Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η ζωή...ποδήλατο!
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Η ζωή...ποδήλατο!
    • 1
    • 2
    • 150
    • 151
    • 152
    • 153
    • 154
    • 316
    • 317
    • 152 / 317
    Αντίλογος
    321
    6326
    20678
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      29-3 λάστιχο λέει με δεύτερη επιλογή το 29-2.1. Είναι μεγάλη διαφορά. Και στη φωτό μάλλον με 3'' είναι. Και αν το λάστιχο γίνει σλικ, θα γίνει ακόμη μεγαλύτερη η διαφορά στην άσφαλτο. Εκτός αν θέλεις χωματερό σώνει και καλά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elteo
        elteo last edited by

        http://bikehacks.com/

        για καμμένους σαν τον bihla87 και μη ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          wannabe last edited by

          Ο χρήστης Άρης έγραψε:
          Wannabe, δώσε τα φώτα σου

          Κοstis20, το πιο σημαντικό είναι να ταιριάξει και στο σωματότυπό σου. Άρα οπωσδήποτε testride

          σιγά τα φώτα που έχω για να δώσω και σε άλλον, μη τρελαθούμε χομπίστας είμαι και εγώ.

          συμφωνώ οτι το πιο σημαντικό είναι το σωστό μέγεθος και να σου ταιριάξει.

          @dstou τα λάστιχα είναι 2,1. 3 ιντσες σε 29αρια δεν υπάρχουν καν. μόνο σε 26άρια βρίσκεις και είναι ειδικών αποστολών DH κ έτσι.

          σχετικά με το mamba.
          καλή φάση φαίνεται. η τιμή είναι συγκρατημένη για φετινό μοντέλο μάρκας. όντως το 29αρι με το κατάλληλο λάστιχο μπορεί να αποδώσει υποφερτά και στην άσφαλτο. λάστιχο σλικ και λιγότερο απο 2 ίντσες. κοίτα και σε λάστιχα που προορίζονται για τρεκιν. 700χ42 ή 700χ47.

          αν το χρησιμοποιείς κατεξοχήν στην άσφαλτο, τότε το γρανάζωμα του πιθανόν να σου φανεί λίγο κοντό. φοράει 44-32-22 δισκοβραχίονα. συγκριτικά τα τρεκιν 48-36-26 οι κούρσες 52-39 (η πλειονότητα, όχι όλα)

          άλλη επιλογή σε 29αρι είναι τα specialized, scott, giant, cube. φυσικά υπάρχουν και πολλές άλλες μάρκες αλλά λιγότερο διαδεδομένες στην ελληνική αγορά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            aris last edited by

            Ο χρήστης dstou έγραψε:
            29-3 λάστιχο λέει με δεύτερη επιλογή το 29-2.1. Είναι μεγάλη διαφορά. Και στη φωτό μάλλον με 3'' είναι.

            http://bontrager.com/model/08539 -> details

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dstou last edited by

              Ξεκάθαρη από την αρχή η Μποτρατζέρ, όταν γράφει 29-3 εννοεί 29'' με πέλμα 2'' ή 2,25''. Είναι πασιφανές, πως δεν το κατάλαβα από την αρχή.
              Τώρα όταν λέει 29-3 29χ2.1 το ποδήλατο, τι πέλμα έχει γιατί η Μποτρανζέρ δεν έχει τέτοιο λάστιχο ακόμη στο επίσημο σάιτ της?

              http://bontrager.com/products/components/tires

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kostis20 last edited by

                Οπως λετε δλδ το πλεονεκτημα των 29'' στην ασφαλτο ειναι υπαρκτο.Βεβαια τα περισσοτερα ειναι λιγο πιο βαρια απο τα 26''...
                Αυτο με τη σχεση μεταδοσης δεν το ειχα σκεφτει.Μηπως λογω των 29αρηδων τροχων εχουν βαλει πιο κοντη σχεση αφου οι μεγαλυτεροι τροχοι μακραινουν το βημα?Τα 26αρια τα ιδια εχουν?
                Το μεγεθος θα το προσεξω.Ισχυει αυτο που λενε οτι οταν το πεταλι ειναι στο κατωτερο σημειο το ποδι πρεπει να ειναι σχεδον τεντωμενο?Οταν το ποδηλατο ειναι ακινητο ,καθομαστε πανω στη σελα ή οχι?Τα ποδια μας σε ποια θεση πρεπει να ειναι?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • elteo
                  elteo last edited by

                  Οταν κάθεσαι στην σέλα πρέπει στο κατώτερο σημείο του πεταλιού να είναι ελάχιστα διπλωμένο το γόνατο. (ακουμπάμε το πετάλι με το εμπρός μέρος της πατούσας ΠΑΝΤΑ και έτσι πεταλάρουμε)
                  Επίσης πρέπει όταν έχεις τον οριζόντιο σωλήνα ανάμεσα στα πόδια σου να μην σε αγγίζει το ποδήλατο.
                  Επίσης πρέπει να ακουμπά η φτέρνα με τεντωμένο το πόδι στο πετάλι.

                  Δες και εδώ ποιό νούμερο σου ταιριάζει. Βάλε τα στοιχεία σου.
                  http://www.ebicycles.com/bicycle-tools/ ... ntain-bike

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • W
                    wannabe last edited by

                    ναι οι μεγαλύτεροι τροχοί μακραίνουν το βήμα. αρα το 44-32-22 σε 29 είναι μακρύτερο απο το αντίστοιχο 26αρι (τα ίδια βάζουν και σε 26)
                    αλλά τα τρεκινκ που έχουν ίδια διάμετρο σχεδόν με τα 29αρια φοράνε 48-36-26.
                    αυτό θα σε απασχολήσει όμως σε μεγαλύτερες ταχύτητες και αποστάσεις. απο 40χαω και 40-50χλμ και πάνω.
                    το ανέφερα περισσότερο σαν άλλον ένα συμβιβασμό που πρέπει να κάνεις για ασφάλτινη χρήση του 29αριου.
                    επίσης κατά κανόνα θα έχεις και πιο σκυφτη/επιθετική θέση οδήγησης στο 29αρι συγκριτικά με τρεκιν.

                    η διαφορά βάρους των 29 με αντίστοιχης ποιότητας/τιμής 26 είναι μικρή και θεωρώ μικρής σημασίας. η στροφορμή τωμ μεγαλύτερων τροχών όμως έχει αισθητή διαφορά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      thvarveris last edited by

                      Θα έχετε ενημερωθεί για το γνωστό γυμναστήριο του Πασοκ με τις σάουνες κλπ

                      http://www.protothema.gr/politics/article/?aid=182456

                      Στο τέλος το ρεπορτάζ λέει ότι ο ΓΑΠ το τελευταίο καιρό αγόρασε δύο ποδήλατα από ανθρακόνημα κόστους 14000 ευρώ.
                      Δεν γνωρίζουν αν τα πλήρωσε το Πασοκ ή ο ΓΑΠ.
                      Δεν φτάνει που είναι μερακλής, τα θέλει και πολλά ο άπληστος ο ποδηλάτης!
                      Ούτε επαγγελματίας να ήταν...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kostis20 last edited by

                        Ο χρήστης wannabe έγραψε:
                        ναι οι μεγαλύτεροι τροχοί μακραίνουν το βήμα. αρα το 44-32-22 σε 29 είναι μακρύτερο απο το αντίστοιχο 26αρι (τα ίδια βάζουν και σε 26)
                        αλλά τα τρεκινκ που έχουν ίδια διάμετρο σχεδόν με τα 29αρια φοράνε 48-36-26.
                        αυτό θα σε απασχολήσει όμως σε μεγαλύτερες ταχύτητες και αποστάσεις. απο 40χαω και 40-50χλμ και πάνω.
                        το ανέφερα περισσότερο σαν άλλον ένα συμβιβασμό που πρέπει να κάνεις για ασφάλτινη χρήση του 29αριου.
                        επίσης κατά κανόνα θα έχεις και πιο σκυφτη/επιθετική θέση οδήγησης στο 29αρι συγκριτικά με τρεκιν.

                        η διαφορά βάρους των 29 με αντίστοιχης ποιότητας/τιμής 26 είναι μικρή και θεωρώ μικρής σημασίας. η στροφορμή τωμ μεγαλύτερων τροχών όμως έχει αισθητή διαφορά.

                        Ευχαριστώ πολυ για τη βοήθεια όλους παιδια!!
                        Οφείλω πάντως να ομολογήσω οτι έχω αρχίσει να με προβληματίζει το γεγονός οτι όλοι μου λένε να μη πάρω ΜΤΒ,αλλα trekking... Τώρα μιλαγα με δυο παιδια που ασχολούνται αρκετά με το ποδήλατο και ήταν με τα χίλια υπέρ του trekking...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • elteo
                          elteo last edited by

                          Αν δεν πρόκειται να πατήσεις δρόμο τύπου πάνω από το νεκροταφείο παπαγου (το γνωστό χωματο-καρόδρομο) τότε ναι καλύτερα πάρε τρεκιγκ. Εχει μεγάλους τροχούς, πιο άνετη θέση οδήγησης και γενικά για δρόμο είναι λουκούμι αν δεν θες να γίνεις κουρσάς.
                          Εγώ τους 26αρηδες δεν τους αλλάζω γιατί κοιτάω και το αισθητικό κομμάτι. Εχω μεταξύ άλλων και ένα Τrek 4300 disc 11. Το έχω για χώμα με 2.1' λάστιχο off αλλά όταν θέλω να γράψω άσφαλτο έχω και ασφάλτινα 1.5' που του τα φοράω και κάνω τις 60αρες (km) μου άνετος. Επειδή από ένα σημείο και μετά εναλλασόμουν συχνά μεταξύ χώματος και ασφάλτου αγόρασα 1 σετ τροχούς και τους έχω έτοιμους με ασφάλτινα επάνω και όποτε θέλω τους βάζω σε 30'.
                          Θέμα προτεραιοτήτων είναι, its your call. Καβάλα και τα δύο και αποφάσισε. Γιατί με ένα mtb μπορείς να κάνεις τα πάντα (σχεδόν) δηλ να είσαι χώμα που είναι η αποστολή του και να πας άσφαλτο. Με το τρέκιγκ δεν μπορείς να κάνεις το ανάποδο όμως.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostis20 last edited by

                            Κοιταξα σημερα ξανα και ειδα μερικα trekking.
                            Μερικα που ξεχωρισα
                            http://www.tsirikosbikes.gr/bikes/on-of ... isc-1.html

                            http://www.tsirikosbikes.gr/bikes/on-of ... max-2.html

                            http://www.tsirikosbikes.gr/bikes/on-of ... er-30.html

                            To ideal ειναι το φθηνοτερο για αυτα που προσφερει...Αξιζει αραγε η διαφορα με to Specialized?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thvarveris last edited by

                              Κούρσα (και τι κούρσα!) με δισκόφρενα!
                              Πέφτουν και τα τελευταία κάστρα.


                              adult image hosting

                              Youtube Video

                              http://www.cyclingnews.com/news/video-c ... d-c59-disc

                              http://www.bikeradar.com/road/news/arti ... isc-33359/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                ililias last edited by

                                Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                                Κοιταξα σημερα ξανα και ειδα μερικα trekking.
                                Μερικα που ξεχωρισα
                                http://www.tsirikosbikes.gr/bikes/on-of ... isc-1.html

                                http://www.tsirikosbikes.gr/bikes/on-of ... max-2.html

                                http://www.tsirikosbikes.gr/bikes/on-of ... er-30.html

                                To ideal ειναι το φθηνοτερο για αυτα που προσφερει...Αξιζει αραγε η διαφορα με to Specialized?

                                Aφού υπάρχει η Ideal, γιατί να ψάχνεις αλλού?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kostis20 last edited by

                                  Μηπως το specialized εχει καλλιτερο σκελετο?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • W
                                    wannabe last edited by

                                    καλύτερο με ποια έννοια?

                                    έχεις ξεκαθαρίσει στο μυαλό σου ποια κατηγορία ψάχνεις? 29αρι ή τρεκιν?
                                    ξεκαθάρισε αυτό πρώτα γιατί αλλιώς πας στην τύχη ουσιαστικά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kostis20 last edited by

                                      Μάλλον θα πάω για trekking.Ειδα οτι εχουν και πιο ορθια θεση σεσχεση με τα MTB,κατι που νομιζω οτι θα με βολεψει.Καλλιτερο με την έννοια γεωμετρία,ευκολίας &θεσεως σε συνάρτηση με το βάρος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        danonito last edited by

                                        Γεια χαρα παιδια!

                                        Εχω ενα παλιο racer, και θελω να αλλαξω τακακια στα φρενα. Επειδη εχει φαγωθει περα απο τα αυλακια το τακακι, δε μπορω να δω σε ποια κατευθηνση δειχναν πριν οι αυλακωσεις. Ξερει καποιος, η μπορει να κοιταξει καποιος το δικο του?

                                        Τα αυλακια εχουν τετοια χαραξη >>>> πανω. Νομιζω οτι πρεπει να 'δειχνουν' αντιθετα στη φορα του ποδηλατου, αλλα μπορει να θυμαμαι λαθος! Ξερει καποιος?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          aris last edited by


                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ω, ένα παλιό ποδήλατο!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 150
                                            • 151
                                            • 152
                                            • 153
                                            • 154
                                            • 316
                                            • 317
                                            • 152 / 317
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr