-
Χρόνια πολλά και υγειά σε όλους.
Σήμερα το μεσημέρι οδήγησα ένα test drive αυτοκίνητο μιας ευρωπαϊκής εταιρίας και στο πρώτο χιλιόμετρο το τράκαρα ! ! ! !
(Δεν αναφέρω το όνομα εταιρία για να μην την δυσφημήσω άδικα… από ότι φάνηκε εκ τον υστέρων).
Περιγραφή του τροχαίου: με ταχύτητα γύρω στα 120 χ.α.ω. σε πολλή μεγάλη ευθεία με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και χωρίς να ακολουθεί άλλο όχημα πλην ενός φορτηγού που ήταν πολύ μακριά, επιχείρησα δοκιμαστική αλλαγή λωρίδα λες και είδα απότομα ένα αντικείμενο στον δρόμο μου. (Φυσικά αντικείμενο δεν υπήρχε αλλά προσπάθησα να καταλάβω πια θα είναι η συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε μια αντίστοιχη πραγματικά περίπτωση).
Το αυτοκίνητο αμέσως έχασε την πρόσφυση του πίσω άξονα και παρόλο την μεγάλη προσπάθεια που κατέβαλα να το σταθεροποιήσω πατώντας μόνο γκάζι και με ανάποδο τιμόνι συνέχιζε να συμπεριφέρεται απότομα και μετακινούσε πλέον το πίσω μέρος δεξιά και αριστερά σε όλο και πιο έντονο βαθμό.
Τελικά έκανε ένα μεγαλοπρεπέστατο τετακέ και κινήθηκε για λίγα μέτρα ακόμα ανάποδα. Είχα ήδη πατήσει φρένο και η ταχύτητα είχε ελαττωθεί πάρα πολλή αλλά δεν υπολόγισα καλά και κτύπησα στο τσιμεντένιο διαχωριστικό με περίπου 30χ.α.ω το πίσω δεξιό μέρος του αυτοκινήτου. Και εγώ και ο συνοδηγός-αντιπρόσωπος “ζοριστήκαμε” αρκετά κακά τα ψέματα.
Όλο το απόγευμα όπως είναι φυσικό στριφογύριζε στο μυαλό μου το περιστατικό και προσπαθούσα να καταλάβω πραγματικά τι είχε γίνει;
Εγώ έκανα τόσο λάθος χειρισμό;
Δεν είχαν ζεσταθεί τα λάστιχα;
Είχε κάτι το οδόστρωμα;
Είχε κάτι το αυτοκίνητο;
Παρόλο που φάνηκε ότι μάλλον έκανα λάθος χειρισμό στην πραγματικότητα δεν με έπειθε σαν εξήγηση (έχω βρεθεί και σε πιο δύσκολες στιγμές χωρίς ποτέ να γρατσουνίσω το παραμικρό),
Αργότερα σκεφτικά ότι ίσως αντί να έχω εγώ τον ελέγχω του αυτοκινήτου το σύστημα ESP επενέβη με λάθος τρόπο και…….
Τελικά θυμήθηκα μια λεπτομέρεια που ίσως είναι η αιτία του κακού.
Στον χώρο αποσκευών υπήρχαν πολλά μπουκάλια με νερό (50lt ίσως και παραπάνω) τα οποία στην πρώτη αλλαγή πορείας μετατοπίστηκαν από την μια μεριά του χώρο αποσκευών στην άλλη.
Σε αυτή την μεταφορά φορτίου και λίγο ίσως στα κρύα λάστιχα οφείλετε το απότομο “ξεκόλλημα” του αυτοκινήτου που είχε σαν αποτέλεσμα όλα αυτά που ακολούθησαν.Συμπέρασμα όταν κάνουμε Test Drive κοιτάμε και το χώρο αποσκευών για καλό και για κακό.! ! ! ! ! !
Κάτι που δεν ξέρω είναι τι είδους ασφάλειες έχουν τα test drive αυτοκίνητα και τι είχε το συγκεκριμένο; (μέσα στην στενοχώρια μου ξέχασα να ρωτήσω).
Ζήτω συγγνώμη για την πολυλογία.
(Το ίδιο ακριβός αυτοκίνητο είχα οδηγήσει και πριν από ένα περίπου μήνα και έκανα ακριβός την ίδια δοκιμή και φυσικά και άλλες χωρίς κανένα πρόβλημα και όχι μόνο αυτό, είχα μείνει πολλή ικανοποιημένος από την συμπεριφορά του στο δρόμο γενικότερα).
(Δυστυχώς θα λείψω για δυο-τρεις ημέρες και δεν θα μπορέσω να απαντήσω σε τυχόν σχόλια-ερωτήσεις.)
-
Χρόνια πολλά και υγειά σε όλους.
Σήμερα το μεσημέρι οδήγησα ένα test drive αυτοκίνητο μιας ευρωπαϊκής εταιρίας και στο πρώτο χιλιόμετρο το τράκαρα ! ! ! !
(Δεν αναφέρω το όνομα εταιρία για να μην την δυσφημήσω άδικα… από ότι φάνηκε εκ τον υστέρων).
Περιγραφή του τροχαίου: με ταχύτητα γύρω στα 120 χ.α.ω. σε πολλή μεγάλη ευθεία με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και χωρίς να ακολουθεί άλλο όχημα πλην ενός φορτηγού που ήταν πολύ μακριά, επιχείρησα δοκιμαστική αλλαγή λωρίδα λες και είδα απότομα ένα αντικείμενο στον δρόμο μου. (Φυσικά αντικείμενο δεν υπήρχε αλλά προσπάθησα να καταλάβω πια θα είναι η συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε μια αντίστοιχη πραγματικά περίπτωση).
Το αυτοκίνητο αμέσως έχασε την πρόσφυση του πίσω άξονα και παρόλο την μεγάλη προσπάθεια που κατέβαλα να το σταθεροποιήσω πατώντας μόνο γκάζι και με ανάποδο τιμόνι συνέχιζε να συμπεριφέρεται απότομα και μετακινούσε πλέον το πίσω μέρος δεξιά και αριστερά σε όλο και πιο έντονο βαθμό.
Τελικά έκανε ένα μεγαλοπρεπέστατο τετακέ και κινήθηκε για λίγα μέτρα ακόμα ανάποδα. Είχα ήδη πατήσει φρένο και η ταχύτητα είχε ελαττωθεί πάρα πολλή αλλά δεν υπολόγισα καλά και κτύπησα στο τσιμεντένιο διαχωριστικό με περίπου 30χ.α.ω το πίσω δεξιό μέρος του αυτοκινήτου. Και εγώ και ο συνοδηγός-αντιπρόσωπος “ζοριστήκαμε” αρκετά κακά τα ψέματα.
Όλο το απόγευμα όπως είναι φυσικό στριφογύριζε στο μυαλό μου το περιστατικό και προσπαθούσα να καταλάβω πραγματικά τι είχε γίνει;
Εγώ έκανα τόσο λάθος χειρισμό;
Δεν είχαν ζεσταθεί τα λάστιχα;
Είχε κάτι το οδόστρωμα;
Είχε κάτι το αυτοκίνητο;
Παρόλο που φάνηκε ότι μάλλον έκανα λάθος χειρισμό στην πραγματικότητα δεν με έπειθε σαν εξήγηση (έχω βρεθεί και σε πιο δύσκολες στιγμές χωρίς ποτέ να γρατσουνίσω το παραμικρό),
Αργότερα σκεφτικά ότι ίσως αντί να έχω εγώ τον ελέγχω του αυτοκινήτου το σύστημα ESP επενέβη με λάθος τρόπο και…….
Τελικά θυμήθηκα μια λεπτομέρεια που ίσως είναι η αιτία του κακού.
Στον χώρο αποσκευών υπήρχαν πολλά μπουκάλια με νερό (50lt ίσως και παραπάνω) τα οποία στην πρώτη αλλαγή πορείας μετατοπίστηκαν από την μια μεριά του χώρο αποσκευών στην άλλη.
Σε αυτή την μεταφορά φορτίου και λίγο ίσως στα κρύα λάστιχα οφείλετε το απότομο “ξεκόλλημα” του αυτοκινήτου που είχε σαν αποτέλεσμα όλα αυτά που ακολούθησαν.Συμπέρασμα όταν κάνουμε Test Drive κοιτάμε και το χώρο αποσκευών για καλό και για κακό.! ! ! ! ! !
Κάτι που δεν ξέρω είναι τι είδους ασφάλειες έχουν τα test drive αυτοκίνητα και τι είχε το συγκεκριμένο; (μέσα στην στενοχώρια μου ξέχασα να ρωτήσω).
Ζήτω συγγνώμη για την πολυλογία.
(Το ίδιο ακριβός αυτοκίνητο είχα οδηγήσει και πριν από ένα περίπου μήνα και έκανα ακριβός την ίδια δοκιμή και φυσικά και άλλες χωρίς κανένα πρόβλημα και όχι μόνο αυτό, είχα μείνει πολλή ικανοποιημένος από την συμπεριφορά του στο δρόμο γενικότερα).
(Δυστυχώς θα λείψω για δυο-τρεις ημέρες και δεν θα μπορέσω να απαντήσω σε τυχόν σχόλια-ερωτήσεις.)
-
Χρόνια πολλά και υγειά σε όλους.
Σήμερα το μεσημέρι οδήγησα ένα test drive αυτοκίνητο μιας ευρωπαϊκής εταιρίας και στο πρώτο χιλιόμετρο το τράκαρα ! ! ! !
(Δεν αναφέρω το όνομα εταιρία για να μην την δυσφημήσω άδικα… από ότι φάνηκε εκ τον υστέρων).
Περιγραφή του τροχαίου: με ταχύτητα γύρω στα 120 χ.α.ω. σε πολλή μεγάλη ευθεία με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και χωρίς να ακολουθεί άλλο όχημα πλην ενός φορτηγού που ήταν πολύ μακριά, επιχείρησα δοκιμαστική αλλαγή λωρίδα λες και είδα απότομα ένα αντικείμενο στον δρόμο μου. (Φυσικά αντικείμενο δεν υπήρχε αλλά προσπάθησα να καταλάβω πια θα είναι η συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε μια αντίστοιχη πραγματικά περίπτωση).
Το αυτοκίνητο αμέσως έχασε την πρόσφυση του πίσω άξονα και παρόλο την μεγάλη προσπάθεια που κατέβαλα να το σταθεροποιήσω πατώντας μόνο γκάζι και με ανάποδο τιμόνι συνέχιζε να συμπεριφέρεται απότομα και μετακινούσε πλέον το πίσω μέρος δεξιά και αριστερά σε όλο και πιο έντονο βαθμό.
Τελικά έκανε ένα μεγαλοπρεπέστατο τετακέ και κινήθηκε για λίγα μέτρα ακόμα ανάποδα. Είχα ήδη πατήσει φρένο και η ταχύτητα είχε ελαττωθεί πάρα πολλή αλλά δεν υπολόγισα καλά και κτύπησα στο τσιμεντένιο διαχωριστικό με περίπου 30χ.α.ω το πίσω δεξιό μέρος του αυτοκινήτου. Και εγώ και ο συνοδηγός-αντιπρόσωπος “ζοριστήκαμε” αρκετά κακά τα ψέματα.
Όλο το απόγευμα όπως είναι φυσικό στριφογύριζε στο μυαλό μου το περιστατικό και προσπαθούσα να καταλάβω πραγματικά τι είχε γίνει;
Εγώ έκανα τόσο λάθος χειρισμό;
Δεν είχαν ζεσταθεί τα λάστιχα;
Είχε κάτι το οδόστρωμα;
Είχε κάτι το αυτοκίνητο;
Παρόλο που φάνηκε ότι μάλλον έκανα λάθος χειρισμό στην πραγματικότητα δεν με έπειθε σαν εξήγηση (έχω βρεθεί και σε πιο δύσκολες στιγμές χωρίς ποτέ να γρατσουνίσω το παραμικρό),
Αργότερα σκεφτικά ότι ίσως αντί να έχω εγώ τον ελέγχω του αυτοκινήτου το σύστημα ESP επενέβη με λάθος τρόπο και…….
Τελικά θυμήθηκα μια λεπτομέρεια που ίσως είναι η αιτία του κακού.
Στον χώρο αποσκευών υπήρχαν πολλά μπουκάλια με νερό (50lt ίσως και παραπάνω) τα οποία στην πρώτη αλλαγή πορείας μετατοπίστηκαν από την μια μεριά του χώρο αποσκευών στην άλλη.
Σε αυτή την μεταφορά φορτίου και λίγο ίσως στα κρύα λάστιχα οφείλετε το απότομο “ξεκόλλημα” του αυτοκινήτου που είχε σαν αποτέλεσμα όλα αυτά που ακολούθησαν.Συμπέρασμα όταν κάνουμε Test Drive κοιτάμε και το χώρο αποσκευών για καλό και για κακό.! ! ! ! ! !
Κάτι που δεν ξέρω είναι τι είδους ασφάλειες έχουν τα test drive αυτοκίνητα και τι είχε το συγκεκριμένο; (μέσα στην στενοχώρια μου ξέχασα να ρωτήσω).
Ζήτω συγγνώμη για την πολυλογία.
(Το ίδιο ακριβός αυτοκίνητο είχα οδηγήσει και πριν από ένα περίπου μήνα και έκανα ακριβός την ίδια δοκιμή και φυσικά και άλλες χωρίς κανένα πρόβλημα και όχι μόνο αυτό, είχα μείνει πολλή ικανοποιημένος από την συμπεριφορά του στο δρόμο γενικότερα).
(Δυστυχώς θα λείψω για δυο-τρεις ημέρες και δεν θα μπορέσω να απαντήσω σε τυχόν σχόλια-ερωτήσεις.)
-
Ποιος ηλίθιος δίνει για δοκιμή σε υποψήφιο αγοραστή αυτοκίνητο με 50 κιλά φορτίο στο χώρο αποσκευών;
(Γιατί κάτι μου λέει ότι η εταιρεία ήταν αυτή του λογοτύπου μου; )
-
An theleis mas les ti autokinito htan auto kai pia einai h hlikia sou.
Ta sxolia mou:
afou to eixes odigisei prin ena mina giati xreiastike na to 3anakaneis?
120km/h einai polla gia na kaneis auton ton eligmo. Eligmos apofyghs antikimenou ginetai sta 60-70 to poli. An eisai sta 120 prwta frenareis kai molis pesei h taxytika katw apo ta 80 stribeis.
Ta 50lt nero stis aposkeues den pezoun rolo sto atyxima. Tosos kosmos kykloforei me pragmata pisw.
-
Nα λες παλι καλα που δεν χτυπησε κανενας!
Δεν ειναι δυσφημιση να πεις το ονομα του αυτοκινητου, αλλωστε πιθανοτατα το ατυχημα οφειλεται σε δικο σου λαθος χειρισμο και οχι σε κατι αλλο.Μου κανει εντυπωση που το ESP δεν σε βοηθησε, εκτος εαν με τις κινησεις που εκανες, ουσιαστικα αναιρουσες καθε φορα αυτο που προσπαθουσε αυτο να διορθωσει.
Τα 50 'μετακινουμενα' κιλα πισω θα μπορουσαν να παιξουν ρολο, αλλα κυριως μονο σε βρεγμενο ή πολυ ολισθηρο δρομο.
-
Λάθος χειρισμοί.
- Ψάρεμα αριστερά/δεξιά = υπερβολικές διορθώσεις.
- Με 120 χλμ σημαίνει ότι είσαι με τέταρτη, αν όχι πέμπτη. Και να υποθέσω αυτοκίνητο 1400 ή 1600 κυβικά. Δεν έχεις την ροπή ώστε να 'καθαρίσεις' με γκάζι. Διόρθωση με σταθερό γκάζι θα ήταν το σωστό.
- Με το φρενάρισμα το 'αποτέλειωσες'
- Όταν προσπαθείς να αποφύγεις εμπόδιο δεν στρίβεις μένοντας στο γκάζι.
Πάντως (από την περιγραφή) μάλλον φαίνεται να άφησες γκάζι με το πρώτο γλίστρημα, διόρθωσες υπερβολικά και στο δεύτερο γύρισμα φρέναρες.
-
Εγω απλα θα ηθελα να ρωτησω τι γινεται απο νομικης αποψης σε μια τετοια περιπτωση δηλαδη τρακαρισμα με test drive αυτοκινητο....
Και εγω πιστευω οτι κατα πασα πιθανοτητα το ειναι δικο σου,αλλα τι σου ειπαν απο την εταιρια?? -
Τι εγινε με το αυτοκινητο; Σου ειπαν τιποτα; Πληρωσες τιποτα; Δεν τα ακουσες τουλαχιστον;
-
Μερικές φορές προκαλούμε την τύχη μας. Η ανάπτυξη της τεχνολογίας δεν σημαίνει πως κάνει τα αυτοκίνητα, να αποφεύγουν τα ατυχήματα από κάθε λάθος χειρισμό. Φίλε μου ευτυχώς δεν είχατε σωματικές βλάβες παρά μόνο μικρές υλικές ζημίες.
Τα χιλιόμετρα που είχες ήταν πολλά, το αυτοκίνητο αν και το οδήγησες ακόμα μία φορά δεν σημαίνει πως γνώριζες τις δυνατότητες του.
Κατά την άποψη μου δεν φταίει το αυτοκίνητο ή το φορτίο που είχε στο πίσω μέρος, ούτε τα πολλά χιλιόμετρα που ανέπτυξες. Φταίς εσύ που το αυτοκίνητο είχε 120 χιλιόμετρα και ο αδικαιολόγητος ελιγμός που πραγματοποίησες. -
Εγώ συμφωνώ με τους κύριους προλαλήσαντες.
Κάτι πρέπει να έκανες στραβά μάλλον.. -
Στα πολλά χλμ πρέπει πάντα οι κινήσεις στο τιμόνι να είναι όσο το δυνατόν πιο ήπιες. Απότομες 'τιμονιές' είναι σχεδόν σίγουρο πως θα προκαλέσουν τέτοια φαινόμενα ανεξαρτητοποίησης του πίσω μέρους...
Από εκεί και πέρα πάλι καλά που δεν πάθατε κάτι οι επιβαίνοντες. Όλα τα αυτοκίνητα test-drive των αντιπροσωπειών έχουν μεικτή ασφάλεια, οπότε μικρό το κακό (και φυσικά κανείς δεν ζητάει ευθύνη από τον εκάστοτε οδηγό).
-
Ο φίλος μιλάει για αλλαγή λωρίδας και όχι για κάτι σαν το ταρανδοτεστ.
Βεβαια δεν ειμασταν και μεσα, αλλα μία αλλαγή λωρίδας θα έπρεπε να μπορεί να την κάνει αν δεν το παράκανε στο στρίψιμο.. -
Από ότι κατάλαβα, πήγε να αλλάξει λωρίδα και κατά την αλλαγή έκανε ελιγμό αποφυγής εικονικού αντικειμένου. Κάτι τέτοιο εμένα μου αφήνει να εννοηθεί πως έκανε πολύ απότομο χειρισμό...
-
Μαλλον εχει να κανει με την αποτομη αλλαγη πορειας με μεγαλη -σχετικα- ταχυτητα.
Το βασικο ειναι οτι δεν χτυπησατε. Ολα τα αλλα φτιαχνουν (λαμαρινες και ηθικο). -
Elf test anyone?
-
Απ'ότι βλεπω στην φωτό, θα χρειαστείς κάποιες μέρες για να ξεπεράσεις εμφανισιακά το ατύχημα...
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Απ'ότι βλεπω στην φωτό, θα χρειαστείς κάποιες μέρες για να ξεπεράσεις εμφανισιακά το ατύχημα......ατύχημα το λέμε τώρα τον ξυλοδαρμό από τον υπάλληλο.. ..πλάκα κάνω
-
Λοιπόν έλειψα για τρεις μέρες και βλέπω αρκετά σχόλια.
Μάρκα δεν πρόκειται να πω και εξήγησα γιατί.
Τώρα πρέπει να πω λίγα πράγματα για την σχέση μου με το αυτοκίνητο ώστε να βοηθήσω λίγο την συζήτηση.
Είμαι 36 ετών και οδηγώ 20 χρόνια, έμαθα να οδηγώ στο φορτηγό του πατέρα μου και έχω επαγγελματικό δίπλωμα, είχα 2 κάρτ 125 κ.κ. ΤΜ Κ2 & ΤΜ Κ3 αερόψυκτα ( για όσους τα ξέρουν) και έτρεξα σε μερικούς αγώνες στο ελληνικό πρωτάθλημα.
Δεν έχω τρακάρει ποτέ και γενικά είμαι ήρεμος στην οδήγηση μου στους δρόμους.
Όπως ίσως καταλαβαίνετε το να πλησιάσω τα όρια ενός αυτοκινήτου και να δω που ένα αυτοκίνητο είναι καλύτερο από ένα άλλο δεν μου είναι και πολύ δύσκολο.Χρειάστηκε να ξανακάνω test drive το συγκεκριμένο αυτοκίνητο γιατί απλά είχα δοκιμάσει πολλά αυτοκίνητα τον τελευταίο καιρό και ήθελα μιας και κατέληγα πια στο πιο θα αγοράσω να έχω μια πιο φρέσκια άποψη.
Ένα πράγμα που με ενοχλεί πολύ στα αυτοκίνητα είναι όταν αυτά “πλέουν” γι’ αυτό κάνω και αυτήν την συγκεκριμένη δοκιμή.
Το ίδιο ακριβώς έχω κάνει σε Megane ΙΙ, Tuscon, Focus Ι, C-Max, Scenic, Octavia5, Corolla Verso, Toyota Avensis χωρίς να αντιμετωπίσω παρόμοιο πρόβλημα.
Συγκεκριμένα στο Megane II τα χιλιόμετρα ίσως να ήταν κοντά στα 140 και στον ίδιο δρόμο χωρίς και εκεί να γίνει το παραμικρό.Αναλύοντας συνεχώς αυτές τις ημέρες όλα τα δεδομένα που είχα, ενισχύετε μέσα μου η άποψη ότι το απότομο ξεκόλλημα του πίσω άξονα οφείλετε στο βάρος και στον τρόπο που κινήθηκε αυτό το βάρος στο πίσω μέρος.
Δεδομένου ότι ο χώρος αποσκευών στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι 560 λίτρα και από αυτά το 1/3 ίσως και το ½ καλύπτονταν από 5 ίσως και 6 δέματα νερού (όχι του 1,5lt αλλά του 0.5lt τα οποία δεν ξέρω ποσά μπουκαλάκια είναι ακριβώς απλά θυμάμαι τον όγκο τους μόνο) με κάνει να συμπεράνω τελικά ότι δεν ήταν μόνο 50lt το φορτίο που υπήρχε.
Επίσης δεν ήταν κανένα από αυτά δεμένα ούτε μεταξύ τους ούτε με το αυτοκίνητο.
Τώρα όσοι έχουν φαντασία ας φανταστούν πώς θα συμπεριφερόταν ένα τέτοιο φορτίο τι δυνάμεις θα ασκούσε αυτή η μετατόπιση του φορτίου και πως θα επηρέαζε την ευστάθεια ενός οχήματος.Εγώ το αισθάνθηκα λες και κάποιο τράβηξε χειρόφρενο ! ! ! !
Δεν έκανα ούτε τιμονιά αλλά ούτε και απλή αλλαγή λωρίδα, αλλά κάπου ενδιάμεσα σε ένταση ελιγμού.
Τώρα όσο αναφορά τους χειρισμοί που έκανα, κατά την γνώμη μου ήταν οι σωστοί και τους αναλύω.
Από την στιγμή που ξεκίνησε το ξεκόλλημα του πίσω άξονα και για 5 'σκαμπίλια' είχα πατημένο το γκάζι και διόρθωνα με το τιμόνι, σε αυτό το σημείο (το 5 σκαμπίλι) το αυτοκίνητο το έχω χάσει και έχει έρθει κάθετα στον δρόμο όποτε το αφήνω να κάνει ένα πλήρες τετακε και εκεί πατάω το φρένο μιας και δεν είχα κάτι άλλο να κάνω.
Βρισκόμουνα όμως πολύ κοντά στο προστατευτικό τοιχίο και δεν είχα το περιθώριο έτσι ανάποδα που οδηγούσα να απομακρυνθώ και να αποφύγω την επαφή.
(Στην πραγματικότητα στην πρώτη φάση κανονικά δεν χρειάζεται συνεχώς γκάζι αλλά είναι αρκετά πολύπλοκο και γι’ αυτό δεν το αναλύω).Βέβαια όλα αυτά δεν αναιρούν την εύθηνη που μου αναλογεί στο ατύχημα γιατί ενώ έχω την εμπειρία μπορώ να αξιολογήσω και να φανταστώ τι μπορεί να συμβεί με αυτό τα δεδομένα, εγώ δεν έδωσα την πρέπουσα προσοχή και συνέβη ότι συνέβη ευτυχώς με μόνο υλικές ζημίες.
Αυτά τα ολίγα ! ! ! ! !
-
Από τη στιγμή που άρχισε η διαδικασία του εκκρεμούς ήταν αδύνατο να ελέγξεις το αυτοκίνητο και το τετ-ακέ ήταν η αναμενόμενη κατάληξη με αυτή την ταχύτητα.
Έχει συμβεί κάποτε και σε μένα, ευτυχώς χωρίς ζημιές και το σημείο κλειδί βρίσκεται στο σημείο μετά την πρώτη διόρθωση της υπερστροφής.
Πιστεύω οτι ακριβώς σε εκείνο το σημείο χρειάζεται απαλό και όχι δυνατο πάτημα γκαζιού διότι σε δυνατό πάτημα το αυτοκίνητο υποστρέφει προς την άκρη του δρόμου και θα σε αναγκάζει να αφήσεις εντελώς το γκάζι με αποτέλεσμα να ξαναρχίσει ο χορός με τα ζικ-ζακ.(αυτά σε αυτοκίνητο με μπροστινή κίνηση).
Ηλίθιο τρακάρισμα ! ! ! !