-
Ο χρήστης JimClark έγραψε:
Είχαμε επισκέψεις σήμερα.
ωχ, το φώρντ!
Θα καταντήσω ο τζάμπας του νομού Τρικάλων με τόσους καφέδες κερασμένους. Λάμπρο χάρηκα για τη γνωριμία, ευχαριστώ για την παρέα ! Σας περιμένω πάνω ανα πάσα στιγμή κατόπιν ενημερώσεως για κανα πιο ψαγμένο κλικ
Η φωτογραφία είναι στον νερόμυλο στην Πύλη;
-
Ο χρήστης elvet έγραψε:
Η φωτογραφία είναι στον νερόμυλο στην Πύλη;
Ναι.
-
Ποιον εθνικό κήπο, Βελισσάριε; Στο Ασκληπιείο ή στον πλάτανο του Ιπποκράτη, ίσως!
-
Δεν έχω δει να διατίθενται και πλωτήρες στον κατάλογο με τα αξεσουάρ του Bravo
-
Πες μου ότι είναι η γέφυρα στην Σαλαμπριά ?
-
Ο χρήστης kosbill έγραψε:
Πες μου ότι είναι η γέφυρα στην Σαλαμπριά ?Καλώς τον
Είναι η γεφυρα στην είσοδο του Βαλομανδρίου.Ολη η ευρύτερη περιοχή (Παραποτάμου-Καραβόπορου) έχει πλυμμηρίσει. -
Αυτή λέω και εγώ.
Πω τι κατέβασε !!!!!!!!
Έχει καβαλήσει το ανάχωμα ? -
-
Παραδοσιακά .... Μάρτης - γδάρτης και κακός παλουκοκαύτης
Αποτέλεσμα της πολύ έντονης χιονόπτωσης από την Ελάτη και πάνω (προς Περτούλι) σε συνδυασμό με την ολισθηρότητα του δρόμου , η αναστροφή στο μέσον περίπου της διαδρομής.
Εδώ η κάθοδος από Ελάτη προς Πύλη. -
-
Ο χρήστης kikoman έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά! Χαίρομαι που γίνομαι μέλος της παρέας σας! Είμαι και εγω κάτοχος ενός fiat bravo 1.4 150hp εδώ και τρισίμιση χρόνια. Μέχρι στιγμής έχω διανύσει 55,000klm. Μόλις πριν λίγες μέρες μου εμφανίστηκε έντονο τράνταγμα του μποροστινού δεξιού τροχού που εν τέλει στην αντιπροσωπεία διαπιστώθηκε ότι είναι λόγο προβλήματος στο ημιαξόνιο. Αλλάχθηκε το δεξιό με καινούργιο αλλά δυστυχώς ένα ελάχιστο αλλά διακριτό τράνταγμα σε μεγάλες ταχύτητες εμφανίστηκε στην αριστερή μερια!. Οπότε και χρειάστηκε αλλαγή και στο αριστερό! Το συνολικό κόστος ήρθε στα 750euro αφού μου έχει λήξει η εγγύηση. Από μια μικρή έρευνα που έκανα στο internet βρήκα και μερικές ακόμα περιπτώσεις με παρόμοιο πρόβλημα στα 150hp Bravo. Το αμάξι παέι super στο δρόμο και εξαφανίστηκε και το παραμικρό τράνταγμα μετά την αλλαγή. Θα έλεγα ίσως ότι πάει καλύτερα και πιο smooth απο πριν.
Κώστας
Φίλος με ίδιο αυτοκίνητο με το δικό σου είχε κάποια στιγμή ένα ζήτημα με κραδασμούς(ελάχιστης έντασης) στο τιμόνι σε υψηλές ταχύτητες. Το πρόβλημα εμφανίστηκε μετά από κάποια (αρκετά) χιλιόμετρα που έκανε με αλυσίδες χιονιού. Το ζήτημα φαίνεται να λύθηκε με ξεζαντάρισμα και νέα ζυγοστάθμιση στα ελαστικά μιας και τα είχε βάλει πρόσφατα και υποοθέσαμε ότι οφείλεται σε αυτά. Όντως το αυτοκίνητο δεν φαίνεται να παρουσιάζει κάτι πλέον αλλά δεν έχει τύχει να δοκιμαστεί σε όλες τις συνθήκες για να είναι σίγουρος πως δεν τρέχει κάτι άλλο. Θα ήθελα να σε ρωτήσω λοιπόν με πιο τρόπο στην αντιπροσωπία διαπιστώσανε το πρόβλημα στο ημιαξόνιο στο δικό σου αυτοκίνητο. Φαινόντουσαν με το μάτι ότι και τα δύο ότι είναι στραβά?
Καλησπέρα φίλε μου, το τράνταγμα του δεξιού μπροστινού τροχού που είχα ήταν πάρα πολύ έντονο σε σημείο που το αμάξι έτρεμε πραγματικά ολόκληρο και όχι μόνο το τιμόνι ενώ δεν μπορούσες να πάς πάνω απο 60 (έκανε λες και το αμορτισέρ ανεβοκατέβαινε με υπερβολικά μεγάλη συχνότητα ενώ ακουγόταν και ένας θόρυβος σαν να έχει βάλει καποιος κάτι μέσα στη ζαντα) . Όταν το πήγα το αμάξι γράσαραν τα ημιαξόνια και έλεγξαν όπως είπες τη ζυγοστάθμιση/ευθυγράμιση. Και πάλι όμως το δοκιμάσαμε και δεν βελτιώθηκε τίποτα. Από εκεί και πέρα το αμάξι το άφησα για να το κοιτάξουν καλύτερα και την επόμενη μέρα μου είπαν ότι πρέπει να αλλαχθούν τα ημιαξόνια (άλλαξαν πρώτα το δεξί και μετά το αριστερό όπως περιέγραψα). Δεν μου είπαν ότι στράβωσαν παρά μόνο ότι χρειάζονται αλλάγη και δεν ρώτησα κάτι παραπάνω. Μου ανέφεραν ότι μπορούν να μπούν στην εγγύηση αλλά όπως έγραψα παραπάνω η δικιά μου έχει λήξει.
Επιδημία έχει πέσει; Το δικό μου είναι στο συνεργείο για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Μετα τα 60 και μόνο με το πάτημα του γκαζιού ένιωθες λες και πάταγε σε δρόμο που έχουν περάσει τρακτέρ
Το αμάξι κλείνει τα τέσσερα σε ένα μήνα και έχει συνολικά 50.000 χλμ.
Στο συνεργείο μου είπαν ότι παρουσίασε μεγάλη φθορά το δεξί ποτήρι και ο σταυρός του ημιαξόνιου καθώς είχε στεγνώσει τελείως από γράσο και θα τα αλλάξουν και τα δύο. Το αριστερό παρουσίαζε και αυτό απώλεια γράσου και το συμπλήρωσαν πριν πάθει μεγαλύτερη ζημιά. Συνολικό κόστος μαζί με εργασία και καινούγιες βαλβολίνες 310 ευρώ.
Προφανώς πρόκειται για κατασκευαστική αστοχία και είναι το πρώτο μεγάλο πρόβλημα που μου τυχαίνει στο αμάξι μετά το σπάσιμο του πάνω μέρους του πλαστικού καλύματος του χειρόφρενουΣυνολικά τον τελευταίο μήνα μαζί με αλλαγή ελαστικών και λαδιών μου έφυγαν 900
-
Ο χρήστης galeone έγραψε:
Επιδημία έχει πέσει; Το δικό μου είναι στο συνεργείο για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Μετα τα 60 και μόνο με το πάτημα του γκαζιού ένιωθες λες και πάταγε σε δρόμο που έχουν περάσει τρακτέρ
Το αμάξι κλείνει τα τέσσερα σε ένα μήνα και έχει συνολικά 50.000 χλμ.
Στο συνεργείο μου είπαν ότι παρουσίασε μεγάλη φθορά το δεξί ποτήρι και ο σταυρός του ημιαξόνιου καθώς είχε στεγνώσει τελείως από γράσο και θα τα αλλάξουν και τα δύο. Το αριστερό παρουσίαζε και αυτό απώλεια γράσου και το συμπλήρωσαν πριν πάθει μεγαλύτερη ζημιά. Συνολικό κόστος μαζί με εργασία και καινούγιες βαλβολίνες 310 ευρώ.
Προφανώς πρόκειται για κατασκευαστική αστοχία και είναι το πρώτο μεγάλο πρόβλημα που μου τυχαίνει στο αμάξι μετά το σπάσιμο του πάνω μέρους του πλαστικού καλύματος του χειρόφρενουΣυνολικά τον τελευταίο μήνα μαζί με αλλαγή ελαστικών και λαδιών μου έφυγαν 900
Σοβαρή ζημιά αυτή , μάλλον πρέπει να κάνω έναν προληπτικό έλεγχο μιας και έχω 65500 χλμ.
-
Ιδού και ο ένοχος.
Όλο το παραπάνω έπρεπε να κολυμπάει στο γράσο. Αντ' αυτού είχε στεγνώσει τελείως χωρίς να υπάρχει κάποια εμφανής σχισμή στη φούσκα... (WTF??)
Αποτέλεσμα ήταν να αποκτήσει μπόσικα ο αριστερός 'τροχός' από τους τρεις που φαίνονται στη φωτογραφία ο οποίος με τη σειρά του έσκαψε το 'ποτήρι' από το οποίο περιβάλλονταν.
Ευτυχώς τη γλίτωσε η πλευρά του οδηγού η οποία είχε χάσει και αυτή γράσο αλλά ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση.
-
πως εμεινε απο γρασο ο μπιλιοφορος αφου δεν ηταν τρυπια η φουσκα
-
Οντως.Απο που εφυγε το γρασσο;
Εκτος κι αν δεν ειχε ποτε.Αλλα θα αντεχε 50000 χλμ στεγνο; -
Mπορεί να ήταν μικρή η τρύπα στη φούσκα. Δεν χρειάζεται να κοπεί ολόκληρη για να χάσει γράσο .
(Μια ιδέα λέω εγώ τώρα ... )
-
Υπάρχει πιθανότητα το γράσο να έχασε μετά από 50.000 χλμ τις ιδιότητές του, να 'υγροποιήθηκε' από υπερθέρμανση (ή κάτι άλλο?) και να διέρρευσε έξω από το 'ποτήρι'; Αν είμαι τελείως άστοχος συγχωρέστε με
-
Πάντως για διαροή μου κάνει.
Θα πρέπει να γίνεται ένας οπτικός έλεγχος σε κάθε επίσκεψη σε συνεργείο , ακόμη και με την ευκαιρία της αλλαγής των λαδιών. -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Πάντως για διαροή μου κάνει.
Θα πρέπει να γίνεται ένας οπτικός έλεγχος σε κάθε επίσκεψη σε συνεργείο , ακόμη και με την ευκαιρία της αλλαγής των λαδιών.Και ειδικά εμείς οι αστικοί τύποι που έχουμε τις λακούβες για ψωμοτύρι πρέπει να τα τσεκάρουμε αυτά....
Τελικά ο Λουίτζι δεν βάζει μυαλό. Τα ίδια λάθη εκατό χρόνια κάνει... Κατι σαν trademark ...
-
Φαντασου να βγαζε καινουρια λαθη και να μην ηξερε τι θα τους ξημερωσει...
Fiat Bravο 2007