-
Να κοιταξετε και τα δαχτυλιδια.
-
Αν φανταζομαι καλα εννοεις προσθήκες;
Οι ζαντες ειναι οι εργοστασιακες με σωστο φάρδος, καρε και offset
-
Δεν γνωριζω αν το τρεμουλο υπηρχε πριν ή μετα την τοποθετηση ελαστικων.
Αν υπηρξε μετα την τοποθετηση ,τοτε μπορει να υπαρχει προβλημα με ελλατωματικα ελαστικα.
Αν υπηρξε πριν την τοποθετηση,μπορει να φταινε και τα ρουλεμαν των τροχων.
Οσον αφορα την ζυγοσταθμιση,και στα 90 χλμ υπαρχει τρεμουλο αν θελει ζυγοσταθμιση καποιος τροχος.Ναι,αφου εχει εργοστασιακες ζαντες τοτε ακυρο για τα δαχτυλιδια.
-
Μήπως πρέπει να γίνει ζυγοστάθμηση πάνω στο αυτοκίνητο??Με το λεγόμενο γαιδουράκι??Κάτι ανάλογο έχουν και μερικά jimny,
-
Έχει βρει κατάστημα για ζυγοστάθμιση πάνω στο αυτοκίνητη και θα πάει!
Απλά μου έκανε μεγάλη εντύπωση το βαρος που τοποθετήθηκε στους τροχούς ( στον ένα μέτρησα 85γρ)Επειδη οι ζαντες θα βγουν για αλλο λογο, υπαρχει περιπτωση με καποιο τροπο να ζυγοσταθμισει σκετη ζαντα αλουμινιου;
-
Αν βγάλεις τις ζάντες να τους πεις αν γίνεται να την ισιώσουν καλύτερα.
Αλλιώς δοκίμασε το λάστιχο σε άλλη θέση πάνω στη ζάντα (στρίψτε το).FYI
Η ζυγοστάθμιση πάνω στο αυτοκίνητο έχει σημαντικά μικρότερη ακρίβεια από την ζυγοστάθμιση που κάνεις σε καλό μηχάνημα έξω από το αυτοκίνητο. Σκέψου ότι πάνω στο αυτοκίνητο τα βάρη μπαίνουν μόνο στην εξωτερική πλευρά της ζάντας, είναι σχεδόν σαν την παλιά ζυγοστάθμιση που ζύγιζαν τα λάστιχα.
Δηλαδή αν η ζάντα/λάστιχο θέλει ζυγοστάθμιση και στην μέσα και στην έξω πλευρά, τότε με την ζυγοστάθμιση πάνω στο αυτοκίνητο σίγουρα θα τραντάζει σε πολύ μεγάλες ταχύτητες - δεν γίνεται αλλιώς.Μόνο αν το αμάξι έχει κάποιο πρόβλημα που θέλεις να καλύψεις με την ζυγοστάθμιση πάνω στο αυτοκίνητο.
(και πάλι όχι για πολύ μεγάλες ταχύτητες) -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αν βγάλεις τις ζάντες να τους πεις αν γίνεται να την ισιώσουν καλύτερα.
Αλλιώς δοκίμασε το λάστιχο σε άλλη θέση πάνω στη ζάντα (στρίψτε το).FYI
Η ζυγοστάθμιση πάνω στο αυτοκίνητο έχει σημαντικά μικρότερη ακρίβεια από την ζυγοστάθμιση που κάνεις σε καλό μηχάνημα έξω από το αυτοκίνητο. Σκέψου ότι πάνω στο αυτοκίνητο τα βάρη μπαίνουν μόνο στην εξωτερική πλευρά της ζάντας, είναι σχεδόν σαν την παλιά ζυγοστάθμιση που ζύγιζαν τα λάστιχα.
Δηλαδή αν η ζάντα/λάστιχο θέλει ζυγοστάθμιση και στην μέσα και στην έξω πλευρά, τότε με την ζυγοστάθμιση πάνω στο αυτοκίνητο σίγουρα θα τραντάζει σε πολύ μεγάλες ταχύτητες - δεν γίνεται αλλιώς.Μόνο αν το αμάξι έχει κάποιο πρόβλημα που θέλεις να καλύψεις με την ζυγοστάθμιση πάνω στο αυτοκίνητο.
(και πάλι όχι για πολύ μεγάλες ταχύτητες)Στην ζυγοσταθμιση επι του αυτοκινητου ταλαιπωρειται και το πλαινο του λαστιχου,μυριζει καμμενο,καθως εκει ακουμπα το μηχανημα για να το γυριζει.
-
Σιγά το πράμα, τα λάστιχα μυρίζουν συχνά,
μόνο αν σε ενδιαφέρει αισθητικά εκεί στο πλάι που το ακουμπάει.Σημαντικό είναι το ζόρι που τρώει το διαφορικό (μπλοκέ).
-
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Έχει βρει κατάστημα για ζυγοστάθμιση πάνω στο αυτοκίνητη και θα πάει!
Απλά μου έκανε μεγάλη εντύπωση το βαρος που τοποθετήθηκε στους τροχούς ( στον ένα μέτρησα 85γρ)Επειδη οι ζαντες θα βγουν για αλλο λογο, υπαρχει περιπτωση με καποιο τροπο να ζυγοσταθμισει σκετη ζαντα αλουμινιου;
Φιλε μου οπως σου ειπα και χθες ,το τρεμουλο μπορει να ωφειλεται σε ελλατωματικα ελαστικα ή ρουλεμαν τροχων.
Η ζυγοσταθμιση πανω στο αυτοκινητο δεν θα σε ωφελησει σε τιποτα,ουτε η ζυγοσταθμιση μονο της ζαντας.
Οσον αφορα το βαρος των 85 γραμμαριων ,θα βοηθουσε ενα ξεμονταρισμα και ξαναμοταρισμα του ελαστικου σε αλλο σημειο μηπως και δεχτει λιγοτερα γραμμαρια.
Επισης αν μπορεις ,πες μου τι μαρκα ελαστικων βαλατε γιατι σε κατι κινεζικα συμβαινει πολλες φορες να χρειαζεται πολλα γραμμαρια ο τροχος .
Και τελος πες μας αν το τρεμουλο το αισθανεται στο τιμονι ή στο σασι. -
την πατησα προσφατα με λαστιχα που ειχαν προβλημα σε ζυγισμα και ευθυγραμμιση http://www.e-elastika.gr/p.Elastiko-Inf ... 36609.html και μετα απο 3 προσπαθειες του λαστιχα να τα ''συνεφερει'' παραδεχτηκε οτι εχουν θεμα και μου τα αλλαξε με αλλη μαρκα πληρωνοντας την διαφορα
φυσικα τα αλλαζε θεση πανω στη ζαντα,τα πηγε μπρος πισω αλλα ματαια!!! -
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Μετα απο επισκευη 2 ζαντων αλουμινιου μπηκαν καινουργια λαστιχα (μπρος πισω) και στη ζυγοσταθμιση μπροστα επρεπε να μπουν πανω απο 70γρ σε καθε τροχο (συμφωνα με το μηχανημα) αλλα ο οδηγος λεει οτι ακομα δεν ειναι σωστο (νιωθει ενα πολυ ελαφρυ τρεμουλο με πανω απο 130km/h που αυξανεται ελαχιστα αλλα αισθητα μεχρι τα 200km/h που το δοκιμασε)
Αξιζει να βγουν οι ζαντες και να ζυγιστουν μονες τους χωρις ελαστικα? Ειδικα απο τη στιγμη που σε ενα σημειο πρεπει να εχει γινει και ενα παρα πολυ μικρο μπαλωμα; Αυτος που τις ισιωσε μου ειπε εμενα προσωπικα οτι τις εφερε, απλα σε 1 σημειο σε καθε μια τις γεμισε και τις ετριψε!Το γεμισμα της ζαντας δεν μπορει να ειναι υπευθυνο για την ανισοκατανομή του βαρους ;
-
σαφεστατα !!!
-
και πιθανότατα....
-
Μα αυτό λέω και εγώ, εάν και είναι πάρα πολύ μικρό, ένα μικρό ποντάρισμα μόνο απόσο είδα λέω μήπως επηρεάζει!
Για αυτό ρώτησα εάν μπορεί να ζυγιστεί η ζάντα μόνο χωρίς το ελαστικό (το οποίο μου είπε ο φίλος μου ότι μπροστά δεξιά το έβαλε και το έβγαλε 3 φορές επειδή ζητούσε πολλά γρ) και εάν γνωρίζετε και που θα διευκολύνατε τα μάλα (πέριξ θεσσαλονίκης)Οπότε φαντάζομαι ότι είτε η ζάντα την έχει ακούσει, είτε τα ολοκαίνουργια λάστιχα που έβαλε είναι 'λεμόνια'
SportContact5 έβαλε σε 17άρια (είπε να ακούσει εμένα που έμεινα ευχαριστημένος ) αλλά ευτυχώς περισσότερο κυκλοφορεί στην πόλη, πρέπει να λυθεί το ζήτημα όμως όπως και να έχει! -
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Μα αυτό λέω και εγώ, εάν και είναι πάρα πολύ μικρό, ένα μικρό ποντάρισμα μόνο απόσο είδα λέω μήπως επηρεάζει!
Για αυτό ρώτησα εάν μπορεί να ζυγιστεί η ζάντα μόνο χωρίς το ελαστικό (το οποίο μου είπε ο φίλος μου ότι μπροστά δεξιά το έβαλε και το έβγαλε 3 φορές επειδή ζητούσε πολλά γρ) και εάν γνωρίζετε και που θα διευκολύνατε τα μάλα (πέριξ θεσσαλονίκης)Οπότε φαντάζομαι ότι είτε η ζάντα την έχει ακούσει, είτε τα ολοκαίνουργια λάστιχα που έβαλε είναι 'λεμόνια'
SportContact5 έβαλε σε 17άρια (είπε να ακούσει εμένα που έμεινα ευχαριστημένος ) αλλά ευτυχώς περισσότερο κυκλοφορεί στην πόλη, πρέπει να λυθεί το ζήτημα όμως όπως και να έχει!Και να ζυγοσταθμιστει μονο η ζαντα δεν λεει κατι.Πρεπει το συνολο ελαστικου ζαντας να ειναι ζυγοσταθμισμενο.Απλα και μονο πληροφοριακα ισως για να δειξει πιο απο τα δυο κομματια ζηταει τα πολλα βαρη.
Γνωμη μου και χωρις να ειμαι ειδικος -
Μα δεν θα ζυγοσταθμιστει μονο η ζαντα, αρχικα μονο αυτη να δουμε οτι ειναι καλα ζυγισμενη και δεν συνεβη καμια υπερβολη κατα την επισκευη, να δουμε εαν χρειαστει καμια μικροδιορθωση και επειτα να μπουν τα λαστιχα, να ζυγοσταθμιστουν οι τροχοι και τελος!
Το θεμα ειναι εαν μπορουμε να βρουμε καποιον για αυτη τη δουλεια, γιατι με τις ζαντες παραμασχαλα το τραγουδι θα ξεκινησει απο το βουλκανιζατερ κιολας 'Γεια σας, το και το' 'Ναι παλήκαρε μου, απλά ξέχασες τα λαστιχάκια'
-
Δεν νομιζω οτι αν του πεις τι θελεις να κανεις να σου πει οχι.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το γεμισμα της ζαντας δεν μπορει να ειναι υπευθυνο για την ανισοκατανομή του βαρους ;Κανονικα οχι, γιατι το γεμισμα γινεται εκει που λειπει υλικο, ενδεχωμενως να υπαρχει μια μικρη διαφορα αναμεσα στο ειδικο βαρος του υλικου που εχει χρησιμοποιηθει σε σχεση με το αρχικο υλικο της ζαντας αλλα ειναι δυσκολο να μην καλυφθει αυτη η διαφορα απο το βαριδι της ζυγοσταθμισης.
Αν η ζαντα βγηκε απο τορνο ειναι δυσκολο εως αδυνατο να ειναι στραβη περιμετρικα, ισως ομως να υπαρχει προβλημα στην σχεση της με το καρε, στο μηχανημα της ζυγοσταθμισης αυτο ειναι ευκολο να φανει.
Οταν ειναι αζυγιστος ο τροχος παρουσιαζει τρεμουλο στο τιμονι κοντα στα 90 χλμ
ενω οταν ειναι στραβη ζαντα η λαστιχο ( ασχετα αν εχουν ζυγοσταθμιστει) το τρεμουλο παρουσιαζεται κοντα στα 120 χλμ. -
Κυκλοφορώ με SportContact 2, 4 καλοκαιριών και 25.000χλμ πάνω τους. Αισθάνομαι ότι αποτελώ δημόσιο κίνδυνο με τις γλίστρες που μου προσφέρουν απλόχερα, ακόμα και σε ταχύτητες κάτω του μέσου όρου.
-
Σε καταλαβαινω. Εγω τα αλλαξα στα 3-3.5 χρονια αν θυμαμαι καλα και στα ~30.000 χλμ. Ειχαν γομμα μπολικη ακομα αλλα ειχαν σκληρυνει τοσο πολυ που γλιστραγα συνεχεια.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]