Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο
    • 1
    • 2
    • 208
    • 209
    • 210
    • 211
    • 212
    • 234
    • 235
    • 210 / 235
    Περί αυτοκίνησης
    444
    4696
    34316
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zorz last edited by

      Καλά, ειδικά για φορτηγά η τροχαία απλά δεν μπορεί να καταλάβει τι φοράει. Οι παντόφλες όμως (γενικώς οτιδήποτε πατούμενο με σόλα που δεν 'στερεώνεται' με το πέλμα του ποδιού) είναι επικίνδυνες.

      Χίλιες φορές ξυπόλητος ή με ένα ζευγάρι τέτοια:

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        joe-bar-team last edited by

        Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:

        αδέρφια

        βρηκα αυτούς τους υαλοκαθαριστήρες

        http://www.ebay.de/itm/BOSCH-Scheibenwi ... 698wt_1037

        και τους προορίζω για Πούντο Σπόρτιν '00

        εκεί μέσα λέει για Πούντο 188.. τι σκατά ειναι αυτό;;

        ταιριάζουν;

        Το 188 ειναι τα 3 πρωτα ψηφια του αρ.πλαισιου και αφορουν το Punto ΜΚ2 (2ης γενιας)

        'στω φίλος

        παρήγγειλα σημερα. να δω τι θα με φέρουν...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gik last edited by

          ΕΧΩ ΜΙΑ BMW X3.ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕ ΤΟ ΓΥΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΚΛΕΙΔΙΟΥ ΕΝΩ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΠΟ 1200 ΕΩΣ 700 ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΕΣ ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ.ΜΟΛΙΣ ΠΑΤΗΣΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΡΕΤΑΡΕΙ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΤΟΥ.ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΟΝ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗ ΑΛΛΑΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • panos2171
            panos2171 last edited by

            Μήπως κανα σκουπιδάκι στην αντλία βενζίνης η κακή ποιότητα βενζίνης??

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tractioner last edited by

              Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
              Μήπως κανα σκουπιδάκι στην αντλία βενζίνης η κακή ποιότητα βενζίνης??

              Eμένα πιο πολυ με ηλεκτρονικό μου μοιάζει το πρόβλημα.Μάλλον κατι δεν ''διαβάζε''ι καλα ο αισθητήρας κρύας εκκίνησης η κάποιος άλλος.
              Πόλλες φορές οι αισθητήρες επηρεάζονται απο τις εναλλάγες θερμοκρασιών και παθαίνουν ένα σοκ πρώτου πληροφορίσουν, στη συνέχεια στρώνουν βέβαια καιαυτο δημιουργεί πολλες φορές ανεξιχνίαστα προβλήματα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Μπορεί να είναι κανένας αισθητήρας πχ στροφαλοφόρου....
                Καλύτερα ρώτα σε θέμα σχετικό με BMW έχεις περισσότερες πιθανότητες να πάρεις απαντήσεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gik last edited by

                  ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΛΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΤΡΟΦΩΝ ΛΥΘΗΚΕ.ΕΠΕΙΔΗ Η Χ3 ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΥΓΡΑΕΡΙΟ,Η ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΕΜΕΙΝΕ ΣΤΟ ΤΕΠΟΖΙΤΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1 ΜΗΝΑ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΕΛΑΙΩΔΗ ΥΦΗ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΤΑ ΟΚΤΑΝΙΑ ΤΗΣ.ΜΕ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΑΝΕΒΑΣΕ ΤΑ ΟΚΤΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΥΘΗΚΕ.ΑΠΛΑ ΟΣΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΧΟΥΝ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΣΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΝΕΩΝΟΥΝ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ.ΛΙΓΗ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΓΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥΣ.ΠΡΟΦΑΝΩΣ Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΣΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tractioner last edited by

                    βρίσκω εντελώς άτοπη την εξήγηση, ποιος σου είπε κάτι τέτοιο?
                    Η βενζίνη ειδικά είναι από τα καύσιμα που αργεί να υποστεί αλλοιώσεις.Εκτος και αν έπαιξε νοθεία

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Περίεργο, μπορεί να έχω να χρησιμοποιήσω αυτοκίνητο μήνες και τέτοιο πρόβλημα δεν είχα. Ή μπιτονάκι με βενζίνη μετά από 3+ μήνες. Μπορεί να είναι λίγο τζούφια (να μην τραβάει σαν φρέσκια) αλλά όχι προβληματική και σίγουρα όχι ελαιώδης...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gik last edited by

                        ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΕΠΑΝΗΛΘΑΝ ΣΤΟ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΤΟΥΣ.ΤΟ ΘΕΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΗ Η ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΒΛΑΒΗ ΚΑΙ ΠΑΝΤΩΣ ΤΗΝ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΑΛΟΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΕΚΑΝΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΗΣ BMW.ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΟ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          piii last edited by

                          Δουλειά απο το πουθενά το κέρατό μου μέσα.
                          Πως βγάζουμε μπουλόνι ασφαλείας του οποίου τα πάσα έχουν γίνει θρύψαλα, οεο;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            billopoulos last edited by

                            Χαμος. Παραγγελνεις νεα τετραδα μπουλωνιων ασφαλειας, το πας να στο βγαλουν και βαζεις τα νεα μετα. Δεν ξερω πως το βγαζουν αλλα παιζει ζορι (το εχουμε παθει).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              piii last edited by

                              Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
                              Χαμος. Παραγγελνεις νεα τετραδα μπουλωνιων ασφαλειας, το πας να στο βγαλουν και βαζεις τα νεα μετα. Δεν ξερω πως το βγαζουν αλλα παιζει ζορι (το εχουμε παθει).

                              Που πας, σε τύπο με βουλκανιζατέρ;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                billopoulos last edited by

                                Εμεις το πηγαμε στην αντιπροσωπεια και το αφησαμε, την επομενη το καταφεραν φαντασου. Παραγγειλαμε νεα μπουλονια και οταν ηρθαν τα φορεσαμε αν θυμαμαι καλα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  piii last edited by

                                  Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
                                  Εμεις το πηγαμε στην αντιπροσωπεια και το αφησαμε, την επομενη το καταφεραν φαντασου. Παραγγειλαμε νεα μπουλονια και οταν ηρθαν τα φορεσαμε αν θυμαμαι καλα.

                                  Το κατάφερα τελικά σε συνεργασία με το πεθερό μου. Αμα σου πω τον τρόπο που το βγάλαμε.....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dodger last edited by

                                    Ε πες το ντε

                                    Τα τετραγώνισες με τροχό ή τα τρυπήσατε;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      piii last edited by

                                      Ο χρήστης Dodger έγραψε:
                                      Ε πες το ντε

                                      Τα τετραγώνισες με τροχό ή τα τρυπήσατε;

                                      Ντρέπομαι λέμε....
                                      Κόψαμε το κεφάλι του μπουλωνιού για να βγεί η ζάντα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Το θέμα δεν είναι να βγει η ζάντα αλλά να βγει το μπουλόνι.

                                        Μετά τι κάνατε, βάλατε τη ζάντα με ένα μπουλόνι λιγότερο;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          piii last edited by

                                          Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                          Το θέμα δεν είναι να βγει η ζάντα αλλά να βγει το μπουλόνι.

                                          Μετά τι κάνατε, βάλατε τη ζάντα με ένα μπουλόνι λιγότερο;

                                          Μετά που βγήκε η ζάντα το μπουλόνι(μόνο το σπείρωμα είχε μείνει) βγήκε πανεύκολα με το χέρι.
                                          Ναί προσωρινά είναι με 4 μπουλόνια. Εχει νόημα να αφαιρέσω μπουλόνι απο πίσω τροχό και να το βάλω μπροστά εκεί που λείπει το αρχικό(Λόγω βάρους);

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            Κι εγώ κυκλοφορούσα 1-2 μήνες με ένα μπουλόνι να λείπει από την πίσω ζάντα.
                                            Νομίζω πειράζει αλλά για λίγο καιρό πήρα το ρίσκο.

                                            Το είχα χάσει κατά την αλλαγή από καλοκαιρινά σε χειμερινά ζαντολάστιχα και δεν το είχα προσέξει παρά μόνο όταν ήρθε η ώρα της επόμενης αλλαγής και έλειπε ένα μπουλόνι (χειμερινά ζαντολάστιχα με σιδερένια ζάντα, καλοκαιρινά με ζάντα αλουμινίου).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 208
                                            • 209
                                            • 210
                                            • 211
                                            • 212
                                            • 234
                                            • 235
                                            • 210 / 235
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr