-
αν δείτε τη μόλυνση που προξενείται από τα πλοία θα βάλετε τα γέλια με οποιαδήποτε πράσινη πολιτική του κώλου
Η ναυτιλιακή μόλυνση είναι από τα θλιβερότερα και πλέον σκοτεινά κεφάλαια της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.
-
Οκ, εφόσον ισχύσει το ενδεχόμενο να κυκλοφορώ στο κέντρο μόνο αργίες-επετείους-Κυριακές, άρα δικαιούμαι μειωμένα κατα πολύ τέλη κυκλοφορίας, εφόσον δεν μπορώ να κυκλοφορώ παντού και πάντα.Δεν είμαι υποχρεωμένος να πλουτίσω τους εισαγωγείς.
-
Η οικολογία είναι αντίληψη και τρόπος ζωής. Το περιβάλλον κινδυνεύει εξ' αιτίας της σπάταλης και αλόγιστης χρήσης των πόρων.
Εξ' αιτίας της υποκρισίας που υπάρχει στους εκάστοτε ιθύνοντες.Στην πραγματικότητα αν οι ιθύνοντες (σε Ευρωπαϊκό επίπεδο), νοιαζόντουσαν πραγματικά για το περιβάλλον, θα μπορούσαν να 'δημιουργήσουν' ένα πρωτόκολλο συμμόρφωσης το οποίο θα υποχρέωνε τις αυτοκινητοβιομηχανίες να κατασκευάζουν τα αυτοκίνητα τους με τρόπο τέτοιο ώστε οι επόμενοι αναβαθμισμένοι κινητήρες του κατασκευαστή, να μπορούν να εγκατασταθούν στα αυτοκίνητα με μία σχετικά λογική επιβάρυνση του καταναλωτή.
Είναι οικολογικό να τοποθετείς τον 'καλύτερο' κινητήρα στο αυτοκίνητο που μόλις αγοράσθηκε πριν μερικά χρόνια.
Δεν είναι οικολογικό να πρέπει να 'πετάς' **ολόκληρο ****το ****αυτοκίνητο **και να ξοδεύεις δεκάδες χιλιάδες ευρώ, για να 'αποκτήσεις' το επόμενο... Euro standard. -
Ναι, αλλά μην ξεχνάμε πως οι Γερμανοί είναι φίλοι μας, όπως και οι Γάλλοι και...... αφού μας βοήθησαν να ξεφύγουμε από την χρεοκοπία, οφείλουμε να τους το ανταποδόσουμε αγοράζοντας αυτοκίνητο κάθε 4-5 χρόνια. Και φυσικά τα καινούργια αυτοκίνητα των 'φίλων' μας είναι οικολογικότατα, αφού τα βρώμικα κομμάτια τους τα φτιάχνουν στις αναπτυσσόμενες χώρες και έτσι δεν λερώνουν τον στεγανό ευρωπαϊκό μας χώρο. Αλλωστε σε εκείνες τις χώρες ζουν κάτι μαύροι και κάτι κίτρινοι, που ως γνωστόν δεν έχουνε να φάνε και τρώνε ρύπους.
-
Έχει να χαθεί πάλι αμάξι στα κέντρα ανακύκλωσης πάλι χαμός θα γίνει τελός του έτους.
Αυτή η ιστορία της οικολογίας στην Ελλάδα έχει αρχίσει να γίνεται το καλύτερο επάγγελμα το 2003 με το 2004 ξεκίνησε η πρώτη φάση που σε υποχρέωναν να πας αναγκαστικά το όχημα σου σε κέντρο ανακύκλωσης μετά οι θυμήθηκαν την απόσυρση θυμάμαι σε τηλεοπτικά παράθυτα να φωνάζουν 'αποσυρεται άμεσα το παλιό σας αυτοκίνητο να γλιτώσει το περιβάλλον' έτρεχε ο Έλληνας να αποσύρει το παλιό του όχημα,βεβαια αυτο που δεν έλεγε κανέις έιναι οτι τα καταλυτικά τα οποία δεν αλλαζουν καταλύτη μολύνουν πιο πολύ από τα συμβατικά.
Έρχεται τώρα αυτό με τα δακτύλιο να δούμε άλλο ακόμη τι θα σκεφτούν. -
Είναι σαφώς υπερβολή να αλλάζεις αμάξι κάθε 4-5 χρόνια, όπως είναι υπερβολή να κρατάς ένα χρέπι στη κυκλοφορία για 20 χρόνια. Και για να μη τα ρίχνουμε όλα στους 'υπεύθυνους', στην Ελλάδα είναι γνωστό πως πολλοί έξυπνοι κρατάνε σε κυκλοφορία αμάξια που στο εξωτερικό είναι πολύ αμφίβολο αν θα τους το επέτρεπαν. Και δεν έχει να κάνει μόνο με την περιβαλλοντική επιβάρυνση αλλά και με την ασφάλεια του αυτοκινήτου. Τώρα το γεγονός πως η πολιτική που ακολουθούν εδώ και πολλά χρόνια οι αρμόδιοι είναι πρόχειρη και αποσπασματική είναι άλλο θέμα. Μη ξεχνάμε πως ο δακτύλιος ξεκίνησε σαν προσωρινό μέτρο πρίν 30 χρόνια, όταν η Αθήνα είχε περίπου 450.000 αυτοκίνητα. Είναι αυτό που λένε 'ουδέν μονιμότερο του προσωρινού' .
-
σημερα η ΝΕΤ ειπε οτι τελικα δεν ισχυει κατι τετοιο....
ειναι πολλα τα λεφτα ΑΡΗ....
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12333&subid=2&pubid=112828925
Για τους πολίτες
Ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής Αρης Αλεξόπουλος μιλώντας στην «ΗτΣ» τόνισε μεταξύ άλλων πως: «Οι αλλαγές στον «Πράσινο Δακτύλιο» έγιναν ώστε το μέτρο να αποδώσει τα μέγιστα ενώ παράλληλα να αποκτήσει και ένα κοινωνικό πρόσωπο για τους πολίτες που έχουν στην κατοχή τους κάποιο παλιό Ι.Χ. αλλά δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να το αντικαταστήσουν. Αλλωστε, σύμφωνα με τα στοιχεία του υπ. Μεταφορών τα παλιά Ι.Χ. έχουν μειωθεί πάρα πολύ και ο αριθμός τους είναι τόσο μικρός που δεν μπορεί να επηρεάσει αρνητικά το περιβάλλον λόγω υπερβολικών εκπομπών ρύπων. Επίσης η κίνηση των παλαιών Ι.Χ. θα διεξάγεται υπό το καθεστώς των μονών-ζυγών όπως και των υπολοίπων επιβατικών με εξαίρεση των νέων μοντέλων που πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro5 με πρώτη άδεια κυκλοφορίας μετά την 1/1/2011 και βέβαια εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140 γρ./χλμ., ανεξαρτήτως του καυσίμου που χρησιμοποιούν (βενζίνη, πετρέλαιο ή συμπιεσμένο φυσικό αέριο)».
http://www.arisalexopoulos.gr/
http://www.ypeka.gr/Default.aspx?tabid=429αυτος ειναι ο ΑΡΗΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ που ελεγε για το κοινωνικο προσωπο..
του εστειλα ημεηλ...να δουμε ...
**εχουμε απιστευτα γρηγορες εξελιξεις.
ο κ. Αλεξοπουλος απαντησε αμεσα στο μεηλ και επιβεβαιωσε το δημοσιευμα της Ημερισιας!!
οτι δηλαδη και τα παλια δικα μας, θα ενταχθουν στο μονα-ζυγα και οχι στον αποκλεισμο.
πρεπει να ομολογησω οτι εχω εντυπωσιαστει θετικοτατα απο την σταση του.**
ως εκ τουτου υποχρεωνομαι να ανακαλεσω χαρακτηρισμους που ισως φαινονται υπερβολικοι και να ζητησω συγγνωμη εαν προκαλεσαν κακες εντυπωσεις....
υγ...μην ανησυχειτε...κανεις δεν μυνησε τον κινγκ...απλως το σωστο να λεγεται...
για αυτο και δεν κανω εντιτ στους χαρακτηρισμους.... -
Ε βέβαια, εκλογές έρχονται, χαζοί είναι να έλεγαν το αντίθετο?
-
ειχε στο Σκαι ολο χαρα οτι θα απογορευτουν τα αυτοκινητα μας απο το Σεπτεμβρη...
θυμαστε οτι ειχα παραθεσει επικοινωνια με τον κ.Αλεξοπουλο , Γενικο Γραμματεα και βεβαιωνε για το αντιθετο.
τελικα βρηκα το ΦΕΚ...
http://www.poet.gr/files/prasinos daktylios.pdf
και παραπεμπει στο
http://et.diavgeia.gov.gr/f/yptp/ada/4% ... E%95%CE%9Bτι καταλαβαινετε;;
με βαση οτι στη Διαυγεια αυτη ειναι η νεωτερη τροποιηση...
εγω λεω οτι ειμαστε οκαλλα τους εμπιστευεστε;;
πρασινος δακτυλιος και παλια αμαξια...