Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Παρουσιάσεις μονοθεσίων-2005
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Παρουσιάσεις μονοθεσίων-2005
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 8
    • 9
    • 3 / 9
    Formula 1
    24
    176
    342
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      raikkonen last edited by

      Ο χρήστης The_Dude έγραψε:

      Και στην τελική θεωρείς τον εαυτό σου καλύτερο από τον Τάκη???
      Χρησιμοποιείς βαριές εκφράσεις χωρίς λόγο που δείχνει κ το επίπεδό
      σου. Σε λυπάμαι....

      1. Ναι θεωρω τον εαυτο μου καλυτερο του 'ΤΑΚΗ' και μαλιστα πολυ. ** --> 1η Κρίση Αλαζονείας**
      2. Ειμαι στον χωρο του αυτοκινητου γενικοτερα, αρκετα υψηλα εισταμενος και ξερω τι παιζει... Για ενημέρωσέ μας κ μας...
      3. Το επιπεδο μου ειναι πολυ ανωτερο απο οσο μπορεις εσυ, προφανως, να χωνεψεις.... ** --> 2η Κρίση Αλαζονείας**
      4. Τη λυπη σου βαστα τη για τον εαυτο σου και τον 'ΤΑΚΗ'...

      ... mod

      Δεν αμφιβάλλω το ότι είσαι 'αρκετα υψηλα εισταμενος', φαίνεται από τον τρόπο που αντιμετωπίζεις τους άλλους...

      Αν υπήρχε περισσότερο σεβασμός και λιγότερο αλαζονεία θα είμασταν πολύ καλύτερα ως κοινωνία γενικότερα....[/b]

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        the_dude last edited by

        Ο χρήστης FireBro έγραψε:
        ΜΗΝ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙΤΕ ΤΟΝ ΤΑΚΗ

        Fire_Bro

        ΤΟΝ ΜΕΓΙΣΤΟ ΤΑΚΗ
        θα προσεθετα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          the_dude last edited by

          Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:

          Αν υπήρχε περισσότερο σεβασμός και λιγότερο αλαζονεία θα είμασταν πολύ καλύτερα ως κοινωνία γενικότερα....

          ... mod

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • R
            raikkonen last edited by

            ... Ελπιζω να επιστρεψουμε στο θεμα τωρα

            mod

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fanis-f1 last edited by

              Καλο θα ηταν οπως ειπε και ο mod,να επιστρεψουμε στο κυριο θεμα που αφορα τις παρουσιασεις των καινουργιων μονοθεσιων και ας αφησουμε επιτελους μερικους υπεροπτες να κ@λοχτυπιουνται,θελοντας να περασουν τις δικες τους αποψεις...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                raikkonen last edited by

                Έχετε δίκιο παίδες! Συγνώμη
                Ας επιστρέψουμε...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hellenic-tifosi last edited by

                  Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:

                  Μήπως ξέρει κάτι που δεν ξέρουμε;

                  Οχι ρε παιδια προς θεου...!
                  Ο ανθρωπος ειναι παντρεμενος και εχει και δυο παιδια.

                  Τα σιγανά ποταμάκια να φοβάσαι.

                  Επειδή το ξεφτιλίσαμε πάντως το θέμα, το γερμανικό AMS έγραψε ότι η Μclaren παρουσιάζει στις 24 Γενάρη, ενώ η Williams 1η Φλεβάρη.

                  Νομίζω ότι η Williams ρισκάρει πάρα πολύ καθώς έτσι έχει σκάρτες 20 μέρες δοκιμών, και με δεδομένες τις πολλές αλλαγές κανονισμών θέλει πολλή προσοχή. Αντιθέτως η Mclaren πλέον μετά τα 'περίεργα' προηγούμενα χρόνια επιτέλους επανέρχεται στο φυσιολογικό κύκλο μονοθεσίων, δηλαδή ένα που παρουσιάζεται στην αρχή κάθε σεζόν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    the_dude last edited by

                    Ολες οι ομαδες πλην της ferrari, απο φετος εχουν υπογραψει μια συνθηκη που απαγορευει δοκιμες εξελιξης ανω των 25 ημερων...αρα η mclaren δε κερδιζει και πολλα, και αντιστοιχως η williams δε χανει και τιποτα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      raikkonen last edited by

                      Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
                      Αντιθέτως η Mclaren πλέον μετά τα 'περίεργα' προηγούμενα χρόνια επιτέλους επανέρχεται στο φυσιολογικό κύκλο μονοθεσίων, δηλαδή ένα που παρουσιάζεται στην αρχή κάθε σεζόν.

                      Και αναρωτιόμουν. Λες να είχαμε τις παλιές ιστορίες (η ιστορία επαναλαμβάνεται)?

                      Δηλαδή η Mp420 == Mp418, Mp417D == Mp419C.

                      Πάλι καλά...

                      Θα συμφωνήσω ότι λόγω νέων κανονισμών κάθε μέρα δοκιμών είναι πολύτιμη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        raikkonen last edited by

                        Ο χρήστης The_Dude έγραψε:
                        Ολες οι ομαδες πλην της ferrari, απο φετος εχουν υπογραψει μια συνθηκη που απαγορευει δοκιμες εξελιξης ανω των 25 ημερων...αρα η mclaren δε κερδιζει και πολλα, και αντιστοιχως η williams δε χανει και τιποτα...

                        Το θέμα είναι όμως πως θα τις κατανείμουν αυτές τις μέρες. Θα δούμε στην πορεία ποιος θα οφεληθεί.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          hellenic-tifosi last edited by

                          Η συμφωνία κυρίων στην οποία αναφέρεστε έχει ισχύ από την αρχή της σεζόν και μετά. Το σχόλιο μου αφορούσε στην προετοιμασία για την αρχή της σεζόν.

                          Γενικά δε νομίζω να τηρηθεί η συμφωνία κυρίων με δεδομένο ότι η BAR αποχώρησε(λέγεται ότι η Honda δεν το ήθελε από την αρχή και με την αποχώρηση του Richards δεν είχε λόγο να την τηρήσει).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            the_dude last edited by

                            'Αποχωρηση Richards'???? Ποτε εγινε αυτο? Δεν εχω ακουσει κατι τετοιο εγω...Το μονο που ξερω ειναι πως η Ηonda αγορασε το 45% της BAR...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              19-11-2004 ανακοινώθηκε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                christos-dimou last edited by

                                Η TF105 τουλάχιστον εμπρός πλησιάζει πάρα πολύ στο σχήμα
                                της Renault toy 2004.

                                Κακά τα ψέματα μέτα το πάθημα της Williams και της Mclaren
                                πέρυσι που ρίσκαραν και δεν τους βγήκε (σε αντίθεση με την
                                BAR που κέρδισε) ποιός τώρα θα ρισκάρει κάτι το εντελώς
                                radical και διαφορετικό από το σχήμα αναφοράς (λέγεμε F2002
                                and greater).

                                Πάντως το 2004 έκλεισε ο 3της κύκλος της Φερράρι. Η 2005
                                δεν θα είναι ξεκάθαρα του Byrne αλλά και του συνεχιστή της δουλειάς
                                του.

                                Αν και Φερραρικός ελπίζω να μην τους βγει το 2005 όπως το 2004
                                γιατί απλά θα βαρεθώ να διαβάσω για το πως η Φερράρι σκοτώνει
                                το άθλημα κλπ. κλπ....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  raikkonen last edited by

                                  Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                  Η TF105 τουλάχιστον εμπρός πλησιάζει πάρα πολύ στο σχήμα
                                  της Renault toy 2004.

                                  Κακά τα ψέματα μέτα το πάθημα της Williams και της Mclaren
                                  πέρυσι που ρίσκαραν και δεν τους βγήκε (σε αντίθεση με την
                                  BAR που κέρδισε) ποιός τώρα θα ρισκάρει κάτι το εντελώς
                                  radical και διαφορετικό από το σχήμα αναφοράς (λέγεμε F2002
                                  and greater).

                                  Πάντως το 2004 έκλεισε ο 3της κύκλος της Φερράρι. Η 2005
                                  δεν θα είναι ξεκάθαρα του Byrne αλλά και του συνεχιστή της δουλειάς
                                  του.

                                  Αν και Φερραρικός ελπίζω να μην τους βγει το 2005 όπως το 2004
                                  γιατί απλά θα βαρεθώ να διαβάσω για το πως η Φερράρι σκοτώνει
                                  το άθλημα κλπ. κλπ....

                                  Συμφωνώ κ κρίμα που δεν τους βγήκε γιατί το ρίσκο θα περιοριστεί.

                                  Τώρα αν βγει κ το 2005 στη Ferrari δε θα με πειράξει (όχι τόσο εννοώ ) εφόσον κερδίσει στο νήμα (19 αγώνες έχουμε) κ υπάρχει τουλάχιστον ένας βασικός αντίπαλος με τον οποίο θα κονταροχτυπιέται για τις νίκες (σπόντα για 2003).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    hellenic-tifosi last edited by

                                    Γιατί θεωρούμε ριζοσπαστικά μόνο όσα βλέπουμε;

                                    Η BAR δηλαδή δε ρίσκαρε με ένα κιβώτιο ταχυτήτων εξ' ολοκλήρου από CF; Η Ferrari δουλεύει τόσα χρόνια πάνω σε αυτό και ακόμα διστάζει να το χρησιμοποιήσει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      christos-dimou last edited by

                                      Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
                                      Γιατί θεωρούμε ριζοσπαστικά μόνο όσα βλέπουμε;

                                      Η BAR δηλαδή δε ρίσκαρε με ένα κιβώτιο ταχυτήτων εξ' ολοκλήρου από CF; Η Ferrari δουλεύει τόσα χρόνια πάνω σε αυτό και ακόμα διστάζει να το χρησιμοποιήσει.

                                      Προσωπικά θα ήθελα να είχε βγει το ρίσκο της Williams γιατί ήταν επανα-
                                      στατικός ο σχεδιασμός του εμπρος μέρους της FW.

                                      Τα ανθρακονήματα στο κιβώτιο είναι απλά εξέλιξη όπως και τα ανθρακονήματα στην ανάρτηση.

                                      Αυτό δεν στερεί τίποτα από την προσπάθεια της BAR είδικα και για το
                                      FFT.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        hellenic-tifosi last edited by

                                        Που σταματά η εξέλιξη και που αρχίζει η επανάσταση;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          christos-dimou last edited by

                                          Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
                                          Που σταματά η εξέλιξη και που αρχίζει η επανάσταση;

                                          Εξέλιξη είναι η βελτίωση μίας ιδέας. Επανάσταση είναι η λύση ενός
                                          προβλήματος με άλλες οδούς. Πάντα IMHO.

                                          Π.χ. Η DS ήταν επαναστατική καθώς εισήγαγε στην αγορά την
                                          υδροπνευματική ανάρτηση. Αν και αναρτήσεις είχαν όλα τα αυτοκίνητα
                                          τότε η DS έδινε μία εντελώς διαφορετική λύση στο πρόβλημα.

                                          Στα της Φ1 τώρα.

                                          Επανάσταση ήταν η μετακίνηση του κινητήρα από εμπρός πίσω.
                                          Εξέλιξη ήταν τα ημι-αυτόματα κιβώτια.

                                          Αυτά για να μην επεκταθούμε.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            takisp last edited by

                                            Επανάσταση στην F1 έγινε με τα ηλεκτρονικά. Ο τρόπος που αποδίδει σήμερα την ισχύ ο κινητήρας και ο τρόπος που περνάει στο δρόμο.
                                            Επανάσταση έγινε με την κατάργηση των ξύλινων καλουπιών. Με τη χρήση του λέιζερ και της ρητίνης έχουν κερδίσει αιώνες.
                                            Επανάσταση στη Formula 1 έγινε με τις αεροδυναμικές σήραγγες με πολλούς βαθμούς ελευθερίας.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 3 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr