Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Panda Mk III (Model 169, 2003-2012)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Panda Mk III (Model 169, 2003-2012)
    • 1
    • 2
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 77
    • 78
    • 25 / 78
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    1541
    4498
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mousatos last edited by

      Υπάρχει και η παράμετρος service . Ο συνδυασμός twinAir+turbo σε δένει ουσιαστικά με την αντιπροσωπεια, τον μαστρο-Μήτσο ξεχάστε τον . Κάπου-κάπως-κάποτε πήρε το μάτι μου οτι ο twinAir απαιτεί τα δικά του εργαλεία στο service.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        harisnikolop last edited by

        Ο χρήστης bibendum έγραψε:
        Γρηγορη εσυ δεχεσαι οτι το Q3 πχ εχει πολυ νορμαλ τιμη και τωρα μας λες οτι το panda ειναι πανακριβο και δεν υπαρχει λόγος να το αγορασεις;

        Offtopic αλλά όταν το Tiguan πάει 29k γιατί το Q3 στα 31k είναι πανάκριβο?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          corsair last edited by

          Σήμερα είχε βολτα στα μαγαζά για Παντα και λοιπά ανταγωνιστικά, αλλα και μιας κλασσής παραπάνω. Λοιπον... οποιοι σας λένε πως παιζει με την επομενη κατηγορία λένε μπουρδες... μιλάμε για 1500++ διαφορά, και οποιαδήποτε σύγκριση με κατι UP και Picanto... πρέπει να φορά βαριούς παραμορφωτικούς φακούς για να μην προκρίνεις το Panda. To Panda Lounge Twin με αυτοματο είχε τελική τιμη 13300, και είναι πολυ καλοκατασκευασμένο χωρίς να έχει χάσει το ταμπεραμέντο και την πρακτικότητα που το χαρακτηριζε. Σίγουρα κάποιος που κοιτά στην κατηγορία πρέπει να το δει .&- Μην ξεχνάτε πως προκειται για καινουργιλα μοντέλο και θα έχει προβλέπω καμια 200-300 ευρώ περαιτερω συμπιεση τιμής στο τριμηνο πάνω. Ακόμα δεν ειναι διαθέσιμοι ολοι οι εξοπλισμοι κλπ κλπ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            edmond last edited by

            και η δουλεια μου εχει σχεση με εμποριο και ξερω πως το καθε μαγαζι-χοντρεμπορος (αυτοκινητοβιομηχανια εν προκειμενω) πουλαει και δινει τις απαραιτητες εκπτωσεις διαφορετικα σε καθε 'πελατη' (χωρα εν προκειμενω) για να μπορεσει να πουλησει με την σειρα του στο πελατολογιο του (εμας δηλαδη). αυτο που βλεπω ειναι μια 'απροθυμια' απο την εδω φιατ να παιξει λιγο πιο καθαρα. παει για τα ευκολα φραγκα βασει της δυναμικης που προβλεπει οτι θα υπαρξει. σου λεει οτι ο υποψηφιος αγοραστης αργα η γρηγορα θα το επιλεξει επειδη ειναι αυτο που ειναι.

            δεν αναφερομαι καν στο κοστος παραγωγης, γιατι αν ειναι εν γενει αυτο το 'προβλημα', τοτε αστα να πανε....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stefan147 last edited by

              Η Fiat προφανώς παλεύει ακόμα να βγάλει το κόστος του twinair. Τον φοράνε πολύ λίγα μοντέλα ακόμα και δεν γίνεται απόσβεση. Όταν τον πάρουν και οι Mito, Punto και προχωρήσει λίγο και το Υ, τότε πιστεύω θα πέσουν οι τιμές. Και δυστυχώς μάλλον τα twinair συμπαρασύρουν και τα 1.2 fire προς τα πάνω έτσι ώστε να μην φαίνεται μεγάλη η διαφορά της τιμής και να πουλήσει και ο 0.9 κάνα κομμάτι. Δεν είναι εντελώς παράλογη σαν πολιτική, απλά για τα Ελληνικά δεδομένα είναι λίγο risky...

              εδιτ: μόλις τώρα έπαιξε διαφήμιση του νέου Panda στον Αλφα.

              'Αποκτήστε το από...wait for it ...8.500€'

              Ακόμα κι αν είναι μόνο οι ρόδες και 2 καθίσματα, με 4 αποσύρσεις μαζί κτλ είναι πιο φθηνό UP' τα ανταγωνιστικά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sakaflias last edited by

                Ο χρήστης edmond έγραψε:
                και η δουλεια μου εχει σχεση με εμποριο και ξερω πως το καθε μαγαζι-χοντρεμπορος (αυτοκινητοβιομηχανια εν προκειμενω) πουλαει και δινει τις απαραιτητες εκπτωσεις διαφορετικα σε καθε 'πελατη' (χωρα εν προκειμενω) για να μπορεσει να πουλησει με την σειρα του στο πελατολογιο του (εμας δηλαδη). αυτο που βλεπω ειναι μια 'απροθυμια' απο την εδω φιατ να παιξει λιγο πιο καθαρα. παει για τα ευκολα φραγκα βασει της δυναμικης που προβλεπει οτι θα υπαρξει. σου λεει οτι ο υποψηφιος αγοραστης αργα η γρηγορα θα το επιλεξει επειδη ειναι αυτο που ειναι.

                δεν αναφερομαι καν στο κοστος παραγωγης, γιατι αν ειναι εν γενει αυτο το 'προβλημα', τοτε αστα να πανε....

                Το ότι το Panda είναι πιο φτηνό στην Ελλάδα απ'οτι στην Ιταλία(χώρα παραγωγής) σου λέει κάτι ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  c-l-a-b last edited by

                  να ρωτησω κατι?το γεγονος οτι το παντα μεσα ειναι ντυμενο,ενω το απ ειναι τσιτσιδι,δεν θεωρειται λογος παραπανω κοστους??βαλε κ το κοστος σχεδιασης,εκτος απο το κοστος υλικων του ταμπλο κ καπου βγαινει η εξισωση.
                  κριμα παντως για τους αμετανοητους βαγκεληδες.δεν θα εχουν να λενε για τα μαλακα πλαστικα του βαγκ τους..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pasxos last edited by

                    Φυσικα και θα λενε...να περιμενε,ερχεται ο Γρηγορακος ο Κικιζας με ΕΝΑ ΚΑΡΟ λινκ να χεις να διαβαζεις και στο χεσιμο.Γιατι αυτη ειναι η γνωμη του,η γνωμη των λινκ.Αρα αυτοματως ειναι σωστος..αχχαχαχαχα

                    Περα απ την πλακα.1ον.Πως καποιοι κανετε ακομα συζητηση μαζι του δεν το πιανω. 2ον,γιατι το παντα με 13300 ειναι ακριβο και το γκολφακι ειναι παμφθηνο-ευκαιρια-μπαργκαιν ρε παιδι μου... 3ον: H βλακεια ειναι ορος γεωμετρικης προοδου η συνολο καποιων ορων γεωμετρικης προοδου;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      edmond last edited by

                      Ο χρήστης Sakaflias έγραψε:

                      και η δουλεια μου εχει σχεση με εμποριο και ξερω πως το καθε μαγαζι-χοντρεμπορος (αυτοκινητοβιομηχανια εν προκειμενω) πουλαει και δινει τις απαραιτητες εκπτωσεις διαφορετικα σε καθε 'πελατη' (χωρα εν προκειμενω) για να μπορεσει να πουλησει με την σειρα του στο πελατολογιο του (εμας δηλαδη). αυτο που βλεπω ειναι μια 'απροθυμια' απο την εδω φιατ να παιξει λιγο πιο καθαρα. παει για τα ευκολα φραγκα βασει της δυναμικης που προβλεπει οτι θα υπαρξει. σου λεει οτι ο υποψηφιος αγοραστης αργα η γρηγορα θα το επιλεξει επειδη ειναι αυτο που ειναι.

                      δεν αναφερομαι καν στο κοστος παραγωγης, γιατι αν ειναι εν γενει αυτο το 'προβλημα', τοτε αστα να πανε....

                      Το ότι το Panda είναι πιο φτηνό στην Ελλάδα απ'οτι στην Ιταλία(χώρα παραγωγής) σου λέει κάτι ?

                      οχι δεν μου λεει κατι. θα επρεπε να ειναι ακομα πιο φθηνο εδω. personal opinion always.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        bibendum last edited by

                        Ο χρήστης harisnikolop έγραψε:

                        Γρηγορη εσυ δεχεσαι οτι το Q3 πχ εχει πολυ νορμαλ τιμη και τωρα μας λες οτι το panda ειναι πανακριβο και δεν υπαρχει λόγος να το αγορασεις;

                        Offtopic αλλά όταν το Tiguan πάει 29k γιατί το Q3 στα 31k είναι πανάκριβο?

                        Γιατι το Tiguan ειναι φτηνο...και προφανως αν βαλεις εξοπλισμο στο Q3 δεν νομιζει να μεινει στα 31....
                        τελοσπαντων ισως να ηταν αστοχος παραλληλισμος αλλα οταν κρινουμε με δυο διαφορετικα σταθμα την ακριβεια του καρου ειναι καπως...
                        Εξαλλου δεν με νοιαζει ιδιαιτερα το θεμα, ουτε λεφτα προκειτε να βγαλω απο αυτοκινητα ουτε προκειτε ν αγορασω προσφατα...κουβεντα να γινετε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          blinkys last edited by

                          Ο χρήστης edmond έγραψε:

                          και η δουλεια μου εχει σχεση με εμποριο και ξερω πως το καθε μαγαζι-χοντρεμπορος (αυτοκινητοβιομηχανια εν προκειμενω) πουλαει και δινει τις απαραιτητες εκπτωσεις διαφορετικα σε καθε 'πελατη' (χωρα εν προκειμενω) για να μπορεσει να πουλησει με την σειρα του στο πελατολογιο του (εμας δηλαδη). αυτο που βλεπω ειναι μια 'απροθυμια' απο την εδω φιατ να παιξει λιγο πιο καθαρα. παει για τα ευκολα φραγκα βασει της δυναμικης που προβλεπει οτι θα υπαρξει. σου λεει οτι ο υποψηφιος αγοραστης αργα η γρηγορα θα το επιλεξει επειδη ειναι αυτο που ειναι.

                          δεν αναφερομαι καν στο κοστος παραγωγης, γιατι αν ειναι εν γενει αυτο το 'προβλημα', τοτε αστα να πανε....

                          Το ότι το Panda είναι πιο φτηνό στην Ελλάδα απ'οτι στην Ιταλία(χώρα παραγωγής) σου λέει κάτι ?

                          οχι δεν μου λεει κατι. θα επρεπε να ειναι ακομα πιο φθηνο εδω. personal opinion always.

                          Και πως μπορεί να γίνει αυτό ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            bibendum last edited by

                            Επιδοτηση απο Shell, ΒP και ΕΚΟ οπως κανουν cosmote, vodafone, wind!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tsargy last edited by

                              Παρακολουθώ τα νέα του καινούργιου Panda με πολύ ενδιαφέρον, είναι η αλήθεια. Το ενδιαφέρον μου δεν πηγάζει ούτε απο το 100άρι που είχα, ούτε απο το σχετικό κλαμπάκι που διατηρώ ακόμη...ε'ιναι ακόμα πιο παλιό. Το παρακολουθώ εξ αρχής...τότε που με 4 πανιά για καθίσματα και έξυπνες λύσεις προσπαθούσε να καλύψει το κενό που άφησαν τα 2cv και Renault 4. Όταν είχε πρωτοπαρουσιαστεί του καταλόγιζαν την ακριβή τιμή του...και ήταν αλήθεια. Ξεκίναγε απο αερόψυκτο δικίλυνδρο 650 κε μέχρι τον κλασικό 903.
                              Σ.Σ.Το 650άρι το είχα και του έκανα μετατροπή με 965 απο Α 112 με 5άρι σασμάν.
                              Δεν έπιασε αυτό που είχαν σκεφθεί, γιατί η τιμή γιαυτό το αυτοκίνητο με τον σπαρτιάτικο εξοπλισμό και τον άκαμπτο άξονα με τα δύο σουστόφυλλα ήταν απλά υπερβολική. Κατόπιν για να διαφοροποιηθούν απο την Seat που για να επιβιώσει έβγαζε με χαμηλή τιμή το Marbella (το οποίο ήταν αντίγραφο ουσιαστικά) άρχισαν να το ντύνουν: Άξονας ημιάκαμπτος τύπου Ω πίσω, πιο πλούσιο ταμπλό, καλύτερα καθίσματα και περισσότερα ντυμένα μέρη στο εσωτερικό και στα τελευταία του κινητήρες FIRE 750 και 1000κε...παντού όμως ο γνωστός 903άρης με μονό ψεκασμό και υδραυλικές βαλβίδες (ναι αυτές που χτυπούσαν για να σου πουν να αλλάξεις τα λάδια) ... 10 χρόνια περίπου έμεινε στην αγορά η πρώτη σειρά και πέρασε με επιτυχία τις εξετάσεις αξιοπιστίας...
                              Η 2η σειρά ήρθε πιο ολοκληρωμένη, πιο όμορφη και πιο ποιοτική...έσπασε όλα τα ρεκόρ πωλήσεων τα 10 χρόνια που έμεινε και αυτή στην αγορά.
                              Πρωτού λοιπόν γκρεμιστούν οι πωλήσεις (όπου μετά απο 8 χρόνια παρουσίας ήταν 1ο πανευρωπαϊκά) έβγαλαν αυτό το μοντέλο...
                              Δεν το έχω δει απο κοντά, αλλά κάποια πράγματα μπορείς να τα παρατηρήσεις, αν δεν έχεις παραμορφωτικούς φακούς...όπως το ότι θα μπορούσαν να του έκαναν ένα εκτεταμένο ΦΛ με τους καινούργιους κινητήρες και το ενισχυμένο πάτωμα, άντε και ένα πιο περιποιημένο ταμπλό...(πάλι θα έσκιζε). Έβαλαν όμως φαντασία, χρόνο και χρήμα για να το πάνε άλλο ένα βήμα παραπάνω και για άλλα 10 χρόνια...Σε αυτό τους παραδέχομαι...
                              Τώρα το τι θα κάνει το up, καρφάκι δεν μου καίγεται, ας το πουλάν και τσάμπα, αλλά παρασύρομαι να κάνω πρόβλεψη ότι πάλι θα έχουν το Panda σαν σημείο αναφοράς και πάλι του Panda την πίτα θα προσπαθούν να 'τσιμπήσουν', αλλά πάλι τα όνειρα θα μείνουν όνειρα και δεν μιλάω μόνο για τους Γερμανούς (οι οποίοι μπορούν να βγάλουν ποιοτικό προϊόν) αλλά και για τους Κορεάτες οι οποίοι πάλι θα φλυαρούν σχεδιαστικά, πάλι θα βάζουν 675 εξτρα και πάλι θα ακολουθούν λαχανιάζοντας.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                edmond last edited by

                                Ο χρήστης blinkys έγραψε:

                                και η δουλεια μου εχει σχεση με εμποριο και ξερω πως το καθε μαγαζι-χοντρεμπορος (αυτοκινητοβιομηχανια εν προκειμενω) πουλαει και δινει τις απαραιτητες εκπτωσεις διαφορετικα σε καθε 'πελατη' (χωρα εν προκειμενω) για να μπορεσει να πουλησει με την σειρα του στο πελατολογιο του (εμας δηλαδη). αυτο που βλεπω ειναι μια 'απροθυμια' απο την εδω φιατ να παιξει λιγο πιο καθαρα. παει για τα ευκολα φραγκα βασει της δυναμικης που προβλεπει οτι θα υπαρξει. σου λεει οτι ο υποψηφιος αγοραστης αργα η γρηγορα θα το επιλεξει επειδη ειναι αυτο που ειναι.

                                δεν αναφερομαι καν στο κοστος παραγωγης, γιατι αν ειναι εν γενει αυτο το 'προβλημα', τοτε αστα να πανε....

                                Το ότι το Panda είναι πιο φτηνό στην Ελλάδα απ'οτι στην Ιταλία(χώρα παραγωγής) σου λέει κάτι ?

                                οχι δεν μου λεει κατι. θα επρεπε να ειναι ακομα πιο φθηνο εδω. personal opinion always.

                                Και πως μπορεί να γίνει αυτό ;

                                θεληση να υπαρχει και ολα γινονται. δεν βλεπω να υπαρχει ομως...
                                ισως υπαρξει αργοτερα που θα σφιξουν οι κ@λοι...
                                ας εχουμε και στο πισω μερος του μυαλου μας και τα aygo, c1, 107 που ερχονται ανανεωμενα και με κατω απο 100 gr ρυπους.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  c-l-a-b last edited by

                                  το αυγο το θεωρω εξαιρετικο!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pasxos last edited by

                                    @tsargy

                                    This is Italy ευτυχως....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      blinkys last edited by

                                      Ο χρήστης edmond έγραψε:

                                      θεληση να υπαρχει και ολα γινονται. δεν βλεπω να υπαρχει ομως...
                                      ισως υπαρξει αργοτερα που θα σφιξουν οι κ@λοι...
                                      ας εχουμε και στο πισω μερος του μυαλου μας και τα aygo, c1, 107 που ερχονται ανανεωμενα και με κατω απο 100 gr ρυπους.

                                      Α τόσο συγκεκριμένα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        fiestaros last edited by

                                        Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                                        το αυγο το θεωρω εξαιρετικο!

                                        Γιατί το aygo το θεωρείς εξαιρετικό και όχι τα up-citigo-mii που τα θεωρείς μάπα?Αλλωστε και το aygo έχει γυμνές επιφάνειες στην καμπίνα(περισσότερες κιόλας),διακόπτη παραθύρου συνοδηγού το ίδιο σφάλμα,ενώ παράλληλα είναι με τους παλιούς κανονισμούς 4άστερο(τώρα ζήτημα αν έπαιρνε 3 αστέρια ),δεν έχει esp,έχει χειρότερα υλικά καμπίνας,χειρότερη ποιότητα κύλισης,χειρότερο σασμάν σε αίσθηση,χειρότερη θέση οδήγησης,μικρότερους χώρους και ΠΟΛΥ μικρότερο πορτ-παγκάζ ενώ τιμολογιακά δεν το λες και φτηνό(τώρα στη δύση της καριέρας του έχει προσφορές,μέχρι πριν 2 χρόνια μια σχετικά καλή έκδοη πήγαινε στα 11,5 με 12000€,αλλά και πάλι γύρω στο 10άρι πάει και τονίζω χωρίς esp,ηλεκτρικούς καθρέπτες,trip computer και άλλα και μέχρι τη μεσαία έκδοση χωρίς στροφόμετρο ).Μπορείς να τεκμήριωσεις σε παρακαλώ γιατί το aygo είναι κορυφαίο(εγώ αυτήν την τριπλέτα τη θεωρώ τη χειρότερη και την πιο γύφτικη-φτηνιαρικη μαζί με τα pixo-alto),ενώ τη μάλλον ανώτερη(όπως σου τεκμηρίωσα)νέα τριάδα vw group μάπα ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          c-l-a-b last edited by

                                          ειλικρινα,βρες μου που ειπα οτι η αγια μερκελικη τριαδα ειναι μαπα.ειπα οτι δεν μου αρεσει εμφανησιακα.δεν τα εχω οδηγησει-δει απο μεσα για να εκφερω γνωμη για τις επιδοσεις τους κ τα χαρακτηριστικα-εξοπλισμους τους!
                                          ομως σε παρακαλω,αν δεν ψαχνεσαι(καθε φορα που μιλαω για καποιο τογιοτα),αν εχεις την ευγενη καλοσυνη να μου υποδειξεις που εγραψα οτι ειναι μαπα(με βαση τα χαρακτηριστικα που εγραψες ανωτερω) η γερμανικη τριαδα.αν βρεις,θα παραδεχτω το λαθος μου κ θα ζητησω ταπεινα συγνωμη.
                                          κ εντελει αλλο 6 ετη εγγυησης κ μηχανικους με τεχνικη καταρτιση ειδικευμενη στα μοντελα της εταιριας κ αλλο 2 ετη κ μερκελικο..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tsargy last edited by

                                            Τελικά έχετε πλάκα εσείς οι 'Τεκμηριωμένοι'...
                                            Πως μπορεί να τεκμηριώνει κανείς κάτι τόσο υποκειμενικό?
                                            Τεκμήριο αποτελεί για μένα το ότι ζητάω κάτι συγκεκριμένο απο ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο και το έχω ή δεν το έχω...Δεν αποτελεί τεκμήριο για κάποιον άλλο που δεν ζητάει τα ίδια με μένα...Ο καθένας με τα γούστα του...
                                            Το μόνο αντικειμενικό στα περιοδικά είναι οι πίνακες με τα βάρη και τις διαστάσεις...πάντως σίγουρα δεν είναι οι μετρήσεις...
                                            Αυτά όμως ενώ είναι αντικειμενικά στοιχεία, ο καθένας απο εμάς τα αντιμετωπίζει υποκειμενικά...

                                            Αυτά τα λίγα...ελπίζω και θα ήθελα να γινόμουν κατανοητός, ειδικά στα νέα παιδιά που γράφουν εδώ και σαν νέοι θέλουν να έχουν άποψη για όλα...καμμιά φορά είναι χρησιμότερο να αγοράζεις παρά ναα πουλάς...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 25 / 78
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr