-
Σήμερα άλλαξα τα λάδια στο αμάξι μου (Mazda BT-50) . Του έβαλα της Castrol Magnatec 10W-40 (Part Synthetic for Diesel Cars B4) (8 λίτρα!!!). Μου κόστισαν 55Ε. Εσείς τι χρησιμοποιείτε στο αυτοκίνητο σας και πόσο κοστίζουν;
-
Σήμερα άλλαξα τα λάδια στο αμάξι μου (Mazda BT-50) . Του έβαλα της Castrol Magnatec 10W-40 (Part Synthetic for Diesel Cars B4) (8 λίτρα!!!). Μου κόστισαν 55Ε. Εσείς τι χρησιμοποιείτε στο αυτοκίνητο σας και πόσο κοστίζουν;
-
Σήμερα άλλαξα τα λάδια στο αμάξι μου (Mazda BT-50) . Του έβαλα της Castrol Magnatec 10W-40 (Part Synthetic for Diesel Cars B4) (8 λίτρα!!!). Μου κόστισαν 55Ε. Εσείς τι χρησιμοποιείτε στο αυτοκίνητο σας και πόσο κοστίζουν;
-
Σε nissan faklana(navara) έβαλα λάδια της nissan και μου κόστισαν 50 Ε τα 5+κάτι λίτρα.Καλό το ΒΤ-50??
-
Ο χρήστης pointer έγραψε:
Σε nissan faklana(navara) έβαλα λάδια της nissan και μου κόστισαν 50 Ε τα 5+κάτι λίτρα.Καλό το ΒΤ-50??Ξέρεις, θέλω να ανοίξω θέμα για τα λάδια, για να δω πόσοι χρησιμοποιούν αυτά που συνιστά η εταιρία και πόσοι βάζουν της αγοράς. Δεν ξέρω για ποιο λόγο να προτιμήσω τα Dexilia της Mazda, που και πανάκριβα είναι (92Ε τα 8λίτρα είχα πληρώσει στην προηγούμενη αλλαγή) και δεν ακούγονται και τα καλύτερα λόγια γι' αυτά. Επίσης, όσον αφορά τον τύπο του λαδιού, θέλω να δω** με ποια κριτήρια επιλέγουν**. Στο βιβλίο του κατασκευαστή λέει για του πετρελαιοκινήτηρες Ευρώπης να χρησιμοποιείται λάδι 5W-30 που όμως είναι για θερ/σίες μέχρι 30 βαθμών Κελσίου, σύμφωνα με τον πινάκα που έχει. Τα 10W-40 τα δίνει για τους πετρελαιοκινητήρες Εκτός Ευρώπης (!) και καλύπτουν και τις θερμοκρασίες και του καλοκαιριού. Δεν ξέρω γιατί γίνεται αυτός ο διαχωρισμός (Ευρώπης-Εκτός Ευρώπης) και ελπίζω να είναι για τις κλιματολογικές συνθήκες και μόνο. Σκεφτόμουν να βάλω 5W-30, αλλά έβρισκα μόνο της Aral και ήταν πανάκριβα (γύρω στα 120Ε το 8λιτρο) και δεν τα είχαν για να τα πάρω άμεσα.
Υ.Γ.: Για το αμάξι μου, δες εδώ προς τη μέση της σελίδας, έχω κάνει μια περιγραφή: http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=10&t=16428&start=300 (Απλά μη βγούμε )
-
έβαλα τα 10-40 της nissan.Αλλιώς θα προτειμούσα κάτι σε motul.
-
στο mazda b 2500 που εχω βαζω duckhams πιστευω ειναι τα καλυτερα γιατι δεν μαυριζουν οσο τα αλλα παλια εβαζα castrol και αυτα πολυ καλα αλλα προτιμω τα duckhams
-
Η μάρκα δε σημαίνει τίποτα. Καλό θα ήταν να αναφέρεις μοντέλο, ιξώδες και προδιαγραφές του λαδιού.... και κόστος αν είναι εύκολο.
-
Στο L200 βάζουμε Super Tronic G SAE OW/30. Κόστος από την αντιπροσωπία 84.80 χωρίς ΦΠΑ.
-
84,8 και ΦΠΑ...... ελπίζω να μην έδωσες τόσα για ένα λίτρο....
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
84,8 και ΦΠΑ...... ελπίζω να μην έδωσες τόσα για ένα λίτρο....Eμάαα όχι κι έτσι!!! Τα 8 λίτρα κοστίζουν τόσο!!!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Η μάρκα δε σημαίνει τίποτα. Καλό θα ήταν να αναφέρεις μοντέλο, ιξώδες και προδιαγραφές του λαδιού.... και κόστος αν είναι εύκολο.θα εβαζα τις προδιαγραφες αλλα το mazda bt50 εχει μοτερ mzr turbo το δικο μου β2500 εχει μοτερ wl μπορει να ειναι σχεδον τα ιδια αλλα εχουν διαφορετικες απαιτησεις σε λαδια.Οποτε το να αναφερω τις προδιαγραφες μπορει να τον μπερδεψω πιο πολυ.
Εγω απλα ειπα τη γνωμη μου ποιο λαδι μου φανηκε καλυτερο επειδη εχουμε παρομοιο αμαξι.
Επειδη το αμαξι του ανθρωπου ειναι καινουργιο και σιγουρα κανει σερβις στην αντιπροσωπεια(αν οχι κακος) θα συζητηση με το μαστορα και θα του πει και προδιαγραφες και ολα -
Ο χρήστης vlasis-b έγραψε:
... θα συζητηση με το μαστορα και θα του πει και προδιαγραφες και ολαΔεν θα ήμουν τόσο εύπιστος στο τι θα μου προτείνει ο μάστορας αντιπροσωπείας..... η πανελλήνια μαστορική λαδική σταθερά είναι 10W-40 δια πάσαν νόσον κλπ... Ας ρίξει μια ματιά καλύτερα στο βιβλιαράκι του ή αν δεν έχει στο διαδίκτυο σε οποιοδήποτε ιστότοπο εταιρείας λαδιού για το τί του προτείνει όχι μόνο σε ιξώδη αλλά συνολικές προδιαγραφές
Και δεν τον βοηθάς με το να λες μάρκες χωρίς άλλα στοιχεία, απλά δημιουργείς εντυπώσεις. Θα μπορούσες απλά να έλεγες έβαλα το Α και έτσι μετά το Β και αλλιώς και μετά το Γ κλπ. -
Εγώ στο GC 3.0 CRD βάζω pennasol 5w30 longlife III.
78 ευρώπουλα + φπα η κούτα των 12 μονόλιτρων. (παίρνει 10 lt) -
Ο χρήστης vlasis-b έγραψε:
Η μάρκα δε σημαίνει τίποτα. Καλό θα ήταν να αναφέρεις μοντέλο, ιξώδες και προδιαγραφές του λαδιού.... και κόστος αν είναι εύκολο.
θα εβαζα τις προδιαγραφες αλλα το mazda bt50 εχει μοτερ mzr turbo το δικο μου β2500 εχει μοτερ wl μπορει να ειναι σχεδον τα ιδια αλλα εχουν διαφορετικες απαιτησεις σε λαδια.Οποτε το να αναφερω τις προδιαγραφες μπορει να τον μπερδεψω πιο πολυ.
Εγω απλα ειπα τη γνωμη μου ποιο λαδι μου φανηκε καλυτερο επειδη εχουμε παρομοιο αμαξι.
Επειδη το αμαξι του ανθρωπου ειναι καινουργιο και σιγουρα κανει σερβις στην αντιπροσωπεια(αν οχι κακος) θα συζητηση με το μαστορα και θα του πει και προδιαγραφες και ολαΕννοείται πάντα σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Το βιβλίο λέει για 5-30 για ορισμένες θερμοκρασίες, που όμως δεν καλύπτουν το καλοκαίρι μας. Έτσι, αν θα αλλάξω το φθινόπωρο, θα βάλω 5-30, πριν όμως, λόγω του ερχόμενου καλοκαιριού έπέλεξα το 10-40. Για το 'κακώς' που λες τώρα έχω πολλά να πω. Πρώτα από όλα δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναδώσω 120€ για αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού. Δεύτερον δεν πρόκειται να ξαναδώσω 260€ για αλλάγη λαδιών, φίλτρου λαδιού και πετρελαίου και 'τικάρισμα' των 'ελέγχων' στο βιβλίο, χωρίς αυτοί να γίνονται. Και αυτή είναι μια κατάσταση που ισχύει σχεδόν παντού. Σου αλλάζουν λάδια και παίρνουν 25€ εργατικά για 15' δουλειάς; είμαστε σοβαροί; Έτσι λοιπόν, μόνο για ειδικές εργασίες επισκέπτομαι συνεργείο (αλλαγή βαλβολίνων, υγρών φρένων κλπ).
-
Παντως γενικα ειναι καλυτερα να αγοραζεις φτηνοτερα λαδια που θα αλλαξεις συχνοτερα παρα ακριβο λαδι που θα μεινει παραπανω στην μηχανη,αλλωστε αν εχει και πολλα χιλιομετρα το αυτοκινητο η συχνη αλλαγη βοηθαει να καθαριζει καπως και το μοτερ.
-
θα παραβλεψω το γεγονος οτι και εσυ προσπαθεις να κανεις τον φιλολογο διορθωνοντας τα λαθη που κανω, αυτα προκυπτουν απο την ταχυτητα που γραφω στο πληκτρολογιο, αλλα δεν πειραζει αφου εμπλεξα με τα αγνωστα παιδια του μπαμπινιωτη και του αδωνη δεκτη η κριτικη.Στο θεμα μας τωρα λες οτι δεν θες να ξαναπληρωσεις τζαμπα λεφτα στην αντιπροσωπεια και εν μερη συμφωνω μαζι σου καθοτι και εγω ανηκω στην κατηγορια των ανθρωπων που δεν θελλουν να τους πιανουν κοροϊδο, αλλα δεν ανηκω στην κατηγορια των ανθρωπων που αγοραζουν ενα αυτοκινητο μονο και μονο για εφε και για να το βλεπει ο γειτονας . ξερω οτι θα θυμωσεις και θα με βριζεις αλλα δεν με νοιαζει , θα επρεπε απο πριν να ξερεις οτι τα pick up της mazda εχουν ακριβα ανταλακτικα και σερβις αλλα και να μη το ηξερες δεν εχεις δικαιολογια να λες ειναι ακριβα τα λαδια που προτεινουν απο την κατασκευαστρια εταιρια αρα βαζω απο τα lidl ή τηγανολαδο και ακομη χειροτερο να λες παω σε μαστορα που δεν εχει εξειδικευση για το συγκεκριμενο αμαξι επειδη νομιζεις οτι πληρωνεις πολλα, αν ψαξεις θα δεις οτι υπαρχει τιμοκαταλαγος παροχης υπηρεσιων δηλαδη η αλλαγη λαδιων σαν εργασια χρεωνεται το ιδιο σε ολα τα συνεργεια και οχι αναλογα με το ποσα θελει ο μαστορας.Πχ στα δικα μου αμαξια τα ιδια πληρωνω στην αντιπρ το ιδιο και εξω οποτε γιατι να μη παω στην αντπρ.
Επειδη υπαρχουν πολλα να γραψω για το σερβις εκτος αντιπροσωπειας θα σου πω το πιο απλο, αν το αμαξι χαλασει και στην δουν οτι δεν εχεις κανει σερβις στο εξειδικευμενο καταστημα που προτεινουν απο την εταιρια τοτε η εγγυηση δεν σε καλυπτει και αλλα πολλα.
φιλε γιωργο σωστος σε αυτο που λες και εγω το ιδιο κανω τα dukhams δεν ειναι ακριβα αλλα ειναι καλα λαδια και τα αλλαζω στα 5000χλμ ακομη μια συμβουλη για ολους ειδικα, για τα pick up αν τα δουλευεται σε αντιξοες συνθηκες πχ σκονη κτλ τοτε τα σερβις και η αλλαγη λαδιων θα πρεπει να γινεται νωριτερα ακομη και αν τα λαδια αντεχουν για 10000χλμ αυτο για οσους εχουν pick up για δουλεια οσοι παλι τα χρησιμοποιουν σαν επιβατικο περι ορεξεως κολοκυθοπιτα. -
Ο χρήστης vlasis-b έγραψε:
.
φιλε γιωργο σωστος σε αυτο που λες και εγω το ιδιο κανω τα dukhams δεν ειναι ακριβα αλλα ειναι καλα λαδια και τα αλλαζω στα 5000χλμ ακομη μια συμβουλη για ολους ειδικα, για τα pick up αν τα δουλευεται σε αντιξοες συνθηκες πχ σκονη κτλ τοτε τα σερβις και η αλλαγη λαδιων θα πρεπει να γινεται νωριτερα ακομη και αν τα λαδια αντεχουν για 10000χλμ αυτο για οσους εχουν pick up για δουλεια οσοι παλι τα χρησιμοποιουν σαν επιβατικο περι ορεξεως κολοκυθοπιτα.Συμφωνουμε απολυτα.Εγω βαζω της aral και επειδη ενας φιλος μου εχει μαγαζι με λαδια και μπαταριες τα αγοραζω σε παρα πολυ χαμηλη τιμη.
-
αυτο ειναι που λενε τυχη ,
εγω παλι τοσα χρονια πηγαινω σε εναν και ενω γνωριζομαστε και του κανω καταναλωση αφου αγοραζω λαδια με το βαρελι για γεωργικα-χωματουργικα μηχανηματα ποτε δεν μου εκανε εκπτωση ουτε ενα ευρω.
τα aral ειναι καλα? ειναι παρομοια με τα castrol νομιζω -
Ναι τα aral ειναι τα ιδια με τα castrol και επειδη απο τοτε που πηρα το αυτοκινητο μου με 125,000 μεχρι τωρα που εχει 165,000 βαζω μονο aral και μπορω να πω οτι η αποδοση του ειναι αριστη και σιγουρα οφειλεται και στο λιπαντικο και στη συχνη αλλαγη του.
Παντως επειδη αγοραζω λαδια απο κει για ολα τα αυτοκινητα της οικογενιας και του χω παει και αρκετους πελατες πιστευω οτι μετα χαρας μου τα δινει σε πολυ χαμηλες τιμες.
Λιπαντικά για πετρελαιοκίνητο 4x4