-
29-3 λάστιχο λέει με δεύτερη επιλογή το 29-2.1. Είναι μεγάλη διαφορά. Και στη φωτό μάλλον με 3'' είναι. Και αν το λάστιχο γίνει σλικ, θα γίνει ακόμη μεγαλύτερη η διαφορά στην άσφαλτο. Εκτός αν θέλεις χωματερό σώνει και καλά.
-
για καμμένους σαν τον bihla87 και μη ...
-
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
Wannabe, δώσε τα φώτα σουΚοstis20, το πιο σημαντικό είναι να ταιριάξει και στο σωματότυπό σου. Άρα οπωσδήποτε testride
σιγά τα φώτα που έχω για να δώσω και σε άλλον, μη τρελαθούμε χομπίστας είμαι και εγώ.
συμφωνώ οτι το πιο σημαντικό είναι το σωστό μέγεθος και να σου ταιριάξει.
@dstou τα λάστιχα είναι 2,1. 3 ιντσες σε 29αρια δεν υπάρχουν καν. μόνο σε 26άρια βρίσκεις και είναι ειδικών αποστολών DH κ έτσι.
σχετικά με το mamba.
καλή φάση φαίνεται. η τιμή είναι συγκρατημένη για φετινό μοντέλο μάρκας. όντως το 29αρι με το κατάλληλο λάστιχο μπορεί να αποδώσει υποφερτά και στην άσφαλτο. λάστιχο σλικ και λιγότερο απο 2 ίντσες. κοίτα και σε λάστιχα που προορίζονται για τρεκιν. 700χ42 ή 700χ47.αν το χρησιμοποιείς κατεξοχήν στην άσφαλτο, τότε το γρανάζωμα του πιθανόν να σου φανεί λίγο κοντό. φοράει 44-32-22 δισκοβραχίονα. συγκριτικά τα τρεκιν 48-36-26 οι κούρσες 52-39 (η πλειονότητα, όχι όλα)
άλλη επιλογή σε 29αρι είναι τα specialized, scott, giant, cube. φυσικά υπάρχουν και πολλές άλλες μάρκες αλλά λιγότερο διαδεδομένες στην ελληνική αγορά.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
29-3 λάστιχο λέει με δεύτερη επιλογή το 29-2.1. Είναι μεγάλη διαφορά. Και στη φωτό μάλλον με 3'' είναι.http://bontrager.com/model/08539 -> details
-
Ξεκάθαρη από την αρχή η Μποτρατζέρ, όταν γράφει 29-3 εννοεί 29'' με πέλμα 2'' ή 2,25''. Είναι πασιφανές, πως δεν το κατάλαβα από την αρχή.
Τώρα όταν λέει 29-3 29χ2.1 το ποδήλατο, τι πέλμα έχει γιατί η Μποτρανζέρ δεν έχει τέτοιο λάστιχο ακόμη στο επίσημο σάιτ της? -
Οπως λετε δλδ το πλεονεκτημα των 29'' στην ασφαλτο ειναι υπαρκτο.Βεβαια τα περισσοτερα ειναι λιγο πιο βαρια απο τα 26''...
Αυτο με τη σχεση μεταδοσης δεν το ειχα σκεφτει.Μηπως λογω των 29αρηδων τροχων εχουν βαλει πιο κοντη σχεση αφου οι μεγαλυτεροι τροχοι μακραινουν το βημα?Τα 26αρια τα ιδια εχουν?
Το μεγεθος θα το προσεξω.Ισχυει αυτο που λενε οτι οταν το πεταλι ειναι στο κατωτερο σημειο το ποδι πρεπει να ειναι σχεδον τεντωμενο?Οταν το ποδηλατο ειναι ακινητο ,καθομαστε πανω στη σελα ή οχι?Τα ποδια μας σε ποια θεση πρεπει να ειναι? -
Οταν κάθεσαι στην σέλα πρέπει στο κατώτερο σημείο του πεταλιού να είναι ελάχιστα διπλωμένο το γόνατο. (ακουμπάμε το πετάλι με το εμπρός μέρος της πατούσας ΠΑΝΤΑ και έτσι πεταλάρουμε)
Επίσης πρέπει όταν έχεις τον οριζόντιο σωλήνα ανάμεσα στα πόδια σου να μην σε αγγίζει το ποδήλατο.
Επίσης πρέπει να ακουμπά η φτέρνα με τεντωμένο το πόδι στο πετάλι.Δες και εδώ ποιό νούμερο σου ταιριάζει. Βάλε τα στοιχεία σου.
http://www.ebicycles.com/bicycle-tools/ ... ntain-bike -
ναι οι μεγαλύτεροι τροχοί μακραίνουν το βήμα. αρα το 44-32-22 σε 29 είναι μακρύτερο απο το αντίστοιχο 26αρι (τα ίδια βάζουν και σε 26)
αλλά τα τρεκινκ που έχουν ίδια διάμετρο σχεδόν με τα 29αρια φοράνε 48-36-26.
αυτό θα σε απασχολήσει όμως σε μεγαλύτερες ταχύτητες και αποστάσεις. απο 40χαω και 40-50χλμ και πάνω.
το ανέφερα περισσότερο σαν άλλον ένα συμβιβασμό που πρέπει να κάνεις για ασφάλτινη χρήση του 29αριου.
επίσης κατά κανόνα θα έχεις και πιο σκυφτη/επιθετική θέση οδήγησης στο 29αρι συγκριτικά με τρεκιν.η διαφορά βάρους των 29 με αντίστοιχης ποιότητας/τιμής 26 είναι μικρή και θεωρώ μικρής σημασίας. η στροφορμή τωμ μεγαλύτερων τροχών όμως έχει αισθητή διαφορά.
-
Θα έχετε ενημερωθεί για το γνωστό γυμναστήριο του Πασοκ με τις σάουνες κλπ
http://www.protothema.gr/politics/article/?aid=182456
Στο τέλος το ρεπορτάζ λέει ότι ο ΓΑΠ το τελευταίο καιρό αγόρασε δύο ποδήλατα από ανθρακόνημα κόστους 14000 ευρώ.
Δεν γνωρίζουν αν τα πλήρωσε το Πασοκ ή ο ΓΑΠ.
Δεν φτάνει που είναι μερακλής, τα θέλει και πολλά ο άπληστος ο ποδηλάτης!
Ούτε επαγγελματίας να ήταν... -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
ναι οι μεγαλύτεροι τροχοί μακραίνουν το βήμα. αρα το 44-32-22 σε 29 είναι μακρύτερο απο το αντίστοιχο 26αρι (τα ίδια βάζουν και σε 26)
αλλά τα τρεκινκ που έχουν ίδια διάμετρο σχεδόν με τα 29αρια φοράνε 48-36-26.
αυτό θα σε απασχολήσει όμως σε μεγαλύτερες ταχύτητες και αποστάσεις. απο 40χαω και 40-50χλμ και πάνω.
το ανέφερα περισσότερο σαν άλλον ένα συμβιβασμό που πρέπει να κάνεις για ασφάλτινη χρήση του 29αριου.
επίσης κατά κανόνα θα έχεις και πιο σκυφτη/επιθετική θέση οδήγησης στο 29αρι συγκριτικά με τρεκιν.η διαφορά βάρους των 29 με αντίστοιχης ποιότητας/τιμής 26 είναι μικρή και θεωρώ μικρής σημασίας. η στροφορμή τωμ μεγαλύτερων τροχών όμως έχει αισθητή διαφορά.
Ευχαριστώ πολυ για τη βοήθεια όλους παιδια!!
Οφείλω πάντως να ομολογήσω οτι έχω αρχίσει να με προβληματίζει το γεγονός οτι όλοι μου λένε να μη πάρω ΜΤΒ,αλλα trekking... Τώρα μιλαγα με δυο παιδια που ασχολούνται αρκετά με το ποδήλατο και ήταν με τα χίλια υπέρ του trekking... -
Αν δεν πρόκειται να πατήσεις δρόμο τύπου πάνω από το νεκροταφείο παπαγου (το γνωστό χωματο-καρόδρομο) τότε ναι καλύτερα πάρε τρεκιγκ. Εχει μεγάλους τροχούς, πιο άνετη θέση οδήγησης και γενικά για δρόμο είναι λουκούμι αν δεν θες να γίνεις κουρσάς.
Εγώ τους 26αρηδες δεν τους αλλάζω γιατί κοιτάω και το αισθητικό κομμάτι. Εχω μεταξύ άλλων και ένα Τrek 4300 disc 11. Το έχω για χώμα με 2.1' λάστιχο off αλλά όταν θέλω να γράψω άσφαλτο έχω και ασφάλτινα 1.5' που του τα φοράω και κάνω τις 60αρες (km) μου άνετος. Επειδή από ένα σημείο και μετά εναλλασόμουν συχνά μεταξύ χώματος και ασφάλτου αγόρασα 1 σετ τροχούς και τους έχω έτοιμους με ασφάλτινα επάνω και όποτε θέλω τους βάζω σε 30'.
Θέμα προτεραιοτήτων είναι, its your call. Καβάλα και τα δύο και αποφάσισε. Γιατί με ένα mtb μπορείς να κάνεις τα πάντα (σχεδόν) δηλ να είσαι χώμα που είναι η αποστολή του και να πας άσφαλτο. Με το τρέκιγκ δεν μπορείς να κάνεις το ανάποδο όμως. -
Κοιταξα σημερα ξανα και ειδα μερικα trekking.
Μερικα που ξεχωρισα
http://www.tsirikosbikes.gr/bikes/on-of ... isc-1.htmlhttp://www.tsirikosbikes.gr/bikes/on-of ... max-2.html
http://www.tsirikosbikes.gr/bikes/on-of ... er-30.html
To ideal ειναι το φθηνοτερο για αυτα που προσφερει...Αξιζει αραγε η διαφορα με to Specialized?
-
Κούρσα (και τι κούρσα!) με δισκόφρενα!
Πέφτουν και τα τελευταία κάστρα.http://www.cyclingnews.com/news/video-c ... d-c59-disc
http://www.bikeradar.com/road/news/arti ... isc-33359/
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Κοιταξα σημερα ξανα και ειδα μερικα trekking.
Μερικα που ξεχωρισα
http://www.tsirikosbikes.gr/bikes/on-of ... isc-1.htmlhttp://www.tsirikosbikes.gr/bikes/on-of ... max-2.html
http://www.tsirikosbikes.gr/bikes/on-of ... er-30.html
To ideal ειναι το φθηνοτερο για αυτα που προσφερει...Αξιζει αραγε η διαφορα με to Specialized?
Aφού υπάρχει η Ideal, γιατί να ψάχνεις αλλού?
-
Μηπως το specialized εχει καλλιτερο σκελετο?
-
καλύτερο με ποια έννοια?
έχεις ξεκαθαρίσει στο μυαλό σου ποια κατηγορία ψάχνεις? 29αρι ή τρεκιν?
ξεκαθάρισε αυτό πρώτα γιατί αλλιώς πας στην τύχη ουσιαστικά. -
Μάλλον θα πάω για trekking.Ειδα οτι εχουν και πιο ορθια θεση σεσχεση με τα MTB,κατι που νομιζω οτι θα με βολεψει.Καλλιτερο με την έννοια γεωμετρία,ευκολίας &θεσεως σε συνάρτηση με το βάρος.
-
Γεια χαρα παιδια!
Εχω ενα παλιο racer, και θελω να αλλαξω τακακια στα φρενα. Επειδη εχει φαγωθει περα απο τα αυλακια το τακακι, δε μπορω να δω σε ποια κατευθηνση δειχναν πριν οι αυλακωσεις. Ξερει καποιος, η μπορει να κοιταξει καποιος το δικο του?
Τα αυλακια εχουν τετοια χαραξη >>>> πανω. Νομιζω οτι πρεπει να 'δειχνουν' αντιθετα στη φορα του ποδηλατου, αλλα μπορει να θυμαμαι λαθος! Ξερει καποιος?
-
-
Ω, ένα παλιό ποδήλατο!
Η ζωή...ποδήλατο!