-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Ο Διας έχει δίκιο. Δε γίνεται στην ελληνική λογική να βλέπεις οποιο 'κουβα' (ειδικά ΝΑ) να ρίχνει στο χαλαρό μερικά κολωνάκια, γήπεδα κτλ. στο καινουριο σου απόκτημα. Ομως μη μασάτε, ο Τada σε συνεντευξη υπενόησε πως η καλή Τογιοτα ψήνει κομπρέσσορα γιατί απο οσο λεει ο κιτρινος τυπος το χοχλιο θα τον ψήσει η Σουμπαρου!Απο την άλλη βέβαια εξακολουθώ να απορώ γιατί το λανσάρουν με τα λάστιχα 'του Prius', ειλικρινά δε βλέπω κανένα πλεονέκτημα πέραν απο τη μεγαλύτερη μακροζωία των ναιλον ελαστικών σε συνθήκες πλαγιολίσθησης απο καφρους δημοσιογράφους Γιαπωνέζικο μαρκετινγκ my ass.
Δεν εχετε καταλαβει ακομα?
Πως αλλιως θα εκανε τα ακαταπαυστα drift, σε καλο οδοστρωμα, με 170αλογα στους τροχους απο 1200κιλα αμαξωμα?@Christos.Dimou
Η επιδοση των 0.90g της Ζ4 ειναι απλως ενδεικτικη (sic).
Mε 35αρι πελμα σε RFT ελαστικο ('υψηλων' επιδοσεων ), και πολυ καλη επιδοση ηταν, για roadster, δεδομενης και της ΜΕΓΑΛΗΣ ισχυος 335Ps και της YΠΕΔΙΠΛΑΣΙΑΣ ροπης 500NM. ροπης απο το GT86. -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
έχει τρομέρη πλάκα να μπαίνει με τα όσα σε μια στροφή και να μην έχεις δύναμη να βγείς...
Καθολου πλακα δεν εχει, σε καποιο ενδεχομενο λαθος δικο σου, ή και απο απεναντι (αντιθετα διερχομενο οχημα) , πιστεψε με, το εχω παθει ουκ ολιγες φορες...Οχι οτι το GT86 ΔΕΝ εχει δυναμη να βγει, απλως απο τα λεγομενα των δοκιμαστων μεχρι στιγμης, προκυπτει η εντυπωση, πως θα μενει λιγο απογοητευμενος απο την ολη οδηγικη 'διαδικασια', αυτος που κατεχει πεντε πραγματα απο την πισωκινητη σχολη, ζητωντας λιγη ακομα δυναμη, καθοτι οι off balance καταστασεις με το συγκεκριμενο, φαινεται να γινονται σε ελαφρως slow motion χρονο...
-

-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
έχει τρομέρη πλάκα να μπαίνει με τα όσα σε μια στροφή και να μην έχεις δύναμη να βγείς...
Καθολου πλακα δεν εχει, σε καποιο ενδεχομενο λαθος δικο σου, ή και απο απεναντι (αντιθετα διερχομενο οχημα) , πιστεψε με, το εχω παθει ουκ ολιγες φορες...Οχι οτι το GT86 ΔΕΝ εχει δυναμη να βγει, απλως απο τα λεγομενα των δοκιμαστων μεχρι στιγμης, προκυπτει η εντυπωση, πως θα μενει λιγο απογοητευμενος απο την ολη οδηγικη 'διαδικασια', αυτος που κατεχει πεντε πραγματα απο την πισωκινητη σχολη, ζητωντας λιγη ακομα δυναμη, καθοτι οι off balance καταστασεις με το συγκεκριμενο, φαινεται να γινονται σε ελαφρως slow motion χρονο...
Αυτό Γρηγόρη μου φαίνεται ο δευτερος ορισμός του GT86: σχολείο για τους πιο νέους! Γι'αυτό δεν υποτίθεται οτι γίνεται ο ολος ντόρος, ότι δηλαδή προσφέρει πολύ καλό κοντρολ (αρα και τα πάντα στο off-balance εξελίσσονται οσο το δυνατόν πιο ομαλά) δίνοντας χρόνο και στον wannabe drift king (πλην ομως άπειρο) να αντιδράσει κ να μάθει; Ενας έμπειρος πάλι, θα περνάει καλά χωρίς να ξοδεύει μια περιουσία σε λάστιχα-αναλώσιμα-μικροεπισκευές-συντήρηση.
Πραγματικά όμως, μη βλέπεις απλά βίντεο με επαγγελματίες οδηγούς που κάνουν τα πάντα να φαίνονται εύκολα και μάλιστα στην πίστα. Ο αρχάριος θα φάει αρκετό καιρό και πολλά σετ λάστιχα.
Και για οσους τα 200 αλογα δε φτανουν, έρχονται και οι βελτιώσεις οσονούπω:
ΤRD κομπρεσσορας http://www.thetorquereport.com/2011/12/ ... ady_w.html
Tα τζαπονια της Cusco εχουν τεζαρει στη δουλεια: http://www.fr-sforum.com/forums/fr-s-ge ... 6-brz.html -
Δηλαδή για να καταλάβω, εγώ με 120 άλογα και κάτι παραπάνω από 8 δευτερόλεπτα για τα 100 ξεμένω από δύναμη στην έξοδο της στροφής;
Μήπως έχουμε ξεφύγει λίγο; -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Δηλαδή για να καταλάβω, εγώ με 120 άλογα και κάτι παραπάνω από 8 δευτερόλεπτα για τα 100 ξεμένω από δύναμη στην έξοδο της στροφής;
Μήπως έχουμε ξεφύγει λίγο;εαν κανεις drift μπορει..
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Δηλαδή για να καταλάβω, εγώ με 120 άλογα και κάτι παραπάνω από 8 δευτερόλεπτα για τα 100 ξεμένω από δύναμη στην έξοδο της στροφής;
Μήπως έχουμε ξεφύγει λίγο;...ναι... οπως και το Saxo που ζυγιζει 935κιλα, αλλα ειναι και προσθιοκινητο, με μικροτερες αναλογικα απωλειες ισχυος. Παμε παρακατω...Περα απο αυτο βεβαια, τουλαχιστον σε οτι με αφορα, δεν ειπα για απωλεια δυναμης, αλλα σιγουρα
το διαρκες...μαστιγωμα επιβαλλεται στον συγκεκριμενο κινητηρα αφενως, και αφετερου, επειδη ακριβως ειναι ενα ιδιαιτερα καλοζυγισμενο πισωκινητο, στους λιγο πιο εξοικειωμενους με τα πισωκινητα, συντομα η ευχαριστηση θα ειναι σχεδον...μιση.
Οχι οτι και ολο αυτο ειναι κακο ή 'λιγο', απλα κατα την γνωμη μου, ειναι δωρον-αδωρον ΕΑΝ η τιμολογηση του στην χωρα μας ειναι στα 37-38κ οπως ειπωθηκε στην πρωτη επαφη που ειχαν απο το περιοδικο...
Εξαλλου ολες οι προτασεις, κρινονται με βαση την τιμη τους. Εαν το κοστος της GT86 ηταν στα 30-32κ οπως σχεδον σε ολη την υπολοιπη Ευρωπη, δεν θα 'γκρινιαζε' κανεις, αντιθετως, το μισο(?) σχεδον Forum θα εψαχνε να βρει διαφορετικους τροπους για να την αποκτησει... -
-
Με tamagotchi τράβηξαν το βίντεο?
-
στην εποχή του HD βιντεο 240p
-
Ωραίος ήχος
ΥΓ τι έλεγε για τη Φάουβε?
-
Ποιος δίνει σημασία στο βίδεο με τέτοιο σχολιασμό.
-
για συμμετοχή στο WRC αν καταλαβα καλά
δηλ αν toyota και vw μπαιναν στο wrc θα αναβαθμιζόταν ο θεσμός
-
-
αντι για 37Κ, δινεις 12-15Κ για ενα 350Ζ και τα υπολοιπα για βενζινες φορους τελη...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
αντι για 37Κ, δινεις 12-15Κ για ενα 350Ζ και τα υπολοιπα για βενζινες φορους τελη...αντί για 12Κ, δίνεις 7 για ένα 1600 turbo MX5 στα 300 άλογα και τα υπόλοιπα 2πιτα βρώμικα στου Περικλή,Αιγάλεω.
-
4 φορές επάνω από την αναμενόμενη η αρχική ζήτηση για το κουπέ της Σούμπας στην Ιαπωνία.
http://www.autoblog.com/2012/03/28/early-subaru-brz-sales-running-at-4x-projections-in-japan/
-
τελικα δεν μου απαντησατε τη σημα θα διαλεγατε toyota ή subaru
-
απο αισθητικής πλευράς και μόνο toyota σε μπλέ άσπρο ή κοκκινο + ένα σετ BBS RF
δεν θα με χαλούσε καθόλου και το subaru ασπρο ή ασημί
-
Θα ηθελα Subaru στο κλασικο της μπλε αλλα λευκο Toyota θα επαιρνα ... 'κοροιδευτικα' στα λευκα Yaris και Prius!!!!
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Toyota GT-86 / Subaru BRZ