκα (πρώτο μήνυμα, αν και διαβάζω τακτικά).
Ενδιαφέρομαι εδώ και καιρό να αγοράσω μεταχειρισμένο
Audi TT quattro της 2λιτρης γενιάς (MKII πρέπει να είναι) αλλά quattro, ωστόσο δεν βρίσκω σε μεταχειρισμένο απολύτως τίποτα.
Γνωρίζει κανείς τι πως και γιατί; Δεν μιλάω για TTS, το απλό ποταπό TT Θέλω να πω οκ θα καίει ελάχιστα παραπάνω, θα έχει και κάποια έξοδα περισσότερα αργότερα στη συντήρηση, μα κανείς δεν τα αγόραζε πρό κρίσης;
Στο car.gr, εδώ, autotriti.gr και σε πολλές μάντρες που έχω ψάξει τζίφος, απογοήτευση.Εν τω μεταξύ το παλίο το 1.8 με 225 πόνις quattro το είχαν πάρα πολλοί, συναίβει κάτι στο καινούργιο μοντέλο, έχει κανείς καμιά ιδέα; Ρωτάω γιατί και στο mobile.de η συντριπτική πλειοψηφία είναι μπροστοκούνες.
Επίσης κάτι τελευταίο, επειδή πρόσφατα ανακοινώθηκε η κατάργηση του φόρου πολυτελείας και ελάφρυνση του κόστος εκτελωνισμού μεταχειρισμένων euro4, αν ζητήσω από μαντρά να μου βρει το εν λόγω αυτοκίνητο από έξω γνωρίζει κανείς γενικά τι παίζει;
Θέλω να πω πόσα δίνω προκαταβολή (αν ο μηχανικός το βρει στουκαρισμένο τα χάνω τα λεφτά;), αν η Audι μπορεί να διασταυρώσει χιλιόμετρα πλάισιο κλπ, γενικά τι παγίδες θα πρέπει να προσέξω.Ελπίζω να μη σας κούρασα πολύ, ευχαριστώ για το χρόνο σας!
-
Καλημέρα σε όλους,
καλώς σας βρήκα (πρώτο μήνυμα, αν και διαβάζω τακτικά).
Ενδιαφέρομαι εδώ και καιρό να αγοράσω μεταχειρισμένο
Audi TT quattro της 2λιτρης γενιάς (MKII πρέπει να είναι) αλλά quattro, ωστόσο δεν βρίσκω σε μεταχειρισμένο απολύτως τίποτα.
Γνωρίζει κανείς τι πως και γιατί; Δεν μιλάω για TTS, το απλό ποταπό TT Θέλω να πω οκ θα καίει ελάχιστα παραπάνω, θα έχει και κάποια έξοδα περισσότερα αργότερα στη συντήρηση, μα κανείς δεν τα αγόραζε πρό κρίσης;
Στο car.gr, εδώ, autotriti.gr και σε πολλές μάντρες που έχω ψάξει τζίφος, απογοήτευση.Εν τω μεταξύ το παλίο το 1.8 με 225 πόνις quattro το είχαν πάρα πολλοί, συναίβει κάτι στο καινούργιο μοντέλο, έχει κανείς καμιά ιδέα; Ρωτάω γιατί και στο mobile.de η συντριπτική πλειοψηφία είναι μπροστοκούνες.
Επίσης κάτι τελευταίο, επειδή πρόσφατα ανακοινώθηκε η κατάργηση του φόρου πολυτελείας και ελάφρυνση του κόστος εκτελωνισμού μεταχειρισμένων euro4, αν ζητήσω από μαντρά να μου βρει το εν λόγω αυτοκίνητο από έξω γνωρίζει κανείς γενικά τι παίζει;
Θέλω να πω πόσα δίνω προκαταβολή (αν ο μηχανικός το βρει στουκαρισμένο τα χάνω τα λεφτά;), αν η Audι μπορεί να διασταυρώσει χιλιόμετρα πλάισιο κλπ, γενικά τι παγίδες θα πρέπει να προσέξω.Ελπίζω να μη σας κούρασα πολύ, ευχαριστώ για το χρόνο σας!
-
Καλημέρα σε όλους,
καλώς σας βρήκα (πρώτο μήνυμα, αν και διαβάζω τακτικά).
Ενδιαφέρομαι εδώ και καιρό να αγοράσω μεταχειρισμένο
Audi TT quattro της 2λιτρης γενιάς (MKII πρέπει να είναι) αλλά quattro, ωστόσο δεν βρίσκω σε μεταχειρισμένο απολύτως τίποτα.
Γνωρίζει κανείς τι πως και γιατί; Δεν μιλάω για TTS, το απλό ποταπό TT Θέλω να πω οκ θα καίει ελάχιστα παραπάνω, θα έχει και κάποια έξοδα περισσότερα αργότερα στη συντήρηση, μα κανείς δεν τα αγόραζε πρό κρίσης;
Στο car.gr, εδώ, autotriti.gr και σε πολλές μάντρες που έχω ψάξει τζίφος, απογοήτευση.Εν τω μεταξύ το παλίο το 1.8 με 225 πόνις quattro το είχαν πάρα πολλοί, συναίβει κάτι στο καινούργιο μοντέλο, έχει κανείς καμιά ιδέα; Ρωτάω γιατί και στο mobile.de η συντριπτική πλειοψηφία είναι μπροστοκούνες.
Επίσης κάτι τελευταίο, επειδή πρόσφατα ανακοινώθηκε η κατάργηση του φόρου πολυτελείας και ελάφρυνση του κόστος εκτελωνισμού μεταχειρισμένων euro4, αν ζητήσω από μαντρά να μου βρει το εν λόγω αυτοκίνητο από έξω γνωρίζει κανείς γενικά τι παίζει;
Θέλω να πω πόσα δίνω προκαταβολή (αν ο μηχανικός το βρει στουκαρισμένο τα χάνω τα λεφτά;), αν η Audι μπορεί να διασταυρώσει χιλιόμετρα πλάισιο κλπ, γενικά τι παγίδες θα πρέπει να προσέξω.Ελπίζω να μη σας κούρασα πολύ, ευχαριστώ για το χρόνο σας!
-
Όταν παρουσιάστηκε το δίλιτρο ΤΤ quattro είχαν φανεί ήδη οι προθέσεις της κυβέρνησης για ανελέητο χτύπημα στα δίλιτρα+ και επιπλέον ήταν και πανάκριβο. Επιπλέον οι περισσότεροι από αυτούς που ήθελαν να πάρουν ένα τέτοιο αυτοκίνητο έβαζαν κάτι παραπάνω το οποίο το είχαν και έπαιρναν TTS. Κάπως έτσι εξηγείται ότι δεν βρίσκεις πολλά.
Αν ψήνεσαι για ΤΤ quattro πάρε ένα από τα προηγούμενα που έχουν καλές τιμές και είναι και 1800. Επιπλέον ο κινητήρας είναι πολύ αξιόπιστος και τα ανταλλακτικά φτηνά. Αν θέλεις οπωσδήποτε το καινούριο πάρε ένα 1800. Το προσθιοκίνητο δίλιτρο σε σχέση με το 1800 μάλλον πως είναι χειρότερο αυτοκίνητο. Περισσότερο υποστροφικό και λόγω βάρους και λόγω ροπής.
Πρέπει να υπάρχουν πάντως δίλιτρα 4κίνητα. Στο car.gr έβλεπα κατά καιρούς διάφορα. -
Καταρχήν, σε ευχαριστώ για την απάντηση.
Ψάχνω για καινούργιο ΤΤ, το παλιό με χαλάει στην κατανάλωση και την μικρότερη καμπίνα, τον πιο νευρικό χαρακτήρα, θόρυβο κλπ που έχω κατά καιρούς διαβάσει. Για την καμπίνα, τουλάχιστον αυτή την αίσθηση πήρα όταν μπήκα στα γρήγορα στην θέση του οδηγού ενός φίλου με τέρμα καρέκλα. Είμαι 1,97
και γενικά σε SLK (new & old), S2000, MX5 δεν το συζητώ καν, και Ζ4 που έχω μπει έχω δεν είμαι άνετα.Στο καινούργιο ΤΤ αισθανόμουνα όμορφα Τέλος πάντων το παλιό απορρίπτεται...και ναι ήθελα τετρακούνα ακριβώς για να μην έχω υποστροφή με 200 μούλικα μόνο εμπρός. Γενικά έχω καταλάβει από όσα διαβάζω όλα αυτά τα χρόνια 180+ θες πίσω ή τετρακίνηση, σίγουρα υπάρχουν εξαιρέσεις τύπου Focus RS, Scirroco κλπ αλλά δεν ξέρω κατά πόσο μπορείς να τα δαμάσεις αυτά τα άλογα εκτός ευθείας.
Τέσπα μονολογώ, συνιστάς 1.8 που δεν το θέλω ή να περιμένω μέχρι κάτι να βρεθεί, το ελπίζω {και γω που νόμιζα το ζόρικο ήταν να μαζέψω τα λεφτά}
-
Μην ξεχνάς ότι όλα τα παριοδικά σε Ελλάδα και Αγγλία (εγώ αυτά παρακολουθώ) το είχαν ψιλοκράξει το ΤΤ quattro λόγω του αυξημένου βάρους του το οποίο είχε έντονα αρνητικό αποτέλεσμα στην οδική συμπεριφορά. Το απλό 2λιτρο με την κίνηση εμπρός ήταν πιο διασκεδαστικό στην οδήγηση και μπορεί να φαίνεται απίστευτο αλλά παρουσίαζε λιγότερη υποστροφή. Το ΤΤ δεν έχει το καλό quattro, αλλά haldex: μέχρι λοιπόν να 'καταλάβει' το σύστημα και να στείλει την κίνηση και πίσω, είχε ήδη πετάξει μούτρα. Οπότε όλοι κατέληγαν στο συμπέρασμα ότι δεν αξίζει να δώσεις τα αρκετά παραπάνω χρήματα για το TT quattro. Μετά που βγήκε και το 1.8, ουσιαστικά δεν υπήρχε λόγος καν να πάρεις το 2λιτρο. Το 1.8 ήταν αρκετά γρήγορο για τους περισσότερους και αρκετά φθηνότερο στην αγορά και τη συντήρηση. Αν βάλεις στην εξίσωση και το γεγονός ότι θέλεις το ανοιχτό, δε νομίζω ότι θα σου λείψουν πολύ αυτά τα 40 άλογα. Θεωρώ ότι δεν είσαι φανατικός του γκαζιού (με την υπερβολική έννοια 'αν δεν έχει 200 άλογα είναι τάφος') και δεν οδηγείς χωρίς αύριο, εκμεταλλευόμενος στο έπακρο το ζύγισμα του αυτοκινήτου πλασάροντάς το στις στροφές κτλ. Αν ήσουν κάτι τέτοιο δεν θα κοίταγες το ΤΤ. Οπότε αν δεν έχω κάνει λάθος σε αυτές τις υποθέσεις, προσωπική μου άποψη είναι ότι θα είσαι μια χαρά χωρίς την τετρακίνηση είτε στα 1.8 είτε στα 2.0 λίτρα.
-
Παρακαλώ, αλλά δε χρειάζονται ευχαριστίες.
Κοιτούσα στις αγγελίες και έβλεπα ότι υπάρχουν αρκετά TTS με σχετικά καλές τιμές. Γιατί δεν επιλέγεις ένα από αυτά αφού προφανώς δεν έχεις πρόβλημα με την κατοχή δίλιτρου και ότι αυτή συνεπάγεται; -
Δε νομιζω οτι εχει σχεση με τη φορολογια ,το οτι βρισκεις μονο προσθιοκινητα ΜΚ2.Ουτως ή αλλως σχεδον ολα ειναι διλιτρα.Ασε που εχουν πουληθει παρα πολλα στην Ελλαδα.Το 1,8 παρουσιαστηκε αρκετα αργοτερα απο το διλιτρο.
Το θεμα ειναι οτι το ΜΚ2 ειναι πολυ ανωτερο μηχανολογικα αυτοκινητο τοσο σε αναρτησεις οσο και σε πλαισιο σε σχεση με το ΜΚ1 ,το οποιο ειχε πολυ στενη συγγενεια με το Golf 4.Σκεψου οτι το προσθιοκινητο ΜΚ1 ειχε ημιακαμπτο πισω.Ετσι πηγαινοντας στο 4wd ειχες πολλαπλα οφελη ενω και το 225 ηταν και αυτο 1,8. -
Φίλε trader,
αυτό ήθελα από καιρό να το ρωτήσω, δηλαδή δεν στέλνει μόνιμα και στους 4 τροχούς παρά μόνο όταν αντιληφθεί το σύστημα έλλειψη πχ πρόσφυσης. Δηλαδή έχεις μια μπροστοκούνα που υπό προυποθέσεις στέλνει και στους πίσω...μάλιστα (μαλακία).
Το TTS έχει μόνιμη με haldex; Γενικά τα ανταλλακτικά του TTS θα έλεγες ότι είναι αρκετά πιο ακριβά από του TT; Σκέψου Δ-Π δουλειά μέχρι αργά ένα πράγμα και ΣΚ σκήσιμο.Γενικά όσον αφορά το στυλ οδήγησης ένας κολλητός είχε ένα S2000 μέχρι που του το κλέψανε, μου το δώσε κανά 2 φορές, το πήγαινα κότα τελείως μέχρι 140 ξένο αμάξι καλά είναι, άλλαζα στις 5-6000 και σπαζότανε άσχημα
Εκείνος όλη την ώρα πήγαινε ανάποδα και σφήνες, σε μερικά σκηνικά άσπριζα, κάποια άλλα όμως μου αρέσαν πολύ.
Το συγκεκριμένο αμάξι χωρίς το VSA και κάτι ηλεκτρονικά που βάλαν μετά είχε τρελό στήσιμο και ήταν πολύ παιχνιδιάρικο.Το ΤΤ σίγουρα δεν έχει καμία σχέση με αυτό το στυλ οδήγησης αλλά ήθελα κάτι με γρήγορη επιτάχυνση που θα βιδώνει όμως στις στροφές και θα είναι ουδέτερο, για αυτό κοίταζα για quattro αλλά έλεγα μην πάω προς TTS, μήπως με γδάρει στην συντήρηση.
Το παιδί σαν εμένα μικρό είχε, μια golfo είχε πριν, πήρε το S-aki και λίγο λίγο έμαθε χωρίς υπερβολές στην αρχή μέχρι να νιώσει το αυτοκίνητο πως συμπεριφέρεται. Προσπαθώ να σου πω ότι μου αρέσει η επιτάχυνση και η ταχύτητα και ότι πάρω θα το πάρω τώρα και θα το μάθω με σεβασμό να το πιέζω λίγο λίγο. Ούτε την οικονομική επιφάνεια έχω να αλλάξω αυτοκίνητο να πάρω κάτι ενδιάμεσο και μετά κάτι πιο γρήγορο, ούτε την άνεση του χρόνου διότι σε 3-4 χρόνια με κόβω με άλλες προτεραιότητες...
Thanx για ό,τι έχετε γράψει guys!
-
Τα πάγια έξοδα του TTS είναι ακριβώς ίδια με του 2λιτρου ΤΤ, άρα εκεί δεν έχεις να φοβηθείς κάτι. Νομίζω ότι ούτε στην ασφάλεια θα έχει μεγάλη διαφορά. Ακόμα κι αν κάνεις μικτή, δεν πιστεύω ότι η διαφορά στο κόστος της ασφάλειας θα είναι πάνω από 100-150 ευρώ το χρόνο, άρα αμελητέα για τα μεγέθη που συζητάμε. Όσον αφορά τη βενζίνη, αν δεν κάνω λάθος, όλα τα TFSI θέλουν σούπερ αμόλυβδη, άρα είτε 1.8 είτε 2.0 είτε ΤΤS το μόνο που σε νοιάζει είναι η διαφορά στην κατανάλωση. Τα μηχανικά μέρη θα είναι πάνω κάτω τα ίδια, άρα μάλλον και η συντήρηση δεν θα έχει μεγάλες διαφορές. Δεν ξέρω αν έχει κάτι πάρα πολύ περίεργο το TTS που να ζητάει το κάτι παραπάνω από τα άλλα.
Άρα, ως γνήσιος κακός σύμβουλος και με βάση όσα έγραψες παραπάνω, πάρε το TTS (επίσης με haldex). Τόσο από ποιότητας υλικών στην καμπίνα, όσο και από κινητήρα, είναι ένα αυτοκίνητο που θα σε καλύπτει για τα επόμενα 10 χρόνια. Σκέψου και την πιθανότητα του DSG (R-tronic μου φαίνεται το λέει η Audi), να γλιτώσεις και από έξοδα αλλαγής συμπλέκτη. -
Thanx Trader και όλους, καθημερινά τα ζυγίζω και λέω να αρχίσω να ψάχνω για TT μπροστοκούνα αλλά 2010 +
με Euro 5. Από ότι έχω καταλάβει έχει 3 μοτέρ από το 2007,
i) 200 hp 280 Nm
ii) 211 hp 280 Nm
iii) 211hp 350 NmΑν δεν τα χω καταλάβει λάθος το ιιι) είναι Euro 5 και το φοράνε τα μοντέλα παραγωγής 2010++.
Αν είμαι λάθος παρακαλώ διορθώστε με, γενικά παίζει κάτι εμφανισιακό άμεσο χωρίς να δω τα χαρτιά πχ στο καντράν ή κάτι άλλο ώστε να καταλάβω αν είναι όντως μοντέλο 2010 ή απλά τότε είναι η πρώτη άδεια κυκλοφορίας;Αν καταφέρω να βρω κάτι τέτοιο με DSG και γραμμή S-Line θα είμαι τρισευτιχισμένος, αλλιώς θα περιμένω λίγο ...
Έχει ένα ο Gratsias καινούργιο του 10' με 5000km, αλλά 1ον κοπανάει 29.000 στην τιμή και 2ον είναι τελείως σκέτο, ούτε DSG, ούτε δέρμα ανάμεσα στο κάθισμα, ούτε καν ζαντούλες sniff.
ΣΧετικά με Audi TT Quattro Roadster 2007+