Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW 1 Series (F20) 2011
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW 1 Series (F20) 2011
    • 1
    • 2
    • 115
    • 116
    • 117
    • 118
    • 119
    • 146
    • 147
    • 117 / 147
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    184
    2923
    3891
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster last edited by

      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

      Ωραίο το Polo R

      +10000
      σαν πατημένο Polo είναι. Και οι τιμές της είναι ε ξ ω φ ρ ε ν ι κ έ ς.

      Στην Premium μικρομεσαια κατηγορια, οπερ και κατατασσεται, νορμαλ ειναι οι τιμες τις και μαλιστα πλεον με τον 'βασικο'
      turbo 1600αρη/136ps εχει ΚΑΙ πολυ αξιολογο κινητηρα, -με ανταγωνιστικες επιδοσεις στην κατηγορια-, αλλα και ανταξιο της οδικης συμπεριφορας και αισθησης που ειχαν παντα
      οι μικρες Bmw.
      Eκτος εαν την συγκρινεις τιμολογιακα με τα μικρομεσαια της σειρας...

      το παντα είναι ακριβή τρεντιά και η σειρά 1 όχι... ?

      ξανά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kikizas-grigoris last edited by

        @redmonster
        Το Panda περα απο την πραγματι βελτιωμενη ανεση, και εναν αρκετα ισχυρο κινητηρα βενζινης (και οικονομικο diesel αλλα με αντιστοιχα ιδιαιτερα υψηλο αντιτιμο, που ξεφευγει απο την κατηγορια) δεν εχει να επιδειξει κατι αλλο, και πολυ περισσοτερο να ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙ για την τσιμπημενη τιμη του, στην χωρα μας τουλαχιστον, και με βαση το τι υπαρχει στον ανταγωνισμο.
        Η νεα σειρα 1 περαν του οτι ειναι σαφως πιο ενδιαφερουσα οδηγικα στην κατηγορια, εχει και κορυφαια για την Premium κατηγορια, ποιοτητα εσωτερικου, αλλα και εναν εξαιρετικο ικανοτατο, και οικονομικο παραλληλα κινητηρα.
        Καμμια σχεση λοιπον το ενα με το αλλο, και δεν πας να βαζεις οσες φωτο με κωλοτουμπες θελεις...
        Απαντησα και στο αλλο τοπικο, που εβαλες την ιδια φωτο, αναλογως, οπως ισχυουν τα πραγματα, και οχι οπως ΝΟΜΙΖΟΥΝ μερικοι οτι ισχυουν...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          apatilos last edited by

          Είναι premium,1.6 turbo και με πίσω κίνηση ,οπότε είναι λογική η τιμή του. Σας προκαλώ να συγκρίνετε τις τιμές του με το A3 που είναι και ο άμεσος ανταγωνιστής του.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster last edited by

            Ο χρήστης Apatilos έγραψε:
            Σας προκαλώ να συγκρίνετε τις τιμές του με το A3 που είναι και ο άμεσος ανταγωνιστής του.

            προκαλείς?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Ναι ρε Κώστα! Μας πέταξε το γάντι! Τι δεν κατάλαβες;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                billopoulos last edited by

                Ο χρήστης Apatilos έγραψε:
                Σας προκαλώ να συγκρίνετε τις τιμές του με το A3 που είναι και ο άμεσος ανταγωνιστής του.

                Πωωω τι σας ειπεεε!!

                Τα μισα να μου λεγε...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  apatilos last edited by

                  Χαχα. Εντάξει μία λάθος λέξη χρησιμοποίησα.Πάντως 28.700 το 'γυμνό' Α3 sportback 1.8 TFSI και 26.950 η 'γυμνή' 118i

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Με βάλατε στη πρίζα ρε παλιόπαιδα. Θα πάω αύριο να την οδηγήσω, αρκεί να μη βρέχει, και θα ακολουθήσει σεντονάκι στο 'Οδήγησα'.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by

                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                      Με βάλατε στη πρίζα ρε παλιόπαιδα. Θα πάω αύριο να την οδηγήσω, αρκεί να μη βρέχει, και θα ακολουθήσει σεντονάκι στο 'Οδήγησα'.

                      Αν καταφερεις να την εχεις μονος σου, βλεπω να μην την ισιωνεις πουθενα...
                      Μακαρι να εχει variable sport steering και σπορ αναρτηση, γιατι ειδαλλως, περα απο το ελαστικο μοτερ
                      δεν θα σου αρεσει οδηγικα...Την εχουν 'χαλαρωσει' αρκετα για τον πολυ (mainstream) κοσμο, και για την πιο 'πικαντικη' και
                      γενικοτερα οδικη συπεριφορα που της αρμοζει, χρειαζεται τα δυο εξτραδακια που ανεφερα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        professeur last edited by

                        Ο χρήστης amazing έγραψε:

                        Χαχα. Εντάξει μία λάθος λέξη χρησιμοποίησα.Πάντως 28.700 το 'γυμνό' Α3 sportback 1.8 TFSI και 26.950 η 'γυμνή' 118i

                        Ό,τι πληρώνεις παίρνεις....

                        Vagίτης??

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          johnkyr last edited by

                          Ο χρήστης amazing έγραψε:

                          Χαχα. Εντάξει μία λάθος λέξη χρησιμοποίησα.Πάντως 28.700 το 'γυμνό' Α3 sportback 1.8 TFSI και 26.950 η 'γυμνή' 118i

                          Ό,τι πληρώνεις παίρνεις....

                          να πληρώσεις και να μην πάρεις ... πιθανό ...
                          να μην πληρώσεις και να πάρεις ... απίθανο ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikos last edited by

                            Έτοιμο το πρόγραμμα της Hartge:

                            Youtube Video

                            Φτάνει λένε την 116i στα 170 άλογα και 26,5 κιλά ροπής. Βελτίωση τα 80-180 κατά 7 δευτερόλεπτα.

                            Στη Γερμανία θα είναι κάνα 2.000άρο.

                            Nikos @ YouTube

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              stefan147 last edited by

                              Σαν να λέμε δηλαδή πάνε πάρε εξ' αρχής 118 να τελειώνουμε. Με 2.000€ κανονικά πρέπει να βάζεις πρόγραμμα+φρένα για να μη σκοτωθείς.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nikos last edited by

                                Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                                Σαν να λέμε δηλαδή πάνε πάρε εξ' αρχής 118 να τελειώνουμε. Με 2.000€ κανονικά πρέπει να βάζεις πρόγραμμα+φρένα για να μη σκοτωθείς.

                                Η 118i με 2Κ πάει στα 200 άλογα και 30 κιλά ροπής

                                Nikos @ YouTube

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stefan147 last edited by

                                  Ντάξει εγώ για άλλο λόγο το λέω και για το κατά πόσο η 116 είναι η super ντούπερ ιδανική επιλογή απ' όλες τις απόψεις αφού με κόστος μικρότερο από τη διαφορά των εργοστασιακών τιμών, μπορεί να γίνει 118. Ή τουλάχιστον αυτό φαντάζονταν-ήθελαν να πιστεύουν κάποιοι φωστήρες...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos last edited by

                                    Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                                    Ντάξει εγώ για άλλο λόγο το λέω και για το κατά πόσο η 116 είναι η super ντούπερ ιδανική επιλογή απ' όλες τις απόψεις αφού με κόστος μικρότερο από τη διαφορά των εργοστασιακών τιμών, μπορεί να γίνει 118. Ή τουλάχιστον αυτό φαντάζονταν-ήθελαν να πιστεύουν κάποιοι φωστήρες...

                                    Από αυτή την άποψη, έχεις απόλυτο δίκιο.

                                    Δε ξέρω αν κι η BMW έβαλε το χέρι της στη τιμούλα

                                    Άλλοι έλεγαν ότι με 1Κ η 116i --> 118i

                                    Nikos @ YouTube

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kikizas-grigoris last edited by

                                      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                                      Σαν να λέμε δηλαδή πάνε πάρε εξ' αρχής 118 να τελειώνουμε. Με 2.000€ κανονικά πρέπει να βάζεις πρόγραμμα+φρένα για να μη σκοτωθείς.

                                      Εχεις καποια προσθετη πληροφορηση, που να κανει λογο για μεγαλυτερα-ισχυροτερα φρενα, στην 118i σε σχεση με την 116i, γιατι οι δικες μου πληροφοριες δεν αναφερουν κατι τετοιο...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kikizas-grigoris last edited by

                                        Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                                        Ντάξει εγώ για άλλο λόγο το λέω και για το κατά πόσο η 116 είναι η super ντούπερ ιδανική επιλογή απ' όλες τις απόψεις αφού με κόστος μικρότερο από τη διαφορά των εργοστασιακών τιμών, μπορεί να γίνει 118. Ή τουλάχιστον αυτό φαντάζονταν-ήθελαν να πιστεύουν κάποιοι φωστήρες...

                                        Από αυτή την άποψη, έχεις απόλυτο δίκιο.

                                        Δε ξέρω αν κι η BMW έβαλε το χέρι της στη τιμούλα

                                        Άλλοι έλεγαν ότι με 1Κ η 116i --> 118i

                                        Εγω, και μαλιστα με λιγοτερα απο 1κ, και ισχυει...
                                        Τσιμπα εδω το Link, να δεις κιολας -μεταξυ αλλων- την αναφορα μου περι Hardtge...

                                        viewtopic.php?f=15&t=33548&start=2235#p2456812

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikos last edited by

                                          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                          Σαν να λέμε δηλαδή πάνε πάρε εξ' αρχής 118 να τελειώνουμε. Με 2.000€ κανονικά πρέπει να βάζεις πρόγραμμα+φρένα για να μη σκοτωθείς.

                                          Εχεις καποια προσθετη πληροφορηση, που να κανει λογο για μεγαλυτερα-ισχυροτερα φρενα, στην 118i σε σχεση με την 116i, γιατι οι δικες μου πληροφοριες δεν αναφερουν κατι τετοιο...

                                          H 118i έχει ελαφρώς μεγαλύτερα σε διάσταση φρένα.

                                          Nikos @ YouTube

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            roman_k last edited by

                                            H Hartge δεν είναι hard.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 115
                                            • 116
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 146
                                            • 147
                                            • 117 / 147
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr