-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Δεν υπονόησα, ούτε εννόησα οτιδήποτε. Ειπα απλά οτι δεν ήταν σοβαρό επιχείρημα να λες οτι η πόλη δεν μπορεί να έχει τέτοιες απαιτήσεις από ένα αμάξι.
Τουλάχιστον επέτρεψε μου να έχει ο λόγος μου μια παραπάνω βαρύτητα στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Διαφωνώντας πως δεν ισχύει κανενός είδους επικινδυνότητα. Όσα χρόνια γράφω εδώ αναφέρομαι επίμονα εκεί που γνωρίζω και έχω πείρα. Δεν νομίζω να έχω δώσει τροφή ότι γράφω αρλούμπες εκεί που δεν με σπέρνουν φίλε Κώστα.
-
Δε σε πιάνω...
Δεν ειπα πουθενά οτι το Πάντα ειναι επικίνδυνο. Ίσα ίσα έχω περάσει αρκετά διασκεδαστικά στο τιμόνι του.
Ειπα ξεκάθαρα οτι ήταν λάθος το επιχείρημα σχετικά με αυτά που ζητάει ακόμα και ο αστικός ιστός από ένα αυτοκίνητο. -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
πρέπει να είσαι πολύ κίκιζας για να βράσεις φρένα μέσα σε μεγαλούπολη...
Εσύ δεν έχεις κατηφορήσει ποτέ προς Μάκρη?
βρε αγαπη μου , για αδιάφορα και οικονομικά μίνι μιλάμε , που κολλάει η μάκρη και οι ταρζανιές?
-
Ο καθένας με ό,τι έχει...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ο καθένας με ό,τι έχει...δεν μπορείς όμως να έχεις απαιτήσεις από ένα μαλακό οικονομικό όχημα να έχει αντοχή ΚΑΙ στις ταρζανιές ...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
πρέπει να είσαι πολύ κίκιζας για να βράσεις φρένα μέσα σε μεγαλούπολη...Ακομα δεν 'σκουπιστηκες' απο το bannio, και ψηνεσαι να ξαναπεσεις?
Προφανως δεν σου εχει τυχει να πηγαινεις στην Κηφησιας κλασσικα, με ταχυτητες κοντα στα 100km/h μαζι με 'τρενακι' αυτοκινητων μπροστα-πλαι, με νορμαλ αποστασεις, δυο-τριων αυτοκινητων μπροστα, και ξαφνικα για καποιο λογο που μονο
ο μπροστινος ή πλαινος γνωριζει, να κανει κατι αποτομο, μπαινοντας σαν εμποδιο μπροστα σου...
Εκει το 100-0km/h ή σχεδον, εχει νοημα, και δεν ειναι κατι το σπανιο αυτο που περιγραφω, ιδιως οταν μετα απο μποτιλιαρισμα, ξαφνικα 'ξεμπουκωνει' ο δρομος, και ολοι πεταγονται δεξια και αριστερα χωρις να καταλαβαινουν ΤΙ κανουν...
Ολα αυτα γινονται ΜΕΣΑ στην πολη, σε Λεωφορους οπως η Κηφησιας.P.S Κατα τα αλλα, ΕΣΥ εχεις 'ενοχοποιηθει' απο μονος σου, οταν παλαιοτερα ανεφερες οτι σε συγκεκριμενη διαδρομη εβρασες φρενα (ή δεν σου αρκουσαν) ενος Scirocco 160, (το οποιο παρεπιπτοντως περα απο το οτι φοραει τα ιδια ακριβως με του διλιτρου 200ps, αυτα ειναι και δυνατα, αλλα και ανθεκτικα...) ενω με την Mito 155 και τα τετραπιστονα δεν ειχες κανενα θεμα...
Οταν μαθεις (εαν μαθεις...) να κοβεις ταχυτητα, κατεβαζοντας και σχεσεις και να ξεκουραζεις ταυτοχρονα τα φρενα, ελα να μας πεις για το εαν και ποσο σημασια εχει η ικανοποιητικη αποσταση φρεναρισματος... -
- Τι σχέση έχει ένα 100-0 στην κηφισιας με διαδοχικά και συνεχή φρεναρισματα που βγάζουν ´ου τα φρένα ...
2.οταν σου έλεγα για χαλαρωμα των φρενων στον Γερμανό εννοείται δεν σου έλεγα στην κηφισιας . Η διαδρομή ηταν επαρχιακη ...
Συνέχισε να λες εκφράσεις του στυλ 'Όταν μάθεις ' , 'Όταν καταλάβεις ' κλπ υπονοώντας Ότι εσυ ξέρεις ενώ εμείς όχι ... Διαδκεδαζεις άπειρο κόσμο
Πς
Διαβάζω και ξανάδιαβαζω και ακόμα απορώ με την ικανότητα σου να γράφεις αλάν νταλον σε κάθε απάντηση ...
Είσαι δυσλεκτικος ;; - Τι σχέση έχει ένα 100-0 στην κηφισιας με διαδοχικά και συνεχή φρεναρισματα που βγάζουν ´ου τα φρένα ...
-
Ξεφυλλιζα το νεο τευχος των 4Τ που εχουν συγκριτικο στα supermini.
Ειχε ενα γραφημα με φρεναρισμα 120-0
Δεν το εχω τωρα το περιοδικο διπλα αλλα αν θυμαμαι καλα:
Panda 58.8 μετρα
Up 61+ μετρα
Στα τεχνικα που ειχε διαστασεις ελαστικων, ηταν και τα 2 με 14αρες και κοντινες διαστασεις (165αρι και 175αρι πελμα και 65-70 προφιλ)Αρα ουτε καλυτερα φρεναρει; Νεεεεεξτ...
-
Το είδα σήμερα. Όμορφο! Μ' αρεσε η απλότητα στην σχεδίαση του.
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Ξεφυλλιζα το νεο τευχος των 4Τ που εχουν συγκριτικο στα supermini.
Ειχε ενα γραφημα με φρεναρισμα 120-0
Δεν το εχω τωρα το περιοδικο διπλα αλλα αν θυμαμαι καλα:
Panda 58.8 μετρα
Up 61+ μετρα
Στα τεχνικα που ειχε διαστασεις ελαστικων, ηταν και τα 2 με 14αρες και κοντινες διαστασεις (165αρι και 175αρι πελμα και 65-70 προφιλ)Αρα ουτε καλυτερα φρεναρει; Νεεεεεξτ...
Ωχ τώρα αναμένονται αναλύσεις επι αναλύσεων ότι η διαφορά μπορεί να οφείλεται στα λάστιχα, το οδόστρωμα, τον καιρό, αν είχε περίοδο η γυναίκα του δοκιμαστή κτλ κτλ
-
4Τροχοί Μαρτίου-Τεύχος 498
Σελίδα 94Φρενάρισμα 120km/h-0
Fiat Panda Twinair= 58.8m
VW UP 75ps= 61.1mBάρος 4Τροχών
Panda= 1011kg
Up= 884kgΔιαστάσεις τροχών των εκδόσεων της μέτρησης
Panda= 175/65/14
Up= 165/70/14Πάει και το φρενάρισμα. Από τα 120km/h μάλιστα.
Μάλιστα στη συγκεκριμένη δοκιμή το Panda φρενάρει σε λιγότερη απόσταση από τα άλλα 6 της σύγκρισης την ώρα που είναι και το βαρύτερο από όλα.Για αυτό και 2 μέρες που κυκλοφορεί το περιοδικό ο Γρηγόρης έχει άκρα του τάφου σιωπή.......Αν ήταν ανάποδα τα αποτελέσματα της μέτρησης, ω ρε τι θα είχα ακούσει......
-
Τα 130 κιλά διαφοράς του Πάντα που οφείλονται? Στις 2 έξτρα πόρτες ή είναι μεγαλύτερο γενικά σαν διαστάσεις?
Από τον 5θυρο κουβά έχουμε αντίστοιχα στοιχεία ή δεν έχει ανακοινώσει ακόμα η Φαουβε?
-
Σε ποιόν τομέα θα είναι η επόμενη fUPa ?
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Τα 130 κιλά διαφοράς του Πάντα που οφείλονται? Στις 2 έξτρα πόρτες ή είναι μεγαλύτερο γενικά σαν διαστάσεις?Από τον 5θυρο κουβά έχουμε αντίστοιχα στοιχεία ή δεν έχει ανακοινώσει ακόμα η Φαουβε?
Tι ψάχνεις τώρα και συ να βρεις.....
-
Έγραψες την εξυπνάδα και χάθηκαν οι ενδιαφέρουσες και έξυπνες ερωτήσεις μου!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Το είδα σήμερα. Όμορφο! Μ' αρεσε η απλότητα στην σχεδίαση του.To πρώτο ελέγχεται για την εγκυρότητά του, μπορεί να είδες τον leonp και να τον πέρασες για το up!. To δεύτερο δεν ξέρω πόση ισχύ έχει, με τον πρότερο γουστόζικο βίο σου!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Έγραψες την εξυπνάδα και χάθηκαν οι ενδιαφέρουσες και έξυπνες ερωτήσεις μου!Περιμένω με αγωνία την ανάλυση του Γρηγόρη, φαντάζομαι θα ξέρει να απαντήσει και στις ερωτήσεις σου. Κουτοπόνηρε ιταλόφιλε
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Τα 130 κιλά διαφοράς του Πάντα που οφείλονται? Στις 2 έξτρα πόρτες ή είναι μεγαλύτερο γενικά σαν διαστάσεις?μάλλον στο οτι φτιάχνεται στο εργοστάσιο που φτιάχναν τις χοντρές αλφα 159. κάτι θα παίζει με το νερό εκεί
επόμενη αντιπαράθεση θα είναι τα 550 που θέλει η φιατ για το blue@me. OK? -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
επόμενη αντιπαράθεση θα είναι τα 10.790 που θέλει η vw για τον κουβUP. OK?
+1
-
Έριξα κι εγώ μια ματιά στο τεστ των 4Τ, και θα σχολιάσω μόνο το εξής. Οι Γερμανοί το μόνο μοντέλο που έχουν με υπερστροφικά χαρακτηριστικά είναι αυτό που δεν θα έπρεπε να τα έχει ...
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
επόμενη αντιπαράθεση θα είναι τα 10.790 που θέλει η vw για τον κουβUP. OK?
+1
η αλήθεια είναι ότι μετά το tiguan χάλασε η σχεδίαση των VW
VW Up/Skoda Citigo/Seat Mii