-
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
Έχει σημασία να σου πω 'αυτό κι αυτό'? Αφού ότι και να αναφερθεί θα αποκρουστεί με στοιχεία τύπου 'καίει λάδι, τα γαλλικά χαλάνε, τα ιταλικά είναι πολύστροφα, τα γερμανικά πουλάνε μόνο μάρκετινγκ (ισχύει btw ) κτλ κτλ.
Όχι φίλε μου δεν μπορείς να πεις τίποτα, γιατί δεν έχεις να προτείνεις τίποτα, έλα μετά από δέκα χρόνια να μας πεις για το σημερινό σου αυτοκίνητο και τα ξαναλέμε.
Κατάλαβες γιατί έχει μείνει πίσω η Mazda στους κινητήρες; είναι η φιλοσοφία του κατασκευαστή να επιμένει ατμοσφαιρικά, κάνε υπομονή και τα καινούργια έρχονται, αλλά θα πρέπει να είναι πολύ σίγουρη για την αξιοπιστία (SKYACTIV)
Καλά θα μας φύγουν οι κάλτσες με τα SKYACTIV. Μην το συζητάς.
Αν θες να σου πω για αξιοπιστία υπάρχουν και Passat που δουλεύουν μια χαρά μετά από χρόνια, υπάρχουν και Vectra, υπάρχουν και 156, υπάρχουν και 406. Η αξιοπιστία δεν είναι προνόμιο κανενός Mazda. Ο χρήστης του εκάστοτε οχήματος ορίζει κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αν το αμάξι είναι αξιόπιστο ή όχι.
Φίλε μου αρχίζεις και χάνεις την μπάλα, μου γράφεις για 156 και 406 που είναι τα χειρότερα παραδείγματα που μπορούσες να αναφέρεις, για vectra δεν ξέρω, αλλά για vw δεν ξαναπερνώ με τίποτα και η πλάκα είναι ότι ήμουν τόσο πωρωμένος (πιτσιρίκος 28 Μαιών γαρ) με την vw που μόνο γερμανική σημαία δεν έβαλα στο δωμάτιο μου
Αλλά και πάλι δεν σου έγραψα παλιά αυτοκίνητα, αλλά για τα σημερινά νέας κοπής, ξέρεις αυτά τα λαπτοπ με τέσσερις ρόδες, που καμία φορά θέλουν αναβάθμιση για να δουλέψουν.
Λοιπών για να μην δουλευόμαστε μεταξύ μας, η Mazda στον συγκεκριμένο τομέα κτυπάει κορυφή και μην νομίζεις ότι έχω μετοχές στην Mazda σου γράφω αυτά που έχω βιώσει και έχω δει με τα μάτια μου.
.
Κι εγω διαβαζοντας το παραπανω ποστ του φιλου τα ψιλοεχασα.
Ειναι δυνατον να μιλαμε για αξιοπιστια και να αναφερουμε αυτοκινητα οπως το Passat ,την 156 και το 406 οταν στην αγορα υπαρχουν αυτοκινητα προερχομενα κυριως απο ανατολη οπως Χιουνται,Κια ,Τουοτα ,Μαζντα ,Νισσαν ,Μιτσουμπισι;
Ιδιαιτερα οι 156 εχουν ταλαιπωρησει αφανταστα πολλους ιδιοκτητες τους τοσο με τις συχνες βλαβες οσο και με τα πανακριβα service ,με αμφιλεγομες επιδοσεις τουλαχιστον σε σχεση με την πολυ μεγαλη καταναλωση βενζινης.Οι ανθρωποι απλα ΣΕΒΟΝΤΑΙ τους πελατες τους ,δεν ταζουν ουτε κοροιδευουν,αγοραζεις αυτο ακριβως που βλεπεις,τιποτα περισσοτερο ή λιγοτερο.
Αυτοκινητα απτα οποια οι κατοχοι τους εχουν μεινει υπερευχαριστημενοι οσον αφορα την αξιοπιστια ,αυτοκινητα τα οποια ειναι πολυ βελτιωμενα ,ιδιαιτερα το κορεατικα .Ε όχι και αμφιλεγόμενες επιδόσεις οι 156!
-
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
Ιδιαιτερα οι 156 εχουν ταλαιπωρησει αφανταστα πολλους ιδιοκτητες τους τοσο με τις συχνες βλαβες οσο και με τα πανακριβα service ,με αμφιλεγομες επιδοσεις τουλαχιστον σε σχεση με την πολυ μεγαλη καταναλωση βενζινης.
Καλά αυτά είναι στερεότυπα που αναμασούν άνθρωποι με την ηλικία του πατέρα μου, για να μην πω του παππού μου, που έχουν μείνει πολύ μακριά από τις εξελίξεις της αυτοκίνησης. Μπορεί πολλοί αυτό να ξέρουν, αυτό να εμπιστεύονται, δεν σημαίνει όμως ότι δεν υπάρχουν εξίσου αξιόλογα προϊόντα. Όποιος πιστεύει ότι Ασιατική καταγωγή=αξιοπιστία πλανάται πλάνην οικτρά.
Οι αμφιλεγόμενες επιδόσεις που ακριβώς είναι στην 156? Στο ότι το 1600αρι της είχε τα ίδια άλογα και επιδόσεις με το 6αρι ή ότι το 1800αρι της είχε 24 άλογα περισσότερα και χαώδεις διαφορές επιδόσεων? Για τη βενζίνη οκ το ξέρουμε, αλλά τα άλογα θέλουν και σανό.
-
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
Και βεβαια ενας κινητηρας V6 ειναι καλυτερος απο εναν τετρακυλινδρο turboς.
από που προκύπτει αυτό ??
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Και βεβαια ενας κινητηρας V6 ειναι καλυτερος απο εναν τετρακυλινδρο turboς.
από που προκύπτει αυτό ??
Πιο ομαλη λειτουργια,ομοιογενεια σε ολο το φασμα των στροφων της μηχανης χωρις αποτομα ξεσπασματα,χαμηλωτερη καταναλωση βενζινης,μεγαλυτερη αξιοπιστια .
Τον συνανταμε σε ακριβα αυτοκινητα οπου το κοστος κατασκευης του δεν επηρεαζει τοσο την τελικη τιμη του αυτοκινητου ,απευθυνεται προφανως σε πελατες με πιο μεγαλα εισοδηματα και λιγοτερες απαιτησεις απο πλευρας επιδοσεων. -
Off τοπικ για λίγο
ΚΑΛΑ ΤΟ ΠΑΤΕ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ
KEEP POSTING
Μόνο ρέγουλα με τα ποστ γιατί δεν προλαβαίνω να διαβαζω
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Ιδιαιτερα οι 156 εχουν ταλαιπωρησει αφανταστα πολλους ιδιοκτητες τους τοσο με τις συχνες βλαβες οσο και με τα πανακριβα service ,με αμφιλεγομες επιδοσεις τουλαχιστον σε σχεση με την πολυ μεγαλη καταναλωση βενζινης.
Καλά αυτά είναι στερεότυπα που αναμασούν άνθρωποι με την ηλικία του πατέρα μου, για να μην πω του παππού μου, που έχουν μείνει πολύ μακριά από τις εξελίξεις της αυτοκίνησης. Μπορεί πολλοί αυτό να ξέρουν, αυτό να εμπιστεύονται, δεν σημαίνει όμως ότι δεν υπάρχουν εξίσου αξιόλογα προϊόντα. Όποιος πιστεύει ότι Ασιατική καταγωγή=αξιοπιστία πλανάται πλάνην οικτρά.
Οι αμφιλεγόμενες επιδόσεις που ακριβώς είναι στην 156? Στο ότι το 1600αρι της είχε τα ίδια άλογα και επιδόσεις με το 6αρι ή ότι το 1800αρι της είχε 24 άλογα περισσότερα και χαώδεις διαφορές επιδόσεων? Για τη βενζίνη οκ το ξέρουμε, αλλά τα άλογα θέλουν και σανό.
Δεν ειναι καθολου στερεοτυπα φιλε μου,ειναι διαπιστωμενα απο μηχανικους αυτοκινητων και βεβαια δεν τιθεται θεμα αξιοπιστιας μεταξυ MAZDA -ALFA ROMEO ,η δευτερη χανει με μεγαλη διαφορα .Δεν εχω κανεναν προσωπικο κερδος να υποστηριξω την mazda,απλα πρεπει να λεμε τις αληθειες και ας πονανε μερικους.
Οσον αφορα τις επιδοσεις,σε καμια περιπτωση δεν θεωρειται αργο το αμαξι,αλλα το μεγαλο βαρος και η ελλειψη ροπης στις χαμηλες -μεσαιες στροφες,κρυβουν την καλη για τα κυβικα του αυτοκινητου ιπποδυναμη, με αποτελεσμα ο οδηγος να ψαχνει βαθεια στο κοκκινο να βρει τις επιδοσεις που υποσχεται ο κατασκευαστης.
Σιγουρα,με το ποδι στο πατωμα ή με κατεβασμα ενος -δυο σχεσεων οι επιδοσεις γινονται καλες αλλα αυτο δεν ειναι το ζητουμενο για τον οικογενειαρχη ο οποιος θα μεταφερει και αλλα 2-3 ατομα επιπλεον.Και στην τελικη,η mazda και η καθε ιαπωνικορεατικη εταιρια ,δεν υποσχεται cuoresportivo και τετοιες ανοησιες, σου λεει ομως το απλο.
Αυτο ειναι το αμαξι μας ,αν σας αρεσει το παιρνετε αν οχι ,πηγαιντε αλλου και αν τυχει και παθει καμια φορα ζημια,θα σας το επισκευασουμε χωρις να μετανιωσετε την ωρα και την στιγμη που το αγορασατε.Με λιγα λογια ,οπως εγραψα και σε αλλο ποστ,σεβονται τον πελατη και δεν του ριχνουν σταχτη στα ματια.
-
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
κρυβουν την καλη για τα κυβικα του αυτοκινητου ιπποδυναμηΝαι βέβαια! Για το 1970! Ρε μην λέτε ότι θέλετε. Από πότε τα 120 άλογα είναι καλά για 1800 κυβικά; Η Mazda κάποτε έβγαζε τόσα άλογα από 1600!
Όσο για cuore sportivo κλπ, τα Mazda είναι από τα πιο σπορ αυτοκίνητα στις κατηγορίες τους. Απλά στα χαμηλά κυβικά απλά δεν πάνε, σε αντίθεση με τα παλιότερα Mazda που ήταν μέχρι και γρήγορα!
-
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
Και βεβαια ενας κινητηρας V6 ειναι καλυτερος απο εναν τετρακυλινδρο turboς.
από που προκύπτει αυτό ??
Πιο ομαλη λειτουργια,ομοιογενεια σε ολο το φασμα των στροφων της μηχανης χωρις αποτομα ξεσπασματα,χαμηλωτερη καταναλωση βενζινης,μεγαλυτερη αξιοπιστια .
Τον συνανταμε σε ακριβα αυτοκινητα οπου το κοστος κατασκευης του δεν επηρεαζει τοσο την τελικη τιμη του αυτοκινητου ,απευθυνεται προφανως σε πελατες με πιο μεγαλα εισοδηματα και λιγοτερες απαιτησεις απο πλευρας επιδοσεων.Αυτα να υπόθεση τα σκέφτηκες μόνος σου βλέποντας την ελληνική πραγματικότητα ;;
V6 του χιουνται κουπε
Ι4 του golf v gti ...
Τι Έχεις να πεις Γιατί τους παραπάνω και τον κανόνα σου ;;;; -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
κρυβουν την καλη για τα κυβικα του αυτοκινητου ιπποδυναμη
Ναι βέβαια! Για το 1970! Ρε μην λέτε ότι θέλετε. Από πότε τα 120 άλογα είναι καλά για 1800 κυβικά; Η Mazda κάποτε έβγαζε τόσα άλογα από 1600!
Όσο για cuore sportivo κλπ, τα Mazda είναι από τα πιο σπορ αυτοκίνητα στις κατηγορίες τους. Απλά στα χαμηλά κυβικά απλά δεν πάνε, σε αντίθεση με τα παλιότερα Mazda που ήταν μέχρι και γρήγορα!
Το σχολιο μου περι επιδοσεων ,πηγαινε στην 156 1.6.
-
Ωραιότατο μοτέρ το 1.6 TS! Πρέπει απλά να ξέρεις να οδηγείς. Καίει αλλά σε αποζημιώνει.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Τι Έχεις να πεις Γιατί τους παραπάνω και τον κανόνα σου ;;;;
[οφτοπικ] γαμώ το λεξικό του μηλόφωνου σου...τσέκαρε το ρε πριν το ποστάρεις. [/οφτοπικ]
συνεχίστε τώρα με την εξωγήινη τεχνολογία του 6 1.8 120 hp.
-
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
Δεν ειναι καθολου στερεοτυπα φιλε μου,ειναι διαπιστωμενα απο μηχανικους αυτοκινητων και βεβαια δεν τιθεται θεμα αξιοπιστιας μεταξυ MAZDA -ALFA ROMEO ,η δευτερη χανει με μεγαλη διαφορα .Δεν εχω κανεναν προσωπικο κερδος να υποστηριξω την mazda,απλα πρεπει να λεμε τις αληθειες και ας πονανε μερικους.
Οσον αφορα τις επιδοσεις,σε καμια περιπτωση δεν θεωρειται αργο το αμαξι,αλλα το μεγαλο βαρος και η ελλειψη ροπης στις χαμηλες -μεσαιες στροφες,κρυβουν την καλη για τα κυβικα του αυτοκινητου ιπποδυναμη, με αποτελεσμα ο οδηγος να ψαχνει βαθεια στο κοκκινο να βρει τις επιδοσεις που υποσχεται ο κατασκευαστης.Πόσο άκυρο μπορεί να είναι αυτό? Σημασία έχει πως τις φέρνει τις επιδόσεις ή ΑΝ τις φέρνει? Ή μήπως απαγορεύεται να στροφάρουμε το αμάξι λίγο παραπάνω? Αφού γι' αυτό είναι φτιαγμένο.
Σιγουρα,με το ποδι στο πατωμα ή με κατεβασμα ενος -δυο σχεσεων οι επιδοσεις γινονται καλες αλλα αυτο δεν ειναι το ζητουμενο για τον οικογενειαρχη ο οποιος θα μεταφερει και αλλα 2-3 ατομα επιπλεον.
Πως θα κρίνεις εσύ ποιο είναι το ζητούμενο του κάθε οικογενειάρχη? Για πολλούς το ζητούμενο είναι και το πόδι στο πάτωμα και 1-2 σχέσεις κάτω και όλα αυτά γιατί η οδήγηση είναι πάθος και όχι απλή μετακίνηση από το Α στο Β. Αυτό ισχύει για ανθρώπους κάθε ηλικίας. Επίσης κανένας οικογενειάρχης δεν χρησιμοποιεί το αμάξι του 24/7, 365 μέρες το χρόνο με γυναίκα, παιδιά και πεθερά μέσα.
Και στην τελικη,η mazda και η καθε ιαπωνικορεατικη εταιρια ,δεν υποσχεται cuoresportivo και τετοιες ανοησιες, σου λεει ομως το απλο.
Αυτο ειναι το αμαξι μας ,αν σας αρεσει το παιρνετε αν οχι ,πηγαιντε αλλου και αν τυχει και παθει καμια φορα ζημια,θα σας το επισκευασουμε χωρις να μετανιωσετε την ωρα και την στιγμη που το αγορασατε.Με λιγα λογια ,οπως εγραψα και σε αλλο ποστ,σεβονται τον πελατη και δεν του ριχνουν σταχτη στα ματια.
Ανοησίες είναι να λες ότι ειδικά η Mazda δεν πουλάει cuore sportivo. Όχι απλά πουλάει, αλλά είναι και ότι πλησιέστερο στο cuore sportivo έχουν να επιδείξουν οι mainstream Ασιατικές κατασκευές. Και αυτό φαίνεται και την πολύ καλή οδική συμπεριφορά των σύγχρονων Mazda αλλά και την τάση να αντιγράφουν σχεδιαστικά τα ιταλικά cuore sportivo.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Ιδιαιτερα οι 156 εχουν ταλαιπωρησει αφανταστα πολλους ιδιοκτητες τους τοσο με τις συχνες βλαβες οσο και με τα πανακριβα service ,με αμφιλεγομες επιδοσεις τουλαχιστον σε σχεση με την πολυ μεγαλη καταναλωση βενζινης.
Καλά αυτά είναι στερεότυπα που αναμασούν άνθρωποι με την ηλικία του πατέρα μου, για να μην πω του παππού μου, που έχουν μείνει πολύ μακριά από τις εξελίξεις της αυτοκίνησης. Μπορεί πολλοί αυτό να ξέρουν, αυτό να εμπιστεύονται, δεν σημαίνει όμως ότι δεν υπάρχουν εξίσου αξιόλογα προϊόντα. Όποιος πιστεύει ότι Ασιατική καταγωγή=αξιοπιστία πλανάται πλάνην οικτρά.
Οι αμφιλεγόμενες επιδόσεις που ακριβώς είναι στην 156? Στο ότι το 1600αρι της είχε τα ίδια άλογα και επιδόσεις με το 6αρι ή ότι το 1800αρι της είχε 24 άλογα περισσότερα και χαώδεις διαφορές επιδόσεων? Για τη βενζίνη οκ το ξέρουμε, αλλά τα άλογα θέλουν και σανό.
εχω κανει ταξιδι με 156 1,6 και φιλος με saab 9.3 1.8T και με τα ιδια χλμ(εγω επρεπε φυσικα να σταζω τον κινητηρα ) εγω εκαψα για μια ποσταση 200 χλμ λιγο πανω απο το μισο ντεποζιτο και εκεινος στο μισο πριν την μεση !οποτε φυσικα δεν πηγαινει παντα σε μια οδηγηση οτι τα αλογα θελουν σανο!ιδιως στα τουρμπο αν ξερεις να το χειριστεις σωστα μπορεις να κανεις καταπληκτικες καταναλωσεις!
παραδειγμα με το δικο μου μπορω να σημειωσω με cruising 130-140 χλμ εως και 8,3!και για να μην μακρυγορω,απλα ο κιντηηρας της συγκεκριμενης τουλαχιστον Αλφα καιει καθως ειναι και πολυστροφος!
-
Ο χρήστης Nasos Abt έγραψε:
εχω κανει ταξιδι με 156 1,6 και φιλος με saab 9.3 1.8T και με τα ιδια χλμ(εγω επρεπε φυσικα να σταζω τον κινητηρα ) εγω εκαψα για μια ποσταση 200 χλμ λιγο πανω απο το μισο ντεποζιτο και εκεινος στο μισο πριν την μεση !οποτε φυσικα δεν πηγαινει παντα σε μια οδηγηση οτι τα αλογα θελουν σανο!ιδιως στα τουρμπο αν ξερεις να το χειριστεις σωστα μπορεις να κανεις καταπληκτικες καταναλωσεις!
παραδειγμα με το δικο μου μπορω να σημειωσω με cruising 130-140 χλμ εως και 8,3!και για να μην μακρυγορω,απλα ο κιντηηρας της συγκεκριμενης τουλαχιστον Αλφα καιει καθως ειναι και πολυστροφος!
Τη σύγκριση δεν την σχολιάζω καν. Ο δε TS είναι όσο πολύστροφος είναι και ο 1.8 του 6 (και τα 2 στροφάρουν μέχρι 7.000σαλ), με τη διαφορά ότι ο TS είναι ψιλοαρχαίο και σχετικά πιεσμένο μοτέρ (ο 1.6 και 1.8 κυρίως) και δεν έχει καμία τεχνολογία που να βοηθάει στη μείωση της κατανάλωσης.
-
εγω διαφωνησα μαζι σου για το οτι τα αλογα θελουν σανο (φυσικα θελουν ,αλλα να κινεισαι εξυπνμα μια χαρα ειναι λιτοδιαιτα )
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Τι Έχεις να πεις Γιατί τους παραπάνω και τον κανόνα σου ;;;;
[οφτοπικ] γαμώ το λεξικό του μηλόφωνου σου...τσέκαρε το ρε πριν το ποστάρεις. [/οφτοπικ]
συνεχίστε τώρα με την εξωγήινη τεχνολογία του 6 1.8 120 hp.
μέχρι και εγώ που τα έχω γράψει δεν βγάζω νόημα αν τα ξαναδιαβάσω...
-
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
Σιγουρα,με το ποδι στο πατωμα ή με κατεβασμα ενος -δυο σχεσεων οι επιδοσεις γινονται καλες αλλα αυτο δεν ειναι το ζητουμενο για τον οικογενειαρχη ο οποιος θα μεταφερει και αλλα 2-3 ατομα επιπλεον.
α.
ποιος σου είπε οτι
α) οι επιδόσεις το 6αριου δεν βγαίνουν με κατέβασμα 2-3 σχέσεων
β) οτι και οι ανταγωνιστές μπορούν να κατεβάσουν 2-3 σχέσεις... και όταν βρεθούν στο ωφέλιμο εύρος... -
Ο χρήστης Nasos Abt έγραψε:
εχω κανει ταξιδι με 156 1,6 και φιλος με saab 9.3 1.8T και με τα ιδια χλμ(εγω επρεπε φυσικα να σταζω τον κινητηρα ) εγω εκαψα για μια ποσταση 200 χλμ λιγο πανω απο το μισο ντεποζιτο και εκεινος στο μισο πριν την μεση !Το ότι δεν έχουν ίδια χωρητικότητα τα ντεπόζιτα δεν σας απασχόλησε φαντάζομαι.
Επίσης ένα αυτοκίνητο που πιέζεται για να ακολουθήσει έναν συγκεκριμένο ρυθμό θα κάψει περισσότερο από ένα άλλο που πάει χαλαρά λόγω μεγαλύτερων δυνατοτήτων. Το απέδειξε και ο Κλάρκσον με το Privus vs M3 στην πίστα.
ΥΓ: 9-3 με 1,8Τ;
-
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
Δεν ειναι καθολου στερεοτυπα φιλε μου,ειναι διαπιστωμενα απο μηχανικους αυτοκινητων και βεβαια δεν τιθεται θεμα αξιοπιστιας μεταξυ MAZDA -ALFA ROMEO ,η δευτερη χανει με μεγαλη διαφορα .Δεν εχω κανεναν προσωπικο κερδος να υποστηριξω την mazda,απλα πρεπει να λεμε τις αληθειες και ας πονανε μερικους.
Οσον αφορα τις επιδοσεις,σε καμια περιπτωση δεν θεωρειται αργο το αμαξι,αλλα το μεγαλο βαρος και η ελλειψη ροπης στις χαμηλες -μεσαιες στροφες,κρυβουν την καλη για τα κυβικα του αυτοκινητου ιπποδυναμη, με αποτελεσμα ο οδηγος να ψαχνει βαθεια στο κοκκινο να βρει τις επιδοσεις που υποσχεται ο κατασκευαστης.
Σιγουρα,με το ποδι στο πατωμα ή με κατεβασμα ενος -δυο σχεσεων οι επιδοσεις γινονται καλες αλλα αυτο δεν ειναι το ζητουμενο για τον οικογενειαρχη ο οποιος θα μεταφερει και αλλα 2-3 ατομα επιπλεον.Και στην τελικη,η mazda και η καθε ιαπωνικορεατικη εταιρια ,δεν υποσχεται cuoresportivo και τετοιες ανοησιες, σου λεει ομως το απλο.
Αυτο ειναι το αμαξι μας ,αν σας αρεσει το παιρνετε αν οχι ,πηγαιντε αλλου και αν τυχει και παθει καμια φορα ζημια,θα σας το επισκευασουμε χωρις να μετανιωσετε την ωρα και την στιγμη που το αγορασατε.Με λιγα λογια ,οπως εγραψα και σε αλλο ποστ,σεβονται τον πελατη και δεν του ριχνουν σταχτη στα ματια.
post καταπέλτης
Σαν να ακούω τον γεννημένο το 1938 πατέρα μου.
Κάποια που λείπουν είναι- Είναι βαρύ αμάξι= είναι καλό αμάξι
- Η μερσεντέ είναι ο βασιλιάς του δρόμου
- Τα πισωκίνητα είναι σκοτώστρες
- Τα τούρμπο χαλάνε
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
- Η μερσεντέ είναι ο βασιλιάς του δρόμου
- Τα πισωκίνητα είναι σκοτώστρες
Πες μου οτι τα λενε ετσι ακριβως!!
MAZDA 6