-
Καλά, ειδικά για φορτηγά η τροχαία απλά δεν μπορεί να καταλάβει τι φοράει. Οι παντόφλες όμως (γενικώς οτιδήποτε πατούμενο με σόλα που δεν 'στερεώνεται' με το πέλμα του ποδιού) είναι επικίνδυνες.
Χίλιες φορές ξυπόλητος ή με ένα ζευγάρι τέτοια:
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
αδέρφια
βρηκα αυτούς τους υαλοκαθαριστήρες
http://www.ebay.de/itm/BOSCH-Scheibenwi ... 698wt_1037
και τους προορίζω για Πούντο Σπόρτιν '00
εκεί μέσα λέει για Πούντο 188.. τι σκατά ειναι αυτό;;
ταιριάζουν;
Το 188 ειναι τα 3 πρωτα ψηφια του αρ.πλαισιου και αφορουν το Punto ΜΚ2 (2ης γενιας)
'στω φίλος
παρήγγειλα σημερα. να δω τι θα με φέρουν...
-
ΕΧΩ ΜΙΑ BMW X3.ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕ ΤΟ ΓΥΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΚΛΕΙΔΙΟΥ ΕΝΩ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΠΟ 1200 ΕΩΣ 700 ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΕΣ ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ.ΜΟΛΙΣ ΠΑΤΗΣΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΡΕΤΑΡΕΙ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΤΟΥ.ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΟΝ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗ ΑΛΛΑΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
-
Μήπως κανα σκουπιδάκι στην αντλία βενζίνης η κακή ποιότητα βενζίνης??
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Μήπως κανα σκουπιδάκι στην αντλία βενζίνης η κακή ποιότητα βενζίνης??Eμένα πιο πολυ με ηλεκτρονικό μου μοιάζει το πρόβλημα.Μάλλον κατι δεν ''διαβάζε''ι καλα ο αισθητήρας κρύας εκκίνησης η κάποιος άλλος.
Πόλλες φορές οι αισθητήρες επηρεάζονται απο τις εναλλάγες θερμοκρασιών και παθαίνουν ένα σοκ πρώτου πληροφορίσουν, στη συνέχεια στρώνουν βέβαια καιαυτο δημιουργεί πολλες φορές ανεξιχνίαστα προβλήματα. -
Μπορεί να είναι κανένας αισθητήρας πχ στροφαλοφόρου....
Καλύτερα ρώτα σε θέμα σχετικό με BMW έχεις περισσότερες πιθανότητες να πάρεις απαντήσεις. -
ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΛΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΤΡΟΦΩΝ ΛΥΘΗΚΕ.ΕΠΕΙΔΗ Η Χ3 ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΥΓΡΑΕΡΙΟ,Η ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΕΜΕΙΝΕ ΣΤΟ ΤΕΠΟΖΙΤΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1 ΜΗΝΑ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΕΛΑΙΩΔΗ ΥΦΗ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΤΑ ΟΚΤΑΝΙΑ ΤΗΣ.ΜΕ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΑΝΕΒΑΣΕ ΤΑ ΟΚΤΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΥΘΗΚΕ.ΑΠΛΑ ΟΣΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΧΟΥΝ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΣΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΝΕΩΝΟΥΝ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ.ΛΙΓΗ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΓΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥΣ.ΠΡΟΦΑΝΩΣ Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΣΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ.
-
βρίσκω εντελώς άτοπη την εξήγηση, ποιος σου είπε κάτι τέτοιο?
Η βενζίνη ειδικά είναι από τα καύσιμα που αργεί να υποστεί αλλοιώσεις.Εκτος και αν έπαιξε νοθεία -
Περίεργο, μπορεί να έχω να χρησιμοποιήσω αυτοκίνητο μήνες και τέτοιο πρόβλημα δεν είχα. Ή μπιτονάκι με βενζίνη μετά από 3+ μήνες. Μπορεί να είναι λίγο τζούφια (να μην τραβάει σαν φρέσκια) αλλά όχι προβληματική και σίγουρα όχι ελαιώδης...
-
ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΕΠΑΝΗΛΘΑΝ ΣΤΟ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΤΟΥΣ.ΤΟ ΘΕΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΗ Η ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΒΛΑΒΗ ΚΑΙ ΠΑΝΤΩΣ ΤΗΝ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΑΛΟΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΕΚΑΝΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΗΣ BMW.ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΟ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ
-
Δουλειά απο το πουθενά το κέρατό μου μέσα.
Πως βγάζουμε μπουλόνι ασφαλείας του οποίου τα πάσα έχουν γίνει θρύψαλα, οεο; -
Χαμος. Παραγγελνεις νεα τετραδα μπουλωνιων ασφαλειας, το πας να στο βγαλουν και βαζεις τα νεα μετα. Δεν ξερω πως το βγαζουν αλλα παιζει ζορι (το εχουμε παθει).
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Χαμος. Παραγγελνεις νεα τετραδα μπουλωνιων ασφαλειας, το πας να στο βγαλουν και βαζεις τα νεα μετα. Δεν ξερω πως το βγαζουν αλλα παιζει ζορι (το εχουμε παθει).Που πας, σε τύπο με βουλκανιζατέρ;
-
Εμεις το πηγαμε στην αντιπροσωπεια και το αφησαμε, την επομενη το καταφεραν φαντασου. Παραγγειλαμε νεα μπουλονια και οταν ηρθαν τα φορεσαμε αν θυμαμαι καλα.
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Εμεις το πηγαμε στην αντιπροσωπεια και το αφησαμε, την επομενη το καταφεραν φαντασου. Παραγγειλαμε νεα μπουλονια και οταν ηρθαν τα φορεσαμε αν θυμαμαι καλα.Το κατάφερα τελικά σε συνεργασία με το πεθερό μου. Αμα σου πω τον τρόπο που το βγάλαμε.....
-
Ε πες το ντε
Τα τετραγώνισες με τροχό ή τα τρυπήσατε;
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Ε πες το ντεΤα τετραγώνισες με τροχό ή τα τρυπήσατε;
Ντρέπομαι λέμε....
Κόψαμε το κεφάλι του μπουλωνιού για να βγεί η ζάντα. -
Το θέμα δεν είναι να βγει η ζάντα αλλά να βγει το μπουλόνι.
Μετά τι κάνατε, βάλατε τη ζάντα με ένα μπουλόνι λιγότερο;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Το θέμα δεν είναι να βγει η ζάντα αλλά να βγει το μπουλόνι.Μετά τι κάνατε, βάλατε τη ζάντα με ένα μπουλόνι λιγότερο;
Μετά που βγήκε η ζάντα το μπουλόνι(μόνο το σπείρωμα είχε μείνει) βγήκε πανεύκολα με το χέρι.
Ναί προσωρινά είναι με 4 μπουλόνια. Εχει νόημα να αφαιρέσω μπουλόνι απο πίσω τροχό και να το βάλω μπροστά εκεί που λείπει το αρχικό(Λόγω βάρους); -
Κι εγώ κυκλοφορούσα 1-2 μήνες με ένα μπουλόνι να λείπει από την πίσω ζάντα.
Νομίζω πειράζει αλλά για λίγο καιρό πήρα το ρίσκο.Το είχα χάσει κατά την αλλαγή από καλοκαιρινά σε χειμερινά ζαντολάστιχα και δεν το είχα προσέξει παρά μόνο όταν ήρθε η ώρα της επόμενης αλλαγής και έλειπε ένα μπουλόνι (χειμερινά ζαντολάστιχα με σιδερένια ζάντα, καλοκαιρινά με ζάντα αλουμινίου).
Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο