Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγόρασα SMART και ησύχασα....
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αγόρασα SMART και ησύχασα....
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 2 / 5
    Περί αυτοκίνησης
    40
    96
    383
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros19 last edited by

      Ο χρήστης elteo έγραψε:
      To θέμα ασφάλεια-Smart είναι σχετικότατο Σπύρο...

      Δε με πειθει** κανενας και τιποτα,** οτι ενα σμαρτ ειναι λιγοτερο ασφαλες απο μια μηχανη...
      Το ξερω οτι ακουγεται δογματικο, αλλα δε θελω να ακουσω θεωριες του στυλ αν πεσεις με το σμαρτ στη θαλασσα δεν θα μπορεσεις να βγεις ενω με τη μοτο και τετοια..

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • elteo
        elteo last edited by

        Δεν θέλω να σε πείσω απλά η ασφάλεια στο Smart όπως είπα είναι σχετική.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • S
          spiros19 last edited by

          Ο χρήστης elteo έγραψε:
          Δεν θέλω να σε πείσω απλά η ασφάλεια στο Smart όπως είπα είναι σχετική.

          σε σχεση με τι? Σε σχεση με ενα παντα? σε σχεση με μια 520? Σε σχεση με ενα σουζουκι μαρουτι? Εγω πιστευω οτι αν σκασεις πανω σε ενα αλλο αμαξι με 30, με το σμαρτ θα γλυτωσεις ενω με τη μηχανη οχι...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • P
            pg220 last edited by

            Πιστεύω οτι τα 3 αστέρια που πήρε στα crash test είναι μια χαρά σε σχέση πχ με το Lancia Y ή το Nissan Micra εποχής 2000 που πέρνουν 2 αστέρια.

            http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/ratings.php?id1=1

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • S
              skye last edited by

              Kαλή ιδέα σα δεύτερο αυτοκίνητο, αλλά έχω ήδη μοτοσυκλέτα.. Δεν ξέρω για ασφάλεια, πάντως εκεί που παρκάρω κ τον τρόπο που κινούμαι στην κίνηση, είναι πράγματα που αποκλείεται να κάνω με SMART. Δε μπορώ να αντέξω οικονομικά να αγοράσω SMART (εκτος αν πουλήσω το αυτοκίνητό μου, πράγμα που αποκλείεται) , ενώ το θεωρώ υπερβολικά ακριβό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • T
                tsoukas77 last edited by

                Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:

                σε σχεση με τι? Σε σχεση με ενα παντα? σε σχεση με μια 520? Σε σχεση με ενα σουζουκι μαρουτι? Εγω πιστευω οτι αν σκασεις πανω σε ενα αλλο αμαξι με 30, με το σμαρτ θα γλυτωσεις ενω με τη μηχανη οχι...

                Επομενως,μιλας μονο για παθητικη ασφαλεια...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  spiros19 last edited by

                  Ο χρήστης tsoukas77 έγραψε:

                  σε σχεση με τι? Σε σχεση με ενα παντα? σε σχεση με μια 520? Σε σχεση με ενα σουζουκι μαρουτι? Εγω πιστευω οτι αν σκασεις πανω σε ενα αλλο αμαξι με 30, με το σμαρτ θα γλυτωσεις ενω με τη μηχανη οχι...

                  Επομενως,μιλας μονο για παθητικη ασφαλεια...

                  Αυτη με ενδιαφερει για χρηση μεσα στην πολη. Καλα φρενα εχει, Οκ, γκαζι δεν εχει, αλλα πολλα αμαξια δεν εχουν... Το ματιζ 800 εχει? Το σεισεντο900? το αλτο800? γενικως Οκ, μην τα ξεφτυλισουμε και θελουμε 200 μπαλονια και διλητρα μοτερ με αγωνιστικο σεταπ σε αναρτησεις-λαστιχα για μεσα στην πολη...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • scotch
                    scotch last edited by

                    Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
                    Αυτη με ενδιαφερει για χρηση μεσα στην πολη. Καλα φρενα εχει, Οκ, γκαζι δεν εχει, αλλα πολλα αμαξια δεν εχουν... Το ματιζ 800 εχει? Το σεισεντο900? το αλτο800? γενικως Οκ, μην τα ξεφτυλισουμε και θελουμε 200 μπαλονια και διλητρα μοτερ με αγωνιστικο σεταπ σε αναρτησεις-λαστιχα για μεσα στην πολη...

                    Μια χαρά γκάζι έχει! Το έχεις οδηγήσει; Σε 0-100 υστερεί λίγο και αυτό λόγω αργού κιβωτίου. Πάλι όμως δε νομίζω ότι του λείπει η δύναμη στην εκκίνηση. Στις ρεπρίζ όμως ρίχνει σε πολλά μεγαλύτερου κυβισμού (σε λογικές ταχύτητες πάντα) λόγω turbo, σχέσεων και χαμηλού βάρους. Σε σχέση μάλιστα με αυτά που συγκρίνεις (Matiz, Seicento, alto) είναι πύραυλος!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      Ειχα διαβάσει ότι το (υπερτροφοδοτούμενο) 600άρι μοτέρ δεν αντέχει για πολύ και βγαίνει οff στα 30 με 40 χιλ χλμ.

                      Iσχύει?

                      *Εάν πωλούνταν αυτό το αμαξάκι στα 6-7000 χιλ ευρώ πιστεύω ότι θα γίνονταν best seller...στα τωρινά επίπεδα τιμής είναι ΥΠΕΡΤΙΜΗΜΕΝΟ!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • scotch
                        scotch last edited by

                        Λογικό να είναι λίγο τσιμπημένο μιας και δεν έχει ανταγωνιστή.
                        Όσον αφορά στο αν βγαίνει off στα 30-40.000χλμ μου φαίνεται λίγο υπερβολικό αλλά πάλι παίζει ρόλο και η χρήση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          pg220 last edited by

                          Ο χρήστης Scotch έγραψε:
                          Λογικό να είναι λίγο τσιμπημένο μιας και δεν έχει ανταγωνιστή.
                          Όσον αφορά στο αν βγαίνει off στα 30-40.000χλμ μου φαίνεται λίγο υπερβολικό αλλά πάλι παίζει ρόλο και η χρήση.

                          Για 30 - 40 είναι υπερβολικό αλλά στις 100.000 είναι συνηθισμένο φαινόμενο.Βέβαια βασικό ρόλο παίζει και η οδήγηση όμως το βασικό μειονέκτημα είναι η συμπίεση του κινητήρα που είναι 12 και είναι πολύ για turbo.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spiros19 last edited by

                            Δε το ηξερα αυτο με τα χλμ...
                            Με ποσα χλμ το πηρες??
                            Απο συντηρηση ειναι πιο ακριβο λογω τουρμπο???

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              msamaro last edited by

                              Ο χρήστης elteo έγραψε:
                              Ειχα διαβάσει ότι το (υπερτροφοδοτούμενο) 600άρι μοτέρ δεν αντέχει για πολύ και βγαίνει οff στα 30 με 40 χιλ χλμ.

                              Iσχύει?

                              Λοιπόν, με συζήτηση που είχα άνθρωπο που κάνει εισαγωγές ΙΧ - νταλίκες από γερμανία και ήξερε αρκετά πράγματα, μου είπε και αυτός αυτό που γράφεις! Ότι δηλαδή σε καμία περίπτωση το μοτέρ δεν αντέχει παραπάνω από 50.000km και αν το πιέζεις πολύ και δε του κάνεις καλή χρήση μπορεί και στα 30.000km.
                              Βέβαια αυτά είναι φήμες γιατί καμία προσωπική εμπειρία δεν έχω...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                spiros last edited by

                                δε νομιζω οτι το μοτερ αντεχει τοσο λιγο! Βεβαια, θελει προσεχτικη συντηρηση λογω τουρμπο, αλλα και παλι 50000χλμ ειναι τιποτα για οποιονδηποτε νεο κινητηρα.
                                Οχι τιποτε αλλο, αλλα η εταιρια θα ειχε αναγκαστει να αλλαξει εντος εγγυησης παρα πολλους κινητηρες με αυτο τον τροπο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  ...και που ξέρεις εάν δεν το έχει κάνει ήδη?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                    ...και που ξέρεις εάν δεν το έχει κάνει ήδη?

                                    δε λεω οτι μπορει να μην εχει γινει, αλλα οτι ειναι ασυμφορο οικονομικα γιαυτους...
                                    και φυσικα μεγαλο πληγμα για την εικονα της εταιριας.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • G
                                      gatony last edited by

                                      Είχε πέσει στα χέρια μου ένα smart πριν από 2 χρόνια και το είχα για 7-8 μήνες.
                                      Όλα ήταν τέλεια εκτός απ'τις αλλαγές ταχυτήτων που έκανες αίτηση για να μπουνε, την ενέκρινε ο εγκέφαλος και μετά αποφάσιζε να δώσει εντολή στους τεμπέληδες που εργαζόντουσταν στο....μηχανουργείο να αλλάξουν την περιβόητη ταχύτητα

                                      Μου είχε κάνει εντύπωση όταν μου το είχαν παραδώσει, κάποιες φορές όταν το έβαζα μπρος έβγαζε άσπρο καπνό. Μετά από μια εβδομάδα είπα να κοιτάξω τα λάδια και συνειδητοποιώ πως η βέργα, αφού την είχα καθαρίσει, την ξαναβάζω και βγαίνει πεντακάθαρη
                                      Ε ναι λοπόν το smart πάει και χωρίς λάδι
                                      Δεν θέλω να ξέρω σε ποιον άτυχο έχει πουληθεί το smartάκι.
                                      Για αυτό πολύ προσοχή στα μεταχειρισμένα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • elteo
                                        elteo last edited by

                                        Λογικό είναι να καίει λαδάκι....600cc με υπερτροφοδότη δεν είναι κ ότι καλύτερο!
                                        Εδώ άλλοι κατηγορούσαν την Fiat όταν είχε βγάλει τουρμπισμένο GT με 1400cc μοτέρ...

                                        edit: αλήθεια γιατί δεν του βάζουν ένα μεγαλύτερο μοτέρ ας πούμε το 800αράκι του Μatiz ή κάνα 1000άρι.Δεν χωράνε?
                                        Χωρίς τουρμπίνες κτλ...

                                        Πιστεύω ότι μία έκδοση με ένα τέτοιο κινητήρα και με συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων θα πούλαγε και τρελά αλλά θα μείωνε και το κόστος με άμεσο αντίκτυπο στην τιμή του!

                                        Ορίστε και μάρκετιγκ...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          sado last edited by

                                          Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                          ...Πιστεύω ότι μία έκδοση με ένα τέτοιο κινητήρα και με συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων θα πούλαγε και τρελά αλλά θα μείωνε και το κόστος με άμεσο αντίκτυπο στην τιμή του!....

                                          Και οι 'θέλω να νομίζω οτι έχω mercedes - και δεν με νοιάζει αν μου πιάνουν τον κ... στην τιμή και στα service' τι θα αγοράσουν;; Ματίζ;;;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • elteo
                                            elteo last edited by

                                            Αυτοί Sado καταργούν κάθε κανόνα στο μάρκετιγκ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 2 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr