-
Ο χρήστης Chaos3X έγραψε:
Καλησπέρα, εδώ και μέρες έχω γεμίσει το κεφάλι μου με αναζητήσεις επί αναζητήσεων για το ποιό θα είναι το καλύτερο σύστημα υγραεριοκίννησης για το αυτοκίνητό μου. Έχω ένα Honda Civic 1.800cc, 140Hp μονέλο 2008.
Έχω ρίξει άπειρο διάβασμα την τελευταία εβδομάδα και έχω πάρει αρκετές εταιρίες που πραγματοποιούν την εν λόγω εγκατάσταση / μετατροπή και μπορώ να πώ με βεβαιώτητα πως όσα περισσότερα μάθαινα, τόσο περισσότερες απορίες μου δημιουργόντουσαν και σύγχηση για την τελική επιλογή...Έχω βρεί τιμές από 800€ μέχρι 1.600€ για τα ίδια συστήματα π.χ. Lovato... Γιατί??? Τι περιθώρια κέρδους έχουν οι μεγάλες εταιρίες ή πόσο απατεώνες είναι οι μικροί?
Και το σημαντικότερο ερώτημα απ'ολα!
Υπάρχουν στην αγορά ένα κάρο συστήματα κυρίως Ιταλικής προέλευσης. Για το δικό μου αυτοκίνητο, σχεδόν όλοι μου έχουν προτείνει συστήματα 4ης γεννιάς αλλά διαφορετικών μαρκών όπως LOVATO, OMVL, BRC, GFI, VIALE κ.λ.π.
Πως στο καλό θα ξέρω ποιό είναι το ποιό αξιόπιστο και το πιο κατάλληλο για το αυτοκίνητό μου?
Επίσης, μεγάλος πoνοκέφαλος έχει γίνει και η απόφαση για το αν θα βάλω 'λαδιέρα' ή όχι! Ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του. Ο ένας κατηγορεί τον άλλον και πάει λέγοντας χωρίς εγώ να μπορώ να έχω μία ξεκάθαρη και εμπεριστατωμένη άποψη / υπόδειξη.http://www.youtube.com/watch?v=MtxKFP0f ... ature=plcp
Από όλα αυτά που έχω διαβάσει ΤΕΡΑΣΤΙΟ ρόλο παίζει και ο εγκαταστάτης που θα κάνει την μετατροπή. Ποιός είναι ο κατάλληλος?
Μέχρι στιγμής έχω ξεχωρίσει δύο απ'τους ακριβούς γιατί φοβάμαι να πάω σε μικρότερα συνεργεία χωρίς όμως κάποια απόδειξη ότι οι μεγάλοι και ακριβοί υπερτερούν σε σχέση με τους φθηνούς μικρούς.
Ο ένας είναι η Viagas με σύστημα της OMLV και ο άλλος είναι η Sime με σύστημα της LOVATO.Δεν μπαίνω σε πιο τεχνικές λεπτομέριες γιατί ήδη έχω γράψει πολλά.
Ελπίζω κάποιος να με βοηθήσει να πάρω μια τελική και σωστή απόφαση...
Καλωσόρισες στην ενότητα φίλε!.
Η ενότητα έχει εντρυφήσει απόλυτα στο αντικείμενο!. Αρκεί να διαβάσεις για να πάρεις απόφαση!.
Σίγουρα το αυτοκίνητο που αγόρασες, το αγόρασες για της απίθανες επιδόσεις του μοτέρ του. Αυτό πρέπει να το ξεχάσεις εν μέρη.
Τα περιθώρια κέρδους δεν νομίζω ότι θα σου τα πει κάποιος εγκαταστάτης!. Σίγουρα οι ‘μεγάλοι’, ψωνίζουν περισσότερα, η εισαγάγουν οι ίδιοι, και έτσι έχουν μεγαλύτερα περιθώρια συναγωνισμού.
Εγώ θα συνιστούσα την BRC για κάποιο λόγο, χωρίς να σημαίνει ότι ευτελίζω της υπόλοιπες ιταλικές μάρκες!.
Για την λαδιέρα που εγώ συνιστώ, θα σου θέσω μια ερώτηση: μια έξτρα λίπανση κάνει κακό?. Βεβαίως ρυθμισμένη σωστά για να μην προκαλεί έξτρα φθορές πουθενά.
Ο εγκαταστάτης είναι το όπλο σου!. εάν είναι καλό κέρδισες τον πόλεμο!. Εάν είναι κακό, έχασες τον πόλεμο……
Αλλά αλήθεια ποσά χιλιόμετρα κανείς?.
Φιλικά
Antonis-team. -
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Όσο μέσα είναι και το να συντηρείς το ντίζελ σε κακό μάστορα.
Και σίγουρα εάν όλοι έπιαναν στα χέρια τουs τα επαγγελματικά diesel!. εκεί οι δυσαρεστημένοι πελάτες, δεν κλαψουρίζουν στα forum, σου έρχονται με ρόπαλο!!!!....
Μα τα πράγματα στα D, είναι καρατσεκαρισμένα, απλά και ωραία. Ο χρονισμός σημαδεμένος από το εργοστάσιο. Ανοίγεις κλίνεις τα πετρέλαια, διαβάζοντας τον αναλυτή σου. Και εάν βάζεις σε κάθε φουλάρισα και το κατάλληλο ρεντεξάκι σου, τότε οι υγρασίες γίνονται καύσιμη ίλη, τα δε σκουπίδια ίζημα, και κατακρατούνται από το φίλτρο καυσίμου. Το απλό χιλιομετρικό service το κάνουν και οι γάτες!.
Εδώ εσείς γράψατε, ότι εγκαταστάτης αεριού, προήλθε από αλουμινιάς, και έτερος από υδραυλικός!!!!..... εγώ δεν θα το έγραφα, διότι εάν το μάθαινα θα τους «καταζητούσαν 13 αστυνομίες»!!.
Όπως εσείς γράφετε, ότι ενόσω κάποιος οι κάποιοι, κάνουν μια εγκατάσταση Κιτ, τρέχουν για την πιστοποίηση της εργασίας τους σε τρίτους!. Βλέπεις φίλε μου όλα δεν είναι μόνον ‘έτσι’ μα και ‘γιουβέτσι’…..
Α. -
Ο χρήστης Chaos3X έγραψε:
Καλησπέρα, εδώ και μέρες έχω γεμίσει το κεφάλι μου με αναζητήσεις επί αναζητήσεων για το ποιό θα είναι το καλύτερο σύστημα υγραεριοκίννησης για το αυτοκίνητό μου. Έχω ένα Honda Civic 1.800cc, 140Hp μονέλο 2008.
Έχω ρίξει άπειρο διάβασμα την τελευταία εβδομάδα και έχω πάρει αρκετές εταιρίες που πραγματοποιούν την εν λόγω εγκατάσταση / μετατροπή και μπορώ να πώ με βεβαιώτητα πως όσα περισσότερα μάθαινα, τόσο περισσότερες απορίες μου δημιουργόντουσαν και σύγχηση για την τελική επιλογή...Έχω βρεί τιμές από 800€ μέχρι 1.600€ για τα ίδια συστήματα π.χ. Lovato... Γιατί??? Τι περιθώρια κέρδους έχουν οι μεγάλες εταιρίες ή πόσο απατεώνες είναι οι μικροί?
Και το σημαντικότερο ερώτημα απ'ολα!
Υπάρχουν στην αγορά ένα κάρο συστήματα κυρίως Ιταλικής προέλευσης. Για το δικό μου αυτοκίνητο, σχεδόν όλοι μου έχουν προτείνει συστήματα 4ης γεννιάς αλλά διαφορετικών μαρκών όπως LOVATO, OMVL, BRC, GFI, VIALE κ.λ.π.
Πως στο καλό θα ξέρω ποιό είναι το ποιό αξιόπιστο και το πιο κατάλληλο για το αυτοκίνητό μου?
Επίσης, μεγάλος πoνοκέφαλος έχει γίνει και η απόφαση για το αν θα βάλω 'λαδιέρα' ή όχι! Ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του. Ο ένας κατηγορεί τον άλλον και πάει λέγοντας χωρίς εγώ να μπορώ να έχω μία ξεκάθαρη και εμπεριστατωμένη άποψη / υπόδειξη.http://www.youtube.com/watch?v=MtxKFP0f ... ature=plcp
Από όλα αυτά που έχω διαβάσει ΤΕΡΑΣΤΙΟ ρόλο παίζει και ο εγκαταστάτης που θα κάνει την μετατροπή. Ποιός είναι ο κατάλληλος?
Μέχρι στιγμής έχω ξεχωρίσει δύο απ'τους ακριβούς γιατί φοβάμαι να πάω σε μικρότερα συνεργεία χωρίς όμως κάποια απόδειξη ότι οι μεγάλοι και ακριβοί υπερτερούν σε σχέση με τους φθηνούς μικρούς.
Ο ένας είναι η Viagas με σύστημα της OMLV και ο άλλος είναι η Sime με σύστημα της LOVATO.Δεν μπαίνω σε πιο τεχνικές λεπτομέριες γιατί ήδη έχω γράψει πολλά.
Ελπίζω κάποιος να με βοηθήσει να πάρω μια τελική και σωστή απόφαση...Μιας και εχεις χοντα πηγαινε σε αυτον, http://www.geartech.gr/ ο ανθρωπος ασχολειτε..εχει και δυναμομετρο να το ρυθμισει καταλληλα...
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Καλησπέρα, εδώ και μέρες έχω γεμίσει το κεφάλι μου με αναζητήσεις επί αναζητήσεων για το ποιό θα είναι το καλύτερο σύστημα υγραεριοκίννησης για το αυτοκίνητό μου. Έχω ένα Honda Civic 1.800cc, 140Hp μονέλο 2008.
Έχω ρίξει άπειρο διάβασμα την τελευταία εβδομάδα και έχω πάρει αρκετές εταιρίες που πραγματοποιούν την εν λόγω εγκατάσταση / μετατροπή και μπορώ να πώ με βεβαιώτητα πως όσα περισσότερα μάθαινα, τόσο περισσότερες απορίες μου δημιουργόντουσαν και σύγχηση για την τελική επιλογή...Έχω βρεί τιμές από 800€ μέχρι 1.600€ για τα ίδια συστήματα π.χ. Lovato... Γιατί??? Τι περιθώρια κέρδους έχουν οι μεγάλες εταιρίες ή πόσο απατεώνες είναι οι μικροί?
Και το σημαντικότερο ερώτημα απ'ολα!
Υπάρχουν στην αγορά ένα κάρο συστήματα κυρίως Ιταλικής προέλευσης. Για το δικό μου αυτοκίνητο, σχεδόν όλοι μου έχουν προτείνει συστήματα 4ης γεννιάς αλλά διαφορετικών μαρκών όπως LOVATO, OMVL, BRC, GFI, VIALE κ.λ.π.
Πως στο καλό θα ξέρω ποιό είναι το ποιό αξιόπιστο και το πιο κατάλληλο για το αυτοκίνητό μου?
Επίσης, μεγάλος πoνοκέφαλος έχει γίνει και η απόφαση για το αν θα βάλω 'λαδιέρα' ή όχι! Ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του. Ο ένας κατηγορεί τον άλλον και πάει λέγοντας χωρίς εγώ να μπορώ να έχω μία ξεκάθαρη και εμπεριστατωμένη άποψη / υπόδειξη.Από όλα αυτά που έχω διαβάσει ΤΕΡΑΣΤΙΟ ρόλο παίζει και ο εγκαταστάτης που θα κάνει την μετατροπή. Ποιός είναι ο κατάλληλος?
Μέχρι στιγμής έχω ξεχωρίσει δύο απ'τους ακριβούς γιατί φοβάμαι να πάω σε μικρότερα συνεργεία χωρίς όμως κάποια απόδειξη ότι οι μεγάλοι και ακριβοί υπερτερούν σε σχέση με τους φθηνούς μικρούς.
Ο ένας είναι η Viagas με σύστημα της OMLV και ο άλλος είναι η Sime με σύστημα της LOVATO.Δεν μπαίνω σε πιο τεχνικές λεπτομέριες γιατί ήδη έχω γράψει πολλά.
Ελπίζω κάποιος να με βοηθήσει να πάρω μια τελική και σωστή απόφαση...
Καλωσόρισες στην ενότητα φίλε!.
Η ενότητα έχει εντρυφήσει απόλυτα στο αντικείμενο!. Αρκεί να διαβάσεις για να πάρεις απόφαση!.
Σίγουρα το αυτοκίνητο που αγόρασες, το αγόρασες για της απίθανες επιδόσεις του μοτέρ του. Αυτό πρέπει να το ξεχάσεις εν μέρη.
Τα περιθώρια κέρδους δεν νομίζω ότι θα σου τα πει κάποιος εγκαταστάτης!. Σίγουρα οι ‘μεγάλοι’, ψωνίζουν περισσότερα, η εισαγάγουν οι ίδιοι, και έτσι έχουν μεγαλύτερα περιθώρια συναγωνισμού.
Εγώ θα συνιστούσα την BRC για κάποιο λόγο, χωρίς να σημαίνει ότι ευτελίζω της υπόλοιπες ιταλικές μάρκες!.
Για την λαδιέρα που εγώ συνιστώ, θα σου θέσω μια ερώτηση: μια έξτρα λίπανση κάνει κακό?. Βεβαίως ρυθμισμένη σωστά για να μην προκαλεί έξτρα φθορές πουθενά.
Ο εγκαταστάτης είναι το όπλο σου!. εάν είναι καλό κέρδισες τον πόλεμο!. Εάν είναι κακό, έχασες τον πόλεμο……
Αλλά αλήθεια ποσά χιλιόμετρα κανείς?.
Φιλικά
Antonis-team.Για ποιόν λόγο εσύ προτείνεις την BRC?
Εσύ λές ότι δεν κάνει κακό η έξτρα λίπανση, άλλοι λένε ότι κάνει. Δές και το βιντεάκι που παρέθεσα.
Το θέμα είναι να τον βρώ όμως αυτό τον 'καλό' συνεργάτη...
Κάνω περίπου 35.000χλμ τον χρόνο. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Καλησπέρα, εδώ και μέρες έχω γεμίσει το κεφάλι μου με αναζητήσεις επί αναζητήσεων για το ποιό θα είναι το καλύτερο σύστημα υγραεριοκίννησης για το αυτοκίνητό μου. Έχω ένα Honda Civic 1.800cc, 140Hp μονέλο 2008.
Έχω ρίξει άπειρο διάβασμα την τελευταία εβδομάδα και έχω πάρει αρκετές εταιρίες που πραγματοποιούν την εν λόγω εγκατάσταση / μετατροπή και μπορώ να πώ με βεβαιώτητα πως όσα περισσότερα μάθαινα, τόσο περισσότερες απορίες μου δημιουργόντουσαν και σύγχηση για την τελική επιλογή...Έχω βρεί τιμές από 800€ μέχρι 1.600€ για τα ίδια συστήματα π.χ. Lovato... Γιατί??? Τι περιθώρια κέρδους έχουν οι μεγάλες εταιρίες ή πόσο απατεώνες είναι οι μικροί?
Και το σημαντικότερο ερώτημα απ'ολα!
Υπάρχουν στην αγορά ένα κάρο συστήματα κυρίως Ιταλικής προέλευσης. Για το δικό μου αυτοκίνητο, σχεδόν όλοι μου έχουν προτείνει συστήματα 4ης γεννιάς αλλά διαφορετικών μαρκών όπως LOVATO, OMVL, BRC, GFI, VIALE κ.λ.π.
Πως στο καλό θα ξέρω ποιό είναι το ποιό αξιόπιστο και το πιο κατάλληλο για το αυτοκίνητό μου?
Επίσης, μεγάλος πoνοκέφαλος έχει γίνει και η απόφαση για το αν θα βάλω 'λαδιέρα' ή όχι! Ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του. Ο ένας κατηγορεί τον άλλον και πάει λέγοντας χωρίς εγώ να μπορώ να έχω μία ξεκάθαρη και εμπεριστατωμένη άποψη / υπόδειξη.Από όλα αυτά που έχω διαβάσει ΤΕΡΑΣΤΙΟ ρόλο παίζει και ο εγκαταστάτης που θα κάνει την μετατροπή. Ποιός είναι ο κατάλληλος?
Μέχρι στιγμής έχω ξεχωρίσει δύο απ'τους ακριβούς γιατί φοβάμαι να πάω σε μικρότερα συνεργεία χωρίς όμως κάποια απόδειξη ότι οι μεγάλοι και ακριβοί υπερτερούν σε σχέση με τους φθηνούς μικρούς.
Ο ένας είναι η Viagas με σύστημα της OMLV και ο άλλος είναι η Sime με σύστημα της LOVATO.Δεν μπαίνω σε πιο τεχνικές λεπτομέριες γιατί ήδη έχω γράψει πολλά.
Ελπίζω κάποιος να με βοηθήσει να πάρω μια τελική και σωστή απόφαση...Μιας και εχεις χοντα πηγαινε σε αυτον, http://www.geartech.gr/ ο ανθρωπος ασχολειτε..εχει και δυναμομετρο να το ρυθμισει καταλληλα...
Αυτός βάζει συστήματα της BIGAS.
Πρώτη φορά τα ακούω. Είναι καλα? -
Διεγράφη διαφημιστική στην ουσία δημοσίευση. Αγαπητέ, αν θέλουμε να διαβάσουμε δελτία τύπου τα βρίσκουμε και αλλού [Mod]
-
Για το vw polo 1.4 75αρι 2004 χρονολογιας ποιο συστημα προτεινεται;
ποιο ειναι δοκιμασμενο χωρις προβληματα;
εκανα ερευνα πετυχα μεχρι και εγκαταστατη που δεν υπογραφει την εγκατασταση ο ιδιος και τον απεφυγα επειδη η χρηματικη διαφορα ειναι μικρη στο να χανω την εγγυηση του συστηαματος και να περιμενω χαρτια πιστοποιησης
αυτο το χαρτι πιστοποιησης καθε 2 χρονια που θα περναει κτεο χρειαζεται η μονο την 1η φορα; δηλαδη αν χρειαζεται να περνω αυτο το χαρτι καθε 2 χρονια απο τον εγκαταστατη και στα 4 χρονια αυτος κλεισει για τον α η β λογο μετα απο που περνεις τετοιο χαρτι;
εχω βρει εγκαταστατη που δουλευει με prins (ειναι αρκετα ακριβο), με lovato,με icom (υγρου ψεκασμου,δινω κατι παραπανω απο το prins,στην σελιδα τους εχει ενα ολοιδιο με το δικο μου και εκαναν δυναμομετρηση και εδειξαν οτι δουλευε καλα) ακουσα οτι και σε αυτες τις εταιρειες υπαρχουν τα 'πρωτα' και τα 'δευτερα' σε ποιοτητα υλικα πως τα ξεχωριζεις;
κατι σε prins η icom κατευθυνομαι αλλα περιμενω να ακουσω γνωμες, δεν κανα βιαστικες κινησεις, αν εχει βαλει καποιος σε vw με τον κινητηρα ΒΚΥ -
Διεγράφη διαφημιστική στην ουσία δημοσίευση. [mod]
-
εγω θα σου προτεινα να βαλεις υγρου ψεκασμου icom. κορυφαιο συστημα το οποιο με τις τελευταιες αναβαθμισεις που εχει υποστει (διοτι πριν 2 χρονια ειχε καποια προβληματακια) δουλευει παρα πολυ καλα.
-
Ο χρήστης sdaoulas2 έγραψε:
εγω θα σου προτεινα να βαλεις υγρου ψεκασμου icom. κορυφαιο συστημα το οποιο με τις τελευταιες αναβαθμισεις που εχει υποστει (διοτι πριν 2 χρονια ειχε καποια προβληματακια) δουλευει παρα πολυ καλα.Σε polo 2004 ? και τα 1250 για prins δεν είναι λίγα 75 άλογα έχει μην τρελαθούμε να δώσει 2000 ;
-
Διορθώνω το πιο πάνω πόστ λόγω διπλοεγγραφης σωστα prins λέγετε και δε έχει καμία σχέση με τα υπόλοιπα όσο και αν επιμένουν μερικοί, επίσης το οτι δίνει σχέδιο εγκατάστασης σε κάθε αυτοκίνητο και χαρτογράφηση δεν επιτρέπει στον εγκατάστατη για πολλές λαλακιες αν αι πάντα υπάρχουν ανίκητοι ....
-
Βάλε.......fina........ . Κάντε λίγο κρατει με την διαφήμιση.
-
Τι διαφορά έχουν τα φθηνά κιτ με τα ακριβά?
Για την λαδιέρα, δεν έχει κανείς άποψη?
Γενικά για τα συστήματα της Prince, ποιά είναι η άποψη του forum? -
Ο χρήστης Chaos3X έγραψε:
Τι διαφορά έχουν τα φθηνά κιτ με τα ακριβά?
Για την λαδιέρα, δεν έχει κανείς άποψη?
Γενικά για τα συστήματα της Prince, ποιά είναι η άποψη του forum?Φίλε οι απαντήσεις που ψάχνεις βρίσκονται στο φορουμ αλλά πρέπει να διαβάσεις και άλλες σελίδες. Κανε αναζήτηση τη λέξη λαδιέρα και θα βρεις απαντήσεις. Εδώ μπαίνουν προσωπικές απόψεις. Αν θες αποψη για το prins και όχι prince είναι άλλο κιτ. Είναι ένα καλό κιτ αερίου ψεκασμού αλλά όχι όπως μερικοί θέλουν να το παρουσιάσουν σαν, θαυματουργο, αξεπέραστο φάρμακο για πάσα νόσο κλπ κλπ. Υπαρχουν και άλλες μάρκες κιτ (δεν θα στις πω εγώ, ψάξε) εξίσου καλά με το prins απλώς εδώ μερικοί συγκεκριμένοι το εκθειάζουν περισσότερο (οι λόγοι μπορεί να είναι πολλοι......) ενώ για τα υπόλοιπα κιτ δεν μπαίνουν σε τέτοιο κόπο οι υπόλοιποι. Το μόνο που θα σου πω εγώ είναι βρες μάστορα σωστό και κιτ που να κάνει για το αμάξι σου και όχι απαραίτητα το ακριβότερο η το πιο διαφημισμένο.
-
Ο χρήστης dathens έγραψε:
Διορθώνω το πιο πάνω πόστ λόγω διπλοεγγραφης σωστα prins λέγετε και δε έχει καμία σχέση με τα υπόλοιπα όσο και αν επιμένουν μερικοί, επίσης το οτι δίνει σχέδιο εγκατάστασης σε κάθε αυτοκίνητο και χαρτογράφηση δεν επιτρέπει στον εγκατάστατη για πολλές λαλακιες αν αι πάντα υπάρχουν ανίκητοι ....και η icom δινει σχεδιο εγκαταστασης, αλλα εγω δεν το ανεφερα πιο πανω. θαμπορουσα να αναφερω 1002 πραγματα. αλλα δεν το κανω. Απλα αναφερω απο προσωπικη μου εμπειρια για ενα αμαξακι 1.4 τετρακυλινδρο πως παει με το icom 5ης γενιας υγρου ψεκασμου.
-
ναι εεε ψηνει και καφέ ? βάζει και σως ? χαλαει τη γευση ρε φιλε ....... σχεδιο γενικο δινουν ολοι φιλε μου εγχειρίδιο εγκατάστασης πολλων σελιδων με λεπτομέροιες ειδικα για καθε μοτερ / τυπου αυτοκινήτου !! βιδα βιδα καλωδιο καλωδιο που ειναι το καθε τι αλλο για το civic αλλο για το ford αλλο για το mercedes και αλλο για καθε τυπο δλδ για το audi Q5 αλλο για το audi A6
-
Λοιπόν, είμαι ανάμεσα στα:
Prins VSI 1 που είναι σε προσφορά στα 1.400€ συμπεριλαμβανόμενης λαδιέρας και έχει λέει Προσφορά μήνα με μπέκ keihin για τετρακύλινδρους ατμοσφαιρικούς κινητήρες με λίπανση JML. Δεν αναλαμβάνει να τρέξει για τις διαδικασίες του ΚΤΕΟ...
http://qgas.gr/products/vsi
http://qgas.gr/pricesκαι OMVL από την VIAGAS που βγαίνει στα 1.450€. Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται η λαδιέρα και τα έξοδα του ΚΤΕΟ. Επίσης κάνει και 24 άτοκες δόσεις...
Εσείς τι λέτε? Ποιά είναι η άποψή σας?
Επίσης, για τους δύο μάστορες / συνεργεία που ανέφερα πιο πάνω, ποιά είναι η γνώμη σας?
-
«Για ποιόν λόγο εσύ προτείνεις την BRC?
Εσύ λές ότι δεν κάνει κακό η έξτρα λίπανση, άλλοι λένε ότι κάνει. Δές και το βιντεάκι που παρέθεσα.
Το θέμα είναι να τον βρώ όμως αυτό τον 'καλό' συνεργάτη...
Κάνω περίπου 35.000χλμ τον χρόνο.
Φιλε 3Χ
Προτείνω διότι δεν με έχει πουλήσει στα επαγγελματικά, μου έχει κάτσει, και ο αντιπρόσωπος είναι φίλος μου & εγκαταστάτης και είναι συνεπείς.Το βιντεάκι το έχω σχολιάσει ίσως περισσότερο από ότι έπρεπε, και δεν θα συνεχίσω την διελκυστίνδα με έναν έγκριτο συνάδελφο.
Δεν γράφεις την περιοχή σου για να σε συμβουλέψω με ΡΜ. Απαγορεύετε η διαφήμιση εδώ μέσα, αν και πολλές φόρες……
Τα 35000 δεν είναι λίγα, μα ούτε και τόσα που θα σου έλεγα μετατροπή σε diesel. σίγουρα είναι καλά για ένα ΚΙΤ αεριού. Τοποθέτησε το!.
Φιλικά
Α. -
Ο χρήστης dathens έγραψε:
ναι εεε ψηνει και καφέ ? βάζει και σως ? χαλαει τη γευση ρε φιλε ....... σχεδιο γενικο δινουν ολοι φιλε μου εγχειρίδιο εγκατάστασης πολλων σελιδων με λεπτομέροιες ειδικα για καθε μοτερ / τυπου αυτοκινήτου !! βιδα βιδα καλωδιο καλωδιο που ειναι το καθε τι αλλο για το civic αλλο για το ford αλλο για το mercedes και αλλο για καθε τυπο δλδ για το audi Q5 αλλο για το audi A6Ξέχασες να γράψεις ποιό................αλλά μην ανησυχείς καταλάβαμε..............................
-
«Επίσης, για τους δύο μάστορες / συνεργεία που ανέφερα πιο πάνω, ποιά είναι η γνώμη σας?»
Ζητάς την γνώμη μας, για δυο συναδέλφους μου!. για ξανασκέψου?. Μήπως ζητάς πολλά?...
Α.
Υγραεριοκίνηση!