Κατανοητό, thanks !
Latest posts made by geotas
-
RE: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
Πάντως δεν είναι από μάντρα και ο προηγούμενος ιδιώτης το είχε ασφαλισμένο μέχρι αρχές Ιανουαρίου, αν αυτό φυσικά αλλάζει κάτι.
-
RE: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
Ποπο, ευτυχώς που μου έκοψε και ρώτησα...γυναίκες...τι θέλω και ακούω γυναίκες το κερατό μου, να χτύπαγα να έτρεχα και να μην έφτανα. Ευχαριστώ για την απάντηση!
-
RE: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
Γεια χαρά σε όλους, επιτέλους αγόρασα ένα μεταχειρισμένο που είχα βάλει στο μάτι εδώ και πολλά χρόνια.
Θέλω να ρωτήσω το εξής;
Το πήρα την Δευτέρα, εγώ τώρα έχω κάποια ασφαλιστική κάλυψη μέχρι να προλάβω να κάνω αίτηση κλπ,
ή είμαι παντελώς ανασφάλιστως; Θέλω να πώ έχω προσωρινή ασφάλεια για 2 βδομάδες ή κάτι τέτοιο;Ευχαριστώ !!!
-
RE: ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
Καλημέρα σε όλους.
Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζετε, στο περίπου πάντα, πόσο έχει η σφάλιση ενός Audi TT 2010 ή 2011 απλή και μικτή.
π.χ. πόσο θα κόστιζε interamerican και πόσο εθνική μήπως γλιτώσω τα τηλέφωνα:) -
RE: ΣΧετικά με Audi TT Quattro Roadster 2007+
Thanx Trader και όλους, καθημερινά τα ζυγίζω και λέω να αρχίσω να ψάχνω για TT μπροστοκούνα αλλά 2010 +
με Euro 5. Από ότι έχω καταλάβει έχει 3 μοτέρ από το 2007,
i) 200 hp 280 Nm
ii) 211 hp 280 Nm
iii) 211hp 350 NmΑν δεν τα χω καταλάβει λάθος το ιιι) είναι Euro 5 και το φοράνε τα μοντέλα παραγωγής 2010++.
Αν είμαι λάθος παρακαλώ διορθώστε με, γενικά παίζει κάτι εμφανισιακό άμεσο χωρίς να δω τα χαρτιά πχ στο καντράν ή κάτι άλλο ώστε να καταλάβω αν είναι όντως μοντέλο 2010 ή απλά τότε είναι η πρώτη άδεια κυκλοφορίας;Αν καταφέρω να βρω κάτι τέτοιο με DSG και γραμμή S-Line θα είμαι τρισευτιχισμένος, αλλιώς θα περιμένω λίγο ...
Έχει ένα ο Gratsias καινούργιο του 10' με 5000km, αλλά 1ον κοπανάει 29.000 στην τιμή και 2ον είναι τελείως σκέτο, ούτε DSG, ούτε δέρμα ανάμεσα στο κάθισμα, ούτε καν ζαντούλες sniff.
-
RE: ΣΧετικά με Audi TT Quattro Roadster 2007+
Φίλε trader,
αυτό ήθελα από καιρό να το ρωτήσω, δηλαδή δεν στέλνει μόνιμα και στους 4 τροχούς παρά μόνο όταν αντιληφθεί το σύστημα έλλειψη πχ πρόσφυσης. Δηλαδή έχεις μια μπροστοκούνα που υπό προυποθέσεις στέλνει και στους πίσω...μάλιστα (μαλακία).
Το TTS έχει μόνιμη με haldex; Γενικά τα ανταλλακτικά του TTS θα έλεγες ότι είναι αρκετά πιο ακριβά από του TT; Σκέψου Δ-Π δουλειά μέχρι αργά ένα πράγμα και ΣΚ σκήσιμο.Γενικά όσον αφορά το στυλ οδήγησης ένας κολλητός είχε ένα S2000 μέχρι που του το κλέψανε, μου το δώσε κανά 2 φορές, το πήγαινα κότα τελείως μέχρι 140 ξένο αμάξι καλά είναι, άλλαζα στις 5-6000 και σπαζότανε άσχημα
Εκείνος όλη την ώρα πήγαινε ανάποδα και σφήνες, σε μερικά σκηνικά άσπριζα, κάποια άλλα όμως μου αρέσαν πολύ.
Το συγκεκριμένο αμάξι χωρίς το VSA και κάτι ηλεκτρονικά που βάλαν μετά είχε τρελό στήσιμο και ήταν πολύ παιχνιδιάρικο.Το ΤΤ σίγουρα δεν έχει καμία σχέση με αυτό το στυλ οδήγησης αλλά ήθελα κάτι με γρήγορη επιτάχυνση που θα βιδώνει όμως στις στροφές και θα είναι ουδέτερο, για αυτό κοίταζα για quattro αλλά έλεγα μην πάω προς TTS, μήπως με γδάρει στην συντήρηση.
Το παιδί σαν εμένα μικρό είχε, μια golfo είχε πριν, πήρε το S-aki και λίγο λίγο έμαθε χωρίς υπερβολές στην αρχή μέχρι να νιώσει το αυτοκίνητο πως συμπεριφέρεται. Προσπαθώ να σου πω ότι μου αρέσει η επιτάχυνση και η ταχύτητα και ότι πάρω θα το πάρω τώρα και θα το μάθω με σεβασμό να το πιέζω λίγο λίγο. Ούτε την οικονομική επιφάνεια έχω να αλλάξω αυτοκίνητο να πάρω κάτι ενδιάμεσο και μετά κάτι πιο γρήγορο, ούτε την άνεση του χρόνου διότι σε 3-4 χρόνια με κόβω με άλλες προτεραιότητες...
Thanx για ό,τι έχετε γράψει guys!
-
RE: ΣΧετικά με Audi TT Quattro Roadster 2007+
Καταρχήν, σε ευχαριστώ για την απάντηση.
Ψάχνω για καινούργιο ΤΤ, το παλιό με χαλάει στην κατανάλωση και την μικρότερη καμπίνα, τον πιο νευρικό χαρακτήρα, θόρυβο κλπ που έχω κατά καιρούς διαβάσει. Για την καμπίνα, τουλάχιστον αυτή την αίσθηση πήρα όταν μπήκα στα γρήγορα στην θέση του οδηγού ενός φίλου με τέρμα καρέκλα. Είμαι 1,97
και γενικά σε SLK (new & old), S2000, MX5 δεν το συζητώ καν, και Ζ4 που έχω μπει έχω δεν είμαι άνετα.Στο καινούργιο ΤΤ αισθανόμουνα όμορφα Τέλος πάντων το παλιό απορρίπτεται...και ναι ήθελα τετρακούνα ακριβώς για να μην έχω υποστροφή με 200 μούλικα μόνο εμπρός. Γενικά έχω καταλάβει από όσα διαβάζω όλα αυτά τα χρόνια 180+ θες πίσω ή τετρακίνηση, σίγουρα υπάρχουν εξαιρέσεις τύπου Focus RS, Scirroco κλπ αλλά δεν ξέρω κατά πόσο μπορείς να τα δαμάσεις αυτά τα άλογα εκτός ευθείας.
Τέσπα μονολογώ, συνιστάς 1.8 που δεν το θέλω ή να περιμένω μέχρι κάτι να βρεθεί, το ελπίζω {και γω που νόμιζα το ζόρικο ήταν να μαζέψω τα λεφτά}
-
ΣΧετικά με Audi TT Quattro Roadster 2007+
Καλημέρα σε όλους,
καλώς σας βρήκα (πρώτο μήνυμα, αν και διαβάζω τακτικά).
Ενδιαφέρομαι εδώ και καιρό να αγοράσω μεταχειρισμένο
Audi TT quattro της 2λιτρης γενιάς (MKII πρέπει να είναι) αλλά quattro, ωστόσο δεν βρίσκω σε μεταχειρισμένο απολύτως τίποτα.
Γνωρίζει κανείς τι πως και γιατί; Δεν μιλάω για TTS, το απλό ποταπό TT Θέλω να πω οκ θα καίει ελάχιστα παραπάνω, θα έχει και κάποια έξοδα περισσότερα αργότερα στη συντήρηση, μα κανείς δεν τα αγόραζε πρό κρίσης;
Στο car.gr, εδώ, autotriti.gr και σε πολλές μάντρες που έχω ψάξει τζίφος, απογοήτευση.Εν τω μεταξύ το παλίο το 1.8 με 225 πόνις quattro το είχαν πάρα πολλοί, συναίβει κάτι στο καινούργιο μοντέλο, έχει κανείς καμιά ιδέα; Ρωτάω γιατί και στο mobile.de η συντριπτική πλειοψηφία είναι μπροστοκούνες.
Επίσης κάτι τελευταίο, επειδή πρόσφατα ανακοινώθηκε η κατάργηση του φόρου πολυτελείας και ελάφρυνση του κόστος εκτελωνισμού μεταχειρισμένων euro4, αν ζητήσω από μαντρά να μου βρει το εν λόγω αυτοκίνητο από έξω γνωρίζει κανείς γενικά τι παίζει;
Θέλω να πω πόσα δίνω προκαταβολή (αν ο μηχανικός το βρει στουκαρισμένο τα χάνω τα λεφτά;), αν η Audι μπορεί να διασταυρώσει χιλιόμετρα πλάισιο κλπ, γενικά τι παγίδες θα πρέπει να προσέξω.Ελπίζω να μη σας κούρασα πολύ, ευχαριστώ για το χρόνο σας!
-
RE: ΣΧετικά με Audi TT Quattro Roadster 2007+
Καλημέρα σε όλους,
καλώς σας βρήκα (πρώτο μήνυμα, αν και διαβάζω τακτικά).
Ενδιαφέρομαι εδώ και καιρό να αγοράσω μεταχειρισμένο
Audi TT quattro της 2λιτρης γενιάς (MKII πρέπει να είναι) αλλά quattro, ωστόσο δεν βρίσκω σε μεταχειρισμένο απολύτως τίποτα.
Γνωρίζει κανείς τι πως και γιατί; Δεν μιλάω για TTS, το απλό ποταπό TT Θέλω να πω οκ θα καίει ελάχιστα παραπάνω, θα έχει και κάποια έξοδα περισσότερα αργότερα στη συντήρηση, μα κανείς δεν τα αγόραζε πρό κρίσης;
Στο car.gr, εδώ, autotriti.gr και σε πολλές μάντρες που έχω ψάξει τζίφος, απογοήτευση.Εν τω μεταξύ το παλίο το 1.8 με 225 πόνις quattro το είχαν πάρα πολλοί, συναίβει κάτι στο καινούργιο μοντέλο, έχει κανείς καμιά ιδέα; Ρωτάω γιατί και στο mobile.de η συντριπτική πλειοψηφία είναι μπροστοκούνες.
Επίσης κάτι τελευταίο, επειδή πρόσφατα ανακοινώθηκε η κατάργηση του φόρου πολυτελείας και ελάφρυνση του κόστος εκτελωνισμού μεταχειρισμένων euro4, αν ζητήσω από μαντρά να μου βρει το εν λόγω αυτοκίνητο από έξω γνωρίζει κανείς γενικά τι παίζει;
Θέλω να πω πόσα δίνω προκαταβολή (αν ο μηχανικός το βρει στουκαρισμένο τα χάνω τα λεφτά;), αν η Audι μπορεί να διασταυρώσει χιλιόμετρα πλάισιο κλπ, γενικά τι παγίδες θα πρέπει να προσέξω.Ελπίζω να μη σας κούρασα πολύ, ευχαριστώ για το χρόνο σας!