-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
[...] δεν έχει νόημα να συγκρίνουμε αυτοκίνητα βάση κόστους!Δηλαδή φίλε μου elteo, το δικό σου βασικότερο κριτήριο αγοράς ποιό είναι, αν όχι το κόστος;; Ιδίως αν τα δύο αυτοκίνητα διαφέρουν κατά σχεδόν 3.000 ευρώ!!
Το δικό μου πάντως είναι, και πιστεύω του περισσότερου κόσμου..
-
Μοn Ami («γάλλος» κι εγώ) καταλαβαίνω τι μου λες απλά σου λέω ότι το τυπικό κριτίριο είναι βάση κατηγορίας.
Γιατί αν αρχίσουμε να συγκρίνουμε ας πούμε το Μazda 6 με το Golf 1.6 FSi καταλαβαίνεις τι θα γίνει. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Αυτόν τον τίτλο σκέφτηκα αυτόν έβαλα...το θέμα μας είναι ποιό να επιλέξουμε.Οσον αφορά το θέμα ποιότητας της Citroen στο C4 είναι όντως τόσο χαμηλή όσο λέει ο GFON...?
Εγώ πήγα και την είδα στα τέλη του Δεκέμβρη. Τι να πω τώρα.
Το βέβαιο είναι ότι με το Golf δεν συγκρίνεται (σε θέμα ποιότητας) ούτε για αστείο. Αν το προηγούμενό σου αυτοκίνητο είναι γερμανικό δεν μπορείς με τίποτα να δεχτείς ότι αυτό θα είναι το επόμενό σου. Και η 147 υπερέχει ξεκάθαρα σε αυτό το τομέα, από την C4 για να δώσω άλλο ένα μέτρο σύγκρισης. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Αυτόν τον τίτλο σκέφτηκα αυτόν έβαλα...το θέμα μας είναι ποιό να επιλέξουμε.
Οσον αφορά το θέμα ποιότητας της Citroen στο C4 είναι όντως τόσο χαμηλή όσο λέει ο GFON...?
Εγώ πήγα και την είδα στα τέλη του Δεκέμβρη. Τι να πω τώρα.
Το βέβαιο είναι ότι με το Golf δεν συγκρίνεται (σε θέμα ποιότητας) ούτε για αστείο. Αν το προηγούμενό σου αυτοκίνητο είναι γερμανικό δεν μπορείς με τίποτα να δεχτείς ότι αυτό θα είναι το επόμενό σου. Και η 147 υπερέχει ξεκάθαρα σε αυτό το τομέα, από την C4 για να δώσω άλλο ένα μέτρο σύγκρισης.Θα συμφωνήσω με τον meco, από την citroen περίμενα ακόμα καλύτερα πράγματα στο θέμα της ποιότητας κατασκευής μιας και ο ανταγωνισμός έχει ανέβει πολύ ψηλά σε αυτόν το τομέα. Η citroen έχει μια αχίλλειο πτέρνα σε αυτόν το τομέα (ως κάτοχος αρκετών citroen μπορώ να το πω αυτό). Βεβαίως σε σχέση με το παρελθόν είναι βελτιωμένη αλλά ο ανταγωνισμός έχει πάει μακριά άρα χρειάζεται περισσότερη προσπάθεια
-
C4 δαγκωτό. 19.000 ευρώπουλα για το Golf (που πλέον ο μύθος περί γερμανικής 'αξιοπιστίας' έχει καταρρεύσει οριστικά) ΔΕΝ ΔΙΝΩ ΟΥΤΕ ΜΕ ΣΦΑΙΡΕΣ. Και γενικά, 19.000 ευρώ για ένα μικρομεσαίο 1600άρι αυτοκίνητο που δεν έχει κάτι παραπάνω απ'τον ανταγωνισμό, παρά μόνον το έμβλημα, είναι μαλακία να τα δώσει κανείς. Εκτός αν είναι θύμα του μάρκετινγκ και αγοράζει ΕΜΒΛΗΜΑ κι όχι αυτοκίνητο. Τότε αλλάζει το πράγμα και το λόγο παίρνουν οι εκπαιδευτικοί που ειδικεύονται σε παιδιά με νοητική υστέρηση.
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Αυτόν τον τίτλο σκέφτηκα αυτόν έβαλα...το θέμα μας είναι ποιό να επιλέξουμε.
Οσον αφορά το θέμα ποιότητας της Citroen στο C4 είναι όντως τόσο χαμηλή όσο λέει ο GFON...?
Εγώ πήγα και την είδα στα τέλη του Δεκέμβρη. Τι να πω τώρα.
Το βέβαιο είναι ότι με το Golf δεν συγκρίνεται (σε θέμα ποιότητας) ούτε για αστείο. Αν το προηγούμενό σου αυτοκίνητο είναι γερμανικό δεν μπορείς με τίποτα να δεχτείς ότι αυτό θα είναι το επόμενό σου. Και η 147 υπερέχει ξεκάθαρα σε αυτό το τομέα, από την C4 για να δώσω άλλο ένα μέτρο σύγκρισης.Θα συμφωνήσω με τον meco, από την citroen περίμενα ακόμα καλύτερα πράγματα στο θέμα της ποιότητας κατασκευής μιας και ο ανταγωνισμός έχει ανέβει πολύ ψηλά σε αυτόν το τομέα. Η citroen έχει μια αχίλλειο πτέρνα σε αυτόν το τομέα (ως κάτοχος αρκετών citroen μπορώ να το πω αυτό). Βεβαίως σε σχέση με το παρελθόν είναι βελτιωμένη αλλά ο ανταγωνισμός έχει πάει μακριά άρα χρειάζεται περισσότερη προσπάθεια
Κώστα ρωτάω για την C4 συγκεκριμένα και όχι για τα παλαιότερα Citroen...
Tα περιοδικά γράγουν καλά λόγια για την ποιότητα κατασκευής πάντως! -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Κώστα ρωτάω για την C4 συγκεκριμένα και όχι για τα παλαιότερα Citroen...
Tα περιοδικά γράγουν καλά λόγια για την ποιότητα κατασκευής πάντως!Στο Drive έγραψαν ότι τρίζει αλλά το θεώρησαν μοντέλο 'προπαραγωγής' και το δικαιολόγησαν. Γενικά πάντως δεν περιμένω από ένα αυτοκίνητο του 21ου αιώνα να τρίζει. Ούτε η Xsara ούτε καν τα Saxo έτριζαν ιδιαίτερα, για να μην πω καθόλου.
Το θέμα είναι ότι κλείνεις την πόρτα και λες 'κάτι δεν πάει καλά εδώ'....
Πάντως τα πλαστικά δεν έχουν χάλια όψη όπως έγραψε κάποιος σε ένα άλλο topic.
Τελικό συμπέρασμα είναι ότι η C4 είναι φτηνότερη από το Golf. Αν καταφέρεις να πείσεις το φίλο σου ότι είναι και καλύτερη σε σχέση με το golf (σε καμμία περίπτωση δεν είναι) ας την πάρει. -
Στο τεύχος 01/05 4Τ έχουν ένα σχόλιο και λένε ότι η ποιότητα κύλισης, η ηχομόνωση και γενικότερα το στήσιμο του αυτοκινήτου διαφέρει ανάλογα με το ποια έκδοση έχεις στα χέρια σου. Και μάλιστα αναρωτιούνται μήπως αυτό είναι και το σωστό, καθώς σε κάποια αυτοκίνητα η διαφορά της τιμής δε δικαιολογείται μόνο από τον κινητήρα.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Μοn Ami («γάλλος» κι εγώ) καταλαβαίνω τι μου λες απλά σου λέω ότι το τυπικό κριτίριο είναι βάση κατηγορίας.
Γιατί αν αρχίσουμε να συγκρίνουμε ας πούμε το Μazda 6 με το Golf 1.6 FSi καταλαβαίνεις τι θα γίνει.η Mondeo 1.8 με Golf 1.4 FSI
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μοn Ami («γάλλος» κι εγώ) καταλαβαίνω τι μου λες απλά σου λέω ότι το τυπικό κριτίριο είναι βάση κατηγορίας.
Γιατί αν αρχίσουμε να συγκρίνουμε ας πούμε το Μazda 6 με το Golf 1.6 FSi καταλαβαίνεις τι θα γίνει.η Mondeo 1.8 με Golf 1.4 FSI
Μήπως ikar έχουμε μπερδέψει τα σώβρακα με τις γραβάτες ????
-
Εφόσον το Mondeo 1.8 και το Golf 1.4 fsi έχουν την ίδια τιμή (περίπου 18.000 ευρώ) γιατί να μη τα συγκρίνει κάποιος πχ που έχει μαζέψει το συγκεκριμένο ποσόν και ψάχνει ένα αυτοκίνητο με αυτά τα λεφτά.
-
Μα είναι τελέιως διαφορετικά αυτοκίνητα, πως θα τα συγκρίνουμε ??
Επειδή έχουν τα ίδια λεφτά ??
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Εκτός αν είναι θύμα του μάρκετινγκ και αγοράζει ΕΜΒΛΗΜΑ κι όχι αυτοκίνητο.Ρε παιδιά για γκολφ δε μιλάμε;
Ή μήπως λέτε για καμιά mercedes και έχασα επεισόδια;
Άκου έμβλημα το Γκολφ! Το σήμα της VW? Σιγά πια τη Φεράρι. -
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Μα είναι τελέιως διαφορετικά αυτοκίνητα, πως θα τα συγκρίνουμε ??Επειδή έχουν τα ίδια λεφτά ??
Όχι εγώ πιστεύω ότι συγκρίνονται. Και ναι, αν η τιμή του Golf 1.6 είναι συγκρίσιμη με του 6, δεν χρειάζονται και πολλές πολλές διαφωνίες για το πιο είναι καλύτερο αυτοκίνητο...
Εντάξει στην ποιόητα υπερτερεί το Golf αλλά δεν είναι και τόσο χαοτική η διαφορά και στην ουσία το 6 ανακάμπτει με χώρους, πιθανόν καλύτερες επιδόσεις και μάλλον πιο ευχάριστη οδική συμπεριφορά. Είναι και πιο όμορφο.
Το θέμα είναι ότι δε συμφωνούν όλοι μαζί μας γιατί μάλλον το 1.6FSI έχει πολύ περισσότερες πωλήσεις από το 6. Άρα στη συνείδηση του κόσμου το Golf παραμένει πολύ καλό αυτοκίνητο. -
To σχόλιο των 4Τ τεύχος 411
....Πάντως οριακά δεν παίρνει (το C4) τα ηνία από το Γερμανό αντίπαλο (Golf)
Bέβαια όλα αυτά ισχύουν με το χέρι στην καρδιά γιατί εάν στην εξίσωση μπουν μεταβλητές όπως το κόστος ή η αξιοπιστία τότε η πλάστιγγα του υποψήφιου αγοραστή μπορεί να γείρει κάλλιστα προς την γαλλική ή ιαπωνική πλευρά.
-
Από τη στιγμή που βρισκόμαστε σε μια κατηγορία που το κόστος παίζει ρόλο, νομίζω ότι το C4 θα έπαιρνε κεφάλι. Αν μιλούσαμε για το δίλημμα Mercedes E ή BMW 5, τότε ναι, η διαφορά των 2-3000€ (ή οι διαφορές στη συντήρηση) δεν θα ήταν μείζονος σημασίας.
-
Θεωρώ απαράδεκτο ένα αυτοκίνητο του μεγέθους και της κατηγορίας του Golf, με τόσο μουντή σχεδίαση μέσα και έξω και τόσο αδιάφορη οδική συμπεριφορά να είναι τόσο υπερτιμημένο. Σιγά το status symbol ρε παιδιά, θα πρέπει να αρχίσουν να φοβούνται οι BMW και οι MERC δηλαδή...
Που είναι αυτό το smilie με το χεράκι που παλινδρομεί ρε γμτ..;Στον αντίποδα έχουμε ένα φρέσκο σχεδιαστικά αυτοκίνητο, 'ζωντανό' οδηγικά και με εξοπλισμό που ζηλεύουν πολλά ακριβότερα και μεγαλύτερα αυτοκίνητα.Με μια μικρή παραχώριση στην ποιότητα (που δεν είναι και από τις προτεραιότητές μου), ψηφίζω C4. Επιπλέον είναι η πρώτη Citroen μετά από χρόνια που αναβιώνει το πνεύμα των παλιότερων Citroen, αυτό των πρωτότυπων τεχνολογικών λύσεων και της ξεχωριστής (και όχι απαραίτητα όμορφης) σχεδίασης.
-
Η διαφορά στην ποιότητα ενός C4 από το Golf δεν νομίζω οτι είναι τόσο μεγάλη που να δικαιολογεί τα σχόλια που γράφονται παραπάνω. Θα έλεγα οτι είναι περίπου στα ίδια επίπεδα από άποψη υλικών με ίσως λίγο καλύτερο φινίρισμα για το Golf. Για την ποιότητα συναρμογής είδωμεν είναι πολύ νωρίς για να πούμε. Αν και μετά τα πολλά προβληματα κακής συναρμογής των Polo, Βeetle και λιγότερο του Golf ( αντέ ξεχνάω τα εξαφανιζόμενα παράθυρα των 3d ) είμαι σχεδόν βέβαιος οτι το V είναι πολύ πιο προσεγμένο σε αυτό τον τομέα από τον προκάτοχο του. Αντίθετα η C4 έχει προβληματάκια εργονομίας ( μπουτόν κόρνας ) και σίγουρα το τιμόνι με την πληθώρα χειριστηρίων θέλει λίγη συνήθεια για να μπορείς να εξαντλήσεις τις ευκολίες που προσφέρει.
Τώρα αν συγκρίνουμε την C4 ( και το Golf ) με το A3 τότε μιλάμε για μια αρκετά μεγάλη διαφορά στην αίσθηση που αποκομίζεις όταν μπαίνεις μέσα στο Α3.
Χτές μπήκα στο Golf και στο καπάκι σε A3 γιατί φίλος ψάχνει για αμάξι και έχω αντίληψη για το θέμα. -
Πάντως αν κοιτάξουμε το αυτοκίνητο λίγο πιο μέσα απ'ό,τι φαίνεται εξωτερικά, το Golf V είναι σαφώς κατώτερο ποιοτικά από τα προηγούμενα.
Αφήστε που δεν μπορείς να φτιάξεις το ηχοσύστημα με τίποτα.
Θανάση, πότε δεν είχαν πρόβλημα στην κόρνα τα γαλλικά? Μόνο στη δική μου γενιά είναι στο τιμόνι!
-
Είμαι άραγε ο μόνος που προτιμά την κόρνα στον μοχλό των φλας κι όχι πάνω στο τιμόνι;
Γαλλικό Στυλ ή Γερμανικό Κύρος...?