-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ωραίο το Polo R
+10000
σαν πατημένο Polo είναι. Και οι τιμές της είναι ε ξ ω φ ρ ε ν ι κ έ ς.Στην Premium μικρομεσαια κατηγορια, οπερ και κατατασσεται, νορμαλ ειναι οι τιμες τις και μαλιστα πλεον με τον 'βασικο'
turbo 1600αρη/136ps εχει ΚΑΙ πολυ αξιολογο κινητηρα, -με ανταγωνιστικες επιδοσεις στην κατηγορια-, αλλα και ανταξιο της οδικης συμπεριφορας και αισθησης που ειχαν παντα
οι μικρες Bmw.
Eκτος εαν την συγκρινεις τιμολογιακα με τα μικρομεσαια της σειρας...το παντα είναι ακριβή τρεντιά και η σειρά 1 όχι... ?
ξανά...
-
@redmonster
Το Panda περα απο την πραγματι βελτιωμενη ανεση, και εναν αρκετα ισχυρο κινητηρα βενζινης (και οικονομικο diesel αλλα με αντιστοιχα ιδιαιτερα υψηλο αντιτιμο, που ξεφευγει απο την κατηγορια) δεν εχει να επιδειξει κατι αλλο, και πολυ περισσοτερο να ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙ για την τσιμπημενη τιμη του, στην χωρα μας τουλαχιστον, και με βαση το τι υπαρχει στον ανταγωνισμο.
Η νεα σειρα 1 περαν του οτι ειναι σαφως πιο ενδιαφερουσα οδηγικα στην κατηγορια, εχει και κορυφαια για την Premium κατηγορια, ποιοτητα εσωτερικου, αλλα και εναν εξαιρετικο ικανοτατο, και οικονομικο παραλληλα κινητηρα.
Καμμια σχεση λοιπον το ενα με το αλλο, και δεν πας να βαζεις οσες φωτο με κωλοτουμπες θελεις...
Απαντησα και στο αλλο τοπικο, που εβαλες την ιδια φωτο, αναλογως, οπως ισχυουν τα πραγματα, και οχι οπως ΝΟΜΙΖΟΥΝ μερικοι οτι ισχυουν... -
Είναι premium,1.6 turbo και με πίσω κίνηση ,οπότε είναι λογική η τιμή του. Σας προκαλώ να συγκρίνετε τις τιμές του με το A3 που είναι και ο άμεσος ανταγωνιστής του.
-
Ο χρήστης Apatilos έγραψε:
Σας προκαλώ να συγκρίνετε τις τιμές του με το A3 που είναι και ο άμεσος ανταγωνιστής του.προκαλείς?
-
Ναι ρε Κώστα! Μας πέταξε το γάντι! Τι δεν κατάλαβες;
-
Ο χρήστης Apatilos έγραψε:
Σας προκαλώ να συγκρίνετε τις τιμές του με το A3 που είναι και ο άμεσος ανταγωνιστής του.Πωωω τι σας ειπεεε!!
Τα μισα να μου λεγε...
-
Χαχα. Εντάξει μία λάθος λέξη χρησιμοποίησα.Πάντως 28.700 το 'γυμνό' Α3 sportback 1.8 TFSI και 26.950 η 'γυμνή' 118i
-
Με βάλατε στη πρίζα ρε παλιόπαιδα. Θα πάω αύριο να την οδηγήσω, αρκεί να μη βρέχει, και θα ακολουθήσει σεντονάκι στο 'Οδήγησα'.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Με βάλατε στη πρίζα ρε παλιόπαιδα. Θα πάω αύριο να την οδηγήσω, αρκεί να μη βρέχει, και θα ακολουθήσει σεντονάκι στο 'Οδήγησα'.Αν καταφερεις να την εχεις μονος σου, βλεπω να μην την ισιωνεις πουθενα...
Μακαρι να εχει variable sport steering και σπορ αναρτηση, γιατι ειδαλλως, περα απο το ελαστικο μοτερ
δεν θα σου αρεσει οδηγικα...Την εχουν 'χαλαρωσει' αρκετα για τον πολυ (mainstream) κοσμο, και για την πιο 'πικαντικη' και
γενικοτερα οδικη συπεριφορα που της αρμοζει, χρειαζεται τα δυο εξτραδακια που ανεφερα... -
Ο χρήστης amazing έγραψε:
Χαχα. Εντάξει μία λάθος λέξη χρησιμοποίησα.Πάντως 28.700 το 'γυμνό' Α3 sportback 1.8 TFSI και 26.950 η 'γυμνή' 118i
Ό,τι πληρώνεις παίρνεις....
Vagίτης??
-
Ο χρήστης amazing έγραψε:
Χαχα. Εντάξει μία λάθος λέξη χρησιμοποίησα.Πάντως 28.700 το 'γυμνό' Α3 sportback 1.8 TFSI και 26.950 η 'γυμνή' 118i
Ό,τι πληρώνεις παίρνεις....
να πληρώσεις και να μην πάρεις ... πιθανό ...
να μην πληρώσεις και να πάρεις ... απίθανο ... -
Έτοιμο το πρόγραμμα της Hartge:
Φτάνει λένε την 116i στα 170 άλογα και 26,5 κιλά ροπής. Βελτίωση τα 80-180 κατά 7 δευτερόλεπτα.
Στη Γερμανία θα είναι κάνα 2.000άρο.
-
Σαν να λέμε δηλαδή πάνε πάρε εξ' αρχής 118 να τελειώνουμε. Με 2.000€ κανονικά πρέπει να βάζεις πρόγραμμα+φρένα για να μη σκοτωθείς.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Σαν να λέμε δηλαδή πάνε πάρε εξ' αρχής 118 να τελειώνουμε. Με 2.000€ κανονικά πρέπει να βάζεις πρόγραμμα+φρένα για να μη σκοτωθείς.Η 118i με 2Κ πάει στα 200 άλογα και 30 κιλά ροπής
-
Ντάξει εγώ για άλλο λόγο το λέω και για το κατά πόσο η 116 είναι η super ντούπερ ιδανική επιλογή απ' όλες τις απόψεις αφού με κόστος μικρότερο από τη διαφορά των εργοστασιακών τιμών, μπορεί να γίνει 118. Ή τουλάχιστον αυτό φαντάζονταν-ήθελαν να πιστεύουν κάποιοι φωστήρες...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Ντάξει εγώ για άλλο λόγο το λέω και για το κατά πόσο η 116 είναι η super ντούπερ ιδανική επιλογή απ' όλες τις απόψεις αφού με κόστος μικρότερο από τη διαφορά των εργοστασιακών τιμών, μπορεί να γίνει 118. Ή τουλάχιστον αυτό φαντάζονταν-ήθελαν να πιστεύουν κάποιοι φωστήρες...Από αυτή την άποψη, έχεις απόλυτο δίκιο.
Δε ξέρω αν κι η BMW έβαλε το χέρι της στη τιμούλα
Άλλοι έλεγαν ότι με 1Κ η 116i --> 118i
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Σαν να λέμε δηλαδή πάνε πάρε εξ' αρχής 118 να τελειώνουμε. Με 2.000€ κανονικά πρέπει να βάζεις πρόγραμμα+φρένα για να μη σκοτωθείς.Εχεις καποια προσθετη πληροφορηση, που να κανει λογο για μεγαλυτερα-ισχυροτερα φρενα, στην 118i σε σχεση με την 116i, γιατι οι δικες μου πληροφοριες δεν αναφερουν κατι τετοιο...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ντάξει εγώ για άλλο λόγο το λέω και για το κατά πόσο η 116 είναι η super ντούπερ ιδανική επιλογή απ' όλες τις απόψεις αφού με κόστος μικρότερο από τη διαφορά των εργοστασιακών τιμών, μπορεί να γίνει 118. Ή τουλάχιστον αυτό φαντάζονταν-ήθελαν να πιστεύουν κάποιοι φωστήρες...
Από αυτή την άποψη, έχεις απόλυτο δίκιο.
Δε ξέρω αν κι η BMW έβαλε το χέρι της στη τιμούλα
Άλλοι έλεγαν ότι με 1Κ η 116i --> 118i
Εγω, και μαλιστα με λιγοτερα απο 1κ, και ισχυει...
Τσιμπα εδω το Link, να δεις κιολας -μεταξυ αλλων- την αναφορα μου περι Hardtge...viewtopic.php?f=15&t=33548&start=2235#p2456812
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Σαν να λέμε δηλαδή πάνε πάρε εξ' αρχής 118 να τελειώνουμε. Με 2.000€ κανονικά πρέπει να βάζεις πρόγραμμα+φρένα για να μη σκοτωθείς.
Εχεις καποια προσθετη πληροφορηση, που να κανει λογο για μεγαλυτερα-ισχυροτερα φρενα, στην 118i σε σχεση με την 116i, γιατι οι δικες μου πληροφοριες δεν αναφερουν κατι τετοιο...
H 118i έχει ελαφρώς μεγαλύτερα σε διάσταση φρένα.
-
H Hartge δεν είναι hard.
BMW 1 Series (F20) 2011