-
χαχαχ...το φιατ ομως ξεκιναει απο 13.400 ρε συ...βαζει και στα εξτρα κατι αυτονοητα πραγματα..εχει και τελη....δεν λεω πως ειναι κακο αμαξι...αλλα η πολιτικη τους ειναι επιεικως αστεια ρε συ...επισης δεν εχει σταρτ και στοπ οποτε πληρωνεις τελη
-
Στο corsa αναφέρεται ο stefan, απλά σου λέει ότι δε γλυτώνεις τη φιατ γιατί ο κινητήρας του corsa είναι ο multijet της Fiat
-
α δεν ειχα ιδεα
-
Ο χρήστης ELEAZAR έγραψε:
χαχαχ...το φιατ ομως ξεκιναει απο 13.400 ρε συ...βαζει και στα εξτρα κατι αυτονοητα πραγματα..εχει και τελη....δεν λεω πως ειναι κακο αμαξι...αλλα η πολιτικη τους ειναι επιεικως αστεια ρε συ...επισης δεν εχει σταρτ και στοπ οποτε πληρωνεις τεληΈχει start&stop. Δεν είναι αυτός ο λόγος που βγάζει πάνω από 100γρ ρύπους. Πάντως με πρόλαβαν, για το μοτέρ έλεγα που είναι Fiat.
-
μας τελειωσε το opel...και επειδη εχει και τον ιδιο κινητηρα η fiat μας τελειωσε και η fiat..ευτυχως που υπαρχει και το νετ
διαβαζα για τα προβλημα στο φιλτρο λογω της κακης ποιοτητας diesel στην ελλαδα.....απαπα να λειπει το βυσσινο
εχει ακουστα κανεις για προβληματα παρομοια ή αλλα στον diesel του toyota yaris;
-
Επειδή όλα τα ντίζελ έχουν την ίδια παθολογία, μήπως είναι καλό να τα ξεχάσεις για πάντα?
-
Ο χρήστης ELEAZAR έγραψε:
μας τελειωσε το opel...και επειδη εχει και τον ιδιο κινητηρα η fiat μας τελειωσε και η fiat..ευτυχως που υπαρχει και το νετδιαβαζα για τα προβλημα στο φιλτρο λογω της κακης ποιοτητας diesel στην ελλαδα.....απαπα να λειπει το βυσσινο
εχει ακουστα κανεις για προβληματα παρομοια ή αλλα στον diesel του toyota yaris;
Αμα αντί για ντίζελ κινησης σου βάλουν θέρμανσης ότι και να έχεις δεν σώζεσαι .Ειτε fiat είτε toyota.Aν πάρεις τελικά ντίζελ μην βάζεις όπου και όπου πετρέλαιο,ρώτα τους ταξιτζήδες αυτοί κάτι παραπάνω θα ξέρουν
-
Τα προβλήματα στα diesel fiat/Opel με dpf ήταν έντονα και κατα κύριο λόγο στα προηγούμενης γενιάς ,είτε αυτο λέγεται κακο πετρέλαιο,είτε άγνοια του οδηγού (δεν ενημέρωναν κανέναν που προφανώς δεν είχε μπει στον κόπο να διαβάσει το μανιουαλ)ότι μόλις άναβε το λαμπάκι της αναγέννησης έπρεπε να κινηθούν για κάποιο χρόνο με 2500 στροφές,είτε βλακεία της Bosch που δεν είχε ρυθμίσει σωστα την διαδικασία αναγέννησης ώστε στο τελος όλα αυτά να δημιουργούν τα προβληματα.Το λέω ως κάτοχος diesel του gruppo που το έχει ψάξει,και μετα απο 58000 χλμ τα τελευταία 2μιση χρονια
-
γιατι να μπουν στον κοπο να ενημερωσουν καποιον,οταν ο ιδιος δεν εχει μπει στον κοπο να διαβασει το εγχειριδιο χρησης του οχηματος του?
-
Για να βοηθάνε στο να μην αμαυρώνεται το όνομα της εταιρίας που εργάζονται από άμπαλους χρήστες. Δυστυχώς ελάχιστοι εργαζόμενοι το αντιλαμβάνονται αυτό στην Ελλάδα.
-
σαν να λεμε,dont hate the player,hate the game ενα πραγμα..
-
-
σε forum ομως παιδια μονο για οπελ εχω ακουσει κυριοτατα προβληματα με το θεμα...μηπως επειδη φευγαν περισσοτερα ντιζελ οπελ απο τογιοτα κτλ;
αλλα και παλι δεν βρηκα σελιδα για προβλημα με ντιζελ τογιοτα...αν θελετε ομως καντε μου πασα μια...
το προβλημα ειναι ζωηρο..απ οτι καταλαβα η οπελ δεν δινει εγγυηση για το φιλτρο..δεν ξερω για τις αλλες..
οι ταριφες ξερουν λετε,αλλα ειναι βεβαιο αυτο;
εγω ειχα υποψιν αν ειχα ντιζελ,να εβαζα την καλυτερη ντιζελ απο εταιρικο πρατηριο μπας και γλυτωνα
σκεφτομουν και τους ταριφες,αλλα δεν τους εχω και σε εκτιμηση να μαι ειλικρινης...ξερω γω;
με ανησυχει πολυ αυτο ρε γμτ..διοτι εγω το παιρνω για την καταναλωση...οπως ολοι δηλ...θα κανω ενα 80 με 90 % χιλιομετρα εξω στην εθνικη..αμα μου βγει καμια ομορφια ακριβη ε τοτε τι κανουμε; που ειναι η οικονομια;παρεπιπτοντως το φιλτρο διαβασα το αλλαζεις μετα τα 120 χιλ χλμ ετσι κι αλλιως
-
Αναλόγως το φίλτρο το πού κάνεις τα χιλιόμετρα, το πόσες αναγεννήσεις κάνει, αν γίνονται σωστά κοκ.
-
η συντριπτικη πλειοψηφια(90% και βγαλε) των χιλιομετρων μου θα ναι στην εθνικη οδο..χωρις σταματα ξεκινα...ελαχιστο τετοιο
ανταγωνιστικα υγραεροκινητα δεν κυκλοφορουν;
το evo βλεπω -
μαλλον παω για toyota yaris...λογω αξιοπιστιας ,)το πιθανοτερο να το κρατησω πανω απο 6 χρονια)
απο εκει και περα θα δω αν ειναι ντιζελ ή οχι...
με τα καυσιμα που εχει η ελλαδα...και με το ποσο ευκολη ειναι η νοθεια στο ντιζελ πραγματικα δεν ξερω αν τελικα αξιζει το ντιζελακι...
θα το σκεφτω
ποιο ειναι το πιο φθηνο diesel αμαξι?