Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μέχρι τότε θα έχει μπει φυλακή ή πεθάνει.
σιγά.. θα περάσει τον Μητσοτάκη
Μηχανολόγος Μηχανικός - music, cinema, reading, travelling, bar crawling and more...
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μέχρι τότε θα έχει μπει φυλακή ή πεθάνει.
σιγά.. θα περάσει τον Μητσοτάκη
Respect στον Σεμπ και στην Red Bull πανάξιοι πρωταθλητές
http://www.youtube.com/watch?v=ShQpMVd2YzI
Θυμάται κανείς αντίστοιχο πανηγυρισμό κατάκτησης πρωταθλήματος; (ο Σεμπ το είχε ξανακάνει στη Σουζούκα το '11 αλλά όχι στην ευθεία)
Ο χρήστης greo έγραψε:
E βεβαια. Νοσταλγήσαμε εποχές Μορμπιντέλι και Καπέλι. Φερράρι χωρίς πρωτοκλασσάτο οδηγό.
εκείνα ήταν χρόνια, τα κλαρίνα πήγαιναν και έρχονταν..χαμογελούσαμε μια φορά τον χρόνο (και πολύ λέω)
Ναι, έχεις δίκιο. Κι εγώ δεν ψήνομαι να βγαίνω στο κάστρο
με Λεπτοκαρυά τι παίζει τώρα;
Προς Θεσ/νίκη στο πλευρικό πληρώνεις οπότε πρέπει να μπεις εθνική από πιο μακριά;
Στο κατέβασμα το πλευρικό είναι ελεύθερο;
Δε σε έβαλα πουθενά. Είδα τι έγραψες γενικά, απλά ρώτησα κάτι συγκεκριμένο μια και συγκεκριμένο παράδειγμα παρέθεσες.
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αλλά ποιά είναι η ηθική εξήγηση του να μην πληρώσεις σε ωραιότατους αυτοκινητόδρομους όπως ΠΑΘΕ πλην Μαλιακού-Τεμπών-Πλαταμώνα ή Εγνατία ή στη Γέφυρα ? Οτι τους έχουμε πληρώσει με τους φόρους μας ? Αυτούς που οι Ελληνες δεν πληρώνουν ως γνωστόν ή άλλους ? Ασε που τα μισά λεφτά είναι δάνεια ή από την ΕΕ άρα τι σκατά έχουμε πληρώσει ?
Nass ποια είναι η εξήγηση - ηθική ή τεχνοκρατική - για τα διόδια μακρυχωρίου και πυργετού (εκατέρωθεν των ανολοκλήρωτων τούνελ), για τα διόδια των θερμοπυλών (στο πέταλο), για τις αυξήσεις (πόσο %) στα υπόλοιπα;
Ο χρήστης ckastam έγραψε:
Ενθυμούμενος τα σχόλια του Πουρναράκη στην ΕΤ-1 μαζί με τον Κόλλια, στην Φερράρι έτρεμαν με το ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ να έχουν σκάσει στον Σουμάχερ ένα κάρο λεφτά για να σηκώσουν το ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΟ πρωτάθλημα οδηγών μετα απο 23? χρόνια και να τα καταφέρνει στο τελος ο ΕΡβαιν που ΒΑΣΙΚΟΣ ΟΡΟΣ στο συμβόλαιο που είχε υπογράψει το 95 πως θα έτρεχε για να μπλοκάρει τις Γουιλιαμς ώστε να μπορεσει να σηκώσει ο Σουμάχερ το πρωτάθλημα.
Ο Έντι λοιπον απο το 1999 αποφάσισε να σηκώσει κεφάλι επιτέλος και να προσπαθήσει να κοντράρει στα ίσα τον ΓΕρμανο γνωρίζοντας πως διαθέτει ενα αξιο-στεκούμενο και ανταγωνιστικο μονοθεσιο - κ τα κατάφερε αφού ο ΓΕρμανός αγχώθηκε τόσο μετά την προσπέραση του Ιρβαιν στην Εκκίνηση του Βρετανικού GP με αποτέλεσμα να χάσει το φρενάρισμα στην LeCopse και να έχει το ατύχημα που όλοι γνωρίζουμε... Βέβαια συμφωνω πως εν τέλει ο ΕΡβαιν αποδείχτηκε κατώτερος των περιστάσεων - αν ειναι δυνατόν ο Σαλο ο οποιος έιχε τρέξει όλο κ όλο εναν αγώνα με την ΜΠΑΡ στο Μονακό όλη την σεζόν (λόγω του τραυματισμού του Τσόντα!) να αναγκαστεί να φρενάρει για να πάρει ο ΕΡβαιν την νικη...
Μάλιστα με την ενδεχομενη μεταγραφή του Ερβαιν στην Τζάγκουαρ, αν έπαιρνει τελικα το πρωτάθλημα, είχε κυκλοφορήσει το σεναριο πως θα τον κρατούσαν τελικα στην φερράρι και στην Τζάγκουαρ θα πήγαινει ο Σούμι - οποτε η ΙΣΤΟΡΙΑ θα ήταν ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ.
Αυτό όλο το σενάριο ο Κόλλιας και ο Πουρναράκης το είχαν σκεφτεί;