-
-
Ειλικρινα ευχαριστουμε!!Εισαι φοβερος!!
-
respect
η επόμενη εξόρμηση κατά την άνοιξη θα είναι αυτή. -
Και πάλι θερμά συγχαρητήρια στον Jim Clark!
@ipan: Σε αυτές ακριβώς (επακριβώς όμως!) τις διαδρομές και τα βουνά, οι (άμεσοι) πρόγονοί μου έδωσαν τη ζωή τους (μία είχαν) για να μην επικρατήσει το δολοφονικό, προδοτικό, ξεφτιλισμένο άβατάρ σου (το οποίο τουλάχιστον, είχε την τύχη που του άξιζε)...
Αν υποτεθεί ότι θες εμφύλιο και τώρα, τον συνεχίζουμε, κανένα πρόβλημα. Προς τέρψιν, βεβαίως, των εχθρών του Έθνους μας.
Γενικώς, πρόσεχε τι βάζεις άβαταρ. Συγνώμη, κιόλας. -
Coyot
- όσον αφορά το πρόσωπο μου κάνεις αυθόρμητη υπόθεση. χωρίς τέρψη.
- όσον αφορά την εκδοχή της ιστορίας που σύντομα παραθέτεις δεν έχω κανένα λόγο να ανοίξω online ''αντιπαράθεση''. κράτα τα σχόλια σου για αλλού.
- όσον αφορά την οικογένεια σου - την οποία δεν γνωρίζω και ούτε κι εσύ τη δική μου - δεν είχα και ούτε έχω κανένα λόγο να τη θίξω.
-
Ευχαριστώ για τα σχόλια σας, όντως πάμε για κάτι πιο ανοιξιάτικο. Έχω αφήσει τη Σαμαρίνα Βόιο - Γρεβενά και έτσι γιατί με πρόλαβε η κακοκαιρία. Στα πλάνα το Ξάνθη Δραμα, στα πλάνα το Καβάλα Λυκόστομο Λεκάνη Κεχρόκαμπος Σταυρούπολη, γυρίσματα σε ορεινή πιερία και Κοζάνη (Βλάστη Εράτυρα αλλά και Πολύφυτο Σέρβια,) αξέχαστες παλιές εθνικές Σαραντάπορο Ελασσόνα, Δεσκάτη και ειδικό αφιέρωμα στην Κατάρα της ερήμωσης.
Βάζω λάστιχα, σιάχνω αναρτήσεις σιάχνει ο καιρός και αμολιέμαιι.
Ιπαν και Κογιότ είναι δυσάρεστο να βλέπω τις διαφωνίες σας, αλλά τουλάχιστο ξεφεύγει από το Γάβρος - Βάζελος. Ειπαμε 4τ= επίπεδο
-
Ξάνθη Δραμα τσέκαρε κοιλάδα Νέστου (κάντο κ με τρένο) και φράγμα Θησαυρού εάν τη βρίσκεις με ΥΗΣ της ΔΕΗ
-
http://www.panoramio.com/photo/53251018
Πηγαίνοντας για το φράγμα του θησαυρού. Υπάρχει και κονέ αυτής της διαδρομής (με μέτριο χωματόδρομο) που βγάζει στο δρόμο Δράμας - Σιδηρόνερο - Καρά Ντερε. Όχι με το αμάξι που έχω όμως.
Με τρένο.... Πανέμορφο, επίσης, κομμάτι, αμέτρητα τα ταξίδια των 6.5 ωρών Ξάνθης Θεσ/νικης όταν ημουν πιτσιρίκι ΚΑΙ όταν είχε δρομολόγια ανά 2 ώρες. Επίσης, αυτή η διαδρομή του τρένου περνά από το σημείο της Πλατανιάς, που βρίσκεται τώρα ο εγκαταλελειμένος σταθμός τρένου.
Εκτός από το ότι αποτελεί ένα από τα 'κρυφά' αγαπημένα μου σημεία για φωτό, 'έκλεψα' ένα κομμάτι του καταλόγου που ο σταθμάρχης υπέγραφε για την ροή της κίνησης:
'Εξασφάλισις υπηρεσίας της 20-3-1979'. Η θρυλική 604 ήταν εκείνη την ημέρα στις 13.22 στην Πλατανιά... Περισσότερα στη διαδρομή εκείνη.Επίσης, από τη διαδρομή αυτή, ενεπνευσμένη και η παρακάτω φωτό
SToob by Xenofon Levadiotis, on Flickr -
η διαδρομή στο νέστο με το τρένο είναι φοβερή, συνιστάται η στάση στους τοξότες και το περπάτημα δίπλα στο ποτάμι στο πετρόχτιστο μονοπάτι
-
JimClark, η περιγραφή είναι πολύ ωραία. Νομίζω ότι και μια άχαρη αστική διαδρομή να περιγράψεις, θα την κάνεις ενδιαφέρουσα.
-
Οι εργασίες ασφαλτόστρωσης που αναφέρεις γίνονται στο τμήμα διασταύρωση Ελληνικού-Καλέντζι Ιωαννίνων, με μήκος περίπου 12-14 χλμ. Οι εργασίες, κυρίως διαπλάτυνσης, έχουν αρχίσει περίπου από το Πάσχα του 2011, και προχωρούν με καλό ρυθμό. Θα βοηθήσουν πολύ, γιατί οι κλειστές στροφές θα «ανοίξουν». Στο Καλέντζι υπάρχει πινακίδα με την «ταυτότητα» του έργου, νομίζω ΕΣΠΑ.
-
Μετά από το χωριό Λάζαινα, στη διασταύρωση που περιγράφεις, εάν δεν πάμε ίσια, αλλά στρίψουμε ελαφρά δεξιά, παίρνουμε το άλλο δρόμο για τα Πράμαντα (επίσης και «η Πράμαντα»), αυτόν, δηλαδή, που περνάει από το γεφύρι της Πλάκας. Αυτός ο δρόμος, που περνάει μέσα από το Καλέντζι, είναι μακρύτερος κατά περίπου 10 χλμ. έως τα Πράμαντα σε σχέση με αυτόν που περιγράφεις. Αυτός που περιγράφεις είναι ο «επίσημος», δηλαδή η Νομαρχία «βγάζει» τα χιλιόμετρα με βάση αυτόν το δρόμο, τον συντομότερο.
-
Η εικόνα 14 είναι ίσως το ωραιότερο σημείο της διαδρομής, και μάλλον αυτό με το μεγαλύτερο υψόμετρο. Ο αέρας που περνάει μέσα από το δάσος στα δεξιά δημιουργεί έναν απίστευτα όμορφο, αλλά και τρομακτικό, θόρυβο. Αυτό το σημείο το πιάνει πολύ το χιόνι και ο πάγος.
-
Η διαδρομή από το χωριό Λάζαινα έως τους Κτιστάδες είναι η διαδρομή με τη μικρότερη κίνηση που έχω συναντήσει. Συνήθως βλέπεις 2-3 αυτοκίνητα, ανάλογα και με την εποχή του χρόνου. Και ευτυχώς που υπάρχει ελάχιστο σκουπιδαριό στην άκρη του δρόμου.
-
Μετά τα Πράμαντα (για φαγητό στο κάτω μέρος της πλατείας), για ακόμη πιο απομονωμένα και όμορφα μέρη μπορεί κάποιος να πάρει το δρόμο για Ματσούκι, στα 1100 μέτρα, υπάρχει σήμανση από τα Πράμαντα. Και φυσικά μετά για Συρράκο, Καλαρρύτες.
-
Φίλοι Ηπειρώτες μου έχουν πει και για δρόμο πιο βόρεια από αυτόν που περιγράφεις, ο οποίος επίσης περνάει επάνω από τον Άραχθο, με μια γέφυρα παλιά. Νομίζω περνάει κοντά από το Μιχαλίτσι και τους Χουλιαράδες. Δεν τον έχω διασχίσει.
Γενικά υπέροχα μέρη. Ελπίζω να τα θυμάμαι σωστά, αν υπάρχει κάποιο λάθος, διορθώστε.
Jacob
-
-
Ο χρήστης JimClark έγραψε:
Πηγαίνοντας για το φράγμα του θησαυρού. Υπάρχει και κονέ αυτής της διαδρομής (με μέτριο χωματόδρομο) που βγάζει στο δρόμο Δράμας - Σιδηρόνερο - Καρά Ντερε. Όχι με το αμάξι που έχω όμως.
Ναι, το έβλεπα στο χάρτη δεν τον ''βρήκα'' να σου πω την αλήθεια αλλά νομίζω εκανα καλά που δεν το επιχείρησα
Η θρυλική 604 ήταν εκείνη την ημέρα στις 13.22 στην Πλατανιά... Περισσότερα στη διαδρομή εκείνη.
τη θρυλική 604 την έπαιρνα για Ν.Βύσσα, τι μου θύμισες
-
Ο χρήστης JimClark έγραψε:
Ιπαν και Κογιότ είναι δυσάρεστο να βλέπω τις διαφωνίες σας, αλλά τουλάχιστο ξεφεύγει από το Γάβρος - Βάζελος. Ειπαμε 4τ= επίπεδο
Όντως, και σόρρυ για το οφφ τόπικ, αλλά ορισμένα πράγματα δεν μπορώ πάντα να τα διαχειρισθώ συναισθηματικώς (και αυτό το τόπικ έχει συναισθηματική διάσταση για 'μένα, αλλά νομίζω και για όλους).
@ipan: Δεν θέλησα να υποθέσω κάτι για το άτομό σου, ούτε κι εγώ θέλησα να ανοίξω αντιπαράθεση και δη προσωπική, αλλά με σόκαρε ειλικρινώς το άβαταρ, σε συνάρτηση με τις συγκεκριμένες διαδρομές που πραγματευόμαστε, και σε συνάρτηση με την επανεκόλαψη του αυγού του συγκεκριμένου φιδιού, υπό ίδιες πλέον συνθήκες με τις τότε (ξένης κατοχής, αντικειμενικώς).
Ψωμί και αλάτι, ελπίζω να τα πούμε κάποτε διά ζώσης σε ορεινές διαδρομές (πιθανότατα με ποδήλατο ή γουμάρ').
-
νομίζω ότι δε χρειάζεται να σοκάρεσαι ιδιαίτερα από άβαταρ σε φόρουμ
το αυγό του φιδιού βρίσκεται αλλού φίλε μου κι άμα θες το συζητάμε και σε μήνυμα. νομίζω δεν απασχολεί το παρόν θέμα.
κατά τ 'άλλα δεν παίζει πρόβλημα
cheers -
o περιηγητής της ελλάδας καλείται να δώσει άμεσα τις συμβουλές του:
Απαρχή θεσσαλονίκη, θέλω να κινηθώ στην ευρύτερη περιοχή της Δράμας, έχω δύο μέρες.
Σκεφτόμουν για Σιδηρόνερο, έχω πάει πριν 20 χρονια, αμάξι κάτι νοικιάρικο θα παίξει.
Τιπς για διαμονή, κατα προτίμηση εντελώς απομονωμένη ευπρόσδεκτα
-
Είδα το θέμα για την ανάβαση της Ριτσώνας [2012] αλλά δεν μπορούσα να κάνω ποστ εκεί, οπότε ρωτάω εδώ:
Ποια είναι η διαδρομή; Ισως το έγραφε κάπου και να μου διέφυγε.
-
26 εκκλησάκια σε απόσταση 5 χιλιομέτρων ή αλλιώς 5,2 θάνατοι/χιλιόμετρο.
Ωραία πόδια!
-
Ο χρήστης JimClark έγραψε:
26 εκκλησάκια σε απόσταση 5 χιλιομέτρων ή αλλιώς 5,2 θάνατοι/χιλιόμετρο.Ωραία πόδια!
O δρόμος δεν έχει ιδιαίτερη επικινδυνότητα, αλλά έχω ακούσει ότι επειδή είναι σκοτεινά και με λίγη κίνηση έχουν φάει κόσμο εκεί.
Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια, αλλά το έχω ακούσει από ντόπιους. -
Παρα πολυ χιονι δυσυχως στο καρα ντερε,ολες οι εναλλακτικες διαδρομες για κυκλωμα ηταν αδιαβατες
Τουλαχιστον σκιστηκαμε στο φαι στο σιδηρονερο, αυριο μια προσπαθεια να φτασουμε δασος φρακτου οσο παει, και προφανως ΔΕΗ
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Παρα πολυ χιονι δυσυχως στο καρα ντερε,ολες οι εναλλακτικες διαδρομες για κυκλωμα ηταν αδιαβατεςΤουλαχιστον σκιστηκαμε στο φαι στο σιδηρονερο, αυριο μια προσπαθεια να φτασουμε δασος φρακτου οσο παει, και προφανως ΔΕΗ
Όταν σου τα 'λεγα εγώ βρε νησιώτη, δεν με άκουγες!
Τέσπα, υπάρχουν κι άλλες απολαύσεις σ' αυτή την ζωή πέρα από τις διαδρομές και την οδήγηση στα χιόνια! -
Επ αυτου να πω οτι η Α160 παει γαμιωντας αλλα ο λεβιες του αυτοματου λογω της παρατεταμενης χρησης στο χειροκινητο εμφανιζει σημαδια ΧΑΛΑΡΩΣΗΣ
ΙΔΑΝΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ