-
Τί αμορτισέρ έβαλες στο ignis; Και ποιας χρονολογίας είνα το αυτοκίνητο; Είδες διαφορά ως προς τις κλίσεις του αμαξώματος;
-
Καταρχην το δικο μου ειναι η εκδοση sport του 2004 και εβαλα τα εργοστασιακα του kyb,σε σχεση με πριν ειδα τεραστια διαφορα γιατι ειχαν πολλα χιλιομετρα τα παλια και η λειτουργια τους δεν ηταν και υποδειγματικη επιπλεον σταματησε να κοπαναει τοσο πολυ(για το δεδομενα του αυτοκινητου)το κρατημα του ειναι πολυ καλο και εχει γινει πολυ πιο σταθερο και αμεσο στις αλλαγες πορειας.Επιπλεν αλλαξε και η αισθηση του τιμουνιου προς το καλυτερο.
Εσυ ποια εκδοση εχεις? -
Του 2001 έχουμε, και έχει γύρω στα 50.000 χιλιόμετρα με τα εργοστασιακά αμορτισέρ αλλά εκτός πόλης είναι τραγικά αθλιο σε συμπεριφορά. Εσύ για να μου λες του 2004 θα έχεις το δεύτερης γενιάς ignis, οπότε μιλάμε για διαφορετικά αυτοκίνητα μάλλον
Απ όσο έψαξα πάντως μόνο KYB βρήκα, γύρω στα 200ε. -
Πρωτης γενιας ειναι και το sport απλα διπορτο με αλλη αναρτηση και 1,5 μοτερ ,
παντως τα αμορτισερ του sport ειναι πιο σκληρα και πιο κοντα απο του απλου ignis οποτε ισως και να αξιζει να τα βαλεις μιας και κοστιζουν 250 ευρω και επιπλεον απο την στιγμη που δεν εχεις τα θεοσκληρα ελατηρια που εχει το δικο μου δεν θα ειναι τοσο κουτσουρο.
Βy the way τα kyb ειναι και πολυ ανθεκτικα τουλαχιστον για τα αυτοκινητα μας. -
Τελευταίο καλό μάζεμα της Lancia Y 1.2 16V Elefantino Rosso (είμαι αναλυτικός δια τους νέους αναγνώστας!
-Λάδια Amsoil 15w40 ημισυνθετικά 4 quarts (το συνεργείο πρότεινε αυτά αντί των 10w40 που είχε πριν). Συνθετικά δεν βρήκα και έχω την εντύπωση πως το συγκεκριμένο μοτέρ δεν τα χρειάζεται. Θα δείξει στο μέλλον. 30€
-Βαλβολίνη Total 75-90 2λτ: 15€
-Motorkote 275ml, 17€
-Φίλτρο λαδιού 6€
-Φίλτρο βενζίνης 8€ (πάει καιρός όμως που το είχα αγοράσει, μπορεί να θυμάμαι λάθος! )
Υπήρχε μεγάλη απώλεια λαδιού από την τσιμούχα του σασμάν, οπότε πήρα την απόφαση να κατεβεί το σασμάν ν' αλλαχτεί ό,τι χρειάζεται...
Οπότε, αλλάχτηκε και ο δίσκος (είχε κάνει μόνον 45Κ χλμ, αλλά δεν λέει να ξανακατεβάσεις σασμάν, έβαλα ένα καινούριο δίσκο Valeo.
Ανταλλακτικό: 115€
Μπουζί, τσιμούχες, διάφορες άλλες παπαρίτσες: 35€
Εργασία 180€, που συμπεριελάμβανε:
-Αλλαγή δίσκου(κατέβασμα σασμάν, αλλαγή τσιμούχων, καθάρισμα, έλεγχος και λίπανση της ντίζας, κλπ)
-Αλλαγή βαλβολίνης
-Αλλαγή φίλτρου βενζίνης
-Έλεγχος της εμπρός αριστερά ανάρτησης για θόρυβο (βγήκε αμορτισέρ κλπ)
-Αλλαγή λαδιών και φίλτρου
-Διόρθωση του χρονισμού του ιμάντα (έκανε θόρυβο, εγώ δεν είχα πάρει χαμπάρι). Δεν βγήκε ο ιμάντας, μόνον το πλαστικό καπάκι.
-Λύσιμο του αριστερού καθρέφτη (του οδηγού) και επιδιόρθωση της βάσης που είχε φύγει το ελατήριο και έπαιζε. Σωτήρια η επιδιόρθωση, καθρέφτη μεταχειρισμένο δεν βρίσκω πουθενά για το Rosso!
-Έλεγχος στο διαγνωστικό για βλάβες κλπ.
-Καθαρισμός της πεταλούδας.Αυτά, δεν θυμάμαι κάτι άλλο.
226€ τ' ανταλλακτικά.
180€ η εργασία.Money well spent. Το αυτοκίνητο έγινε αγνώριστο. Όλα τα παραπάνω σε συνοικιακό συνεργείο στο Ν. Κόσμο που ανακάλυψα στην τύχη. Σημαντικό για εμένα το γεγονός πως είναι ανοιχτά και Σάββατο και μπορείς να είσαι εκεί για τις περισσότερες εργασίες (εντάξει, το κατέβασμα του σασμάν έγινε εν απουσία μου! ). Η εργασίες γίνανε σε δόσεις, παρέθεσα το... συνολικό άθροισμα!
Εντυπώσεις: δεν ξέρω αν είναι η καινούρια βαλβολίνη, ή το Motorkote, αλλά το σασμάν που ήταν ούτως ή άλλως πολύ καλό, έγινε ποίημα! Σε πρώτη ευκαιρία θ' αλλάξω και στην ΒΜW κι ας λέει το εργοστάσιο πως οι βαλβολίνες δεν αλλάζονται ποτέ. Θα βάλω κι εκεί Motorkote, χρησιμοποιήσαμε περίπου το μισό.
Το μόνο που δεν έχω καταφέρει να βρω είναι σινεμπλόκ για την αντιστρεπτική εμπρός. Δυστυχώς πρέπει ν' αλλαχτεί όλη. Προς το παρόν ανέχομαι το πρόβλημα, γιατί είναι μικρές οι ανοχές. Αλλά επειδή με ξέρω, κάποια στιγμή θα την αλλάξω. Από την στιγμή που δεν βλέπω ν' αλλάζω αυτοκίνητο στο άμεσο μέλλον.
Το αυτοκινητάκι κλείνει σε κάνα-δυο μήνες τα 13 του χρόνια. Φτου φτου, να μην το ματιάσω, είναι αξιοπρεπέστατο, παρόλο που πλέον χρησιμοποιείται σαν αστικός ανθρωπομεταφορέας και έχει να τα βγάλει πέρα με τις λακούβες, τα σαμάρια και τον... κανίβαλο ξυλοπόδαρο ιδιοκτήτη του!
-
Την ΜΗΤΕΡΑ ξεχασες στην λιστα των βιαστων
Πολυ καλες τιμες
-
Όντως πολύ λίγα ειδικά για την εργασία. Αλλού χρεώνουν τόσο για πάνω κάτω σαζμαν για αλλαγή δίσκου. Ένα σχόλιο για τις βαλβολίνες που δεν αλλάζονται. Όταν πας για δίσκο θα τις αλλάξεις ούτως ή άλλως και προφανώς ξέρει η BMW πόσο κρατάει ο δίσκος και δεν χρειάζονται αλλάγή στο μεσσοδιαστημα.
-
Ναι κι άμα σου κρατήσει ο δίσκος 200000 χλμ, άσε και τις βαλβολίνες τόσο, γιατί φυσικά δεν πρέπει να αμφισβητηθεί το αλλάθητο της εκάστοτε BMW...
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Ναι κι άμα σου κρατήσει ο δίσκος 200000 χλμ, άσε και τις βαλβολίνες τόσο, γιατί φυσικά δεν πρέπει να αμφισβητηθεί το αλλάθητο της εκάστοτε BMW...Δεν είπα ότι έχει το αλάθητο , αλλά σίγουρα και εσύ έπιασες μια ακραία περίπτωσή
Εννοώ ότι παρότι φαίνεται ότι δεν αλλάζονται στην πραγματικότητα σου λέει ότι το διάστημα αλλαγής είναι το διάστημα αλλαγής του δίσκου. Αν σου έλεγε αλλάγή πχ στα 90,000 και πήγαινες για αλλαγή δίσκου στις 100,000 θα σου φαινότανε πιο σωστό; -
Οι τιμές είναι με ΦΠΑ στα ανταλλακτικά, χωρίς ΦΠΑ στην εργασία.
Στην BMW θ' αλλάξω τις βαλβολίνες ούτως ή άλλως, δεν θα περιμένω ν' αλλαχτεί ο δίσκος. Ο οποίος λογικά έχει πολύ ψωμί ακόμη. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Εντυπώσεις: δεν ξέρω αν είναι η καινούρια βαλβολίνη, ή το Motorkote, αλλά το σασμάν που ήταν ούτως ή άλλως πολύ καλό, έγινε ποίημα! Σε πρώτη ευκαιρία θ' αλλάξω και στην ΒΜW κι ας λέει το εργοστάσιο πως** οι βαλβολίνες δεν αλλάζονται ποτέ**. Θα βάλω κι εκεί Motorkote, χρησιμοποιήσαμε περίπου το μισό.
Σύμφωνα με τη Ford ( και με τις περισσότερες εταιρείες) η συνολική διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου λογίζεται ως τα 240.000 χλμ . Αυτά για το ποτέ... >
Σύμφωνα με τον υπεύθυνο χημικό μηχανικό της Mc Laren ( πριν 15 χρόνια) , σε σπορ αυτοκίνητα για άψογο κούμπωμα **δεν **είναι υπερβολή η αλλαγή τους κάθε 10.000 χλμ . .. -
Golf V tsi 1.4 140
(σχεδόν 5 χρόνια, 0 ζημιές)σέρβις στα 25.000 χλμ (ναι δεν το κυκλοφορώ πολύ)
4 λίτρα λάδι 5-30
φίλτρο λαδιού
φίλτρο βενζίνης
φίλτρο καμπίνας
φίλτρο αέρα
τσεκ απ εγκεφάλου για βλάβες138 ευρώ
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Golf V tsi 1.4 140
(σχεδόν 5 χρόνια, 0 ζημιές)σέρβις στα 25.000 χλμ (ναι δεν το κυκλοφορώ πολύ)
4 λίτρα λάδι 5-30
φίλτρο λαδιού
φίλτρο βενζίνης
φίλτρο καμπίνας
φίλτρο αέρα
τσεκ απ εγκεφάλου για βλάβες138 ευρώ
Mόνος σου; Σε συνεργείο δικό σου; Αντιπροσωπεία; Τι λάδι έβαλες;
-
Σε εξωτερικό συνεργείο, με λάδι Ford Formula full synthetic 5W-30 (μιας και ο συγκεκριμένος μηχανικός ειδικεύεται σε Ford)
-
Opel Zafira 1.8 03/2008 (κινητήρας Z18XER), με περίπου 45000 χλμ. Σέρβις 4ετίας στον Καλτσούνη (Μεσογείων και Κατεχάκη)
[list:1yfq31mu]
Εργασία service 52,82
Αλλαγή υγρών φρένων 7,55
Αντικατάσταση μπουζί 7,55
Αντικατάσταση φίλτρου καμπίνας 7,55
Καθαρισμός πεταλούδας 7,55
Υγρό καθαριστήρων 0,71
Υγρό φρένων 500 ml 2,65
Φίλτρο αέρος 7,20
Λάστιχο τάπας λαδιού 0,42
Ροδέλα τάπας λαδιού 0,52
Μπουζί 18,57
Φίλτρο καμπίνας 12,68
Φίλτρο λαδιού 6,79
Καθαριστικό πεταλούδας 5,70
Λάδι 5W30 5lt 23,87ΣΥΝΟΛΟ 162,13 + 23% ΦΠΑ = 199,42
[/list:u:1yfq31mu]
Οι τιμές είναι με την έκπτωση 23% λόγω προσφοράς (δεν έχουν έκπτωση το φίλτρο αέρος και το καθαριστικό της πεταλούδας). Η αντιμετώπιση του συνεργείου ευγενική και ψυχρά επαγγελματική. Διάρκεια 2 ώρες περίπου. Τολμώ να πω ότι ήδη βλέπω αισθητή διαφορά στην κατανάλωση και την απόκριση του αυτοκινήτου, ειδικά στις χαμηλές στροφές όπου πάσχει.Τα προηγούμενα service είχαν γίνει δωρεάν στην Best Car, λόγω προσφοράς κατά την αγορά του αυτοκινήτου. Ο Καλτσούνης επελέγη κατόπιν μίνι τηλεφωνικής συγκέντρωσης προσφορών. Τα εξειδικευμένα ζητούσαν γύρω στα 140 €, οπότε θεώρησα σκόπιμο να απευθυνθώ σε εξουσιοδοτημένο λόγω μικρής διαφοράς τιμής. Ξέρω ότι 60 ευρώ είναι 40% παραπάνω, αλλά σε απόλυτη τιμή είναι 30 € το χρόνο και η 4ετής (κοροϊδία κατά βάση, αλλά τι να κάνεις) επέκταση εγγύησης της Opel είναι ακόμα σε ισχύ, οπότε είπα να μην την διακινδυνεύσω.
Το συνεργείο επεσήμανε ότι χρειάζονται αντικατάσταση (σε 1000-1500 χλμ) τα τακάκια μπρος-πίσω. Εκτιμώμενο κόστος 220 ευρώ με την εργασία. Απευθύνθηκα στο Fit and Go της γειτονιάς, το οποίο μου είχε δώσει καλές εντυπώσεις όταν τους χρειάστηκα με το προηγούμενο αυτοκίνητο, που μου έδωσε τιμή στα 145 ευρώ με τα άγνωστα σε μένα τακάκια μάρκας Pagid. Το πήγα σήμερα για την αντικατάσταση, αλλά ο μάστορας συνέστησε να μην αλλάξω τα μπροστινά αλλά μόνο τα πίσω. Τα μπροστινά έχουν πάχος περίπου το 1/3 των καινούριων (γύρω στα 2,5 εκ.) και έχουν κάνει 21000 χλμ. Αυτός εκτίμησε ότι θα κρατήσουν για 3.000 χλμ ακόμα. Αλλάξαμε μόνο τα πίσω, με κόστος 70 ευρώ Απόρησα για τη μικρή διαφορά τιμής και μου επιβεβαίωσε ότι τα μπροστινά στοιχίζουν 75 ευρώ. Κατά τη διάρκεια της αντικατάστασης, υπερχείλισαν τα υγρά φρένων, γεγονός που, κατ' αυτόν, οφείλεται στο ότι στο service έβαλαν πολλά υγρά στο παγούρι. Τα ξέπλυνε με νερό και μου είπε ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα.
Έχω την εξής απορία: αφού στο service 4ετίας προβλέπονται και οι αντικαταστάσεις υγρών φρένων-φίλτρου καμπίνας-μπουζί, γιατί χρεώνονται πρόσθετα οι εν λόγω εργασίες; Θα μου πείτε 'γιατί δεν ρωτάς στον Καλτσούνη'; Δίκιο θα έχετε και θα το κάνω, αλλά λέω μήπως ξέρει κανένας.
Σχόλια επί των παραπάνω, ευπρόσδεκτα
-
Ο χρήστης stam69 έγραψε:
Opel Zafira 1.8 03/2008 (κινητήρας Z18XER), με περίπου 45000 χλμ. Σέρβις 4ετίας στον Καλτσούνη (Μεσογείων και Κατεχάκη)........Στον ίδιο έκανα service to 2009 το OPEL Tigra 1,4/2005, στα 28-30.000 χλμ.
Η τιμή του μου είχε φανεί τσιμπιμένη, σε αντίθεση με αυτή που σου χρέωσε τώρα.
Βέβαια, ήταν γρήγοροι, προσεκτικοί και- πέραν της τιμής- έμεινα και γώ ικανοποιημένος.
Με αυτή την τιμή όμως που σου έδωσε, μάλλον θα ξαναπάω για το service στις 50.000 χλμ, που υπολογίζω να έχω στις σρχές φθινοπώρου.Έχω την εξής απορία: αφού στο service 4ετίας προβλέπονται και οι αντικαταστάσεις υγρών φρένων-φίλτρου καμπίνας-μπουζί, γιατί χρεώνονται πρόσθετα οι εν λόγω εργασίες; Θα μου πείτε 'γιατί δεν ρωτάς στον Καλτσούνη';
Αυτό δεν το κατανοώ. Τι θα πεί χρεώνονται πρόσθετα? Εργασία είναι, χρόνο θέλει , άρα....
Εκτός αν εννοείς κάτι διαφορετικό. -
Τρέχει προσφορά -23% σε εργασία και ανταλλακτικά. Δεν ξέρω για πόσο, μακάρι να την κρατήσει (και να την προλάβεις κι εσύ
Σχετικά με τις πρόσθετες χρεώσεις, εννοώ ότι ήδη χρεώνει 'εργασία σέρβις 4ετίας' 52,82 ευρώ +ΦΠΑ, το οποίο λογικά θα πρέπει να περιλαμβάνει ΟΛΕΣ τις εργασίες του σέρβις. Ωστόσο, χρεώνει ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΕΣ εργασίες που όμως προβλέπονται στο σέρβις 4ετίας, άρα θα έπρεπε να περιλαμβάνονται στην τιμή του και όχι να χρεώνονται ξεχωριστά. Μάλιστα, το κόστος τους είναι σημαντικό και αντιπροσωπεύει το 50% περίπου του κόστους του σέρβις- δηλαδή τελικά η εργασία έχει καπέλο 50%. Ελπίζω να το έγραψα καλύτερα τώρα. -
Τώρα ναί.
Και έχεις δίκιο, μάλλον 'πονηρό' τον βλέπω τον τρόπο τιμολόγησης εργασίας, αν και θα εννοεί 'έλεγχο σημείων ' που προβλέπονται στο βιβλιαράκι και (διαπιστώθηκε ότι) δεν θέλουν περαιτέρω ενέργειες .
Τέσπα, δεν σε 'υπερ-χρέωσε', οπότε ΟΚ. -
Ο χρήστης stam69 έγραψε:
Κατά τη διάρκεια της αντικατάστασης, υπερχείλισαν τα υγρά φρένων, γεγονός που, κατ' αυτόν, οφείλεται στο ότι στο service έβαλαν πολλά υγρά στο παγούρι. Τα ξέπλυνε με νερό και μου είπε ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα.Σχόλια επί των παραπάνω, ευπρόσδεκτα
Όσο φαγώνεται το τακάκι και κλείνει η δαγκάνα τόσο πέφτει η στάθμη των υγρών. Αν σου άλλαξαν υγρά και συμπλήρωσαν μέχρι το max με φαγωμένα τακάκια όταν τα άλλαξες ανέβηκε η στάθμη επειδή άνοιξε η δαγκάνα και ξεχύλισε. Για να έχεις σωστή ποσότητα πρέπει να είναι στο max όταν έχεις καινούργια τακάκια. Αν είναι φαγωμένα τότε πρέπει να είσαι ανάμεσα στο min - max ανάλογα την φθορά. Αν με την σωστή ποσότητα είσαι χαμηλά σε στάθμη ή / και ανάψει λαμπάκι ελέγχου φρένων και δεν έχεις διαρροή είναι μια καλή ένδειξη ότι θέλεις τακάκια. Απλά ελπίζω να ξέπλυνες καλά γιατί τα υγρά φρένων είναι πολύ διαβρωτικά για το χρώμα στην λαμαρίνα του αυτοκινήτου.
-
Δεν έχει κοντά εκεί λαμαρίνα με χρώμα. Τα υγρά έτρεξαν κάτω από τον κινητήρα και, αν έπεσαν κάπου, θα ήταν στις βάσεις της ανάρτησης ή του κινητήρα - που δεν είναι βαμμένα. Ο μάστορας έριξε ένα 4λιτρο νερό από πάνω και πιστεύω ότι τα ξέπλυνε καλά.
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?