-
πόσο ωραίο είναι να σκας τα ωραία του λεφτουδάκια και να σου λένε οτι πρέπει να σου ανοιξουν μοτέρ σε < το ενός χρόνου ???
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
η κατανάλωση λαδιού είναι -αρνητική- παρενέργεια .-
άσε που συνήθως αυξάνεται
Γιατί ρε συ είναι παρενέργεια? Υπάρχει μηχανή εσωτερικής καύσης που να μπορεί να λειτουργήσει χωρίς να καταναλώσει λάδι?
.γιατί το λάδι καίγεται όταν περάσει στον θάλαμο καύσης... (πολύ μεμονομένα τα περιστατικά που χρειάζεται , όχι όμως με τον τρόπο που λέμε εδώ) ---> σκοπός του ελαίου η μείωση της τριβής των ξινούμενων μερών και οχι η καύση...
στο δικό μου άφησα τα λάδια για 15.000 και δεν κατέβηκε ο δείκτης καθόλου
-
Σε γενικα πλαισια αυτο που λετε καποιοι πιο πανω, για το 1λιτρο ανα 5κ χλμ, ισχυει.
Μεχρι αυτη την αναλογια, θεωρειται οτι οριακα μεν αλλα η καταναλωση αυτη λαδιου, για καποιους κατασκευαστες, ειναι σε φυσιολογικα πλαισια. Απο εκει και περα υπαρχει θεμα.
Παντως απο καποιους χρηστες twincharger που εχουν αναφερθει για το θεμα αυτο, χαρακτηριστικα θυμαμαι
(σε forum scirocco) τους περισσοτερους απο αυτους που, αρχισαν απο νωρις (μεχρι τα 5κ χλμ) να το 'κυνηγανε'
σε στροφαρισμα, να μην καινε σχεδον τιποτα απο λαδι.
Αντιθετως, καποιοι που εγραφαν οτι δεν πιεζαν γενικα, και που ισως ποτε να μην ειχαν ξεπερασει πχ τις 4,000σαλ
ειχαν αναφερει τετοια περιστατικα... -
@Γρηγορη: Scirocco 160 και FR εχω οδηγησει και δεν μου φανηκε γεματος κινητηρας ειδικα ψηλα. Εκτος κι αν το γεματος κινητηρας μεταφραζεται μεχρι τις 5Κ στροφες που τοτε ναι, μεχρι εκει μια χαρα γεματος ειναι.
Σε καμια περιπτωση παρολα αυτα δεν θα προτιμουσα το 1.4 TSI απο τον THP, για κανεναν (πραγματικα κανεναν) απολυτως λογο. Off topic αυτο.
Back to FR, το μονο που μου αρεσε στον κινητηρα ειναι το πως κινουσε το αυτοκινητο μεχρι τα 120-130. Σε συνδιασμο με το DSG μου εδωσε ωραια αισθηση επιταχυνσης. Και παλι ομως για καποιο λογο μου φανηκε κατωτερο αυτο απο το DS3 για παραδειγμα. Μετα απο αυτες τις ταχυτητες δεν ξερω πως ειναι τα Cupra/GTI, αλλα το FR εδειχνε λιγο διστακτικο.
ΥΓ. Αυτο για το Polo δεν το ηξερα. Βασικα ειδα ιδια ιπποδυναμη στην τελευταια σελιδα και ειπα 'δε γαμιεεετ, καποια αλλη εκδοση του θα ειναι κι αυτη'¨
Παντως στα ιδια επιπεδα κινειται με το DS3 σαν καταναλωση, αρα ουτε τον εναν μπορεις να πεις οικονομικο, ουτε τον αλλον σε αυτην την συγκριση. Το FR απο την αλλη δειχνει λιγο τσιμπημενο σε αυτον τον τομεα (μικρη διαφορη παλι το μισολιτρο ομως). -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Υπηρξε ενα θεμα με την λειτουργια στις βαλβιδες καποιων παρτιδων, με το προφανες προβλημα, την υπερβολικη καταναλωση λαδιου. Ειχα διαβασει καπου οτι αντιμετωπιστηκε επιτυχως στα περισσοτερα απο αυτα με αντικατασταση των συγκεκριμενων κινουμενων μερων του κινητηρα.
Γρηγορη υπαρχουν αυτοκινητα στα οποια εχει αλλαχθει 2 φορες ο κινητηρας, πολυ περισσοτερα με αλαγες σε ελατηρια βαλβιδες, τη μανα τους και τον πατερα τους, και το προβλημα δεν εχει λυθει. Μιλαω για μοτερ 2009-10-11.
ουτε ειχε να κανει με το στρωσιμο, ουτε με τη χρηση. Ουτε οι Γερμανοι δεν ξερουν τι φταιει.
η καταναλωση λαδιου σε μερικα ξεπερναει το 1λτ/1000χλμ.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Σε γενικα πλαισια αυτο που λετε καποιοι πιο πανω, για το 1λιτρο ανα 5κ χλμ, ισχυει.
Μεχρι αυτη την αναλογια, θεωρειται οτι οριακα μεν αλλα η καταναλωση αυτη λαδιου, για καποιους κατασκευαστες, ειναι σε φυσιολογικα πλαισια. Απο εκει και περα υπαρχει θεμα.
Παντως απο καποιους χρηστες twincharger που εχουν αναφερθει για το θεμα αυτο, χαρακτηριστικα θυμαμαι
(σε forum scirocco) τους περισσοτερους απο αυτους που, αρχισαν απο νωρις (μεχρι τα 5κ χλμ) να το 'κυνηγανε'
σε στροφαρισμα, να μην καινε σχεδον τιποτα απο λαδι.
Αντιθετως, καποιοι που εγραφαν οτι δεν πιεζαν γενικα, και που ισως ποτε να μην ειχαν ξεπερασει πχ τις 4,000σαλ
ειχαν αναφερει τετοια περιστατικα...αυτοί που δεν το κυνηγάγαν απλώς θα το παρουσιάοσουν πιο μετά όταν μικροσκοπικά διαμορφωθουν τα συνεργαζόμενα μέρη
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
γιατί το λάδι καίγεται όταν περάσει στον θάλαμο καύσης... (**πολύ μεμονομένα τα περιστατικά που χρειάζεται **, όχι όμως με τον τρόπο που λέμε εδώ) ---> σκοπός του ελαίου η μείωση της τριβής των ξινούμενων μερών και οχι η καύση...
Το θέμα δεν είναι αν χρειάζεται. Το θέμα είναι αν μπορεί να περιοριστεί, ειδικά σε κινητήρες τόσο ευρείας παραγωγής που το quality control δεν μπορεί να είναι τόσο απόλυτο.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
γιατί το λάδι καίγεται όταν περάσει στον θάλαμο καύσης... (**πολύ μεμονομένα τα περιστατικά που χρειάζεται **, όχι όμως με τον τρόπο που λέμε εδώ) ---> σκοπός του ελαίου η μείωση της τριβής των ξινούμενων μερών και οχι η καύση...
Το θέμα δεν είναι αν χρειάζεται. Το θέμα είναι αν μπορεί να περιοριστεί, ειδικά σε κινητήρες τόσο ευρείας παραγωγής που το quality control δεν μπορεί να είναι τόσο απόλυτο.
δεν νομίζω οτι είναι διοίκησης ποιότητας... αυτο έλειπε να είναι από μια εταιρεία σαν την φαουβε... το θέμα είναι οτι λογικά το ξέραν και το αφήσαν για να κερδίσουν κάτι παραπάνω κάπου αλλού ... ή οτι εμφανίστηκε κάτω από συγκεκριμένες μη προβλέψιμες συνθήκες...
-
τα προβλήματα ξεκινάν όταν οι τσαρλατάνοι που έχουν σπουδάζει την @@ρια που λέγεται μάρκετινγκ μπλέκονται στα πόδια των μηχανικών
-
@Βilopoulos
Ισως εννοουμε τα ιδια πραγματα, αλλα τα λεμε λιγο διαφορετικα...
Για εμενα η φραση 'δεν κρεμαει πουθενα', δεν σημαινει οτι δεν 'χαλαρωνει' ο κινητηρας λιγο πριν το οριο περιστροφης του.
Απλως δεν πεφτει πολυ σημαντικα η αποδοση του. Το αποτομο 'πεσιμο' της ιπποδυναμης ειναι αυτο που θεωρειται 'κρεμασμα', για τα δικα μου δεδομενα τουλαχιστον.
Σιγουρα 'χαλαρωνει' ο twin μετα τις 5,500σαλ , αλλα τα ιδια πραγματα, σε παροοιες στροφες κινητηρα ειχα νιωσει και στο DS3 THP.
Παρεπιπτοντως, FR δεν εχω οδηγησει, οποτε εκει δεν μπορω να πω. Σε 3 διαφορετικα cupra παντως που ειχα οδηγησει, ο κινητηρας γαζωνε απο τις 1,500σαλ μεχρι τερμα. Σιγουρα 'κλεβει' και το πυκνο με 7σχεσεις DSG.
Ακομα ομως και σε scirocco 160, (παροτι η δυναμη συγκριτικα με το cupra ειναι σαφως πιο 'απλωμενη' και λογω χειροκινητου 6 σχεσεων) , στα...3 ή 4 που οδηγησα -εχω χασει τον λογαριασμο, δεν θυμαμαι... - κανενα δεν κρεμαγε. Ενα 'χαζεμα' ειχαν μεχρι τις 2,000σαλ παρα κατι, και μετα 'φουσκωμα' μεχρι τις 5,500σαλ.
Να σημειωσω παντως οτι ο twin επηρεαζεται αρκετα απο την ποιοτητα βενζινης. Ισως ο knock sensor του να ειναι πχ πιο ευαισθητος. Εχω παρατηρησει ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ διαφορα
σε scirocco που ειχε ανεφοδιαστει με 100αρα, σε σχεση με καποιο που επαιρνε 95αρα, (ολα ηταν στρωμενα με πανω απο 7-8κ χλμ και σε θερμοκρασιες με νορμαλ κσιρο 15-18βαθμους περιπου) .
Το συγκεκριμενο φαινοταν πιο απροθυμο, ακομα και απο ενα αλλο test drive που επισης ειχε ανεφοδιαστει με 95αρα (με 95αρα τα δυο των αντιπ/σωπειων, 100αρα αυτο του ιδιωτη...) -
το δικο μου το εστρωσα οπως δηλωνει το εγχειρηδιο χρησης του κατασκευαστη.το τι γραφει ακριβως δεν το θυμαμαι,πανε κ 2 ετη απο τοτε.αν δεν λανθανω,εγραφε για μεγιστο αριθμο στροφων μεχρι ενα συγκεκριμενο αριθμο χιλιομετρων κ επειτα σταδιακη αυξηση των στροφων για ακομα ενα συγκεκριμενο αριθμο χιλιομετρων.κ μετα ελευθερα.
αυτο εκανα κ οσες φορες εχω μετρησει τα λαδια μου,δεν εχω χασει σταγονα.βασικα το δικο μου παιζει να ειναι monday(η οποιαδηποτε μερα τα εβγαζαν διαφορετικα απο τα υπολοιπα!) car.το μονο προβλημα(its not a bug its a feature) που παρουσιασε ηταν με τα παραθυρα που ανεβοκατεβαιναν..κ οι 2 καμμενοι εμπροσθιοι λαμπτηρες στα 30κ χλμ.ισως κ αναμενομενο ελεω φωτων ημερας.
το τριξιμο στο κιβωτιο,μπορει να θεωρηθει κ αυτο προβλημα,αλλα οπως εχω δηλωσει πολλες φορες(ξερω γινομαι κουραστικος),ηταν σπανιως κ για 1 δευτερολεπτο.μετα απο την αλλαγη κ αναβαθμιση εγκεφαλων ομως,δεν το εχει ξαναπαρουσιασει(οκ,δεν εχω κανει κ πολλα χλμ απο τοτε) κ μαλιστα το κιβωτιο εχει αλλαξει ελαφρως χαρακτηρα στο δ. -
Εφτασα στα 1200 χλμ μετά την αλλαγή ελατηρίων και δεν έχει κάψει ούτε σταγόνα. Χαλαρή οδήγηση, μέχρι 3500 σαλ
-
Ωραιος λογικα τα νεα ελατήρια απόξυσης λύνουν το προβλημα !!! Μακαρι να μην σου καψει ποτε οπως δεν καιει ο αδερφος κινητηρας CAVD(scirocco,golf,eos,tiguan κλπ κλπ)
Σχετικα με το κροταλισμα του DSG 7 δεν ξερω σε εσας αλλα τωρα με ανοιχτα τα παραθυρα ωρες ωρες στους παλιοδρομους κανει σαν datsun !! Το κανει απο την αρχή απλα τωρα το παρατηρεις γιατι εχει καλό καιρο .
Το κανει και σε εσας?αλλα δυο scirocco μοντελα 2012 σαν το δικο μου που τους ρωτησα τους κανει τους ιδιους θορυβους -
Ο χρήστης the_winner έγραψε:
Ωραιος λογικα τα νεα ελατήρια απόξυσης λύνουν το προβλημα !!! Μακαρι να μην σου καψει ποτε οπως δεν καιει ο αδερφος κινητηρας CAVD(scirocco,golf,eos,tiguan κλπ κλπ)
Σχετικα με το κροταλισμα του DSG 7 δεν ξερω σε εσας αλλα τωρα με ανοιχτα τα παραθυρα ωρες ωρες στους παλιοδρομους κανει σαν datsun !! Το κανει απο την αρχή απλα τωρα το παρατηρεις γιατι εχει καλό καιρο .
Το κανει και σε εσας?αλλα δυο scirocco μοντελα 2012 σαν το δικο μου που τους ρωτησα τους κανει τους ιδιους θορυβουςΜην το αφησεις αυτο ετσι...Εχεις κανει μια αναβαθμιση που αφορουσε τα DSG7 ?
Τσεκαρε σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο μεσω υπολογιστη 'πριζωμενο' στο αυτοκινητο, και Online παραλληλα
εαν υπαρχουν καποιες προσφατες αναβαθμισεις-βελτιωσεις για το κιβωτιο.
Εαν το αυτοκινητο σου τις εχει, και παρολα αυτα κανει εντονο μηχανικο θορυβο, υπαρχει θεμα.
Αυτο θα πρεπει να το λυσεις, πριν ληξει η μηχανικη εγγυηση, μια και καλη... -
ειναι μοντελο 2012 ελπιζω πως εχει ολες τις τελευταιες αναβαθμίσεις ...
Αλλα δυο παιδια που εχω ρωτησει και ειναι και αυτον ολοκαινουργια κανει το ιδιο κροταλισμα .... Και γενικα σε ολα τα φορουμς το ιδιο βλεπω οτι ειτε ειναι στα 3000 ειτε στα 50000 ο θορυβος ειναι ο ιδιος ....
Αλλα θα αρχίσω να το ψαχνω φυσικα και δεν προκεται να κατεβει τιποτα απο το αμαξι σιγα μην αλλαξω σασμαν επειδη ακουγετε αυτο, ενω και να αλλαξω παλι ετσι θα ακουγετε . Θα ψαξω να δω αν το κανει σε ολους και αν ναι τοτε δεν το πειραζω αν οχι τοτε θα επισκευτω την VW .
Αν και οσους ρωταω ακουνε θορυβους απο το DSG απλα δια του φορουμ δεν μπορεις να τους εξηγήσεις πως ακριβως εννοεις αυτο το κροταλισμα -
εχει βγει νεα αναβαθμιση για το κιβωτιο.νομιζω ιανουαριο η φεβρουαριο βγηκε.δεν ειμαι σιγουρος.παντως εγω την εχω.κ κροταλισμα δεν εχω.(οχι οτι πριν ειχα τπτ ιδιαιτερο κ συχνο..)
-
CLAB η αναβαθμιση ειναι για τον πολύδισκο συμπλεκτη ,την ξερω οτι θα ερχοταν πριν βγει καν. Θενξ για την πληροφορια παντως
Η αναβαθμιση με τον νεο πολυδισκο συμπλεκτη ειναι για να λυσει το προβλημα με το Σκορτσάρισμα δηλαδη το τρέμουλο οταν ξεκίναγε με 2α (πχ σε κινηση οταν βαζει νωρις δευτερα)
Το κροταλισμα που λεω δεν ειναι δυσλειτουργια αλλα απλα θορυβος !! Ανοιξε παραθυρα βρες απολυτη ισυχια και περνα πανω απο λακουβες στο D . Δεν το κανει παντα αναλογως πως θα πεσει στην λακουβα και γενικα δεν το κανει παντα ....
Το 90% των DSG7 το κανει .... αυτοι που μου λενε οτι δεν ακουνε τιποτα με προβληματιζουν μηπως το 90% τελικα εχουν το προβλημα ...
μισο να βαλω και ενα βιντεακι για να προσδιορισω τον ηχο http://www.youtube.com/watch?v=KAFs9sHAhv8 τετοιος ηχος αλλα οχι τοσο εντονος ουτε συνεχόμενος ...Αλλα ο χαρακτηριστικος ήχος ειναι αυτος ... -
Ο ιδιος ο χρηστης που εχει ανεβασει το video, αναφερει χαρακτηριστικα στα σχολια, οτι κατα 90% ο θορυβος αυτος προερχεται απο το βολαν...Φυσιολογικος παντως ΔΕΝ ειναι, αυτο το μεταλλικο 'χαλαρωμα', 'παιξιμο' που ακουγεται,
θελει ψαξιμο, και συντομα να λυθει, καθως μπορει να δημιουργησει μελλοντικα μεγαλυτερες απο τις προβλεπομενες ανοχες(?) και προβληματα στο κιβωτιο... -
Κροτάλισμα εγώ ακούω πάντως αλλά πρέπει να είναι της λειτουργίας του.
Πάντως αυτό που ακούγεται στο βίντεο είναι τρομακτικό... Λες και έχει χαλαρώσει βάση κινητήρα ή γενικά κάτι.
Μήπως το παραψυρίζουμε με του κλακ κλουκ; -
Προσπαθησα να βγαλω βιντεο αλλα η καμερα δεν εχει καλο μικροφωνο και ακουγετε ο αερας .
Εμενα καμια φορα οταν εχει δουλεψει για ωρα το αμαξι ή μετα απο ταξιδι αν πεσω σε καμια λακουβα ακουγετε εντονα ... Ειδικα σε κανενα σαμαρακι αποτομο εχει γυρισει κεφαλι περαστικος .
Οσους εχω ρωτησει η πλειοψηφια ακουει τον ιδιο θορυβο αλλα υπαρχουν καποιοι ελαχιστοι που δεν ακουν τιποτα .
Με ανοιχτο παραθυρο χωρις μουσικη και με 1/2α/3η σε λακουβες δεν το ακους? Καμια φορα δεν ειναι εντονο? Καλα οσο για το βιντεο ναι ειναι τραγικο αλλα αυτος ειναι ο θορυβος εννοω σαν μελωδια αυτος ειναι , απλα σε εμας ειναι ενος δευτερολεπτου αλλα πιστευω οτι αν περπατησεις σε τετοιο δρομο συνεχεια ετσι θα κανει.
Seat Ibiza FR + Cupra