-
Α, οκ
γιατί νόμιζα οτι και η τωρινή είναι σειρά W204 (απλά με facelift) οπότε αυτομάτως η προηγούμενη
γίνεται η W203.
Περίεργο βέβαια -
Kάτσε γιατί κάπου σε έχάσα...
-
Ο χρήστης Johnny_S έγραψε:
Εχει οδηγησει κανεις ή ακομα καλυτερα αν ειναι ιδιοκτητης της Mercedes C180 Blue Efficiency (1600 κυβ., Mod. 2008-2009) να μου πει τις εντυπωσεις του.Κυρίως οσον αφορα αισθηση οδηγησης και αξιοπιστια.
Εχω οδηγησει παλιοτερα την C αλλα το C63 AMG, οποτε μιλαμε μαλλον για αλλο αυτοκινητο.....
Αισθηση οδηγησης κλασικη mercedes...
Δεν συμμετέχεις πολυ, αλλά το αμάξι στρίβει και πατάει πολύ καλά... στα πολλά 180+ πλέει αλλά τίποτα ανησυχιτικό.Αξιοπιστία μια χαρά... δεν καταλαβαίνω τι χρήση κάνουν αυτοί που μιλάνε για προβλήματα;;;;
Ποιότητα πάρα πολύ καλή (αισθητά καλύτερη από του GTI μου) και πολύ άνετο στο ταξίδι...
Άμα την ζορίσεις καίει αρκετά...μιλάω για αυτή
-
Ο χρήστης y.v έγραψε:
Kάτσε γιατί κάπου σε έχάσα...Όχι μωρέ,απλά έτσι όπως τα έγραψε ο Θωμάς κατάλαβα την W203,γιατί η τωρινή με το facelift (απο 2011) θεωρείται
πάλι W204 ( η οποία μετρά απο το 2007 περίπου).
Άρα η προηγούμενη απο την τωρινή, το πήρα ως W203.Nothing to do here, proceed
-
Ευχαριστω για τις πληροφοριες... Περιπου αυτα ηθελα να ακουσω και ειναι ενθαρυντικο οτι ειπες καλα λογια ακομα και για την Elegance. Αρχικα ηταν να παρω ενα avantgarde που οσο να ειναι πιστευα οτι θα στεκεται καπως καλυτερα απο τα υπολοιπα, αλλα τελικα με συμφερει πολυ περισσοτερο οικονομικα να παρω το elegance. Οποτε εχοντας υποψη την κλασσικη αισθηση μερσεντες και το οτι ηταν εκδοση με την στανταρντ αναρτηση ειχα ξενερωσει λιγο... Πιστευα οτι θα ειναι τελειως πλοιο στην ευθεια και οτι θα γερνει αρκετα στις στροφες. Τις ταρζανιες που εκανα μικρος τις εχω κοψει σε μεγαλο βαθμο αλλα οταν ειναι δρομος με στροφες το παταω λιγακι παραπανω.....
Εχεις οδηγησει μηπως και την αντιστοιχη avantgarde για να συγκρινεις την αισθηση μεταξυ τους? Σιγουρα η λιγο πιο σφιχτη αναρτηση και οι 17αρες θα βελτιωνουν την αισθηση αλλα ελπιζω να μην εχουν μεγαλη διαφορα.... -
Ο χρήστης Johnny_S έγραψε:
Εχεις οδηγησει μηπως και την αντιστοιχη avantgarde για να συγκρινεις την αισθηση μεταξυ τους? Σιγουρα η λιγο πιο σφιχτη αναρτηση και οι 17αρες θα βελτιωνουν την αισθηση αλλα ελπιζω να μην εχουν μεγαλη διαφορα....Το αμάξι του test drive ηταν avantgarde...
ηταν λίγο πιο συγκεκριμένο θα έλεγα στο τι εκτελούσε, αλλά δεν είχε και μεγάλη διαφορά στο τι σου μετέφερε σαν αισθηση...
δηλαδή ήταν λιιιιιιιιιιιιιιιιγο καλύτερο, χωρίς να του βρεις κάτι αρνητικό (του στυλ οτι ειναι σφικτό, οτι κοπανάει, οτι κάνει περισσότερο θόρυβο)
εκεί που το καλλαβαινες ηταν σε καμία λακούβα... που πραγματικά το κοπάνημα ηταν πιο έντονοστα + της avantgarde η πιο επιθετική μάσκα , αλλά η δική μας ειναι father's car οποτε έκανε και την επιλογή
-
H μασκα που εχει το αστερι χρεωνεται απο οτι εχ δει στο site της Merc κανα 400€ περιπου.
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
H μασκα που εχει το αστερι χρεωνεται απο οτι εχ δει στο site της Merc κανα 400€ περιπου.Στην περίπτωσή μας τίποτα δε χρεώθηκε παραπάνω η λιγότερο.
Η elegance είχε τη μάσκα που φαίνεται στη φώτο και η avantgarde την μάσκα με μεγαλύτερα ανοίγματα και ενσωματωμένο το αστερι. -
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Αισθηση οδηγησης κλασικη mercedes...Μπα...ουδεμία σχέση με κλασσική αίσθηση mercedes...
Απαράδεκτη, για εμένα... Πλαστική αίσθηση, μέτρια ηχομονωση από τους θορύβους κύλισης, 'σκληρή' αίσθηση και αρκετά ελαφριά σε σχέση με τις μεγαλύτερες.... με άλλα λόγια μπορεί να είναι καλό αμάξι για αυτό που είναι αλλά όχι mercedes. Στα λεφτά της μτχ 204, η επιλογή της 211/2 είναι σαφώς καλύτερη κίνηση (και πολύ περισσότερο αμάξι για τα λεφτά σου).
Η 204 είναι ένα κοινό αμάξι, ελάχιστα καλύτερο από αυτά που κάνουν λιγότερα από τα 2/3 της τιμής της και απαιτούν λιγότερο από τα μισά για τη συντήρησή τους. -
Ναι είναι κρίμα που οι σημερινές Mercedes επιταχύνουν, φρενάρουν και στρίβουν καλά. Άσε που απέκτησαν και μια κάποια αίσθηση στα χειριστήρια... απαράδεκτο!
-
Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει όλα τα αμάξια να είναι έτσι, υπάρχουν αρκετοί αγοραστές για όλα τα γούστα.
-
Ε καλά, δεν έγιναν και BMW ή Alfa. Απλά δεν είναι πια σκούνες...
-
Εγώ παραπάνω παρεξηγήθηκα μάλλον
Εγώ προσπάθησα να την πω στον Θωμά για τη Merc του και απ' όσο καταλαβα καταλάβατε ότι λέω για την καινούρια
Η W204 μια χαρά αμάξι είναι και πολυ αξιόπιστο (αυτο λέμε οι κάτοχοι και τα τεστ τουλάχιστον )Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ναι είναι κρίμα που οι σημερινές Mercedes επιταχύνουν, φρενάρουν και στρίβουν καλά. Άσε που απέκτησαν και μια κάποια αίσθηση στα χειριστήρια... απαράδεκτο!Για μισό λεπτό ρε Αλέξανδρε.
Οι παλιές δηλαδή δεν έκαναν τίποτα απ' αυτα?
Εγώ μια ζωή πάντως τους θυμαμαι τουε κατόχους μεγάλων Merc που γνωρίζω(όχι μόνο απο εδω μέσα) να πηγαίνουν σαν τρελοί (ακόμα και σε επαρχιακές ζόρικες διαδρομές) και να μην καταλαβαίνουν τίποτα
Υπάρχει και η 'άνετη ταχύτητα' αν μπορώ να την χαρακτηρίσω έτσι.
Δεν πρέπει όλα τα αμαξια να έχουν τόσοι 'αίσθηση'
Τι να την κάνει την αίσθηση ο χιλιομετροφάγος?
Άνεση θες άπλετη , κι όσο το δυνατόν λιγότερας πραγματα να καταλαβαίνεις για να ταξιδεύεις άνετα κι αυτο οι Merc το έκανα μια ζωή τέλεια.
Το πληροφοριακό τιμόνι ας πούμε δεν χρειάζεται σε ταξιαδιάρικα αμαξια.Να πηγαίνει εκει που θες σε ενδιαφέρει όχι να παίρνεις ΤΗΝ αίσθηση. -
Χαίρω πολύ βρε Ορέστη ότι οι 3λιτρες και 5λιτρες είχαν γκάζι στην ευθεία. Μιλούσαμε για τα μικρά μοντέλα.
-
Εσύ τότε θα λες για αρκετά πίσω γιατί απο τα Κομπρεσορατα και μετα μια χαρα γκάζι έχουν
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ε καλά, δεν έγιναν και BMW ή Alfa. Απλά δεν είναι πια σκούνες...+1. Ούτε η δικιά μου στρίβει...
-
Δηλαδη στρίβεις το τιμόνι και πάει ευθεία το αμάξι;
Δεν χρειάζεται να 'στρίβουν' όλα, γιαυτό υπάρχουν και οι BMW, οι Alfa κλπ που ανέφερε ο realzeus.
-
Το αντίθετο, θα έλεγα.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δηλαδη στρίβεις το τιμόνι και πάει ευθεία το αμάξι;Δεν χρειάζεται να 'στρίβουν' όλα, γιαυτό υπάρχουν και οι BMW, οι Alfa κλπ που ανέφερε ο realzeus.
Μήπως η C250 στρίβει και πάει καλύτερα από κάθε Alfa και BMW κάτω από 2000 κυβικά ?
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Δηλαδη στρίβεις το τιμόνι και πάει ευθεία το αμάξι;
Δεν χρειάζεται να 'στρίβουν' όλα, γιαυτό υπάρχουν και οι BMW, οι Alfa κλπ που ανέφερε ο realzeus.
Μήπως η C250 στρίβει και πάει καλύτερα από κάθε Alfa και BMW κάτω από 2000 κυβικά ?
Όχι.
Υπάρχουν και κάτι 159 1750 και κάτι καινούριες 3άρες turbo...
MERCEDES-BENZ FORUM