Ο χρήστης Chaos3X έγραψε:
Καλησπέρα, εδώ και μέρες έχω γεμίσει το κεφάλι μου με αναζητήσεις επί αναζητήσεων για το ποιό θα είναι το καλύτερο σύστημα υγραεριοκίννησης για το αυτοκίνητό μου. Έχω ένα Honda Civic 1.800cc, 140Hp μονέλο 2008.
Έχω ρίξει άπειρο διάβασμα την τελευταία εβδομάδα και έχω πάρει αρκετές εταιρίες που πραγματοποιούν την εν λόγω εγκατάσταση / μετατροπή και μπορώ να πώ με βεβαιώτητα πως όσα περισσότερα μάθαινα, τόσο περισσότερες απορίες μου δημιουργόντουσαν και σύγχηση για την τελική επιλογή...
Έχω βρεί τιμές από 800€ μέχρι 1.600€ για τα ίδια συστήματα π.χ. Lovato... Γιατί??? Τι περιθώρια κέρδους έχουν οι μεγάλες εταιρίες ή πόσο απατεώνες είναι οι μικροί?
Και το σημαντικότερο ερώτημα απ'ολα!
Υπάρχουν στην αγορά ένα κάρο συστήματα κυρίως Ιταλικής προέλευσης. Για το δικό μου αυτοκίνητο, σχεδόν όλοι μου έχουν προτείνει συστήματα 4ης γεννιάς αλλά διαφορετικών μαρκών όπως LOVATO, OMVL, BRC, GFI, VIALE κ.λ.π.
Πως στο καλό θα ξέρω ποιό είναι το ποιό αξιόπιστο και το πιο κατάλληλο για το αυτοκίνητό μου?
Επίσης, μεγάλος πoνοκέφαλος έχει γίνει και η απόφαση για το αν θα βάλω 'λαδιέρα' ή όχι! Ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του. Ο ένας κατηγορεί τον άλλον και πάει λέγοντας χωρίς εγώ να μπορώ να έχω μία ξεκάθαρη και εμπεριστατωμένη άποψη / υπόδειξη.
http://www.youtube.com/watch?v=MtxKFP0f ... ature=plcp
Από όλα αυτά που έχω διαβάσει ΤΕΡΑΣΤΙΟ ρόλο παίζει και ο εγκαταστάτης που θα κάνει την μετατροπή. Ποιός είναι ο κατάλληλος?
Μέχρι στιγμής έχω ξεχωρίσει δύο απ'τους ακριβούς γιατί φοβάμαι να πάω σε μικρότερα συνεργεία χωρίς όμως κάποια απόδειξη ότι οι μεγάλοι και ακριβοί υπερτερούν σε σχέση με τους φθηνούς μικρούς.
Ο ένας είναι η Viagas με σύστημα της OMLV και ο άλλος είναι η Sime με σύστημα της LOVATO.
Δεν μπαίνω σε πιο τεχνικές λεπτομέριες γιατί ήδη έχω γράψει πολλά.
Ελπίζω κάποιος να με βοηθήσει να πάρω μια τελική και σωστή απόφαση...
Καλωσόρισες στην ενότητα φίλε!.
Η ενότητα έχει εντρυφήσει απόλυτα στο αντικείμενο!. Αρκεί να διαβάσεις για να πάρεις απόφαση!.
Σίγουρα το αυτοκίνητο που αγόρασες, το αγόρασες για της απίθανες επιδόσεις του μοτέρ του. Αυτό πρέπει να το ξεχάσεις εν μέρη.
Τα περιθώρια κέρδους δεν νομίζω ότι θα σου τα πει κάποιος εγκαταστάτης!. Σίγουρα οι ‘μεγάλοι’, ψωνίζουν περισσότερα, η εισαγάγουν οι ίδιοι, και έτσι έχουν μεγαλύτερα περιθώρια συναγωνισμού.
Εγώ θα συνιστούσα την BRC για κάποιο λόγο, χωρίς να σημαίνει ότι ευτελίζω της υπόλοιπες ιταλικές μάρκες!.
Για την λαδιέρα που εγώ συνιστώ, θα σου θέσω μια ερώτηση: μια έξτρα λίπανση κάνει κακό?. Βεβαίως ρυθμισμένη σωστά για να μην προκαλεί έξτρα φθορές πουθενά.
Ο εγκαταστάτης είναι το όπλο σου!. εάν είναι καλό κέρδισες τον πόλεμο!. Εάν είναι κακό, έχασες τον πόλεμο……
Αλλά αλήθεια ποσά χιλιόμετρα κανείς?.
Φιλικά
Antonis-team.