Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 323
    • 324
    • 325
    • 326
    • 327
    • 939
    • 940
    • 325 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    137819
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      christoss8 last edited by

      Να κοιταξετε και τα δαχτυλιδια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        iliasp last edited by

        Αν φανταζομαι καλα εννοεις προσθήκες;

        Οι ζαντες ειναι οι εργοστασιακες με σωστο φάρδος, καρε και offset

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          christoss8 last edited by

          Δεν γνωριζω αν το τρεμουλο υπηρχε πριν ή μετα την τοποθετηση ελαστικων.
          Αν υπηρξε μετα την τοποθετηση ,τοτε μπορει να υπαρχει προβλημα με ελλατωματικα ελαστικα.
          Αν υπηρξε πριν την τοποθετηση,μπορει να φταινε και τα ρουλεμαν των τροχων.
          Οσον αφορα την ζυγοσταθμιση,και στα 90 χλμ υπαρχει τρεμουλο αν θελει ζυγοσταθμιση καποιος τροχος.

          Ναι,αφου εχει εργοστασιακες ζαντες τοτε ακυρο για τα δαχτυλιδια.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pointer last edited by

            Μήπως πρέπει να γίνει ζυγοστάθμηση πάνω στο αυτοκίνητο??Με το λεγόμενο γαιδουράκι??Κάτι ανάλογο έχουν και μερικά jimny,

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              iliasp last edited by

              Έχει βρει κατάστημα για ζυγοστάθμιση πάνω στο αυτοκίνητη και θα πάει!
              Απλά μου έκανε μεγάλη εντύπωση το βαρος που τοποθετήθηκε στους τροχούς ( στον ένα μέτρησα 85γρ)

              Επειδη οι ζαντες θα βγουν για αλλο λογο, υπαρχει περιπτωση με καποιο τροπο να ζυγοσταθμισει σκετη ζαντα αλουμινιου;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Αν βγάλεις τις ζάντες να τους πεις αν γίνεται να την ισιώσουν καλύτερα.
                Αλλιώς δοκίμασε το λάστιχο σε άλλη θέση πάνω στη ζάντα (στρίψτε το).

                FYI
                Η ζυγοστάθμιση πάνω στο αυτοκίνητο έχει σημαντικά μικρότερη ακρίβεια από την ζυγοστάθμιση που κάνεις σε καλό μηχάνημα έξω από το αυτοκίνητο. Σκέψου ότι πάνω στο αυτοκίνητο τα βάρη μπαίνουν μόνο στην εξωτερική πλευρά της ζάντας, είναι σχεδόν σαν την παλιά ζυγοστάθμιση που ζύγιζαν τα λάστιχα.
                Δηλαδή αν η ζάντα/λάστιχο θέλει ζυγοστάθμιση και στην μέσα και στην έξω πλευρά, τότε με την ζυγοστάθμιση πάνω στο αυτοκίνητο σίγουρα θα τραντάζει σε πολύ μεγάλες ταχύτητες - δεν γίνεται αλλιώς.

                Μόνο αν το αμάξι έχει κάποιο πρόβλημα που θέλεις να καλύψεις με την ζυγοστάθμιση πάνω στο αυτοκίνητο.
                (και πάλι όχι για πολύ μεγάλες ταχύτητες)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης leonp έγραψε:
                  Αν βγάλεις τις ζάντες να τους πεις αν γίνεται να την ισιώσουν καλύτερα.
                  Αλλιώς δοκίμασε το λάστιχο σε άλλη θέση πάνω στη ζάντα (στρίψτε το).

                  FYI
                  Η ζυγοστάθμιση πάνω στο αυτοκίνητο έχει σημαντικά μικρότερη ακρίβεια από την ζυγοστάθμιση που κάνεις σε καλό μηχάνημα έξω από το αυτοκίνητο. Σκέψου ότι πάνω στο αυτοκίνητο τα βάρη μπαίνουν μόνο στην εξωτερική πλευρά της ζάντας, είναι σχεδόν σαν την παλιά ζυγοστάθμιση που ζύγιζαν τα λάστιχα.
                  Δηλαδή αν η ζάντα/λάστιχο θέλει ζυγοστάθμιση και στην μέσα και στην έξω πλευρά, τότε με την ζυγοστάθμιση πάνω στο αυτοκίνητο σίγουρα θα τραντάζει σε πολύ μεγάλες ταχύτητες - δεν γίνεται αλλιώς.

                  Μόνο αν το αμάξι έχει κάποιο πρόβλημα που θέλεις να καλύψεις με την ζυγοστάθμιση πάνω στο αυτοκίνητο.
                  (και πάλι όχι για πολύ μεγάλες ταχύτητες)

                  Στην ζυγοσταθμιση επι του αυτοκινητου ταλαιπωρειται και το πλαινο του λαστιχου,μυριζει καμμενο,καθως εκει ακουμπα το μηχανημα για να το γυριζει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Σιγά το πράμα, τα λάστιχα μυρίζουν συχνά,
                    μόνο αν σε ενδιαφέρει αισθητικά εκεί στο πλάι που το ακουμπάει.

                    Σημαντικό είναι το ζόρι που τρώει το διαφορικό (μπλοκέ).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christoss8 last edited by

                      Ο χρήστης iliasp έγραψε:
                      Έχει βρει κατάστημα για ζυγοστάθμιση πάνω στο αυτοκίνητη και θα πάει!
                      Απλά μου έκανε μεγάλη εντύπωση το βαρος που τοποθετήθηκε στους τροχούς ( στον ένα μέτρησα 85γρ)

                      Επειδη οι ζαντες θα βγουν για αλλο λογο, υπαρχει περιπτωση με καποιο τροπο να ζυγοσταθμισει σκετη ζαντα αλουμινιου;

                      Φιλε μου οπως σου ειπα και χθες ,το τρεμουλο μπορει να ωφειλεται σε ελλατωματικα ελαστικα ή ρουλεμαν τροχων.
                      Η ζυγοσταθμιση πανω στο αυτοκινητο δεν θα σε ωφελησει σε τιποτα,ουτε η ζυγοσταθμιση μονο της ζαντας.
                      Οσον αφορα το βαρος των 85 γραμμαριων ,θα βοηθουσε ενα ξεμονταρισμα και ξαναμοταρισμα του ελαστικου σε αλλο σημειο μηπως και δεχτει λιγοτερα γραμμαρια.
                      Επισης αν μπορεις ,πες μου τι μαρκα ελαστικων βαλατε γιατι σε κατι κινεζικα συμβαινει πολλες φορες να χρειαζεται πολλα γραμμαρια ο τροχος .
                      Και τελος πες μας αν το τρεμουλο το αισθανεται στο τιμονι ή στο σασι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        ggab last edited by

                        την πατησα προσφατα με λαστιχα που ειχαν προβλημα σε ζυγισμα και ευθυγραμμιση http://www.e-elastika.gr/p.Elastiko-Inf ... 36609.html και μετα απο 3 προσπαθειες του λαστιχα να τα ''συνεφερει'' παραδεχτηκε οτι εχουν θεμα και μου τα αλλαξε με αλλη μαρκα πληρωνοντας την διαφορα
                        φυσικα τα αλλαζε θεση πανω στη ζαντα,τα πηγε μπρος πισω αλλα ματαια!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης iliasp έγραψε:
                          Μετα απο επισκευη 2 ζαντων αλουμινιου μπηκαν καινουργια λαστιχα (μπρος πισω) και στη ζυγοσταθμιση μπροστα επρεπε να μπουν πανω απο 70γρ σε καθε τροχο (συμφωνα με το μηχανημα) αλλα ο οδηγος λεει οτι ακομα δεν ειναι σωστο (νιωθει ενα πολυ ελαφρυ τρεμουλο με πανω απο 130km/h που αυξανεται ελαχιστα αλλα αισθητα μεχρι τα 200km/h που το δοκιμασε)
                          Αξιζει να βγουν οι ζαντες και να ζυγιστουν μονες τους χωρις ελαστικα? Ειδικα απο τη στιγμη που σε ενα σημειο πρεπει να εχει γινει και ενα παρα πολυ μικρο μπαλωμα; Αυτος που τις ισιωσε μου ειπε εμενα προσωπικα οτι τις εφερε, απλα σε 1 σημειο σε καθε μια τις γεμισε και τις ετριψε!

                          Το γεμισμα της ζαντας δεν μπορει να ειναι υπευθυνο για την ανισοκατανομή του βαρους ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            ggab last edited by

                            σαφεστατα !!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              και πιθανότατα....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                iliasp last edited by

                                Μα αυτό λέω και εγώ, εάν και είναι πάρα πολύ μικρό, ένα μικρό ποντάρισμα μόνο απόσο είδα λέω μήπως επηρεάζει!
                                Για αυτό ρώτησα εάν μπορεί να ζυγιστεί η ζάντα μόνο χωρίς το ελαστικό (το οποίο μου είπε ο φίλος μου ότι μπροστά δεξιά το έβαλε και το έβγαλε 3 φορές επειδή ζητούσε πολλά γρ) και εάν γνωρίζετε και που θα διευκολύνατε τα μάλα (πέριξ θεσσαλονίκης)

                                Οπότε φαντάζομαι ότι είτε η ζάντα την έχει ακούσει, είτε τα ολοκαίνουργια λάστιχα που έβαλε είναι 'λεμόνια' 😛
                                SportContact5 έβαλε σε 17άρια (είπε να ακούσει εμένα που έμεινα ευχαριστημένος 😛 ) αλλά ευτυχώς περισσότερο κυκλοφορεί στην πόλη, πρέπει να λυθεί το ζήτημα όμως όπως και να έχει!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης iliasp έγραψε:
                                  Μα αυτό λέω και εγώ, εάν και είναι πάρα πολύ μικρό, ένα μικρό ποντάρισμα μόνο απόσο είδα λέω μήπως επηρεάζει!
                                  Για αυτό ρώτησα εάν μπορεί να ζυγιστεί η ζάντα μόνο χωρίς το ελαστικό (το οποίο μου είπε ο φίλος μου ότι μπροστά δεξιά το έβαλε και το έβγαλε 3 φορές επειδή ζητούσε πολλά γρ) και εάν γνωρίζετε και που θα διευκολύνατε τα μάλα (πέριξ θεσσαλονίκης)

                                  Οπότε φαντάζομαι ότι είτε η ζάντα την έχει ακούσει, είτε τα ολοκαίνουργια λάστιχα που έβαλε είναι 'λεμόνια' 😛
                                  SportContact5 έβαλε σε 17άρια (είπε να ακούσει εμένα που έμεινα ευχαριστημένος 😛 ) αλλά ευτυχώς περισσότερο κυκλοφορεί στην πόλη, πρέπει να λυθεί το ζήτημα όμως όπως και να έχει!

                                  Και να ζυγοσταθμιστει μονο η ζαντα δεν λεει κατι.Πρεπει το συνολο ελαστικου ζαντας να ειναι ζυγοσταθμισμενο.Απλα και μονο πληροφοριακα ισως για να δειξει πιο απο τα δυο κομματια ζηταει τα πολλα βαρη.
                                  Γνωμη μου και χωρις να ειμαι ειδικος

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    iliasp last edited by

                                    Μα δεν θα ζυγοσταθμιστει μονο η ζαντα, αρχικα μονο αυτη να δουμε οτι ειναι καλα ζυγισμενη και δεν συνεβη καμια υπερβολη κατα την επισκευη, να δουμε εαν χρειαστει καμια μικροδιορθωση και επειτα να μπουν τα λαστιχα, να ζυγοσταθμιστουν οι τροχοι και τελος!

                                    Το θεμα ειναι εαν μπορουμε να βρουμε καποιον για αυτη τη δουλεια, γιατι με τις ζαντες παραμασχαλα το τραγουδι θα ξεκινησει απο το βουλκανιζατερ κιολας 'Γεια σας, το και το' 'Ναι παλήκαρε μου, απλά ξέχασες τα λαστιχάκια'

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Δεν νομιζω οτι αν του πεις τι θελεις να κανεις να σου πει οχι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        p_george last edited by

                                        Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                        Το γεμισμα της ζαντας δεν μπορει να ειναι υπευθυνο για την ανισοκατανομή του βαρους ;

                                        Κανονικα οχι, γιατι το γεμισμα γινεται εκει που λειπει υλικο, ενδεχωμενως να υπαρχει μια μικρη διαφορα αναμεσα στο ειδικο βαρος του υλικου που εχει χρησιμοποιηθει σε σχεση με το αρχικο υλικο της ζαντας αλλα ειναι δυσκολο να μην καλυφθει αυτη η διαφορα απο το βαριδι της ζυγοσταθμισης.
                                        Αν η ζαντα βγηκε απο τορνο ειναι δυσκολο εως αδυνατο να ειναι στραβη περιμετρικα, ισως ομως να υπαρχει προβλημα στην σχεση της με το καρε, στο μηχανημα της ζυγοσταθμισης αυτο ειναι ευκολο να φανει.
                                        Οταν ειναι αζυγιστος ο τροχος παρουσιαζει τρεμουλο στο τιμονι κοντα στα 90 χλμ
                                        ενω οταν ειναι στραβη ζαντα η λαστιχο ( ασχετα αν εχουν ζυγοσταθμιστει) το τρεμουλο παρουσιαζεται κοντα στα 120 χλμ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kapami last edited by

                                          Κυκλοφορώ με SportContact 2, 4 καλοκαιριών και 25.000χλμ πάνω τους. Αισθάνομαι ότι αποτελώ δημόσιο κίνδυνο με τις γλίστρες που μου προσφέρουν απλόχερα, ακόμα και σε ταχύτητες κάτω του μέσου όρου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            billopoulos last edited by

                                            Σε καταλαβαινω. Εγω τα αλλαξα στα 3-3.5 χρονια αν θυμαμαι καλα και στα ~30.000 χλμ. Ειχαν γομμα μπολικη ακομα αλλα ειχαν σκληρυνει τοσο πολυ που γλιστραγα συνεχεια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 323
                                            • 324
                                            • 325
                                            • 326
                                            • 327
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 325 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr