Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Γαλλικό Στυλ ή Γερμανικό Κύρος...?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Γαλλικό Στυλ ή Γερμανικό Κύρος...?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 5 / 6
    Περί αυτοκίνησης
    34
    109
    211
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cliodriver last edited by

      Ο χρήστης elteo έγραψε:
      [...] δεν έχει νόημα να συγκρίνουμε αυτοκίνητα βάση κόστους!

      Δηλαδή φίλε μου elteo, το δικό σου βασικότερο κριτήριο αγοράς ποιό είναι, αν όχι το κόστος;; Ιδίως αν τα δύο αυτοκίνητα διαφέρουν κατά σχεδόν 3.000 ευρώ!!

      Το δικό μου πάντως είναι, και πιστεύω του περισσότερου κόσμου..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elteo
        elteo last edited by

        Μοn Ami («γάλλος» κι εγώ) καταλαβαίνω τι μου λες απλά σου λέω ότι το τυπικό κριτίριο είναι βάση κατηγορίας.
        Γιατί αν αρχίσουμε να συγκρίνουμε ας πούμε το Μazda 6 με το Golf 1.6 FSi καταλαβαίνεις τι θα γίνει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          meco last edited by

          Ο χρήστης elteo έγραψε:
          Αυτόν τον τίτλο σκέφτηκα αυτόν έβαλα...το θέμα μας είναι ποιό να επιλέξουμε.

          Οσον αφορά το θέμα ποιότητας της Citroen στο C4 είναι όντως τόσο χαμηλή όσο λέει ο GFON...?

          Εγώ πήγα και την είδα στα τέλη του Δεκέμβρη. Τι να πω τώρα.
          Το βέβαιο είναι ότι με το Golf δεν συγκρίνεται (σε θέμα ποιότητας) ούτε για αστείο. Αν το προηγούμενό σου αυτοκίνητο είναι γερμανικό δεν μπορείς με τίποτα να δεχτείς ότι αυτό θα είναι το επόμενό σου. Και η 147 υπερέχει ξεκάθαρα σε αυτό το τομέα, από την C4 για να δώσω άλλο ένα μέτρο σύγκρισης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kostas-1970 last edited by

            Ο χρήστης meco έγραψε:

            Αυτόν τον τίτλο σκέφτηκα αυτόν έβαλα...το θέμα μας είναι ποιό να επιλέξουμε.

            Οσον αφορά το θέμα ποιότητας της Citroen στο C4 είναι όντως τόσο χαμηλή όσο λέει ο GFON...?

            Εγώ πήγα και την είδα στα τέλη του Δεκέμβρη. Τι να πω τώρα.
            Το βέβαιο είναι ότι με το Golf δεν συγκρίνεται (σε θέμα ποιότητας) ούτε για αστείο. Αν το προηγούμενό σου αυτοκίνητο είναι γερμανικό δεν μπορείς με τίποτα να δεχτείς ότι αυτό θα είναι το επόμενό σου. Και η 147 υπερέχει ξεκάθαρα σε αυτό το τομέα, από την C4 για να δώσω άλλο ένα μέτρο σύγκρισης.

            Θα συμφωνήσω με τον meco, από την citroen περίμενα ακόμα καλύτερα πράγματα στο θέμα της ποιότητας κατασκευής μιας και ο ανταγωνισμός έχει ανέβει πολύ ψηλά σε αυτόν το τομέα. Η citroen έχει μια αχίλλειο πτέρνα σε αυτόν το τομέα (ως κάτοχος αρκετών citroen μπορώ να το πω αυτό). Βεβαίως σε σχέση με το παρελθόν είναι βελτιωμένη αλλά ο ανταγωνισμός έχει πάει μακριά άρα χρειάζεται περισσότερη προσπάθεια

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              skullone last edited by

              C4 δαγκωτό. 19.000 ευρώπουλα για το Golf (που πλέον ο μύθος περί γερμανικής 'αξιοπιστίας' έχει καταρρεύσει οριστικά) ΔΕΝ ΔΙΝΩ ΟΥΤΕ ΜΕ ΣΦΑΙΡΕΣ. Και γενικά, 19.000 ευρώ για ένα μικρομεσαίο 1600άρι αυτοκίνητο που δεν έχει κάτι παραπάνω απ'τον ανταγωνισμό, παρά μόνον το έμβλημα, είναι μαλακία να τα δώσει κανείς. Εκτός αν είναι θύμα του μάρκετινγκ και αγοράζει ΕΜΒΛΗΜΑ κι όχι αυτοκίνητο. Τότε αλλάζει το πράγμα και το λόγο παίρνουν οι εκπαιδευτικοί που ειδικεύονται σε παιδιά με νοητική υστέρηση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elteo
                elteo last edited by

                Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:

                Αυτόν τον τίτλο σκέφτηκα αυτόν έβαλα...το θέμα μας είναι ποιό να επιλέξουμε.

                Οσον αφορά το θέμα ποιότητας της Citroen στο C4 είναι όντως τόσο χαμηλή όσο λέει ο GFON...?

                Εγώ πήγα και την είδα στα τέλη του Δεκέμβρη. Τι να πω τώρα.
                Το βέβαιο είναι ότι με το Golf δεν συγκρίνεται (σε θέμα ποιότητας) ούτε για αστείο. Αν το προηγούμενό σου αυτοκίνητο είναι γερμανικό δεν μπορείς με τίποτα να δεχτείς ότι αυτό θα είναι το επόμενό σου. Και η 147 υπερέχει ξεκάθαρα σε αυτό το τομέα, από την C4 για να δώσω άλλο ένα μέτρο σύγκρισης.

                Θα συμφωνήσω με τον meco, από την citroen περίμενα ακόμα καλύτερα πράγματα στο θέμα της ποιότητας κατασκευής μιας και ο ανταγωνισμός έχει ανέβει πολύ ψηλά σε αυτόν το τομέα. Η citroen έχει μια αχίλλειο πτέρνα σε αυτόν το τομέα (ως κάτοχος αρκετών citroen μπορώ να το πω αυτό). Βεβαίως σε σχέση με το παρελθόν είναι βελτιωμένη αλλά ο ανταγωνισμός έχει πάει μακριά άρα χρειάζεται περισσότερη προσπάθεια

                Κώστα ρωτάω για την C4 συγκεκριμένα και όχι για τα παλαιότερα Citroen...
                Tα περιοδικά γράγουν καλά λόγια για την ποιότητα κατασκευής πάντως!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  meco last edited by

                  Ο χρήστης elteo έγραψε:
                  Κώστα ρωτάω για την C4 συγκεκριμένα και όχι για τα παλαιότερα Citroen...
                  Tα περιοδικά γράγουν καλά λόγια για την ποιότητα κατασκευής πάντως!

                  Στο Drive έγραψαν ότι τρίζει αλλά το θεώρησαν μοντέλο 'προπαραγωγής' και το δικαιολόγησαν. Γενικά πάντως δεν περιμένω από ένα αυτοκίνητο του 21ου αιώνα να τρίζει. Ούτε η Xsara ούτε καν τα Saxo έτριζαν ιδιαίτερα, για να μην πω καθόλου.
                  Το θέμα είναι ότι κλείνεις την πόρτα και λες 'κάτι δεν πάει καλά εδώ'....
                  Πάντως τα πλαστικά δεν έχουν χάλια όψη όπως έγραψε κάποιος σε ένα άλλο topic.
                  Τελικό συμπέρασμα είναι ότι η C4 είναι φτηνότερη από το Golf. Αν καταφέρεις να πείσεις το φίλο σου ότι είναι και καλύτερη σε σχέση με το golf (σε καμμία περίπτωση δεν είναι) ας την πάρει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    n_olympios last edited by

                    Στο τεύχος 01/05 4Τ έχουν ένα σχόλιο και λένε ότι η ποιότητα κύλισης, η ηχομόνωση και γενικότερα το στήσιμο του αυτοκινήτου διαφέρει ανάλογα με το ποια έκδοση έχεις στα χέρια σου. Και μάλιστα αναρωτιούνται μήπως αυτό είναι και το σωστό, καθώς σε κάποια αυτοκίνητα η διαφορά της τιμής δε δικαιολογείται μόνο από τον κινητήρα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lkar last edited by

                      Ο χρήστης elteo έγραψε:
                      Μοn Ami («γάλλος» κι εγώ) καταλαβαίνω τι μου λες απλά σου λέω ότι το τυπικό κριτίριο είναι βάση κατηγορίας.
                      Γιατί αν αρχίσουμε να συγκρίνουμε ας πούμε το Μazda 6 με το Golf 1.6 FSi καταλαβαίνεις τι θα γίνει.

                      η Mondeo 1.8 με Golf 1.4 FSI

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kostas-1970 last edited by

                        Ο χρήστης lkar έγραψε:

                        Μοn Ami («γάλλος» κι εγώ) καταλαβαίνω τι μου λες απλά σου λέω ότι το τυπικό κριτίριο είναι βάση κατηγορίας.
                        Γιατί αν αρχίσουμε να συγκρίνουμε ας πούμε το Μazda 6 με το Golf 1.6 FSi καταλαβαίνεις τι θα γίνει.

                        η Mondeo 1.8 με Golf 1.4 FSI

                        Μήπως ikar έχουμε μπερδέψει τα σώβρακα με τις γραβάτες ????

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kinq1 last edited by

                          Εφόσον το Mondeo 1.8 και το Golf 1.4 fsi έχουν την ίδια τιμή (περίπου 18.000 ευρώ) γιατί να μη τα συγκρίνει κάποιος πχ που έχει μαζέψει το συγκεκριμένο ποσόν και ψάχνει ένα αυτοκίνητο με αυτά τα λεφτά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostas-1970 last edited by

                            Μα είναι τελέιως διαφορετικά αυτοκίνητα, πως θα τα συγκρίνουμε ??

                            Επειδή έχουν τα ίδια λεφτά ??

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              skye last edited by

                              Ο χρήστης skullone έγραψε:
                              Εκτός αν είναι θύμα του μάρκετινγκ και αγοράζει ΕΜΒΛΗΜΑ κι όχι αυτοκίνητο.

                              Ρε παιδιά για γκολφ δε μιλάμε;
                              Ή μήπως λέτε για καμιά mercedes και έχασα επεισόδια;
                              Άκου έμβλημα το Γκολφ! Το σήμα της VW? Σιγά πια τη Φεράρι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                meco last edited by

                                Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
                                Μα είναι τελέιως διαφορετικά αυτοκίνητα, πως θα τα συγκρίνουμε ??

                                Επειδή έχουν τα ίδια λεφτά ??

                                Όχι εγώ πιστεύω ότι συγκρίνονται. Και ναι, αν η τιμή του Golf 1.6 είναι συγκρίσιμη με του 6, δεν χρειάζονται και πολλές πολλές διαφωνίες για το πιο είναι καλύτερο αυτοκίνητο...
                                Εντάξει στην ποιόητα υπερτερεί το Golf αλλά δεν είναι και τόσο χαοτική η διαφορά και στην ουσία το 6 ανακάμπτει με χώρους, πιθανόν καλύτερες επιδόσεις και μάλλον πιο ευχάριστη οδική συμπεριφορά. Είναι και πιο όμορφο.
                                Το θέμα είναι ότι δε συμφωνούν όλοι μαζί μας γιατί μάλλον το 1.6FSI έχει πολύ περισσότερες πωλήσεις από το 6. Άρα στη συνείδηση του κόσμου το Golf παραμένει πολύ καλό αυτοκίνητο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  To σχόλιο των 4Τ τεύχος 411

                                  ....Πάντως οριακά δεν παίρνει (το C4) τα ηνία από το Γερμανό αντίπαλο (Golf)

                                  Bέβαια όλα αυτά ισχύουν με το χέρι στην καρδιά γιατί εάν στην εξίσωση μπουν μεταβλητές όπως το κόστος ή η αξιοπιστία τότε η πλάστιγγα του υποψήφιου αγοραστή μπορεί να γείρει κάλλιστα προς την γαλλική ή ιαπωνική πλευρά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    funkyreverend last edited by

                                    Από τη στιγμή που βρισκόμαστε σε μια κατηγορία που το κόστος παίζει ρόλο, νομίζω ότι το C4 θα έπαιρνε κεφάλι. Αν μιλούσαμε για το δίλημμα Mercedes E ή BMW 5, τότε ναι, η διαφορά των 2-3000€ (ή οι διαφορές στη συντήρηση) δεν θα ήταν μείζονος σημασίας.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      taurus last edited by

                                      Θεωρώ απαράδεκτο ένα αυτοκίνητο του μεγέθους και της κατηγορίας του Golf, με τόσο μουντή σχεδίαση μέσα και έξω και τόσο αδιάφορη οδική συμπεριφορά να είναι τόσο υπερτιμημένο. Σιγά το status symbol ρε παιδιά, θα πρέπει να αρχίσουν να φοβούνται οι BMW και οι MERC δηλαδή...
                                      Που είναι αυτό το smilie με το χεράκι που παλινδρομεί ρε γμτ..;

                                      Στον αντίποδα έχουμε ένα φρέσκο σχεδιαστικά αυτοκίνητο, 'ζωντανό' οδηγικά και με εξοπλισμό που ζηλεύουν πολλά ακριβότερα και μεγαλύτερα αυτοκίνητα.Με μια μικρή παραχώριση στην ποιότητα (που δεν είναι και από τις προτεραιότητές μου), ψηφίζω C4. Επιπλέον είναι η πρώτη Citroen μετά από χρόνια που αναβιώνει το πνεύμα των παλιότερων Citroen, αυτό των πρωτότυπων τεχνολογικών λύσεων και της ξεχωριστής (και όχι απαραίτητα όμορφης) σχεδίασης.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mirage last edited by

                                        Η διαφορά στην ποιότητα ενός C4 από το Golf δεν νομίζω οτι είναι τόσο μεγάλη που να δικαιολογεί τα σχόλια που γράφονται παραπάνω. Θα έλεγα οτι είναι περίπου στα ίδια επίπεδα από άποψη υλικών με ίσως λίγο καλύτερο φινίρισμα για το Golf. Για την ποιότητα συναρμογής είδωμεν είναι πολύ νωρίς για να πούμε. Αν και μετά τα πολλά προβληματα κακής συναρμογής των Polo, Βeetle και λιγότερο του Golf ( αντέ ξεχνάω τα εξαφανιζόμενα παράθυρα των 3d ) είμαι σχεδόν βέβαιος οτι το V είναι πολύ πιο προσεγμένο σε αυτό τον τομέα από τον προκάτοχο του. Αντίθετα η C4 έχει προβληματάκια εργονομίας ( μπουτόν κόρνας ) και σίγουρα το τιμόνι με την πληθώρα χειριστηρίων θέλει λίγη συνήθεια για να μπορείς να εξαντλήσεις τις ευκολίες που προσφέρει.
                                        Τώρα αν συγκρίνουμε την C4 ( και το Golf ) με το A3 τότε μιλάμε για μια αρκετά μεγάλη διαφορά στην αίσθηση που αποκομίζεις όταν μπαίνεις μέσα στο Α3.
                                        Χτές μπήκα στο Golf και στο καπάκι σε A3 γιατί φίλος ψάχνει για αμάξι και έχω αντίληψη για το θέμα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          n_olympios last edited by

                                          Πάντως αν κοιτάξουμε το αυτοκίνητο λίγο πιο μέσα απ'ό,τι φαίνεται εξωτερικά, το Golf V είναι σαφώς κατώτερο ποιοτικά από τα προηγούμενα.

                                          Αφήστε που δεν μπορείς να φτιάξεις το ηχοσύστημα με τίποτα.

                                          Θανάση, πότε δεν είχαν πρόβλημα στην κόρνα τα γαλλικά? Μόνο στη δική μου γενιά είναι στο τιμόνι!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Είμαι άραγε ο μόνος που προτιμά την κόρνα στον μοχλό των φλας κι όχι πάνω στο τιμόνι;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 5 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr