-
Ηθελα να ρωτησω τον kilo, γιατι σου αλλαξαν δισκους; Σου ειπαν ιποτα η ειχες κανενα προβλημα;
-
ειχε κανενας΄ κορολα 2000.πια η γνωμη σας για το συγκεκριμενο μοντελο
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Ηθελα να ρωτησω τον kilo, γιατι σου αλλαξαν δισκους; Σου ειπαν ιποτα η ειχες κανενα προβλημα;Τους παραπονέθηκα ότι όταν φρέναρα ακουγόταν ένας περίεργος θόρυβος σαν να τριβόταν γυαλόχαρτο στους δίσκους. Και έτσι τους αλάξανε. Αυτό βέβαια στην κεντρική αντιπροσωπεία γιατί σε εξουσιοδοτημένο μου είπαν ότι ο θόρυβος ήταν φυσιολογικός.
-
Που ειναι η κεντρικη αντιπροσωπεια; Παιδια αυτό με το γκαζι που ανεφερα το κανει σε αλλον με Corolla; Θυμίζω οτι βαζω μπροστά μετά από ωρες(την αλλη μερα πχ) και μου ανεβαζει στροφες μεχρι τις 3000 για καμια 6-7 δευτερολεπτα.
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Που ειναι η κεντρικη αντιπροσωπεια; Παιδια αυτό με το γκαζι που ανεφερα το κανει σε αλλον με Corolla; Θυμίζω οτι βαζω μπροστά μετά από ωρες(την αλλη μερα πχ) και μου ανεβαζει στροφες μεχρι τις 3000 για καμια 6-7 δευτερολεπτα.Ενα απο τα service της TOYOTA HELLAS είναι στη Συγγρού κοντά στην ΕΛΦΙΝΚΟ.
Τελος επαναλαμβάνω για να μην παρεξηγούμαι. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο όχι ότι είναι άχρηστο. Εχεί αρκετά θετικά του σημεία έναντι των αναταγωνιστών του. Απλά δεν είναι αυτοκίνητο των 20 χιλιάδων ευρώ.
-
[quote]
Προσωπικά πιστεύω ότι η Toyota ρίσκαρε πολλά επάνω σε αυτό το μοντέλο. Βέβαια το αυτοκίνητο πούλησε και εξακολουθεί να πουλά, όχι για αυτο που είναι, γιατί πίστεψέ με ότι βρήκα καλύτερο εξοπλισμό τόσo στο Elandra της Huyndai όσο και στο Rio II της KIA, αλλά λόγο ονόματος. Αν το αυτοκίνητο δεν έκανε πάνω απο 12-14 χιλιάδες ευρώ θα ήταν μιά χαρά για αυτά που προσφέρει και μαζί με τα όποια προβλήματα. Ομως το να φτάνεις τις 20 χιλιάδες ευρώ δηλαδή σε ένα ποσό που είναι κάτι λίγο ποιό κάτω απο ένα π.χ. BMW, λοιπόν σε αυτά τα χρήματα έχεις πάρα πολλές επιλογές και απαιτήσεις. Καθρέπτης λοιπόν του μοντέλου αυτού είναι ο σχετικά μεγάλος αριθμός των μεταχειρισμένων ήδη πρός πώληση καθώς και η σχετικά χαμηλή τιμή μεταπώλησής του. Και αυτό πάντα σε σχέση με τα παλαιότερα μοντέλα όπου οι τιμές μεταπώλησης δεν απέχουν και πολύ απο τις τιμές μεταπώλησης του νέου μοντέλου. Τέλος πιστεύω ότι για πολλούς πλέον το όνομα Corolla έπαψε να αντιπροσωπεύει την ποιότητα που ήταν κατα το παρελθόν. Οσο για μένα το σύγουρο είναι ότι σύντομα θα αποχωρίσω απο την οικογένεια της Toyota![/quote]Φίλε kilo,
δεν είμαι καθόλου προκατειλημμένος με μάρκες - ονόματα κ.λπ κ.λπ.
αλλά....
τι να τον κάνω των πλουσιότερο εξοπλισμό του Kia ή του Huyndai όταν αλλάζοντας τις ταχύτητες νιώθω ότι ανακατεύω σούπα στην κατσαρόλα !!
Ναι τέτοια αίσθηση μου δίνει.. Όταν στο κοντέρ ενός Kia βλέπω τα fonts τεράστια θυμίζοντας μου άλλες εποχές ! Έλεος στο 2005 ζούμε..!Επίσης 20000 ευρω δεν κοστιίζουν πλέον οι BMW αλλά βάλε 23000 το minimum. Κοίτα λίγο τις τιμές των νέων Audi ή/και Golf και περίμενε να έρθει η νέα BMW τριάρα.
Η χαμηλή τιιμή μεταπώλησης για ένα μοντέλο ειναι σχετική. Αν κοιτάξεις μερικούς πίνακες με τιμές μεταχειρισμενων θα διαπιστώσεις οτι σε 2 χρόνια το αμάξι καταλήγει να πωλείται στα 2/3 της αξίας του. Σε 4 χρονια στο μισό της αξίας του (πάντα στο περίπου).
Αυτό συμβαίνει σε όλα τα μοντέλα των εταιρειών και καθορίζεται πολλούς παράγοντες της αγοράς (νέα μοντέλα με πλούσιο εξοπλισμό, ανέσεις, κατάργηση των τεκμηρίων κ.λπ κ.λπ.). Δεν λέω οτι ειναι σωστό ή όχι αλλά .. έτσι είναι.
Επίσης μπορώ να σου πω πολλούς διαφορετικούς λόγους για τους οποίους κάποιος πουλάει το αμάξι του. Δεν ειναι κριτήριο αυτόΠάντα φιλικά!
-
Ο χρήστης Everville έγραψε:
Φίλε kilo,
δεν είμαι καθόλου προκατειλημμένος με μάρκες - ονόματα κ.λπ κ.λπ.
αλλά....
τι να τον κάνω των πλουσιότερο εξοπλισμό του Kia ή του Huyndai όταν αλλάζοντας τις ταχύτητες νιώθω ότι ανακατεύω σούπα στην κατσαρόλα !!
Ναι τέτοια αίσθηση μου δίνει.. Όταν στο κοντέρ ενός Kia βλέπω τα fonts τεράστια θυμίζοντας μου άλλες εποχές ! Έλεος στο 2005 ζούμε..!Επίσης 20000 ευρω δεν κοστιίζουν πλέον οι BMW αλλά βάλε 23000 το minimum. Κοίτα λίγο τις τιμές των νέων Audi ή/και Golf και περίμενε να έρθει η νέα BMW τριάρα.
Η χαμηλή τιιμή μεταπώλησης για ένα μοντέλο ειναι σχετική. Αν κοιτάξεις μερικούς πίνακες με τιμές μεταχειρισμενων θα διαπιστώσεις οτι σε 2 χρόνια το αμάξι καταλήγει να πωλείται στα 2/3 της αξίας του. Σε 4 χρονια στο μισό της αξίας του (πάντα στο περίπου).
Αυτό συμβαίνει σε όλα τα μοντέλα των εταιρειών και καθορίζεται πολλούς παράγοντες της αγοράς (νέα μοντέλα με πλούσιο εξοπλισμό, ανέσεις, κατάργηση των τεκμηρίων κ.λπ κ.λπ.). Δεν λέω οτι ειναι σωστό ή όχι αλλά .. έτσι είναι.
Επίσης μπορώ να σου πω πολλούς διαφορετικούς λόγους για τους οποίους κάποιος πουλάει το αμάξι του. Δεν ειναι κριτήριο αυτόΠάντα φιλικά!
Φίλε μου Everville, αλήθεια πως θα αισθανόσουνα αν έκανες έρωτα με τη super woman χωρίς όμως να μπορείς βλέπεις? Αυτό το λέω ως προς απάντηση στο αίσθηση και εξοπλισμός. Ναι δε λέω σίγουρα η αίσθηση που σου δίνει ένα σωστό αυτοκίνητο περνά σε πρώτο πλάνο, αλλά μετά αναπόφευκτα έρχεται και το οπτικό της υπόθεσης. Προσωπικά όση και καλή αίσθηση να μου δώσει στο δρόμο ένα αυτοκίνητο, ταυτόχρονα θα μου τη σπάσει αν για παράδειγμα δεν έχει βάλει έλα φωτάκι μέσα στο ντουλαπάκι του συνοδηγού. Όχι τόσο για το φωτάκι, αλλά γιατί πληρώνοντας ένα ακριβό μοντέλο απαιτώ να είναι προσεγμένο στην παραμικρή του λεπτομέρεια. Και μια που αναφέραμε το φωτάκι στο ντουλαπάκι σου λέω ότι η Corolla 1.6 Sedan full extra που θεωρητικά είναι το οικογενειακό λουσάτο μοντέλο της, δεν το έχει. Αντίθετα το έχει η φθηνότερη τρίπορτη έκδοση στα 1.4 κυβικά. Έπειτα, ποτέ δεν αμφισβήτησα την ποιότητα κατασκευής του συγκεκριμένου μοντέλου. Αλλά χάνει στις μικρολεπτομέρειες όπως, βάλε ένα δεύτερο αναπτήρα στο πίσω τασάκι, βάλε στις πόρτες σου φωτεινούς δείκτες όταν ανοίγουν, βάλε δείκτες πάρκιν κλπ. Αυτές οι μικρολεπτομέρειες είναι που δίνουν κύρος σε ένα μοντέλο. Και μιλάω για τον καθημερινό οδηγό, αυτόν που τις περισσότερες δεν είναι σε θέση να εκτιμήσει απόλυτα το σωστό κιβώτιο ταχυτήτων ή το καλό κράτημα στο δρόμο, ακόμη-ακόμη τα πολύ καλά φρένα. Αυτά εξυπακούονται για τον καθημερινό οδηγό. Αυτό όμως που θα τον ενθουσιάσει είναι ο φωτισμός στην κλειδαριά του αυτοκινήτου και ο οποίος σβήνει με την εκκίνηση της μηχανής. Προσωπικά νομίζω ότι μόνο η Lancia είχε καταφέρει να συνδυάσει εξοπλισμό με επιδόσεις. Ποτέ δεν είπαν ότι η BMW βρίσκεται στις 20 χιλιάδες Ευρώ. Όταν λέω ότι σε αυτά τα χρήματα παίρνεις BMW εννοώ ότι όταν ήδη έχεις τα 20 χιλιάρικα, εύκολα πλέον φτάνεις στα 23 ή και τα 25. Τέλος για τις τιμές μεταπώλησης. Αυτές βασικά καθορίζονται από τη ζήτηση κάθε μοντέλου. Αν για παράδειγμα η Corolla του 1999 ή 2000 έχει μεγάλη ζήτηση για τον άλφα-βήτα λόγο τότε η διαφορά της τιμής μεταπώλησης από την Corolla του 2002 δεν θα είναι μεγάλη. Παράδειγμα αυτού είναι ότι η XLI του 1996 full extra βρίσκεται λόγω αυξημένης ζήτησης κάπου στα 9 χιλιάρικα τη στιγμή που τα μοντέλα του 2002 με το ζόρι φτάνουν τα 13-14 χιλιάρικα. Τέλος οι πίνακες με τις τιμές πωλήσεως των μεταχειρισμένων δεν μου λένε τίποτα. Όταν φτάνεις στον μαντρά, συνήθως πέφτεις από τα σύννεφα!
Φιλικώτατα!
-
Ο χρήστης kilo έγραψε:
Φίλε kilo,
δεν είμαι καθόλου προκατειλημμένος με μάρκες - ονόματα κ.λπ κ.λπ.
αλλά....
τι να τον κάνω των πλουσιότερο εξοπλισμό του Kia ή του Huyndai όταν αλλάζοντας τις ταχύτητες νιώθω ότι ανακατεύω σούπα στην κατσαρόλα !!
Ναι τέτοια αίσθηση μου δίνει.. Όταν στο κοντέρ ενός Kia βλέπω τα fonts τεράστια θυμίζοντας μου άλλες εποχές ! Έλεος στο 2005 ζούμε..!Επίσης 20000 ευρω δεν κοστιίζουν πλέον οι BMW αλλά βάλε 23000 το minimum. Κοίτα λίγο τις τιμές των νέων Audi ή/και Golf και περίμενε να έρθει η νέα BMW τριάρα.
Η χαμηλή τιιμή μεταπώλησης για ένα μοντέλο ειναι σχετική. Αν κοιτάξεις μερικούς πίνακες με τιμές μεταχειρισμενων θα διαπιστώσεις οτι σε 2 χρόνια το αμάξι καταλήγει να πωλείται στα 2/3 της αξίας του. Σε 4 χρονια στο μισό της αξίας του (πάντα στο περίπου).
Αυτό συμβαίνει σε όλα τα μοντέλα των εταιρειών και καθορίζεται πολλούς παράγοντες της αγοράς (νέα μοντέλα με πλούσιο εξοπλισμό, ανέσεις, κατάργηση των τεκμηρίων κ.λπ κ.λπ.). Δεν λέω οτι ειναι σωστό ή όχι αλλά .. έτσι είναι.
Επίσης μπορώ να σου πω πολλούς διαφορετικούς λόγους για τους οποίους κάποιος πουλάει το αμάξι του. Δεν ειναι κριτήριο αυτόΠάντα φιλικά!
Φίλε μου Everville, αλήθεια πως θα αισθανόσουνα αν έκανες έρωτα με τη super woman χωρίς όμως να μπορείς βλέπεις? Αυτό το λέω ως προς απάντηση στο αίσθηση και εξοπλισμός. Ναι δε λέω σίγουρα η αίσθηση που σου δίνει ένα σωστό αυτοκίνητο περνά σε πρώτο πλάνο, αλλά μετά αναπόφευκτα έρχεται και το οπτικό της υπόθεσης. Προσωπικά όση και καλή αίσθηση να μου δώσει στο δρόμο ένα αυτοκίνητο, ταυτόχρονα θα μου τη σπάσει αν για παράδειγμα δεν έχει βάλει έλα φωτάκι μέσα στο ντουλαπάκι του συνοδηγού. Όχι τόσο για το φωτάκι, αλλά γιατί πληρώνοντας ένα ακριβό μοντέλο απαιτώ να είναι προσεγμένο στην παραμικρή του λεπτομέρεια. Και μια που αναφέραμε το φωτάκι στο ντουλαπάκι σου λέω ότι η Corolla 1.6 Sedan full extra που θεωρητικά είναι το οικογενειακό λουσάτο μοντέλο της, δεν το έχει. Αντίθετα το έχει η φθηνότερη τρίπορτη έκδοση στα 1.4 κυβικά. Έπειτα, ποτέ δεν αμφισβήτησα την ποιότητα κατασκευής του συγκεκριμένου μοντέλου. Αλλά χάνει στις μικρολεπτομέρειες όπως, βάλε ένα δεύτερο αναπτήρα στο πίσω τασάκι, βάλε στις πόρτες σου φωτεινούς δείκτες όταν ανοίγουν, βάλε δείκτες πάρκιν κλπ. Αυτές οι μικρολεπτομέρειες είναι που δίνουν κύρος σε ένα μοντέλο. Και μιλάω για τον καθημερινό οδηγό, αυτόν που τις περισσότερες δεν είναι σε θέση να εκτιμήσει απόλυτα το σωστό κιβώτιο ταχυτήτων ή το καλό κράτημα στο δρόμο, ακόμη-ακόμη τα πολύ καλά φρένα. Αυτά εξυπακούονται για τον καθημερινό οδηγό. Αυτό όμως που θα τον ενθουσιάσει είναι ο φωτισμός στην κλειδαριά του αυτοκινήτου και ο οποίος σβήνει με την εκκίνηση της μηχανής. Προσωπικά νομίζω ότι μόνο η Lancia είχε καταφέρει να συνδυάσει εξοπλισμό με επιδόσεις. Ποτέ δεν είπαν ότι η BMW βρίσκεται στις 20 χιλιάδες Ευρώ. Όταν λέω ότι σε αυτά τα χρήματα παίρνεις BMW εννοώ ότι όταν ήδη έχεις τα 20 χιλιάρικα, εύκολα πλέον φτάνεις στα 23 ή και τα 25. Τέλος για τις τιμές μεταπώλησης. Αυτές βασικά καθορίζονται από τη ζήτηση κάθε μοντέλου. Αν για παράδειγμα η Corolla του 1999 ή 2000 έχει μεγάλη ζήτηση για τον άλφα-βήτα λόγο τότε η διαφορά της τιμής μεταπώλησης από την Corolla του 2002 δεν θα είναι μεγάλη. Παράδειγμα αυτού είναι ότι η XLI του 1996 full extra βρίσκεται λόγω αυξημένης ζήτησης κάπου στα 9 χιλιάρικα τη στιγμή που τα μοντέλα του 2002 με το ζόρι φτάνουν τα 13-14 χιλιάρικα. Τέλος οι πίνακες με τις τιμές πωλήσεως των μεταχειρισμένων δεν μου λένε τίποτα. Όταν φτάνεις στον μαντρά, συνήθως πέφτεις από τα σύννεφα!
Φιλικώτατα!
Εχουν ακουστει πολλα για το τωρινο μοντελο για τριξιματα και τετοια στα οποια δεν μας εχει συνηθησει η toyota. Εμενα ειναι καινουριο ακομα οποτε δεν μπορω να κρινω, αλλα εμπιστευομαι την κριση των αλλων.
Κατα τη γνωμη μου αν εχεις προβληματα μηχανικα, ή με τριξιματα εχεις δικιο να παραπονιεσαι...αλλα αυτα που λες για φωτακια στο ντουλαπακι και στις πορτες και για δευτερους αναπτηρες κλπ, επετρεψε μου να θεωρω οτι ειναι ανουσια...
Τα πολλα 'φρου-φρου και αρωματα' δεν κανουν το αυτοκινητο....τραβα παρε το golf που τα εχει ολα αυτα και να σε δω τι θα πεις οταν θα κρεμασουν οι πορτες (ναι εχει συμβει σε 2 γνωστους μου και ψευτοδιορθωνεται απο την VW μεχρι να ξαναγινει)...Δηλαδη μην χανουμε και την ουσια και διαμαρτυρομαστε για τετοιες λεπτομερειες....γιατι αλλο να θελεις να παρεις αυτοκινητο και αλλο να θες να εντυπωσιασεις τον Χ ασχετο που θα μπει μεσα...
Και για να σου πω και την προσωπικη μου αποψη, στην TS που εχω παρει τωρα, εχει μεσα διαφορες μ@λ@κιες, ηλεκτροχρωματικο καθρεπτη, ηλεκρικους και θερμενομενους πλαγιους καθρεπτες και αλλα.... Αλλα ξερεις κατι? Απο ολα αυτα τα μαραφετια μονο το κεντρικο κλειδωμα και τα ηλεκρικα παραθυρα αξιζουν κατα τη γνωμη μου...γιατι αυτα ναι σε καθημερινη βαση σε διευκολυνουν....ο Ηλεκτρικος και θερμενομενος καθρεπτης που τον φτιαχνεις μια φορα στη ζωη σου και τελειωσε, αν τυχον στον χτυπησουν θα πληρωσεις και τα τριπλα λεφτα μετα να την αντικαταστησεις τη μαλακια...και τι κερδισες?
Λοιπον αποψη μου ειναι να ευχαριστηθεις τον καλυτερο κινητηρα της κατηγοριας, και σε οτι μηχανικα προβληματα και τριξιματα εχεις, να τους κοψεις τον κολο να τα φτιαξουν, 6 χρονια εγγυηση εχεις, και τα φωτακια και τα παραφωτακια αστα να τα εχουν οι αλλοι για εντυπωσιασμο....Αλλιως απλα διαλεξες λαθος αυτοκινητο, λυπαμαι. Μην το ξεφτυλισουμε δηλαδη κιολας...γιατι αμα επειδη λειπουν αυτα τα φωτακια το αυτοκινητο νομιζεις οτι επρεπε να κανει 13.000 ευρω αντι για 20....ε τι να πω...
-
πια εινε η αξια για κορολλα 2000 1.4 σεδαν χωρις αβς με 20000 χιλ. σε πολυ καλη κατασταση.
-
Ο χρήστης lakonas67 έγραψε:
πια εινε η αξια για κορολλα 2000 1.4 σεδαν χωρις αβς με 20000 χιλ. σε πολυ καλη κατασταση.Η απλή ή η G6.
αν μπεις στο autotriti στα μεταχειρισμένα θα βρεις την πληροφορία που ζητάς -
Ο χρήστης kilo έγραψε:
Φίλε μου Everville, αλήθεια πως θα αισθανόσουνα αν έκανες έρωτα με τη super woman χωρίς όμως να μπορείς βλέπεις? Αυτό το λέω ως προς απάντηση στο αίσθηση και εξοπλισμός. Ναι δε λέω σίγουρα η αίσθηση που σου δίνει ένα σωστό αυτοκίνητο περνά σε πρώτο πλάνο, αλλά μετά αναπόφευκτα έρχεται και το οπτικό της υπόθεσης. Προσωπικά όση και καλή αίσθηση να μου δώσει στο δρόμο ένα αυτοκίνητο, ταυτόχρονα θα μου τη σπάσει αν για παράδειγμα δεν έχει βάλει έλα φωτάκι μέσα στο ντουλαπάκι του συνοδηγού. Όχι τόσο για το φωτάκι, αλλά γιατί πληρώνοντας ένα ακριβό μοντέλο απαιτώ να είναι προσεγμένο στην παραμικρή του λεπτομέρεια. Και μια που αναφέραμε το φωτάκι στο ντουλαπάκι σου λέω ότι η Corolla 1.6 Sedan full extra που θεωρητικά είναι το οικογενειακό λουσάτο μοντέλο της, δεν το έχει. Αντίθετα το έχει η φθηνότερη τρίπορτη έκδοση στα 1.4 κυβικά. Έπειτα, ποτέ δεν αμφισβήτησα την ποιότητα κατασκευής του συγκεκριμένου μοντέλου. Αλλά χάνει στις μικρολεπτομέρειες όπως, βάλε ένα δεύτερο αναπτήρα στο πίσω τασάκι, βάλε στις πόρτες σου φωτεινούς δείκτες όταν ανοίγουν, βάλε δείκτες πάρκιν κλπ. Αυτές οι μικρολεπτομέρειες είναι που δίνουν κύρος σε ένα μοντέλο. Και μιλάω για τον καθημερινό οδηγό, αυτόν που τις περισσότερες δεν είναι σε θέση να εκτιμήσει απόλυτα το σωστό κιβώτιο ταχυτήτων ή το καλό κράτημα στο δρόμο, ακόμη-ακόμη τα πολύ καλά φρένα. Αυτά εξυπακούονται για τον καθημερινό οδηγό. Αυτό όμως που θα τον ενθουσιάσει είναι ο φωτισμός στην κλειδαριά του αυτοκινήτου και ο οποίος σβήνει με την εκκίνηση της μηχανής. Προσωπικά νομίζω ότι μόνο η Lancia είχε καταφέρει να συνδυάσει εξοπλισμό με επιδόσεις. Ποτέ δεν είπαν ότι η BMW βρίσκεται στις 20 χιλιάδες Ευρώ. Όταν λέω ότι σε αυτά τα χρήματα παίρνεις BMW εννοώ ότι όταν ήδη έχεις τα 20 χιλιάρικα, εύκολα πλέον φτάνεις στα 23 ή και τα 25. Τέλος για τις τιμές μεταπώλησης. Αυτές βασικά καθορίζονται από τη ζήτηση κάθε μοντέλου. Αν για παράδειγμα η Corolla του 1999 ή 2000 έχει μεγάλη ζήτηση για τον άλφα-βήτα λόγο τότε η διαφορά της τιμής μεταπώλησης από την Corolla του 2002 δεν θα είναι μεγάλη. Παράδειγμα αυτού είναι ότι η XLI του 1996 full extra βρίσκεται λόγω αυξημένης ζήτησης κάπου στα 9 χιλιάρικα τη στιγμή που τα μοντέλα του 2002 με το ζόρι φτάνουν τα 13-14 χιλιάρικα. Τέλος οι πίνακες με τις τιμές πωλήσεως των μεταχειρισμένων δεν μου λένε τίποτα. Όταν φτάνεις στον μαντρά, συνήθως πέφτεις από τα σύννεφα!Φιλικώτατα!
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Τα 20000 (τα οποία βέβαια είναι πάρα πολλά) δεν τα δίνεις για φωτάκια, αναπτήρες και άλλα χαρωπά.
Τα δίνεις, υποτίθεται, για να απολαύσεις ένα απροβλημάτιστο αυτοκίνητο με κορυφαία ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης.
Όπως ήταν το starlet του 91, τα μετέπειτα corolla κλπ.
Αυτό πληρώνεις.Βέβαια, εγώ ως κάτοχος Toyota για πολλά χρόνια θα δυσανασχετήσω πολύ αν ακούω τριξίματα. Δεν τα αντέχω. Έτσι μεγάλωσα, πως θα γίνει. Γι αυτό και αυτά που ακούω για τα corolla 01+ είναι απογοητευτικά. Ελπίζω στις facelift εκδόσεις να έχουν εξαφανιστεί γιατί θα γίνει χαμός...
-
Είμαι ένας απλός αναγνώστης του forum εδω και καιρό. Επίσης είμαι κάτοχος ενός starlet του 91 (μεταχειρισμένο - αγορασμένο από εμένα) και ενός corolla sedan 1.4 2003 (του πατέρα μου - όπου εκείνος ουσιαστικά στα 16000 χλμ που έχει κάνει είναι ζήτημα να έχει κάνει 1000). Το corolla έχει αντιμετωπιστεί με το γάντι ως σήμερα (parkin - χιλιόμετρα 95% στην εθνική οδό -στροφές 2500rpm έως 4500rpm - λάδια συνθετικά κάθε 4000km - καθόλου οδήγηση σε 'συνθήκες πόλης' - αποφυγή τυχόν λακουβών κ.ά. πολλά) έναντι του starlet που το έχω πολυκακομεταχειριστεί . Ως σήμερα το corolla έχει πάει 2 φορές για αλλαγή γρύλλου οδηγού και μία φορά κάτι στην κρεμαγιέρα (δεν το θυμάμαι γιατί μόλις το είδαν στην ράμπα κάποιοι συνιδιοκτήτες με ρώταγαν γιατί είναι επάνω και ότι και σε εκείνους κάνει θόρυβο όχι απλά μικρό τικ κ.ά. όπου ξέχασα πως μου το είπε ο μηχανικός - εμένα δηλαδή βάσει των άλλων δεν ήταν τίποτα ). Από τότε ευτυχώς δεν μου έχει τύχει τίποτα . Το θέμα των τριγμών έως τώρα δεν με έχει απασχολήσει στο corolla (έναντι του starlet - λόγω των ηχείων στην εταζαίρα από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη - το μόνο θέμα που με απασχολεί για ένα αυτοκίνητο που έχει κάνει έως τώρα 236.000km). Βέβαια ακόμη και εγώ ένας σχετικά άπειρος οδηγός καταλαβαίνω ότι ο 'σταρλετας' είναι πραγματικό σκυλί (ίσως γιατί δεν τολμώ να πιέσω την corolla - o πατέρας με κυνηγάει να το παίρνω το δικό του και να μην το φοβάμαι καθόλου αν το χαλάσω , αλλά εμένα δεν μου πάει). Αυτό που θέλω να πω είναι μήπως πραγματικά μετρά ότι ένα πραγματικά ιαπωνικό αμάξι (το corolla είναι VIN JTD...) δεν παρουσιάζει αυτά τα προβλήματα αν και σε μένα ακόμη η corolla μου παρουσίασε τα ψιλά που προανέφερα? Δεν ξέρω πάντως πριν αγοράσω την corolla (το ψαξιμο το έκανα εγώ - ο πατέρας μου τυφλά με υπάκουσε) επέμενα να δω το VIN του αυτοκινήτου γιατί κάτι δεν μου πήγαινε να πάρω μη πραγματικά ιαπωνικό (ΑΑΑ! Πρίν είχαμε citroen gsa - στις στροφες άπιαστο αλλά στο συνεργείο και από βλάβες!!! - έζησε 20 χρόνια χωρίς αλλαγή δισκου μεχρι που μας τράκαρε ένας ιταλός μας πλήρωσε και ησυχάσαμε)
Sorry για το μεγάλο post -
Όταν λέω γρύλο οδηγού εννοώ το γρύλο στο παράθυρο του οδηγού
-
Καλα δεν υπαρχει ενας με τελευταιο corolla να μου πει αν όταν το βαζει μπροστα μετα απο πολλες ώρες ανεβαινουν για λιγο οι στροφες στις 2500-3000 χωρις να εχει πατησει γκαζι;
-
enginekiller εμένα που είναι το προ facelift δεν το κάνει αυτό ακόμη και μετά από 4 μέρες σε ακίνησια στο parking . Μόλις βάζω μπροστά ξεκινά από τις 1300 rpm περίπου και περίμένω να ανέβει λίγο η θερμοκρασία για να το ξεκινήσω για μια μικρή βόλτα.
-
Thanks JIMJFK. Δεν πιστευω να υπαρχουν αλλαγες σε αυτό το θεμα στα πριν και μετα facelift. Αρα πρεπει να το ψαξω
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Καλα δεν υπαρχει ενας με τελευταιο corolla να μου πει αν όταν το βαζει μπροστα μετα απο πολλες ώρες ανεβαινουν για λιγο οι στροφες στις 2500-3000 χωρις να εχει πατησει γκαζι;Στο δικό μου προ face-lift έτσι κάνει αν έχει κάμποσες μέρες να δουλέψει. Βεβαια καποια πρωϊνά αντιμετωπίζω και το πολυ χαμηλό ρελαντί. Αλλά όχι πάντα.
-
Ο σταρλετας πραγματικά μόλις τον βάζω εμπρός ανεβάζει κατευθείαν 3000 rpm (και προοδευτικά κατεβαίνει). H corolla πάντως (και προχθές με το κρύο που είχε + ότι είχα να το βάλω εμπρός 5 μέρες) δεν πάει πάνω από 1300 rpm. Με εκνευρίζει που ακούγεται σαν να λειτουργούσε λες και το είχα 3 ώρες σε λειτουργία (κατευθείαν αθόρυβα). Όμως και σε ένα μεταχειρισμένο corolla του 98 που είχα δει πριν αγοράσουμε την καινούργια είχα παρατηρήσει ότι το πρωϊ που είχα πάει να το δω (κρύα) μόλις την έβαλα μπροστά ξεκίνησε από τις 1500rpm (παρατηρούσα το στροφόμετρο διότι το gsa δεν είχε - ήταν κάτι το καινούργιο για εμένα!!!)
-
Στην Corolla που κυκλοφορει τωρα (μετα facelift) ποιος ειναι ο κωδικος; Ε12 ή κατι αλλο;
-
Μήπως γνωρίζει κάποιος, αν το Corolla Verso κατασκευάζεται στην Τουρκία? Έχετε ακούσει για τυχόν προβλήματα που παρουσιάζει?
Φίλος θέλει να το αγοράσει, και ρωτάει αν ισχύουν αυτά.Ευχαριστώ
TOYOTA FORUM