-
respect και συμφωνώ στην αντιθετη αποψη.Δεν τα βλέπουμε όλοι το ίδιο. Παρεπιπτοντος εχω οδηγησει την 430 και εχω δει απο μεσα μια DB9 και ομολογώ πως η πολυτελεια της βρετανιδας ηταν σε αλλο επίπεδο. Ομως σεχ εκανες μονο στη φερραρι.
Αυτό που ειδα στην νεα 12κυλινδρη είναι ......ερωτας μεσα και εξω. .....και ειναι ο συνδιασμος που κανει τη διαφορά. Δεν γινεται ...αγριες βολτες και πολυτελεια .....κατα την αποψή μου! -
Ο χρήστης roman_k έγραψε:
Χρειάζεται κάθε κιλό downforce και για αυτό είναι σχεδιαστικά έτσι.
Θυμίζει ποστς Γ.Κίκιζα για την elise.
Αν έψαχναν το κάθε κιλό κάθετης δύναμης, τότε δεν θα είχε καμία ομοιότητα με αυτό που παρουσιάστηκε.http://www.f12berlinetta.com/#/en/explore
Πέρα από την πλάκα, έμπα παραπάνω, και μπορείς να δεις στον τομέα Aerodynamics τι αναφέρει η Ferrari.
Δυστυχώς δεν μπορώ να το κάνω copy paste.
Εσύ σαν αεροδυναμιστής θα καταλάβεις πολύ περισσότερο από μένα φίλτατε. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Aκριβως εκει ειναι το ζουμι. Το επιπεδο εχει φτασει πλεον σε ενα σημειο, που η απολυτη αεροδυναμικη, παιζει τον πρωτο ρολο, και υπερσκελιζει ταυτχρονα την οποια παραπανισια φινετσα που μπορουσε να προστεθει παλαιοτερα...
Ποιά απόλυτη αεροδυναμική ρε μάνα μου? Όλα είναι ένας συμβιβασμός. Αν έψαχναν την ''απόλυτη αεροδυναμική'', θα είχε σχήμα πρωτότυπου lemans με τεράστια αεροτομή και bubble cockpit.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Αυτή είναι μια ανάγνωση και είναι απολύτως σεβαστή, μιας και σε θέμα γούστου δεν τίθεται 'σωστό η λάθος', αλλά μόνο 'μου αρέσει ή δεν μου αρέσει'. Από εκεί και πέρα η Ferrari προφανώς και δεν απευθύνεται σε κάποιον με το δικό σου γούστο αν αναζητάς κομψότητα. Ή απλά οι φωτό δεν την απεικονίζουν σωστά και από κοντά θα αλλάξεις γνώμη. Αλλά ακόμα και το 1ο να ισχύει, το κοινό της Ferrari δεν θέλει αρχοντιά όπως το έθεσες αλλά πρωτοπορία, το λεγόμενο wow factor! Για τους πιο παραδοσιακούς και συντηρητικούς υπάρχουν οι Maserati και οι Aston Martin.
Νομιζω στα προσθιομηχανα πρεπει να υπαρχει συνδιασμος κομψοτητας και επιθετικοτητας οπως και πολυτελεια το οποιο μεχρι στιγμης το χουν πετυχει με εξαιρεση το τελευταιο εσωτερικο που οπως ειπα και πριν θα το θελα πιο πλουσιο η τουλαχιστον να δεινχει πλουσιο.
Εδώ και μερικά χρόνια η Ferrari χωρίζει τα μοντέλα της στα supersports (430, 599, GTO, 458, F12) και στα GTs (612, California, FF). Δεν έχει να κάνει με προσθιομήχανο ή όχι. Τα supersports θα είναι εστιασμένα-εξτριμ και τα GTs χλιδάτα-κομψά.
-
Ο χρήστης roman_k έγραψε:
Aκριβως εκει ειναι το ζουμι. Το επιπεδο εχει φτασει πλεον σε ενα σημειο, που η απολυτη αεροδυναμικη, παιζει τον πρωτο ρολο, και υπερσκελιζει ταυτχρονα την οποια παραπανισια φινετσα που μπορουσε να προστεθει παλαιοτερα...
Ποιά απόλυτη αεροδυναμική ρε μάνα μου? Όλα είναι ένας συμβιβασμός. Αν έψαχναν την ''απόλυτη αεροδυναμική'', θα είχε σχήμα πρωτότυπου lemans με τεράστια αεροτομή και bubble cockpit.
http://www.f12berlinetta.com/#/en/discover/aerodynamics
Το βρήκα.
Ναι βρε παλικάρι μου, συμβιβασμός αλλά διαβάζοντας ένα ποστ, μην παίρνεις μεμονωμένα μια φράση. Το κυρίως νόημα βγαίνει και από τα συμφραζόμενα και δεν διαφέρει πολύ αυτό που εννοούσα από αυτό που έγραψες.Στην ανάλυση για την αεροδυναμική η ίδια η Ferrari αναφέρει τέσσερις φορές τη λέξη downforce. Φαίνεται ότι δίνει βάση σε αυτό.
-
Που κολλάτε βρε παιδιά! Μια χαρά ειναι η f12 και απο εμφανιση! Με τετοιες επιδοσεις δεν μπορει να μην έγιναν συμβιβασμοί στην αεροδυναμική άρα και στις επιδόσεις!.... Είπαμε ! Εχουμε και συνέχεια!
-
Ο χρήστης roman_k έγραψε:
Aκριβως εκει ειναι το ζουμι. Το επιπεδο εχει φτασει πλεον σε ενα σημειο, που η απολυτη αεροδυναμικη, παιζει τον πρωτο ρολο, και υπερσκελιζει ταυτχρονα την οποια παραπανισια φινετσα που μπορουσε να προστεθει παλαιοτερα...
Ποιά απόλυτη αεροδυναμική ρε μάνα μου? Όλα είναι ένας συμβιβασμός. Αν έψαχναν την ''απόλυτη αεροδυναμική'', θα είχε σχήμα πρωτότυπου lemans με τεράστια αεροτομή και bubble cockpit.
Ρε ανθρωπε, σε πρωτη προτεραιοτητα, για τα δεδομενα της -καθολικης- διαταξης που ειχαν και της supersport GT κατηγοριας...Το ειπε πριν και ο GB.
Για τα σημερινα δεδομενα, και την τεχνολογια που υπαρχει διαθεσιμη, αμφιβαλλεις οτι προκειται για
ενα κατασκευασμα με την μεγαλυτερη δυνατη εμφαση στην αεροδυναμικη? -
απο τη μια θεωρεις την φερραρι εξτριμ,απο την αλλη δεν σε ενοχλει να εχει δερματα κ ενα σωρο ηλεκτρονικες παπαριτσες.εξτριμ για μενα ειναι τα παγκανι.-που το μονο χλιδατο πανω του ειναι τα δερματα κ ολο το υπολοιπο ειναι σχεδιασμενο για τις απολυτες επιδοσεις.αυτο ειναι εξτριμ.η φ12 ειναι εξτριμ μεηκοβερ,στον καγκουρα γιο του ζαμπλουτου ναρκω-πορνο-οπλο-πετρελαιο πωλητη,που θα εχει σαν ονειρο του να την βαψει πρασινη με κιτρινο εσωτερικο,νεον,ντισκομπαλες,σπινερζ,γραφικα κ οτι αλλο υπαρχει στην καγκουρολιστα.
αν η φερραρι ηθελε να ειναι εξτριμ,οπως θα ηθελες,θα σχεδιαζε ενα αλλο αυτοκινητο.συμφωνω δλδ με τον ρομαν..
συμφωνω οτι διαφωνουμε στα γουστα.κ στην αντικειμενικοτητα βεβαιως.υ.γ.
πως γινεται να σου αρεσει περισσοτερο η φ12 που ειναι πιο μοντερνα-τεκνο-καγκουρ απο την ''αντικε''-κλασσατη 599,αλλα στο τοπικ με την wannabe jaguar etype να θεωρεις οτι δεν σου αρεσει κ να προτιμας την παλαια,μονο εσυ το ξερεις..υ.γ.2
κουπεας,τα γουστα κ οι προτιμησεις διαφερουν φυσικα!παραδειγμα που ειχα ευκαιρο κ ελπιζω να μην παρεξηγησεις,στο (συγκεκριμενο-τροποποιημενο) αυτοκινητο που εικονιζεται στο αβαταρ σου,εσενα μπορει να σου προκαλει σεξουαλικες διαθεσεις.εμενα μου προκαλει εμετο.
παραδειγμα τυγχαιο για δουμε οτι τα γουστα οντως διαφερουν. -
Ελεύθερα! Μονο που το κουπέ δεν ειναι f12. No problem!.......A ,όχι οτι θελω να σου κανω την καρδιά αλλα το δικό μου κουπέ είναι το κλασικό κοκκινο κουπέ που ξερεις.
-
νασαι καλα!
στα δικα μου ματια το κουπε,στην αρχικη του μορφη,ειναι μια ''μικρογραφια'' της 599,αν κ δεν ειναι ακριβως αυτος ο ορος που θα ηθελα να χρησιμοποιησω..
το κουπε που εχεις στο αβαταρ,ειναι μια ''μικρογραφια'',''πειραγμενης'' 599(η αλλιως φ12). -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
απο τη μια θεωρεις την φερραρι εξτριμ,απο την αλλη δεν σε ενοχλει να εχει δερματα κ ενα σωρο ηλεκτρονικες παπαριτσες.εξτριμ για μενα ειναι τα παγκανι.-που το μονο χλιδατο πανω του ειναι τα δερματα κ ολο το υπολοιπο ειναι σχεδιασμενο για τις απολυτες επιδοσεις.αυτο ειναι εξτριμ.η φ12 ειναι εξτριμ μεηκοβερ,στον καγκουρα γιο του ζαμπλουτου ναρκω-πορνο-οπλο-πετρελαιο πωλητη,που θα εχει σαν ονειρο του να την βαψει πρασινη με κιτρινο εσωτερικο,νεον,ντισκομπαλες,σπινερζ,γραφικα κ οτι αλλο υπαρχει στην καγκουρολιστα.
αν η φερραρι ηθελε να ειναι εξτριμ,οπως θα ηθελες,θα σχεδιαζε ενα αλλο αυτοκινητο.συμφωνω δλδ με τον ρομαν..
συμφωνω οτι διαφωνουμε στα γουστα.κ στην αντικειμενικοτητα βεβαιως.υ.γ.
πως γινεται να σου αρεσει περισσοτερο η φ12 που ειναι πιο μοντερνα-τεκνο-καγκουρ απο την ''αντικε''-κλασσατη 599,αλλα στο τοπικ με την wannabe jaguar etype να θεωρεις οτι δεν σου αρεσει κ να προτιμας την παλαια,μονο εσυ το ξερεις..υ.γ.2
κουπεας,τα γουστα κ οι προτιμησεις διαφερουν φυσικα!παραδειγμα που ειχα ευκαιρο κ ελπιζω να μην παρεξηγησεις,στο (συγκεκριμενο-τροποποιημενο) αυτοκινητο που εικονιζεται στο αβαταρ σου,εσενα μπορει να σου προκαλει σεξουαλικες διαθεσεις.εμενα μου προκαλει εμετο.
παραδειγμα τυγχαιο για δουμε οτι τα γουστα οντως διαφερουν.Τα Pagani (θέλουν να) είναι στην κατηγορία της Enzo. Φυσικά μπροστά σε μια Enzo που έχει μόνο 1 τιμόνι, 2 πεντάλ, και 10 κουμπιά, είναι συβαριτικά! Δεν κατάλαβα όμως τι σε πείραξε στην F12? Τα ίδια εξοπλιστικά στοιχεία πάνω κάτω έχει και μια Huayra. Αν πάντως θέλεις κάτι εντελώς extreme, περίμενε τη νέα Enzo που θα είναι πιο κοντά σε F1 παρά σε αυτοκίνητο δρόμου. Τα περί καγκουριάς όπως βλέπεις δεν τα σχολιάζω καν.
Μη συγχέεις τα τοπικά. Δεν μου αρέσουν τα παλιά και ρετρό σχήματα στα σύγχρονα αυτοκίνητα, για αυτό και δεν μου αρέσουν αυτά τα remakes. Τόσο δύσκολο είναι να το συμπεράνει κάποιος;
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Πάντως για να κάνουμε και ένα καυστικό σχόλιο, ακόμα μια φορά γίνεται πράξη η τακτική της γάτας και του ποντικιού που είχε πει κάποτε ο Luca Cordero.
Εκεί που λες, όπα...Aventador...700ps, μετά από λίγο βγάζει η Scuderia V12 stradale με +40ίππους.....
Τα τεχνικά της χαρακτηριστικά είναι εξωπραγματικά, ακόμα και το βάρος του κάτι παραπάνω από 1.5 τόνο σε συνδυασμό με την προσφερόμενη πολυτέλεια.
Και για αυτό ας πούμε δίνω συγχωροχάρτι στην υπερβολικά αθλητική εμφάνιση. Ναι οκ, δεν έχει αυτό το κλασσάτο ή την αριστοκρατία που εκπέμπει μια 599 GTB Fiorano αλλά εδώ έχουμε να κάνουμε με μια προσθιομήχανη Enzo με όλα τα κομφόρ μιας GT Ferrari.
Χρειάζεται κάθε κιλό downforce και για αυτό είναι σχεδιαστικά έτσι. Ακολουθήθηκε αυτός ο δρόμος. Σε κάποιους θα αρέσει, σε κάποιους όχι. Η ιστορία θα δείξει αν έπραξε σωστά.Σαν διαστάσεις είναι 'molto Ferrari',καθαρές γραμμές και επιθετικότητα συγχρόνως.Όμορφη και πίσω παρά το.... τάνγκα.Σαν οπτικό ερέθισμα πάντως δεν προκαλεί το σοκ των επαναστατικών BB-Testarossa-Enzo (εκείνες ναι... ήταν υπερβολικά αθλητικές).
Η τεχνολογία της πάντως όσο πλουσιοπάροχη και να είναι,δεν παύει να αγγίζει τα όρια του γελοίου..... και ακριβώς αυτό είναι το σημείο στο οποίο έχουν πέσει θύμα του ανταγωνισμού τους με την Sant' Agata (τουλάχιστον η Avantador έχει τετρακίνηση).Chapeau στους μηχανικούς που κατάφεραν να βγάλουν 740 άλογα μειώνοντας 30 % την κατανάλωση.Το αυτό για τους αεροδυναμιστές.Μα μετά από συζητήσεις με φίλο, ιδιοκτήτη F40 Le Mans,κατέληξα στο συμπέρασμα ότι όλο αυτό το κυνήγι μαγισσών .... είναι προς λάθος κατεύθυνση:για να είχε αυτό το κάτι παραπάνω,που τώρα μέσα σε αυτή την υπερπροσφορά τεχνολογίας της λείπει, θα έπρεπε να έχουν κινηθεί προς την δραστική μείωση του βάρους και όχι στο κυνήγι της ιπποδύναμης προκειμένου να το υπερνικήσουν.Ένας V12 με μειωμένη χωρητικότητα (5 λίτρα για 600 cv + Kers) θα ήταν υπέραρκετα,ώστε σε συνδυασμό με μικρότερους τροχούς και φρένα, να επιτρέπει την επίτευξη πραγματικής απόλαυσης της οδήγησης ακόμα και σε ανοιχτό δρόμο με 'ανθρώπινες' ταχύτητες.
Μάλλον πρέπει να περιμένουμε το νεό supercar (ή μάλλον αυτό που θα έρθει μετά από αυτό)για να δούμε κάτι πραγματικά επαναστατικό...
-
Alba το ποτάμι δε γυρίζει πίσω. Το βάρος θα μειώνεται αλλά οι ιπποδυνάμεις θα αυξάνονται για τον απλούστατο λόγο ότι δε νοείται να μένεις στους αριθμούς πίσω από τον όποιο ανταγωνισμό, αλλά ακόμα και από τα δικά σου προηγούμενα μοντέλα!
-
ρεαλζους δικαιουσαι να το θεωρεις ομορφο,δικαιουμαι να το θεωρησω καγκουρικο.το προβλημα ακριβως πιο ειναι στο καγκουρικο?
μετα αρχιζεις να χρησιμοποιεις εκφρασεις του τυπου εντελως εξτριμ (αρα η δικαιολογια περι εξτριμνες σε επιδοσεις που υποτιθεμενα αναγκασε τους σχεδιαστες να την βγαλουν ετσι,μαλλον παει περιπατο ).εκτος κ αν υπαρχουν ελαχιστα εξτριμ,μετριως εξτριμ,πολυ εξτριμ κ εντελως εξτριμ.. -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
απο τη μια θεωρεις την φερραρι εξτριμ,απο την αλλη δεν σε ενοχλει να εχει δερματα κ ενα σωρο ηλεκτρονικες παπαριτσες......Giusto.......nella linea accessori c'é pure l'interno in mutanda di Lapo
-
Μα δεν εχει 70kg κατω απο την 599? Και μετα συνχωρησεως Alba αλλα μηπως εισαι προκατειλημμενος με τα φερραρι?
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
ρεαλζους δικαιουσαι να το θεωρεις ομορφο,δικαιουμαι να το θεωρησω καγκουρικο.το προβλημα ακριβως πιο ειναι στο καγκουρικο?
μετα αρχιζεις να χρησιμοποιεις εκφρασεις του τυπου εντελως εξτριμ (αρα η δικαιολογια περι εξτριμνες σε επιδοσεις που υποτιθεμενα αναγκασε τους σχεδιαστες να την βγαλουν ετσι,μαλλον παει περιπατο ).εκτος κ αν υπαρχουν ελαχιστα εξτριμ,μετριως εξτριμ,πολυ εξτριμ κ εντελως εξτριμ..Μάλλον δεν θες να καταλάβεις και να κάνεις συζήτηση.
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Που κολλάτε βρε παιδιά! Μια χαρά ειναι η f12 και απο εμφανιση! Με τετοιες επιδοσεις δεν μπορει να μην έγιναν συμβιβασμοί στην αεροδυναμική άρα και στις επιδόσεις!.... Είπαμε ! Εχουμε και συνέχεια!εντυπωσιακη ναι αλλα με τιποτα ομορφη
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
απο τη μια θεωρεις την φερραρι εξτριμ,απο την αλλη δεν σε ενοχλει να εχει δερματα κ ενα σωρο ηλεκτρονικες παπαριτσες......
Giusto.......nella linea accessori c'é pure l'interno in mutanda di Lapo
ovvio,perche tutte le macchine (o creature ) estreme,devono avere un po' di lapo..ultimo esempio la sua 458,estrema in un modo..militare..
ρεαλζους δικαιουσαι να το θεωρεις ομορφο,δικαιουμαι να το θεωρησω καγκουρικο.το προβλημα ακριβως πιο ειναι στο καγκουρικο?
μετα αρχιζεις να χρησιμοποιεις εκφρασεις του τυπου εντελως εξτριμ (αρα η δικαιολογια περι εξτριμνες σε επιδοσεις που υποτιθεμενα αναγκασε τους σχεδιαστες να την βγαλουν ετσι,μαλλον παει περιπατο ).εκτος κ αν υπαρχουν ελαχιστα εξτριμ,μετριως εξτριμ,πολυ εξτριμ κ εντελως εξτριμ..Μάλλον δεν θες να καταλάβεις και να κάνεις συζήτηση.
πιθανως εχεις δικαιο..φταιει μαλλον που εχασα καπου τα κοκκινα γυαλια μου
-
Ακόμα δεν ξέρω αν μ΄αρέσει ή όχι ...(θέλω χρόνο).Πάντως τεχνολογικά είναι τοπ.Πόσο καλύτερη θα είναι από την τέλεια 599 ? Θα το δούμε (θα το αντιληφθώ άραγε ?) όταν θα με φωνάξουν να την οδηγήσω........
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)